ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם לרדת לגבר "משנמך" שולטת ?

מאלף פיות​(שולט)
לפני 6 שנים • 20 בפבר׳ 2018
מאלף פיות​(שולט) • 20 בפבר׳ 2018
למה שאקט מיני כלשהו ששולט/ת מבצע/ת יוביל להנמכת המעמד?
אנחנו כאן כי אנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים.

ומי מכם שלא ירד לאישה קשורה לא חווה תחושת כוח משכרת מימיו icon_smile.gif
עציץ​(מתחלף){משוייך}
לפני 6 שנים • 20 בפבר׳ 2018
עציץ​(מתחלף){משוייך} • 20 בפבר׳ 2018
אעשה לך את זה קל להבנה

שולטת שחושבת שזה משמנך אותה או את הסשן - זה משמנך אותה או את הסשן
שולטת שחושבת שזה משדרג אותה או את הסשן - זה משדרג אותה או את הסשן

אין ספר חוקים. כל אחד והבדסם שלו.
dror30
לפני 6 שנים • 21 בפבר׳ 2018
dror30 • 21 בפבר׳ 2018
נראה לי פתרנו אז שאלות אחרות :
שולט שלא רוצה לחדור?
נשלט/ת שלא יורדים?
מוריד מערכם או לא?

שולט שלא חודר זה נראה לי דומה לשולטים שיורדים כי יש כאן שולטים שעושים מה שבא להם ולא משנה איך לעשות את האקט או לא לעשות כביכול מצטייר.
אבל נשלטים שלא יורדים גם לא עושים אקט שנחשב ככזה שנחשב לאקט נשלטי, וגם בעצם הם לא אלו שאמורים להחליט, אז אולי יותר מורכב התשובה?
Dirty and simple
לפני 6 שנים • 22 בפבר׳ 2018
Dirty and simple • 22 בפבר׳ 2018
ברייה כתב/ה:
Playfull
אתה מדבר מנקודת מבט שלך. מתבסס על אפיוניה/יו של שולט/ת האמתי/ת כפי שהם משתקפים בעיניך. למען הסר ספק, איני מזלזלת בדעתך, אך כערך, כשהוא נופל בפורום פומבי, יש כאן מקום לפגם. כי עבור כ"א (בצדק) שולטת "אמתית" היא משהו אחר. ולכן על כל שאלה שתהיה מבוססת על ערך זה, כיוון שהוא סובייקטיבי, גם התשובה תהיה סובייקטיבית. כלומר: תשובה חסרת כל משמעות עבור פורום פומבי, שקרוב לוודאי תעורר חילוקי דעות עליהם לא רק שאי אפשר, אלא אף אין צורך לגשר.


נכון ביותר, אני בור מלהגיב בנושא אך ברייה את כל-כך צודקת
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 6 שנים • 22 בפבר׳ 2018
Dirty and simple,

לאביונות דעתי הדלה והמטולאת, אין מקום לטיעון ה"בורות" בדיונים על בדס"מ. כיוון שהבדס"מ מאפיין את מיניותם של בעלי נטייה או סטייה מסוימת ואינו אלא עוד מדרגה בגרם המדרגות שבסופו שוכנת האינטימיות, ומכיוון שמאז התפתחות האינטלקט האנושי התקדמנו מדרגה של בעלי אינסטינקטים בסיסיים (פירמידת הצרכים של מאסלו - https://goo.gl/RujrAf) ופיתחנו יכולות תרבותיות וחברתיות ועמן את הצורך באינטימיות, הזכות להגדיר את ההגדרה מעוגנת בחוקים חברתיים שבעל-פה שעומדים לזכותו של כל פרט.

אדרבא, אני חושבת שאדם חדש ו"טרי" עשוי להביא אתו היבטים מעניינים יותר מאשר דינוזאור ותיק שמכבר הגדיר עבור עצמו את ספר החוקים ולא רק שפועל על פיהם, אלא אף מצפה ומתעקש שגם האחרים ינהגו כמוהו.
שדה​(שולטת)
לפני 6 שנים • 22 בפבר׳ 2018
שדה​(שולטת) • 22 בפבר׳ 2018
כמובן שאין ספר חוקים בדס"מי, ושהתשובה על מהי שליטה משתנה מאדם לאדם. אבל יש משהו מעייף ומתחמק בתשובה כזו, כאילו הכל הולך בדס"מ ואם שולטת אוהבת שקושרים אותה ומצליפים בה אז אין שום מניעה שהיא תשלוט באופן הזה.

כשחיפשתי את דרכי בעולם השליטה הייתי ממש מתבאסת משרשורים ששבהם כל מגיב מוכיח בתורו שאין כזה דבר שליטה אמיתית, וכמעט אף אחד לא משתף מניסיונו האישי.

אני מאמינה שאנשים מחפשים היררכיה בקשר שליטה. כמובן שזה אינדיבידואלי, אבל כמעט כל אחד מגיע עם דימוי של מה ראוי בקשר שליטה ומה לא. אם מתעלמים מהדימויים האלו והולכים נגדם, קשה לשמור על אווירת השליטה בקשר.

באופן אישי אני לא רואה סתירה בין עינוג אורלי של הנשלט לבין שליטה שלי. אבל זה תלוי מאוד איך. סביר להניח שהוא יהיה עם ידיים קשורות בזמן שאני משחקת בו. זה לא יקרה כשאני על הברכיים והוא עומד ואוחז בראשי. אין מצב.

אני לא אוהבת את הדימוי של השולטת הקרה והמנוכרת. אני שולטת ממקום אוהב, ולכן חשוב לי לענג ולספק את הנשלט שלי. אבל אני לא מתכוונת רק לעינוג מיני. אם אני יודעת שאקטים מסויימים יערערו את חווית השליטה של הנשלט שלי, יכול להיות שאבחר להימנע מהם. אפילו אם אני עצמי לא מוצאת סתירה בינם לבין שליטה.

מההתרשמות שלי, רוב הנשלטים לא ירגישו בנוח עם אינטראקציה מינית הדדית, או כזו שבה מתמסרים לעינוג שלהם. מאחר שקשר שליטה אינו קורס בפילוסופיה, היה לי חשוב להבין את הדברים האלו. שולטות ששיתפו אותי בצדדים האלו של הקשרים שלהן עזרו לי הרבה יותר מאלו שהסבירו לי ש"אין חוקים" וש"הכל הולך". יש לא מעט נשלטים שעצם המחשבה שהם יחדרו או יגמרו עם שולטת מבלבלת ומערערת אותם. אז כמובן ששום דבר אינו מוחלט, אבל בהחלט מעניין לשמוע איך רובנו חווים סיטואציה שבה השולטת מתמסרת לעינוג של הנשלט.
בכוח המוח{Aion}
לפני 6 שנים • 22 בפבר׳ 2018
בכוח המוח{Aion} • 22 בפבר׳ 2018
אני קוראת אותך, שדה, ויש משהו מאוד ישר וכן באופן שאת מניחה את הדברים. את לא מסתתרת מאחורי התשובה ה"נכונה", אלא מספרת את החוויה האישית שלך, ושל שולטות אחרות ששיתפו אותך בחוויות השליטה שלהן. יחד עם זאת, את גם נוגעת באחת הבעיות הממשיות בקשר של שליטה, דהיינו, שהתנהגות אנושית נשית נורמטיבית ולגיטימית, יכולה לערער נשלטים רבים, ואת מדברת על דברים אלמנטרים: על מין אוראלי וואגינלי, ואפילו על כך שנשלט "יגמור" עם שולטת.
אז אני מבינה שבשביל חוויית השליטה של הנשלט, נשים שולטות "מחביאות" צרכים וצדדים לגיטימים שלהן, ומה שאני רוצה לשאול הוא, אם את לא מוצאת טעם לפגם בכך שמערכת יחסי שליטה כזו עם נשלט בעצם יכולה לגרום לשולטת להתכחש לצדדים מסויימים שלה, כדי להתאים לחוויית השליטה שהנשלט מבקש לו? וגם - האם זה לא תשלום גדול מדי?
(ועוד גם אחד - יכול להיות שזו גם הסיבה העיקרית לכך שקשרים כאלה הם קצרי טווח ופחות משמעותיים מקשרים ונילים?)
daddydom for u​(שולט)
לפני 6 שנים • 22 בפבר׳ 2018

מחשבה אחרת...

daddydom for u​(שולט) • 22 בפבר׳ 2018
קודם כל מציע מונח חדש שיתאים לדיון ,במקום שנמוך-
"שזרוג".
שנית - לרדת לגבר לא משזרג שולטת, להיפך, אישה יכולה לשלוט בגבר דרך מציצה באופנים ששום דבר אחר לא יכול להשתוות לו...
Mary Jane
לפני 6 שנים • 23 בפבר׳ 2018
Mary Jane • 23 בפבר׳ 2018
שדה כתב/ה:

.... יש לא מעט נשלטים שעצם המחשבה שהם יחדרו או יגמרו עם שולטת מבלבלת ומערערת אותם.....





בהמשך לדברייך - ובכל הנוגע לזוגיות ולא לקשר ״שליטה״ - הבעיה היא לא הירידות, כלומר, לטעמי. הבעיה היא שגברים שמגדירים את עצמם כ״נשלטים״ לרוב לא מעוניינים לעשות בשוטף סקס סימפטי וספורטיבי כפי שנשים וגברים עושים מקדמת דנא (כלומר כולל חדירה וגינאלית), והם נוטים להיות מתוסבכים, כמו הרבה אנשים כאן, להחזיק ברגשות נחיתות ביחס לאישה ולגברים אחרים (שאחד מביטוייהם הוא התנשאות לא מידתית) ו/או לחלום להיות אישה בדרך זו או אחרת. כל זה במקום פשטות מלבבת ופונקציונלית המאפיינת גברים הטרו במרחב. המאפיינים הללו יתאימו לזוגיות ולקשר רציני לאישה מאוד מיוחדת, שיתכן שאף היא תחוש מתוסכלת בשלב זה או אחר...
לכן האידאל בעיני הוא להחזיק אותם מהצד כשעשוע וכסלייב-בוי מתוק ולא כמנה עיקרית. זאת בניגוד למה שחשבתי בעבר. מתבגרת (: