סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אז? את/ה נמשך/כת אלי?

hrgiger
לפני 6 שנים • 25 באפר׳ 2018
hrgiger • 25 באפר׳ 2018
חתול הקסם - זה ברור לי (ומיושם (: ). מה שאני שואלת זה אם אתה חושב שניתן לקיים קשר שליטה מתמשך ללא משיכה מינית לאדם הספציפי שמעליך או מתחתיך.

TheStrider​ - האם היה שימוש מיני "רגיל" (חדירה/אוראלי)? ואם השאלה לא במקום, אז סורי (:

אחד שמבין - כרגיל, מרתק לקרוא תגובות שלך. אתה מדבר על מפגשים חד פעמיים משחקיים. מה אתה חושב בנוגע למשהו מתמשך וקבוע?
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 6 שנים • 25 באפר׳ 2018
אלא אם מדובר ברצון לפרוק ותו לא, אני לא מבין איך תתכן מערכת כלשהי ללא משיכה בין הפרטנרים.
השאלה מהי משיכה. הם יכולים להמשך לאינטלקט, יכול להיות שיש רגש עמוק, פטיש כלשהו שמחבר ביניהם, משהו.
תחשבי מעבר לשליטה על יחסים בין אנשים. כמה תוכלי לבלות עם בנאדם כחבר אם אין כלום משותף? שעה? וגם זה כנראה משעמום או צורך בוער בחברה, לא בגלל הבנאדם עצמו.
עכשיו, אחרי זה, אני מודה שאני מת לגלות את התשובה לשאלה, לפחות לגבי. ברור לי שמתישהו אחפש סשן עם שולטת כדי לענות על השאלה.
hrgiger
לפני 6 שנים • 25 באפר׳ 2018
hrgiger • 25 באפר׳ 2018
אני מדברת על משיכה מינית. על גירוי מיני "בסיסי" שכנראה לא קיים אצל נשלט הומוסקסואל או נשלטת סטרייטית כשהם עומדים מול (או מתחת, לשם ההירכיה (: ) שולטת.
לא כי האדם עצמו לא מושך אותם, אלא כי הג'נדר "לא נכון".
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 6 שנים • 25 באפר׳ 2018
אחד שמבין​(נשלט) • 25 באפר׳ 2018
קודם כל תודה רבה.

הרבה יותר קל לי לצטט אנשים שחושבים אחרת ממני, מאשר להסביר אותם בעצמי, בנושאים שלא עלו לדיון.
אני אנסה להסביר מה קורה בארועים האלה, אני חושב שזה יבהיר מה אני חושב לגבי זה.
אלו ארועים שמתקיים בהם בדסם מאוד אקסטרימי. הן מבחינת הכאב, וגם מבחינת המצב הנפשי שהנשלטים מגיעים אליו. עם זאת, לא נוצר שום קשר בין הצד השולט לצד הנשלט מעבר לבדסם, בהתאם לנושא שנבחר לארוע. אין אפטר קייר, אין שיחות נפש. אין הערצה, אין כמיהה לאדם, בדסם נטו. בד"כ רוב המשתתפים המזדמנים, לא שומרים קשר עם אלו שהשתתפו בארוע. ולמרות שבחלק מהמקומות בשעה האחרונה פותחים בירות, יושבים ביחד, ונותנים משוב בגובה העיניים, חוץ ממני, לא הבחנתי באנשים נוספים שמנסים לשמור קשר עם משתתפים אחרים. סטייל "מה שהיה פה, נשאר פה".

אני חושב שההבדל בין שני המקרים שציינת בשאלה הוא שבארועים חד פעמיים כמו אלו שתיארתי, הפוקוס הוא על האקטים שמתבצעים בהם. לכן יותר קל לאנשים להתפשר על המגדר השולט, שהופך להיות שולי בתוך החוויה.
אולם בקשר בדסמי קבוע, הפוקוס הוא על האדם או האשה שעומדים מול הנשלט, האקטים הם סוג של תפאורה. במקרה כזה, לדעתי, הרבה יותר קשה להתפשר על מגדר השולט.
אבל שוב, זה ההיגיון שלי. אני לא אתפלא אם המציאות תטפח על פני.
dror30
לפני 6 שנים • 25 באפר׳ 2018
dror30 • 25 באפר׳ 2018
אין לי ניסיון בזה אבל לדעתי התשובה היא כן, מאמין שמשיכה היא לא הכל או כלום אלא רצף אז יכול להיות שיש משיכה מועטה למגדר שבעקרון לא נמשכים אליו, והיא גם גמישה ויכולה להפתח (וגם להסגר) עם הזמן ומאמין שיש לכולנו את הפונטנציאל להמשך לכל אחד/ת.
וככל שהאקט עצמו יותר מושך (כמו להשלט) ככה אפשר יותר להדלק גם אם זה מישהו שפחות נמשכים אליו.
בכוח המוח{Aion}
לפני 6 שנים • 25 באפר׳ 2018
בכוח המוח{Aion} • 25 באפר׳ 2018
הקשר בין משיכה מינית וגירוי מיני הוא מן אקסיומה שלא תמיד מחזיקה מים בבחינת המציאות, ובעיקר אצל אדם שהשדה המיני שלו הוא בדסמי. גירוי מיני לא חייב לבוא בהלימה עם משיכה מינית, ולפעמים זה יכול להיות אפילו הפוך: ככל שאתה נמשך פחות, אתה מגורה יותר. השפלה למשל, או ״אונס״, לשם הדוגמה, ע״י אדם גס ודוחה במראהו, עשויים לעבוד בתוך מנגנון מהסוג הזה. נשים אדנותיות וגבריות שלא נחשבות אטרקטיביות מבחינה מינית, יכולות לייצר גירוי מיני קיצוני בבדס״ם, וכו׳

יש גם את: רמת העונג המיני לא חייבת להיות קשורה לרמת המשיכה המינית, אלא לפעולות המיניות שנעשות ע״י הפרטנר. זה תקף אפילו בונים. גברים מבינים את הנקודה הזו הרבה יותר טוב מנשים, כשחלקם גורסים שנשים יפות הן בדר״כ ״זיון גרוע״ כי ״הן לא מתאמצות״.

החלל המיני שלנו הוא מאוד מורכב, וככל שהגירוי המיני גבוה עקב פעולה מינית שמרגשת, הצורך בגירוי מיני שמגיע מהמשיכה לפרטנר עצמו, מתמעטת.

מנגד, לדעתי, אבל אני לא לגמרי בטוחה בזה, משיכה מינית חשובה להתאהבות. בצריך עיון.
Bagel
לפני 6 שנים • 25 באפר׳ 2018

Re: אז? את/ה נמשך/כת אלי?

Bagel • 25 באפר׳ 2018
hrgiger כתב/ה:
האם משיכה היא הכרח לקשר שליטה? לא משיכה לסיטואציה, אלא לאדם עצמו.


קשר שליטה הוא מטבעו פנטזיה ולכן תלוי סיטואציה. האדם עצמו אינו באמת אדם אמיתי אלא אובייקט. לא מפליא לראות שבמועדוני פטיש הלבוש כל כך חשוב, ואין כמעט עירום, למה אנשים מתחפשים? כי הם נתפשים כאובייקט. הפטיש הוא כשרון אנושי לייצר משיכה לחפצים והבדס״מ הוא כשרון להחפיץ בני אנוש.

בעולם הפוך-על-הפוך של מזוכיזם, איפה שהפעולה הדוחה והמשפילה היא מעוררת מינית, גם טיפוסים בלתי מושכים בעליל יכולים להפוך לספקי ריגוש מיני. את קשר השליטה מנהל הנשלט, הוא מסכים לקשר הלא שוויוני הזה ולכן הוא הבוס, המלך והשליט האמיתי - הוא מחליט האם מי שמולו יכול למלא את התפקיד הנדרש (״שולט״) והאם הוא מושך. גם מישהו שאינו מושך יכול להיות מושך, או ״מושך״, תלוי. הנשלט הוא גם כמובן הקורבן של קשר השליטה הזה.

בעולם כל כך מניפולטיבי (לא הכל אפילו מודע...) אין שום הכרח במשיכה בשביל קשר שליטה ומצד שני אין שום בסיס לשליטה בלי קיומו של ריגוש מיני.
מיתוסית​(שולטת)
לפני 6 שנים • 25 באפר׳ 2018
מיתוסית​(שולטת) • 25 באפר׳ 2018
בהתחלה חשבתי שאת מתכוונת למשיכה מינית לאדם, גם מהמין הנגדי אם אתה סטרייט.
זה כן מעלה בי תהיות- מה ההבדל בין להיות נשלט של אישה שאינך נמשך אליה פיזית כלל לבין של גבר?
אם אין משיכה מינית, אז אין.
נתקלתי בלא מעט גברים שהלכו לסשנים על שולטות שהם כלל לא נמשכים אליהן מינית מחוסר ברירה כי הם מרגישים שאין להם הרבה אופציות וכי הם חרמנים ועד בגלל סיבות כמו שבכוח מנתה, שדווקא להיות עם אישה שלא היית שוכב איתה בלי הקשר בדסמי- יכול מאוד לגרות אותם בשל ההשפלה בנושא, במיוחד אם לא מצליחים לתפקד מינית- עוד מקור להשפלה.
אני גם מתחברת להערה שנתנו מקודם על קשר נישואים של למשל הומו בארון עם אישה ולזייף קשר ומין שלמים למטרת נראות חברתית וילדים- אם זה אפשרי, אפשר גם לדמיין קשר שליטה שלם כזה. השאלה היא מה האינטרס שמאחוריו? ייתכן שבאמת בגלל הקושי למצוא פרטנר בדסמי, יש הרבה יותר מקום להתפשרות.
לגבי מה שאחד"ש אמר- זה מאוד מתחבר לי לרעיון של פורסד בי שהוא פנטזיה מאוד חזקה, בעיקר אצל גברים סטרייטים שמבחינתם שיא ההשפלה זה להישלט על ידי גבר שולט עם או בלי אישה או להיות "מוכרח" לקיים יחסים עם גבר, כשהרבה פעמים אין חשיבות למראה שלו (ממילא לא נמשכים לגברים) ולפעמים אפילו עדיף שלא יהיה אסתטי בעיניהם. באותה סיטואציה הם יכולים בהחלט להתגרות מינית.

בבדסמ יש הרבה מורכבויות, להבדיל ממין רגיל, ואני חושבת שהרכיב הפסיכולוגי- רגשי משמעותי מאוד, כמו גם המניע.
מי שנמצא בבדסמ בעיקר בגלל הגירוי המיני ואף האורגזמה- ככל הנראה לא יהיה עם בן המין שלו אם הוא סטרייט ובהנחה שזה אפילו מגעיל אותו או לא מזיז לו- אלא אם הוא יפרש זאת כהשפלה שמגרה אותו.
מי שנמצא בבדסמ בגלל המניע הרגשי או האישיותי והגירוי והעונג המיני פחות עד לא קיימים עבורו (למשל כמו כל אותם משרתים, נהגים וכדומה של נשים שלא חייבים להיות עירומים או לגעת באישה או בעצמם בכדי לחוש סיפוק, אלא מעצם השירות של אותה אישה ולפעמים היא בכלל לא צריכה להיות בבית, אלא עצם הידיעה שהוא מנקה עבורה והיא תחזור לבית נקי) או אפילו נלך רחוק יותר- מתוך רצון לשחזר טראומות אלו ואחרות (מיניות או לא), גם יש סבירות שהוא ינסה את בן מינו. אולי הוא אפילו פחות מאיים עליו או שעצם האיתגור העצמי של להיות נשלט של בן מינך, משהו שלא היית עושה במצב רגיל, הוא שגורם להם לרצות להיות בקשר כזה.
אני חושבת שגם כמו שאחד"ש ציין- יש שונות גדולה בין פאמדום למיילדום מהרבה בחינות, ויהיו כאלה שימשכו יותר לאחד מהם בגלל מה שהוא מייצג או השליטה הממוצעת שבו.
לדוגמה... כששלטתי בגברים, זה נתן לי גירוי מיני עז יותר והרגשתי בנוח להיות יותר סדיסטית מולם. כששלטתי בנשים בודדות בחיי (ואני מגדירה את עצמי כסטרייטית עם משיכה קלה לנשים), זה כמעט לא נתן לי גירוי מיני בכלל. זו הייתה חוויה מינית מעניינת. הן נתפסו בעיניי כעדינות ושבריריות יותר ולא ככאלה שאני יכולה או רוצה "לפרק" אותן בהצלפות, יכולתי יותר להשתמש בהן בפן המעט מיני או כמשרתות וזה שירת איזה פנטזיה יותר של ליידי עם משרתות... זה סיפוק אחר לגמרי מסשן מיני עם גבר.
המעניין הוא שהצלפתי חזק באחת מהן ובתום הסשן הממושך שלנו שהיה סופש שלם, היא אמרה לי שאף גבר מעולם לא הכאיב לה ככה ושהם נוטים להיות עדינים איתה. זה התיישב גם עם התפיסה שלי, באופן מעניין icon_smile.gif
ArchAngel​(שולטת)
לפני 6 שנים • 25 באפר׳ 2018
ArchAngel​(שולטת) • 25 באפר׳ 2018
קשר כזה יכול להחזיק כקשר שליטה, אבל זה תלוי בעיקר במניע.
אם המניע הוא פשרה, למשל נשלט שבוחר בשולט גבר רק כי לא מצא שולטת לטעמו, זה ימאס עליו די מהר מכיוון ועליו להעמיד פנים והוא ירגיש "שזה לא זה".
אם המניע נובע מתוך סיפוק העונג המזוכיסטי, למשל נשלט שדווקא היותו של השולט לא אטרקטיבי בעיניו הוא בדיוק מה שמעורר בו תחושת השפלה ומאצים עבורו את הריגוש, אינו נאלץ להעמיד פנים- להפך, זה בדיוק מה שחיפש, ולכן לא ירגיש מיצוי מהר כל כך, אם בכלל.
כחושבים על זה, מה שקורה כאן הוא שבעצם כן יש משיכה אבל ב"הפוך על הפוך".
קצת קשה לי לחשוב על קשר, כל קשר, ממשיך להתמשך לאורך זמן אם אין בין שני הצדדים איזשהו דבק שיחבר ביניהם, אם הם לא נמשכים אחד לשני ישירות או "בהפוך על הפוך" לפחות במישור אחד. קצת קשה לי לחשוב שיכול להתקיים קשר שליטה אפתטי לחלוטין, שבו כשאתה מסתכל על הפרטנר שלך אתה לא מרגיש שום רגש שמושך אותך לעבר הרצון להתמסר אליו או בכלל לשהות איתו באותו מקום. צריך להיות שם דלק שידליק את זה, וככל שהדלק הזה הוא יותר רצון אותנטי ופחות תוצאה של פשרה, ככה זה ימשיך לזמן רב יותר.
האנשה עצמית
לפני 6 שנים • 26 באפר׳ 2018
האנשה עצמית • 26 באפר׳ 2018
בלי משיכה, מה זה שווה?
יש דברים שעדיף לא להתפשר עליהם.

כימיה ומשיכה, בלי זה, לדעתי, האדם יעשה נזק לעצמו.