אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ניצול בכלוב?!

Mary Jane
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
Mary Jane • 2 בפבר׳ 2018
שוטרת* כתב/ה:
.....

אני מדברת על מצב בו גבר בוגר ,שקול הגיוני ומנומס, פונה לאישה, מבקש את אישורה לקנות לה מגף, ונזרק מכאן בשל כך.
לגבי 'כן נכבד את האדם או לא', זה ענייננו. לגבי העובדה שהוא נזרק מכאן בגלל פטיש, כאן זה כבר חורה לי.


איש לא מסולק מהאתר בשל הצעה ״שקולה ומנומסת״ (ממש אבירי השולחן העגול) לרכוש מגפיים למישהי שהוא מכיר ברמה זו או אחרת ויש לו עמה שיג ושיח. וכלל לא נכון להציג את הדברים כאילו יש כאן התנגדות עקרונית לפטישים שונים ומשונים, לרבות מה שמכונה ״עבד פיננסי״.

מי שכן מסולק, ובצדק לטעמי, הוא מי שפונה לנשים אקראיות ללא כל היכרות ומציע להן תשלום או שווה כסף בתמורה לשירות כזה או אחר מצדן או יחס כלשהו. גם זאת, רק לאחר שהגברת מתלוננת, ומתוך תפיסה כי מדובר בגסות רוח שאין לה דבר או חצי דבר עם התנהגות נימוסית, וכי נשים באתר ובכלל אינן מוצר העומד לרכישה לכל המרבה במחיר ולכל אידיוט מזדמן שמתחשק לו להעמיד אותן לקנייה בהבל פה.

מטרידנים מסוג זה, וכן נשים שמעוניינות להיות מוטרדות או לא באופנים הללו, יכולים לפרוח וללבלב באתרים אחרים, אך לא באתר הזה, מסתבר - חלק ממה שהופך אותו לפלטפורמה נעימה יחסית לנשים.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שישי פבר' 02, 2018 1:13 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
נשלטת מלמעלה​(מתחלפת)
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
ואם כבר מדברים,
אז מה לגבי רכישת מנוי לשולטות או נשלטות? זה גם ניצול כספי? שולטים רוכשים פה לנשלטות מנוי זה הופך אותם למנוצלים כספית?
זוג נשוי שהאשה חוגגת לבעל על הכרטיס אשראי זה לא ניצול כספי?(מכירה כזה זוג ונילי).

הזוגיות שלי ושל בן זוגי מערבת בין היתר יחסי שליטה(כמה מפתיע). לפני כמה חודשים הוא קנה לי מתנה ליום הולדת. בסופו של דבר אני בעיקר זאת שנהנת מהמתנה ולא הוא. זה נחשב ניצול כספי?

אם אתן מפחדות מלפגוע בו כלכלית ולגזול אוכל ממנו ומילדיו ואשתו היקרה אז תהיו אחראיות ואל תבואו בדרישות מוגזמות של ניצול. במקום שיקנה לכן בגדים ב1000 שקל תשלחו אותו שיקנה לכן רק שמלה אחת שעולה 100 שקל או אפילו סוכריה על מקל. זה יחרמן אותם באותה מידה.
שוטרת*
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
שוטרת* • 2 בפבר׳ 2018
וואלה.
כי את לא מקבלת כל יום כמה פניות בעלות אופי מיני, או הצעות לליקוקים, או פניות חוזרות ונשנות .. כל זה לא קורה.
לו היה מסולק כל מי שפונה לנשים אקראיות ומציע להן הצעות, זה לא היה כלוב, זה היה נשאר סורג.

ואל תגידי "איש לא..", כשאני אומרת לך בוודאות, שאיש כן.
ונניח פנה אלייך והציע לרכוש לך משהו (היה יכול להיות לי מנוי זהב לכל החיים עם כל ההצעות שקיבלתי), מה הבעיה הגדולה, אם ציפור נפשך כל כך נפגעה, פשוט לחסום?
גברים​(שולט)
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
גברים​(שולט) • 2 בפבר׳ 2018
בבדסמ לא ניתן לשפוט דברים לפי המעשה אלא רק לפי ההקשר שבו הוא נעשה ואיך הוא מתפרש בין הצדדים.

לתת למישהי סטירה (יאמי) - זה בסדר ? לקשור אותה, לשים לה גאג ולהצליף בה מבלי שהיא תוכל להתגונן - זה בסדר ? להביא גבר אחר ולתת לו לזיין אותה זה בסדר ? ברור שבקונטקסט מסויים זה פשע ובקונטקסט אחר זה יכול להיות משהו מאוד אינטימי ומספק.

לכן כשאת מדברת על ניצול את לא יכולה לבחון אותו על פי המעשה שנעשה אלא רק על פי איך שהוא מתפרש בין הצדדים.
Mary Jane
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
Mary Jane • 2 בפבר׳ 2018
יש נשים שבוחרות לחסום ויש נשים שבוחרות להתלונן. זכותן. מנהל האתר עשה את הבחירות שלו לגבי סוג האנשים וההטרדות שהוא מוכן לסבול (כנראה לא המכר הנימוסי שלך) והאמור לעיל אינו נכלל בקטגוריה הנסבלת.
שוטרת*
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
שוטרת* • 2 בפבר׳ 2018
גברים כתב/ה:
בבדסמ לא ניתן לשפוט דברים לפי המעשה אלא רק לפי ההקשר שבו הוא נעשה ואיך הוא מתפרש בין הצדדים.

לתת למישהי סטירה (יאמי) - זה בסדר ? לקשור אותה, לשים לה גאג ולהצליף בה מבלי שהיא תוכל להתגונן - זה בסדר ? להביא גבר אחר ולתת לו לזיין אותה זה בסדר ? ברור שבקונטקסט מסויים זה פשע ובקונטקסט אחר זה יכול להיות משהו מאוד אינטימי ומספק.

לכן כשאת מדברת על ניצול את לא יכולה לבחון אותו על פי המעשה שנעשה אלא רק על פי איך שהוא מתפרש בין הצדדים.


סתם ,כי זה כזה חכם.
neter​(נשלטת)
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
neter​(נשלטת) • 2 בפבר׳ 2018
יישר כח לכלובי השומר על גבולות הניצול ועל כבוד האדם שלנו
T O M​(שולט)
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
T O M​(שולט) • 2 בפבר׳ 2018
למה להשקיע כל כך הרבה אנרגיה בהסברה והתעקשות על למה לא בסדר
מוסר של אדם אחר? על ניהול היכולת הכספית שלו ויכולת קבלת ההחלטות שלו?

שכל אחד יתעסק בתחביבים ובפנטזיה שלו ויפסיק להטיף מוסר ודרכי התנהלות בעולם לאחרים.
כולנו מבוגרים וצריכים לקחת את האחריות על עצמינו ולא על אחרים שברוב המקרים הם האחרים
אפילו לא ביקשו מישהו שישמור עליהם.
Academic Slave​(נשלט)
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
Academic Slave​(נשלט) • 2 בפבר׳ 2018
טוב, קראתי הכל אבל לא אגיב רק בקצרה. בתור מי שניסה קצת ניצול כספי -
אם אני זוכר נכון, המהלך של כלובי נגד כל הנושא היה החשש שזה פשוט לא חוקי (עקב פרשנות מסוימת שמדובר בתשלום עבור שירותי מין). כמובן שלא ברור מדוע ניצול כספי אסור כאן אבל לקנות מנוי מתנה זה לגיטימי והאתר מעודד זאת - שהרי מדובר באותה פעולה בדיוק במישור היחסים בין מי שנותן את הכסף למי שמקבלת, והפתרונות לכלובי (ההטייה המגדרית היא בגלל שאני מניח שברוב המכריע של המקרים, מדובר בנשלט שקונה מנוי למישהי כאקט של ניצול). מדובר בשינוי חדש יחסית (שנה?), כאשר נוספה ההודעה בכניסה לצ'ט ועוד דברים דומים. עד אז היה מדובר בתחום די אפור, ובכל מקרה ללא אכיפה.

אני חושב שאין מקום לאסור ניצול כספי, בטח לא מגישה פטרונית של "עדיף שהכסף ילך למקומות מועילים יותר" או בגלל משהו אמורפי של סלידה מחיבור בין מיניות לכסף. אם מישהו לא מתחבר לזה, שלא יעסוק בזה. אם הוא כן מתחבר, שיעסוק בזה. מה העניין? אני רוצה להזכיר, שלא כולם מתחברים להצלפות, למשל. ובכלל -
למה לבזבז זמן על לחטוף הצלפות? לא עדיף להתנדב בזמן הזה בתנו לחיות לחיות?

ועכשיו אני רוצה לקחת צעד אחורה ולהסתכל על ניצול כספי כעוד אקט בדסמי. הרי כל מה שאנחנו עושים כאן - כאב, השפלות, וגם ניצול כספי - הדרך ה"נכונה" לעשות זאת היא בגבולות סבירים של SSC (אני לא נכנס כרגע למהותו של SSC כי גם עם זה אני לא מסכים לחלוטין, אבל זה יחרוג מהדיון). בקצרה - כאשר שני הצדדים רוצים זאת (רוצים, ולא רק מסכימים!); כאשר זה לא יגרום נזק למי מהצדדים; וכדומה. שוב - בדיוק כמו הצלפות או כל פרקטיקה בדסמית אחרת.

ברור שזה מוציא מחוץ לתמונה ומסמן כלא לגיטימיות פרקטיקות בהן נשלט עושה זאת רק כדי לקבל תשומת לב או שמישהי (ובכוונה אני לא כותב "שולטת") ממש לוחצת על נשלט לקנות לה דברים או להעביר לה כסף כתנאי להמשך היכרות. אבל שוב - הבעיה כאן היא לא הכסף, אלא העובדה ששני הצדדים לא רוצים זאת. זה בדיוק כמו ששולטת הייתה דוחקת בי לחטוף 100 הצלפות כשאני מסוגל רק ל- 10.

ובגלל שהובאו פה דברים על נשלטים שלכאורה התחרטו על ניצול כספי ודברים כאלה - אני אחשף כאן ואציג קצת מהניסיון האישי שלי - הגעתי לניצול כספי מאוחר יחסית (ולניצול בכלל - מגיל 15 בבדסמ אבל רק ב- 3-4 שנים האחרונות התחלתי לחשוב ולהתעניין בניצול). זה מרגש, מעניין, מתסכל ומבאס, הכל ביחד בערבוביה ביחסים שונים, ובסופו של דבר, מאוד מושך. כמו כל פרקטיקה בדסמית אחרת שמנסים ולא מחליטים לגביה. מעולם לא נתקלתי במישהי שלא הייתה אחראית לגבי הסכומים, ואם כן - אני אחראי מספיק כדי לעצור את זה. שוב - כמו הצלפות. יש אחריות על שני הצדדים לא לעבור את הגבול. אני אחראי על הסכום שאני מוציא וכמו שבכוח המוח כתבה, זה לא שונה מהוצאה על בילויים. אני מוציא על פיצה בשנה הרבה יותר ממה שאני מוציא על ניצול כספי, אז אולי נאסור גם צריכת פיצה?

ד"א - על ביטקויון הפסדתי יותר.

ועוד נקודה שעלתה כאן, לפיה יש למנוע את זה מראש כי "סביר להניח" שמי שעושה זאת יתחרט לאחר מכן. שוב זה נוגע למורכבות של כל פרקטיקה בדסמית. מניח שרבים מאיתנו לפעמים מנסים דברים בבדסמ ולאחר מכן מתחרטים. שוב אתן דוגמה של הצלפות, אבל זה יכול להיות כל דבר. האם אני, כאדם רציונלי שעוסק בבדסמ, לא מודע לסיכון הזה? ודאי שכן. אני יכול גם לטוס לרומא ולהתחרט על זה. זה לא סיבה להימנע מזה מראש, ובטח לא למנוע בגישה פטרונית (ומתנשאת להחריד) ממישהו אחר.
ימה​(נשלטת)
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
ימה​(נשלטת) • 2 בפבר׳ 2018
בלתק

כי העברת כסף, או אתנן שווה ערך לכסף עלול להוות זנות או שידול לזנות.
וזה יחשוף את מנהל האתר לדין פלילי.

שמחה שהבהרתי את הבלבול הלא ברור בין "ניצול" למטרות בדסמ ולבין ניצול פלילי.