אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גבריות

דקיקון​(נשלט)
לפני 6 שנים • 15 במאי 2018
דקיקון​(נשלט) • 15 במאי 2018
בעניין סוגיית "הנרכש מול מולד", לא אחזור על זה עכשיו. דשנו בזה מספיק ואני לא רוצה להלאות בזה את הקוראים של השרשור. אפשר להמשיך בפרטי בשמחה.

לילית חדשה כתב/ה:

ובאשר לאקטים-
לא בכל מערכת יחסים של שולטת- נשלט יש את כל האקטים- סטרפאון, ניוש, פוט פטיש וכן הלאה.

יופי, את חוזרת לעניין הבדס"ם.
התשובה שלך זהה לתשובות של אחרים כאן, והיא תשובה נסיגתית.
כבר הסברתי שהעובדה שלא כולם מבצעים את כל האקטים אינה משנה את המשמעות (הנשית) שלהם .
באותן אופן, לא כולם מבשלים, אבל בישול נשאר בישול.
לאנשים יש גבולות שקשה להם לפרוץ ולכן הם לא מקיימים את כל האקטים, אבל כל האקטים נובעים מהיסוד של נשלטות נשית ---כולל אלה שהם כן מקיימים

לילית חדשה כתב/ה:

הם גם יכולים להיות חלק ממערכת יחסים של שולט- נשלטת.

שולט לא משתמש בסטראפון אלא בזין שלו. נדיר שהוא ישתמש באביזר כזה כי אין בו צורך, וגם הנשלטות מעדיפות את "הדבר האמיתי".
אין ניוש לנשלטת, הרי היא כבר אישה. אפשר רק להעמיק עוד יותר את נשיותה הקיימת ממילא.
כפי שהסברתי, כף רגל הוא סמל פאלי, כך שמתאים לנשלטת בתור אישה לבצע בו פוטפטיש. וכך גם לנשלט שהוא נשי.

לילית חדשה כתב/ה:

כל אחד ואחת יכולה לראות את אותו אקט בצורה אחרת.


העובדה שהאנשים לא מודעים למשמעות העמוקה והפסיכולוגית של הדברים אינה משנה אותה.
"אני עושה זאת כי בא לי/זה נעים לי/כי זה משחרר/כי אני אוהב לעשות דברים חדשים/כי אני אוהב לעשות דברים לא מקובלים" ---כל אלה הם הסברים לא רציניים.

לילית חדשה כתב/ה:

אתה רואה בליקוק רגל של אישה כליקוק זין
אני רואה את זה כל פעם בצורה אחרת והאמת שמעולם לא ראיתי את זה כליקוק זין או בצורה דומה לזה.


כאמור, זו המשמעות העמוקה –גם אם היא אינה מודעת. כף רגל היא מה שנקרא phallic symbol.
זין הוא סמל לכח, וליקוק כף רגל מסמל סגידה לכח של השולטת.
(על זה מתווספת המשמעות של סגידה למקום הנחות של השולטת, לאמור: הנשלט הוא מתחת למקום ההכי נמוך בשולטת).


לילית חדשה כתב/ה:

לא. ממש לא. אבל ממש לא.


אצטט אותך: "לטעון בצורה נחרצת לא נקרא להוכיח"....(וקחי זאת ברוח ספורטיבית)

לילית חדשה כתב/ה:

זה לא לומר ליוסי ללבוש שמלה או שהוא יכול ללבוש שמלה. זה לתת ליוסי ארון בגדים שמכיל את הכל- חולצות ומכנסיים מכלל הסוגים והצבעים, חצאיות, שמלות - ולתת לו לבחור "יוסי, מה בא לך ללבוש היום?" או, אם יוסי נניח בן כמה חודשים להראות ששמלה/ חצאית זה כמו מכנסיים- נלבש את זה כמו שנלבש את זה.
וגם, אם נקבל את ההנחה שלך שלומר ליוסי שמותר לו ללבוש שמלה זה לדחוף אג'נדה פמיניסטית ואנטי סקסיסטית- אז לעשות את ההפך ולומר לו שאסור לו ללבוש שמלה כי הוא בן וזה של בנות, זה לדחוף לו אג'נדה סקסיטסית ואנטי- פמיניסטית. ויותר מזה אם קרה המקרה והוא בחר ללבוש שמלה וכל מה שנאמר זה שהוא בדיחה ויצחקו עליו וילעגו לו והוא ירגיש רע ויסבול- זה פשוט להפחיד אותו.


אני מסכים איתך שכל אחד דוחף את האג'נדה שלו, וזה חוזר למה שאמרתי שהמצב החברתי אינו מאפשר תנאי מעבדה מבודדים.

לילית חדשה כתב/ה:

בוא נדייק רגע, לומר שהאישה חלשה ונחותה מהגבר ושהוא חזק ושולט, זה אכן שוביניזם. לא כי P.C אלא כי זו ההגדרה של שוביניזם מגדרי.
וזה אכן פרט שולי כי כל הצירופים אפשריים- אתה יכול להיות נשלט ושוביניסט כמו שהשולט הכי ברוטאלי ואכזרי יכול להיות פמיניסט.


התעלמת ממה שכתבתי שיש הרבה נשים כאן המספרות על פנטזיית האונס שלהן. האם גם אותן תאשימי כשוביניסטיות, או שנוח לך לתקוף רק אותי?

לילית חדשה כתב/ה:

התיזה שלך מעגלית והיא הכל- הבסיס, השאלות, התשובות וההוכחות. והעובדות
אתה לא מוכיח או לא סותר אותה באמצעות מענה לשאלות וטענות- היא הטענה והתשובה שלך להכל.


תסבירי בבקשה איך היא מעגלית

לילית חדשה כתב/ה:

אה וכתבת לדרקן לדעתי שהסטרפאון נועד לחקות במראה ובצורה את איבר המין הגברי
אז אשמח אם תפנה אותי לגבר בעל איבר מין בצורת או בעל נראות של פרפר, לב או פרח.
וגם לזה שיכול להטיל ביצים באמצעות הזין שלו.


אתייחס לזה להלן בתשובתי לארקאנג'ל (שהעירה את ההערה הזו עוד לפנייך).
דקיקון​(נשלט)
לפני 6 שנים • 15 במאי 2018
דקיקון​(נשלט) • 15 במאי 2018
ArchAngel כתב/ה:

אוסיף לדבריו של דרקן, שכמו שפונים לנשלט ככלב וזה לא אומר שהוא בעל חיים (ולא אומר שהשולטת זאופילית), או כילד וזה לא אומר שהוא קטין (ולא אומר שהשולטת פדופילית), אז ככה גם הוא לא נשי אם פונים אליו בלשון אישה (וזה לא אומר שהשולטת גברית).


התשובה היא פשוטה: הוא לא כלב/קטין אלא הוא *דומה* לכלב/קטין. זו לא זהות אלא אנלוגיה. יחי ההבדל.
לכן, באותה מידה, הנשלט אינו אישה: הוא דומה לאישה ומתאפיין בנשיות. גבר נשי.


ArchAngel כתב/ה:

הפניה בלשון אישה במסגרת סשן ניוש לא נובעת ממחשבה שלהיות אישה זה נחות, שהרי אם זה היה הרציונל למה ממשיכים לפנות לשולטת עצמה בלשון אישה?


זה לא משפיל לאישה שולטת להיות אישה כי היא אישה ביולוגית, אבל זה כן משפיל לגבר להיות נשי.
כבר הסברתי (בהסבר שלי לשוטרת) שהדברים עובדים בשני רבדים:
ברובד הסובייקטיבי/גלוי, השולטת היא אישה והנשלט הוא גבר, ולכן תתקיים משיכה הטרוסקסואלית בין שניהם.
ברובד התת-קרקעי, יש היפוך תפקידים מגדריים: השולטת היא "גברית" והנשלט הוא נשי, ותתקיים משיכה חדשה -- הפעם בין הגבריות (של השולטת) לנשיות (של הנשלט).
לשולטת הגברית חסר צד נשי, והיא מוצאת אותו אצל הנשלט הנשי (תוך כדי משיכה הטרוסקסואלית), ומכאן המשיכה בין שניהם.
וכך לנשלט הנשי חסר צד גברי, והוא מוצא אותו אצל השולטת הגברית. הכל עניין של השלכות/projections פסיכולוגיות, לא מודעות כמובן.

ArchAngel כתב/ה:

בנוסף, בהרבה פעמים השולטת לבושה בסגנון נשי. אם היא באמת מאמינה שזה נחות ומשדר כניעות ושירותיות זה יהיה אבסורד שתופיע מול הנשלט באופן הזה, במיוחד אם זה מה שהיא תלביש לו עוד רגע.


כאמור מקודם, שולטת צריכה להיות נשית כי מדובר קודם כל - ברובד הגלוי - במשיכה ונילית בין גבר (נשלט) לאישה (שולטת).

ArchAngel כתב/ה:

מה שמשפיל בהתייחסות כנקבה לגבר זה זלזול בהגדרה המגדרית שלו את עצמו, בדיוק כפי שזה יזלזל באישה אם פתאום יפנו אליה כזכר וזה לא אומר שלהיות גבר זה משפיל.



במישור החברתי, אולי יצחקו על אישה שהיא גברת/לא מספיק נשית, אבל במישור הבדסמ"י לא יהיה שום זלזול בלהתייחס לשולטת כגבר. זה רק יחזק אותה (כמו שאומרים לשבח האישה שהיא "לובשת המכנסים בבית").

ArchAngel כתב/ה:

בדיוק כפי שלהתייחס לנשלט ככלב או כילד זה זלזול בהגדרה שלו כאדם או כבוגר.

להגדיר נשלט ככלב או ילד הוא בעצם לשלול את גבריותו/כוחו כגבר, ובכך לתת לו מקום נשי וכנוע.
דקיקון​(נשלט)
לפני 6 שנים • 15 במאי 2018
דקיקון​(נשלט) • 15 במאי 2018
ArchAngel כתב/ה:

סטרפאון זה הוא לא אביזר אחד. המונח הזה נועד לתאר שילוב של שני אביזרים יחד, של דילדו/ויברטור ורתמה.
יש מלא דילדואים וויברטורים בשוק ולא כולם, ואפילו לא רובם, מעוצבים בצורת איבר מין זכרי מפורט לפרטי פרטים.
יש דילואים שמעוצבים כמו איברים אחרים כמו למשל ידיים, או איברים בדיוניים כמו למשל קרנים של חדי-קרן. יש גם "נשיים" לגמריי בצבע ורוד עם פרחים ונצנצים.
יש אפילו דילדואים בעיצובים כל כך נטרליים שאם תשים אותם בסלון יחשבו שהם קישוט על שולחן האוכל ולא איבזר מין.
גם לא כולם ישרים כמו זין- ויש מעוקלים, עגולים, ספירליים... (ודווקא האלו שמיועדים לחדירה לגבר הם כאלו, כי הפרוססטה נמצאת בזווית מעוקלת).
ובהיבט הרתמות: יש מלא מכל הסוגים שאפשר להלביש על אזורי גוף שונים (ירך, זרועות, אפילו פנים!) ולא רק באזור המשפעה.
יש כאלו שעובדים בלי רתמה ואז החדירה היא דו-כיוונית.

לכל אחד יש גבולות נפשיים, כמו שכל אחד מציין בפרופיל שלו בכלוב.
אחת הגבולות היא להודות בכך שאקט הסטראפון הופך את השולטת לדמות עם מאפיין גברי (ואת הנשלט לנשי).
איך התת-מודע יסווה לנו את האמת המרה הזו כדי שנוכל לחיות איתו בשלום? הוא יעצב את הסטראפון כך שלא יהיה דומה מדי לזין. ומכאן כל הצורות השונות של הדילדואים.
גם אני לא אוהב את הדילדואים היותר מדיי דומים לזין, בדיוק מאותה סיבה. אבל אני מודע לכך שזו רמייה עצמית.
ובעניין הדילדו בירך/זרוע/פנים: כולם נשארים סמלים פאליים, כולל הקרן של החד-קרן שהיא סמל פאלי הצועק לשמיים.

ArchAngel כתב/ה:

לא כל הנשלטים נהנים ללקק אותו.

אצטט את תשובתי ל-לילית:
"התשובה שלך זהה לתשובות של אחרים כאן, והיא תשובה נסיגתית.
כבר הסברתי שהעובדה שלא כולם מבצעים את כל האקטים אינה משנה את המשמעות (הנשית) שלהם .
באותן אופן, לא כולם מבשלים, אבל בישול נשאר בישול.
לאנשים יש גבולות שקשה להם לפרוץ ולכן הם לא מקיימים את כל האקטים, אבל כל האקטים נובעים מהיסוד של נשלטות נשית ---כולל אלה שהם כן מקיימים".

ArchAngel כתב/ה:

וגם אלו שמכניסים אותו לפה לא בהכרח עושים את זה בשביל לדמות מציצת זין, אלא זה יכול לנבוע, למשל, מרצון במשחקי נשימה

זה מה שהם מספרים לעצמם, שוב זו הגנה נפשית מהאמת הפסיכולוגית הלא מודעת (אבל זה לא אומר שהם הומואים).
בשביל משחקי נשימה לא צריך דילדו בצורה שמזכירה צורת זין.

ArchAngel כתב/ה:

אפשר להשתמש בסטרפאון בכל הרבה דרכים, ועל ידי כל המגדרים, כל הנטיות המיניות וכל קצוות השוט. ובעיקר- הוא לא מגובל לשימוש בבדס"מי בלבד.

כפי שעניתי לדרקן, גם בשאר הנטיות המיניות הסטראפון ישמש להגדיר את הלובש/ת אותו כגברי/ת ואת הנחדר/ת כנשי/ת. העיקרון נשאר תקף

ArchAngel כתב/ה:

בשום מקום לא נכתב שהשימוש היחיד בסטרפאון הוא חדירה אגרסיבית ("דפיקה"), היא יכולה להיות עדינה עד כדי עיסוי. בדיוק כמו בכל סוג אחר של סקס.

מסכים. לא התכוונתי אחרת. אבל גם זיון עדין נשאר זיון.

ArchAngel כתב/ה:

אני מכירה מספיק ונילים שנהנים מאצבע בתחת (ובוא נגיד שאני התעסקתי עם יותר גברים ונילים ממך, אז על מה אתה מבסס את זה?), ומעבר לאצבע בתחת, בגלל ההנאה הפיזיולוגית שבכך. ואמנם אפשר להסתפק באצבע בשביל לגרות את האזור, בדיוק כמו שאפשר להסתפק באצבע בשביל לגרות כוס, אבל למה להגביל את עצמנו? יש כאלו שרוצים להרגיש גירוי ניכר יותר מאצבע בודדה, וזה כשל עצמו לא הופך אותם לנשיים או נשלטים, ולא אומר שום דבר מלבד זה שהם רוצים להרגיש גירוי ניכר יותר כי זה יותר נעים להם.

אני מטיל ספק רב בטהרת הוניליות של אותם ונילים.
לאותם ונילים המוכנים להיחדר יש אחוזים כלשהם של נשלטות.
ההוכחה לכך היא שיש הרבה ונילים עם מיניות פתוחה שאינם מוכנים להיחדר ע"י אישה, כי הם מבינים אינטואיטיבית שלהיות נחדר הופך אותם לכנועים-נכבשים-פסיביים-נשיים, והם כנראה ונילים עם אחוזים כלשהם בתור שולטים לא-נחדרים.
אי אפשר לברוח מזה: גם אדם שישחק לבד עם עצמו עם דילדו יחזק את הצד השני שלו בתור נחדר.
דקיקון​(נשלט)
לפני 6 שנים • 15 במאי 2018
דקיקון​(נשלט) • 15 במאי 2018
ראו עוד 5 הודעות שלי ברצף לפני הנוכחית

אני רוצה לעשות סיכום ביניים:
הזכרתי את אקטים המרכזיים של השליטה הנשית (פמדום): חדירה לגבר, ניוש, פוטפטיש, קוקהולד, בולבסטינג, דיבור נוכח לנשלט בלשון נקבה.
טענתי שהאקטים המרכזיים האלה מבטאים ביסודם היפוך תפקידים: השולטת מקבלת אספקט גברי, והנשלט מקבל אספקט נשי.
נגד הטענה שלי, עיקר ההתקפה (שחזרה על עצמה כמה וכמה פעמים אצל דרקן, לילית, ארקאנג'ל) הייתה "אבל לא כולם עושים את האקטים האלה".
הוכחתי שזו התקפה מינורית-נסיגתית-מתחמקת, וברור למה: אי אפשר לברוח מזה שכשאישה חודרת היא מבצעת אקט גברי. אני לא מתיימר לגלות כאן אמת סודית. זה דבר ברור.

אני רוצה להביא לכך עוד שני סימוכין:
1- אקט הפורסד-בי: גם הוא הופך את הנשלט לנשי, ואת עוד יותר מאקט הקוקהולד, לאמור:
"לא רק שאתה לא תחדור (אלא יעשה זאת מישהו אחר במקומך), אלא אתה גם תיחדר.
ולא רק שתיחדר, אלא שהשולטת אפילו לא תעשה זאת אלא רק נציג גברי משלה. אתה כ"כ נשי שאתה הומו נחדר".

2- יש שולטות כ"כ גבריות שהן אינן מוכנות להיחדר ונילית, ויש נשלטים כ"כ נשיים שהם לא מוכנים לחדור כי זה גברי (ולבטח לא לחדור את השולטת שלהם, זה יהיה חילול קודש).

מה אנחנו מבינים מכל זה?
האקטים שציינתי הם ה-hardcore של הפמדום.
כדי למצוא את המשמעות האמיתית של הפמדום, צריך לחפש אותה באקטים האלה ולא באקטים של בדס"ם לייט/קלים כמו הצלפות, קשירות או כיסוי עיניים.
זה כמו בסמפטומים של מחלה: הסמפטומים הראשוניים הם קלים וקשה לאבחן את המחלה האמיתית.
רק כשהסימפטמים נהיים קשים-פתולוגיים מתגלית מהי המחלה האמיתית.
כך עם הפמדום: רק באקטים הקשים יותר/hardcore אתה מבין שמשמעותו האמיתית היא היפוך תפקידים בין הזכר לנקבה.
ומכאן שגם האקטים היותר קלים הם כלולים בתוך היפוך התפקידים.
שולטות ממאדים, נשלטים מנוגה.

אסיים עם צירופו של קישור מדיון שהיה בפורום בה שולטות העידו במפורש שהן חשות שיש להן זין (ראו שם מתגובתי והלאה)
https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=38022&postdays=0&postorder=asc&start=20
לילית חדשה
לפני 6 שנים • 15 במאי 2018
לילית חדשה • 15 במאי 2018
דקיקון כתב/ה:
אני מסכים איתך שכל אחד דוחף את האג'נדה שלו, וזה חוזר למה שאמרתי שהמצב החברתי אינו מאפשר תנאי מעבדה מבודדים.


תסביר לי בבקשה, איך "לתת ליוסי ארון בגדים שמכיל את הכל- חולצות ומכנסיים מכלל הסוגים והצבעים, חצאיות, שמלות - ולתת לו לבחור "יוסי, מה בא לך ללבוש היום?" או, אם יוסי נניח בן כמה חודשים להראות ששמלה/ חצאית זה כמו מכנסיים- נלבש את זה כמו שנלבש את זה. "
כלומר לחשוף אותו להכל באותה המידה וכשהוא יכול גם לאפשר לו לבחור עצמאית זה לדחוף אג'נדה?
הרי מעבר לתקופתו כתינוק (שאז כל בחירה בעצם נכפית עליו)- לא נאמר ליוסי מה ללבוש ולא נכפה עליו. הוא בוחר באופן חופשי כשכל האופציות היו ונשארו פתוחות בפניו.
ואיך זה שקול בעיניך ל"יוסי, אסור לך שמלה ואסור לך חצאית ואסור לך טייץ ואסור לך וורוד כי כל אלו של בנות"?

ניקח לצורך העניין נושא אחר-
יהודי אירופה עסקו בצורה נרחבת מאוד בהלוואה בריבית ואף נהגו לגבות ריבית מאוד גבוהה.
האם זה כי התנאים הסביבתיים דחפו אותם לתחום?
האם זה כי יהודים באופן מולד רודפי בצע וממון?
על פי ההיגיון שלך- מדובר באפשרות השנייה. יהודי נולד כשהוא רודף בצע וממון. תכונה מולדת שמובילה להתנהגות מסויימת.
הרי אם דור אחרי דור אחרי דור יהודים עסקו בתחום הכספים- ההיגיון אומר שזו נטייה מולדת. ולא תוצר סביבתי.

אבל אתה מחזיר אותי לאחת הטענות הקודמות- אם החברה מתערבת ומשפיעה על עיצוב ההתנהגות של בנים/ בנות
בלתי אפשרי לטעון שהתנהגות כלשהי היא מולדת. ועל אחת כמה וכמה לטעון שזה היגיון פשוט.

דקיקון כתב/ה:
התעלמת ממה שכתבתי שיש הרבה נשים כאן המספרות על פנטזיית האונס שלהן. האם גם אותן תאשימי כשוביניסטיות, או שנוח לך לתקוף רק אותי?


איך זה רלוונטי למשהו? אתה טוען טענות ולכן ההתדיינות נעשית מולך. לא מול אישה ערטילאית כלשהי
כשתבוא אישה ותאמר שהיא מפנטזת על אונס כי כאישה היא נחותה מגבר ולכן יש לה את הפנטזיה הזו
או בכלל כשתבוא אישה ותטען את הטענות שלך- אז זה יהיה רלוונטי.
ופעם האחרונה שבדקתי- אני מתדיינת איתך ולא תוקפת אותך (אשמח שתראה איפה תקפתי אותך ולא את הטענות שלך/ קו המחשבה שלך).

וגם אתה מתעלם (בצורה מאוד נרחבת) מכל מה שלא נוח לך להגיב עליו.
אז אני אשאל שוב על כמה מהדברים (ואם ענית- זה אומר שהתשובה שלך לא באמת עונה על השאלה)
בהתנהגות של בנים מול התנהגות של בנות- מה קורה ברגע נטרול או העלמת החלוקה של בנים/בנות וההשפעה הסביבתית?
האם כאשר נסיר את התווית 'של בנים' 'של בנות' ממשהו (למשל שמלה ורודה וכדורגל) בצורה מוחלטת השמלה הורודה עדיין תישאר רק של בנות?
האם במידה ונגיב באותה המידה ואותה הצורה לאותה התנהגות X אצל בנים ובנות ובכלל נתנהג בדיוק באותה הצורה לבנים ובנות (מרגע הלידה ובצורה מוחלטת)- גם אז נראה הבדלים מובהקים?
התאוריה שלך מגיעה לדבריך מפסיכולוגיה אבולוציונית- כמה זמן התחום הזה יישאר לגיטימי לו במקום לטעון נשים נחותות/חלשות/נשלטות/כנועות- גברים שולטים/חזקים הטענה תהיה גברים אנסים- נשים קורבנות/ שורדות/מסתגלות/מתנגדות?

דקיקון כתב/ה:
תסבירי בבקשה איך היא מעגלית

בצורה כללית-
אישה היא נחותה ונשלטת וגבר הוא שולט/חזק- מתוך נחיתותה אישה מתנהגת בצורה X- לכן התנהגות X היא נשית- מתוך זה גבר שמתנהג בצורה X הוא נשי- כי הרי התנהגות X היא נשית- כי האישה מתנהגת כך מתוך נחיתותה- כי אישה היא נחותה ונשלטת וגבר שולט וחזק.
למשל-
אישה היא נחותה ונשלטת והגבר שולט וחזק- ולכן האישה דאגה לרווחתו ושירתה אותו (למשל בניקיון)- לכן שירותיות היא נשית- מתוך זה גבר שיותר שירותי הוא נשית - כי הרי שירותיות היא תכונה נשית- כי האישה היתה דאגה לרווחתו ושירתה את הגבר- כי האישה נחותה ונשלטת והגבר שולט וחזק.

כמעט לכל טענה שלך בשירשור הזה ניתן לעשות מעגל דומה.

דקיקון כתב/ה:
התשובה שלך זהה לתשובות של אחרים כאן, והיא תשובה נסיגתית.
כבר הסברתי שהעובדה שלא כולם מבצעים את כל האקטים אינה משנה את המשמעות (הנשית) שלהם .
...
לאנשים יש גבולות שקשה להם לפרוץ ולכן הם לא מקיימים את כל האקטים, אבל כל האקטים נובעים מהיסוד של נשלטות נשית
...
העובדה שהאנשים לא מודעים למשמעות העמוקה והפסיכולוגית של הדברים אינה משנה אותה.


אני פשוט אצטט את דרקן
דרקן ראהל כתב/ה:
כל הדיון הוא על האם נשלטות היא תכונה נשית. עד שלא נסכים על כך, אתה לא יכול פשוט לחזור על טענתך. אתה למעשה אומר "נשלטות היא נשית" ואז בתגובה
להתנגדות שלי עונה לי "אבל ברור שהיא נשית". זו מהות הדיון, זה לא הוכח וכלל לא ברור "למי שמוכן להקשיב ולהווכח".


אתה לא יכול לכפות את דרך המחשבה והטענות שלך ולהפוך אותן לאמת אבסולוטית או לעובדות.
הוא שאמרתי- "אתה רואה מה שאתה רוצה לראות ובהתאם לכך מפרש את הדברים (כמו כולנו) אבל מתעלם, מצמצם או מקטין דברים שלא מתאימים לתפיסה שלך. "
התשובה שלי לא נסיגתית במהותה או בעיקרה כי העיקר שלה הוא מאוד פשוט- לא מקבלת את ההנחה שלך שכל האקטים נובעים מהיסוד של נשלטות נשית.
לילית חדשה
לפני 6 שנים • 15 במאי 2018
לילית חדשה • 15 במאי 2018
דקיקון כתב/ה:
טענתי שהאקטים המרכזיים האלה מבטאים ביסודם היפוך תפקידים: השולטת מקבלת אספקט גברי, והנשלט מקבל אספקט נשי.
נגד הטענה שלי, עיקר ההתקפה (שחזרה על עצמה כמה וכמה פעמים אצל דרקן, לילית, ארקאנג'ל) הייתה "אבל לא כולם עושים את האקטים האלה".
..
אני רוצה להביא לכך עוד שני סימוכין:


דווקא לא.
גם אם נאמר שלא כולם עושים את כל האקטים,
עיקר הטענה היה אחר- הטענה שלך- נשלטות היא תכונה נשית, לא מקובלת עלינו ובנוסף- לא הוכחת אותה בצורה מספקת (היו פה הסברים חלופיים מתאימים לא פחות ואף עירעור של הבסיס הטענתי שלך)
וגם- "אתה רואה מה שאתה רוצה לראות ובהתאם לכך מפרש את הדברים (כמו כולנו) אבל מתעלם, מצמצם או מקטין דברים שלא מתאימים לתפיסה שלך. "
"וכל אחד ואחת יכולה לראות את אותו אקט בצורה אחרת. "
ובבסיס-" אתה דוחף כל כל חזק למסקנה מסוימת ופוסל או מתעלם מכל דעה סותרת."

גם הסימוכין שלך נשענים על ההשקפה שלך ששוב- לא הוכחת בצורה מספקת
ולגבי טענת החדירה ("יש שולטות כ"כ גבריות שהן אינן מוכנות להיחדר ונילית, ויש נשלטים כ"כ נשיים שהם לא מוכנים לחדור כי זה גברי (ולבטח לא לחדור את השולטת שלהם, זה יהיה חילול קודש). "
היא עונה על חלק ממערכות היחסים- שכן יש לא מעט שולטות שנחדרות על ידי הנשלט שלהן ויש נשלטים שחודרים לשולטת שלהן.
כלומר כל אחת ואחד מתנהלות לפי ההשקפה שלהן ומה שעושה להן טוב בתוך הקשר.


דקיקון כתב/ה:
כדי למצוא את המשמעות האמיתית של הפמדום

פשוט אצטט את עצמי-
לילית חדשה כתב/ה:
אתה לא יכול לכפות את דרך המחשבה והטענות שלך ולהפוך אותן לאמת אבסולוטית או לעובדות.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 6 שנים • 16 במאי 2018
דקיקון, כמה דברים פשוטים.
הראשון - זו פשוט חוצפה פנומנלית מצדך לקבוע שאקטים מסויימים הם פמדום הארדקור והשאר לא. זו תפיסה פרטית לחלוטין שלך. הפכת את כל הlittles ושולטות שלהם לבדסמ לייט, שזה מגוחך. קבעת ששולטת שרואה עצמה כמאלפת את הכלב שלה היא לא רצינית אם היא לא חודרת אליו, או מכריחה אותו להיחדר על ידי כלב אחר. שטויות במיץ, התנשאות, זלזול ולא יודע מה לא.
הבאת ציטוט שאתה כל כך גאה בו
"להיות נחדר מעניק לנו את האפשרות להיות נכבש במקום כובש, ולו רק לרגע קט. עבור הגבר זו הזדמנות פז להיות מכיל, מקבל, פסיבי, כנוע. לכן הפרספקטיבה הזו מומלצת דוקא לגברים המגדירים עצמם הטרוסקסאלים".
אתה שם לב שהמילה נשי לא מוזכרת? הם לא אומרים שהם חשים נשיים. ולא, לבוא להגיד שהם מתארים נשיות לא תופס. זו המעגליות שלילית מדברת עליה.

עכשיו הרצאה קצרה על מדע, ואני מקווה שתלמד ממנה משהו. אתה מראה חוסר הבנה במושג חובת ההוכחה והבנה שגויה לחלוטין של המושג הסבר חלופי.
אתה הצגת תיאוריה והבאת הנמקות והסברים לתיאוריה הזו. עכשיו, על אף אחד מלבדך לא חלה החובה להוכיח כלום. אני לא צריך להוכיח שאני צודק, אני לא צריך להציג תיאוריה אחרת. החובה להוכיח משהו היא נטו עליך.
ברגע שמישהו יכול להציע הסבר אחר, אתה זה שבבעיה. הסבר אחר הוא לא תיאוריה מתחרה טובה יותר! הוא פשוט האמירה "רגע, אבל אולי לא זו הסיבה. אני יכול לראות סיבה אחרת". חובת ההוכחה חוזרת אליך. אתה צריך להראות שההסבר החלופי בלתי אפשרי. אחרת, התיאוריה שלך נזרקת מהחלון.
אין צורך שאסביר מדוע נשלט הוא גברי. מספיק שאמצא דוגמה אחת, מינורית ככל שתהיה, שנשלט הוא לא בהכרח נשי(ילד, כלב) או שולטת אינה בהכרח גברית (לא חודרת בכלל, אמא) והתיאוריה שלך נפסלת.
זה מדע, ככה הוא עובד. באסה.
אם אתה רוצה להשען על הסברים מדעיים, אתה חייב לשחק לפי כללי המשחק של המדע, ואתה פשוט לא. ואם אתה לא רוצה לקבל את כללי המשחק האלה, אל תפנה להסבר מדעי כביכול למשהו שבסופו של דבר הוא הדעה של דקיקון ולא התיאוריה המדעית של דקיקון.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 6 שנים • 16 במאי 2018
כף רגל היא סמל פאלי. שיער ארוך הוא סמל פאלי. כל דבר ארוך הוא סמל פאלי. אז לאכול קרטיב זה למצוץ. רופא מנתח רוצה להיות כזה כי הוא מת להחזיק המון המון זיינים (זו מילה אמיתית??) ביד. נו, באמת. פרויד הוא זה שהתחיל את התפיסה הזו. אני מציע שתחפש את הביטוי "לפעמים סיגר הוא רק סיגר".
עכשיו, אתה טוען שההסבר הלא מודע תקף גם אם האדם נותן הסבר אחר. בוא נראה לאן נגיע עם ההיגיון הזה:
טענה א. דקיקון שונא את הגבריות של עצמו ומת להיות אישה.
טענה ב. דקיקון לא מוכן להודות בזה, אז הוא דןחף את ההסבר הזה עמוק לתת מודע שלו.
טענה ג. דקיקון טוען שכל הנשלטים נשיים בניסיון להרגיש טוב עם עצמו ועם הנשיות שלו. בגלל זה כל הדיון.
טענה ד. זה לא חשוב שלדקיקון יש הסבר אחר להתנהגותו, זה ההסבר הלא - מודע האמיתי והוא נכון תמיד, גם אם דקיקון לא מוכן להודות בו. למעשה, עצם העובדה שדקיקון מתווכח רק מראה כמה הוא לא מסוגל להתמודד עם האמת וכמה עמוקה ההדחקה שלו.

עכשיו מה תעשה? יצרתי מעגל שאין לך דרך לצאת ממנו. תסכים, משמע אני צודק. חא תסכים, משמע אני צודק. זו הבעיה באמירה שלך ש"זה ההסבר הלא-מודע והוא נכון".
לך תבדוק מי זה קרל פופר.
עבד משועבד{עבד}
לפני 6 שנים • 16 במאי 2018
עבד משועבד{עבד} • 16 במאי 2018
יש הוכחה לא מדעית שהנשלטות היא נשית.
אנחנו נמצאים בתקופה ,בניגוד לעבר,שהכוח הפיזי של הגבר
לא מהווה יתרון, וזה בגלל ההתפתחות הטכנולוגית ובגלל שיש משטרה
שנותנת הגנה לכל אחד. כמו כן אנחנו בעידן ליברלי ופמינסטי.
למרות זאת, אם תסכתלו על הזוגות מסביבכם, לא תמצאו אשה שהגבר
שאיתה נחות ממנה. אם היא משכילה,הוא יהיה משכיל יותר ממנה.
אם היא עשירה הוא יהיה עשיר יותר ממנה. אם היא דוקטור הוא פרופסור.
לא תמצאו רופאה שבן הזוג שלה אח מעשי. אבל להיפך כן.
זה מוכיח שלמרות שיש לה בחירה חופשית היא מעדיפה תמיד להיות תחת
חסותו ומובלת על ידו.
הדיון האקדמי נחמד. אבל אם בפועל אין אשה שלוקחת גבר נחות ממנה
אז זה אומר שכלום לא השתנה.
גם כאן בכלוב, תמיד השולטת מחפשת נשלט דומיננטי.
אבל לעולם לא תשמעו על שולט שמחפש נשלטת דומיננטית.
מפני שאין משמעות לדומיננטיות שלה אם הוא שולט.
לעומת זאת שולטת מחפשת את הנשלט הדומיננטי מפני שהיא לא באמת שולטת.
השינוי יקרה כאשר האשה תקח גבר נחות ממנה ,תחזיק אותו ותוביל אותו.
נכון לעכשיו גם הפמינסטיות בוחרות כבן זוג גבר שישלוט ויוביל אותן .
בהצלחה.
MilkyPawn​(נשלטת)
לפני 6 שנים • 16 במאי 2018
MilkyPawn​(נשלטת) • 16 במאי 2018
הרוב המוחץ של שולטים שאני מכירה הם גברים די בטא אז זה לא בהכרח אינדקציה
ואפילו אני מכירה נשלטים די מחוספסים