סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בחוות הרכיבה 15

סווריןן
לפני 6 שנים • 3 באפר׳ 2018

בחוות הרכיבה 15

סווריןן • 3 באפר׳ 2018
עלה עכשיו בבלוג שלי.

צרפתי בקשה נקודתית בתחילת הפרק הזה בכל הקשור לתגובות סביב החומר המסויים הזה. השיתוף בתכנים הללו קשה לי מאוד. לא תכננתי לחלוק זאת. אנא כבדו את בקשתי

חג שמח

סוורין
פלייפול
לפני 6 שנים • 3 באפר׳ 2018
פלייפול • 3 באפר׳ 2018
מזעזע, כל פעם מחדש. הנחישות שלה ליטול ממך צלם אנוש, תוך שהיא משקיטה את (מה שיש לה במקום) מצפונה, בכך שחתמת על הסכם, ומדובר כביכול, בהסכמה חפשית.

קשה לי שלא לתהות: האם מעולם לא חשבת לנקום בה, במיוחד אחרי ששלחה לך את המחקר שלה, ונחשפת למחשבותיה ולאישיותה המעווותת?.. אני לא מדבר על התלונה שהגשת למשטרה, שכפי שכתבת כבר, לא הובילה לתוצאות מרשימות. אני מדבר על נקמה מתוכננת, מחושבת, אכזרית, שתהיה שקולה לתהליך האיום של הדה-הומניזציה שעברת. אין מחלוקת על כך שניחנת באינטליגנציה גבוהה מאד, כך שאני מאמין שיכולת לחשוב על משהו הולם. אני מטבעי לא טיפוס נקמן או נוטר-טינה, אך כשאני קורא את הסיפור שלך, הקרביים שלי מתהפכים.

באותו נושא, נזכרתי כעת בסרט "ירח מר" של פולנסקי. האם צפית בו?
סווריןן
לפני 6 שנים • 4 באפר׳ 2018
סווריןן • 4 באפר׳ 2018
תודה לך Playful. אני מעריך את הבעת ההזדהות שלך, והיא מחממת את ליבי.

לשאלת ההימנעות שלי מנקמה יש תשובה ארוכה ותשובה קצרה.

הארוכה: אני לא רוצה להקדים את המאוחר ולהיכנס לפרטים שאתאר בהקשר של המפגש שלה ושלי במשטרה. בקיצור נמרץ, אני יכול "לנקום" בה אם אבחר בכך. אליענה עצמה העמידה לרשותי ביוזמתה את כל הכלים שיאפשרו לי לעשות זאת. כשאתאר את השיחה ביננו, יהיה ברור יותר מדוע בחרתי לא לעשות זאת (ולא, זו לא תסמונת שטוקהולם). כמענה פסיכולוגי, לפחות על פי המטפל שלי, נקמה לא תעניק לי closure (כלשונו). יש כאן גם שיקולים מקצועיים, הוריים, חברתיים, שהופכים מסע נקמה למשהו שעלול סתם לפגוע בהרבה אנשים אחרים.

הקצרה: אני עדיין אוהב אותה
    התגובה האהובה בשרשור