שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

גבריות

דקיקון​(נשלט)
לפני 5 שנים • 22 במאי 2018
דקיקון​(נשלט) • 22 במאי 2018
ArchAngel כתב/ה:

ניוש הוא אקט פטישסטי שמטרתו היא נטו קבלת סיפוק מיני מחשיפה ושימוש באובייקטים פטישסטיים, כלומר באובייקטים שנוצר קשר אסוציאטיבי בינם לבין הופעת גירוי מיני.
טרנסוויזם פטישיסטי, אם נדייק בשמו הקליני, הוא בהגדרתו הקלינית פשוט עוררות מינית מלבישת בגדי המין השני ותו לא.
לא, יש הרבה יותר מזה.

לא כל המתניישים מסתפקים בלבישת בגדי נשים. הם גם יורידו שיערות הגוף כדי להיראות יותר נשיים.
הצעד הבא שלהם הוא להפוך לטראנסנג'נדר באופן קבוע ולהתנהג כנשים (דיבור, תנועות ידיים וכו'). הם לא מצליחים יותר לחיות בסכיזופרניה בין הדמות הגברית הציבורית לבין הצד הנשי שמשתלט עליהם ולא מרפה מהם.
חלקם יקחו אפילו הורמונים שיצמיח ציצי ויעלים סימנים גבריים, וחלקם יעשה ניתוח להעלמת הזין.
כבר הזכרתי במהלך השרשור שהמתניישים גם לובשים כלובון כדי לבטל את גבריותם/הזין וכמובן גם נחדרים (ע"י נשים ולפעמים אפילו ע"י גברים).
יש רצף בין כל התופעות, ואי אפשר לבודד את לבישת בגדי הנשים מהרקע הכולל שלו: הצד הנשי של כל אותם גברים.


ArchAngel כתב/ה:

הסיבה שאותו הגבר לא יסתפק בלצפות באישה אחרת מתלבשת כך היא בדיוק כי הוא עבר התניה מסוימת ללבוש פרטים אלו כתנאי לקבלת אותה עוררות מיני.
והנה כמה סיבות אפשריות ליצירה ההתניה:
נער חרמן שגדל בבית שמרני שבו מין היה טאבו והדבר הכי קרוב לחוות אישה עבורו היה להעמיד פנים מול ארון הבגדים של אחותו או אימו כשהן לא בסביבה,
ילד שלבש מסקרנות את נעלי עקב אימו והיא השפילה אותו ועכשיו הוא מנסה להשיג חוויה מתקנת,
או סתם בחור עם ילדות תקינה שבכל פעם ששכב עם חברה שלו התחכך בתחתוניה במשחק המקדים ובכל פעם שעברה לידו הוא שמע את צלילי נעלי העקב שלה שרמזו על בואה המענג... ויום אחד כאשר היה לבד בבית והביט אל תחתוניה שנשכחו על הרצפה או בנעלי העקב המיותמים, הם הזכירו לו נשכחות מחרמנות מליל אמש והוא חיכך תחתוניה על הזין כדי להיזכר במגע שלה או הקיש בנעלי העקב בשביל להיזכר בצלילן, ודבר הוביל לדבר ונטמע בו ככל שחזר על הפעולה.

איפה האמיפיריות בכל ההסברים האלה? גם פרויד ציטט את דברי הפציינטים שלו כהוכחה לטענותיו.
בנוסף, בהסבר הראשון (הנער החרמן) וההסבר השלישי (הבחור המתחכך) – אין הסבר להתניה לכך שאותם גברים ילבשו בגדי נשים. לפי הסיטואציה, הם היו צריכים להסתפק בפטיש לחפצים ולא בלהתלבש כנשים.
רק ההסבר האמצעי (ילד נועל נעלי אמו) נותן קורלציה בין לבישת בגדי נשים לבין ההתנייה.
החולשה בהסבר הזה הוא שההתנייה נוצרה באופן מקרי לחלוטין.
בנוסף, שימי לב שההתנייה לא היתה קשורה למשהו מיני בכלל --הילד רק רצה להשתעשע כמו במשחקי לגו --ואז פתאום כבמטה קסם נוצרה סטייה הקשורה באופן יסודי ושורשי למיניות. זה לא מספיק כדי ליצור העונג המיני כביר ועמוק הכרוך בזה.
כפי שציפיתי, ההסבר ההתנייתי שלך הוא אוסף אקלקטי של תופעות מקריות. הוא בודאי לא נותן הסבר קוהרנטי לאספקטים המגוונים של הנשלטות הגברית (ושל השליטה הנשית).
חוץ מזה, ההסברים שלך לא מסבירים למה לשולטת יש פטיש להלביש גבר כאישה או שילקקו לה את כף הרגל.
מה קרה לה בילדות שגרם לה לתשוקה כזו לעשות דברים כאלה?
את ההסבר לסטיות צריך לחפש בתוך הקונטקסט מיני ולא מחוצה לו.

ArchAngel כתב/ה:

שום דבר מזה לא אומר שהם רוצים להיות נשים או מרגשים נשיים, וזאת לא דעה שלי אלא מקובל בקהילה המדעית (לאחר מחקרים רבים והוכחת קשר סטטיסטי מובהק) שקיומו של פטיש כזה לא מעיד דבר על מגדרו של האדם או בכלל על איך הוא תופס עצמו כאדם מחוץ לקונוטציה המינית.
הדבר היחיד שהגדרה זו מעידה על האדם המאובחן בה הוא שנוצר אצלו קשר אסוציאטיבי בין לבישת פרטי לבוש נשיים לבין קבלת גירוי מיני.
יתרה מכך, לפי ממצאים סטטיסטיים וכפי שגם נכתב במאמר, רוב הפטישיסטים מהסוג הזה הם גברים סטרייטים, התופסים עצמם ומתנהגים כגברים ביום-יום.
ולא בעל כורחם, אלא פשוט כי ניוש הוא הפעולה המינית שלהם ולא הזהות המגדרית שלהם.

כפי שכתבתי בתחילת דבריי, לא ניתן לבודד את לבישת בגדי נשים לבין התופעות הנוספות הקשרות בה כמו הטראנסג'נדריות, ניתוח לשינוי מין, לבישת כלובון ונחדרות.

ArchAngel כתב/ה:

ראייה קיצונית שתמחיש עד כמה שפטיש ללבישת פרטי לבוש נשיים לא הופך גבר לנשי במגדרו:
הפטישסטים הטרנסוויסטים המפורסמים ביותר הם רוצחים סדרתיים. כמובן שאין קשר נסיבתי בין הדברים, הם בולטים רק מהסיבה שגברים נורמטיביים לא ימהרו לחשוף עצמם בפומבי, ואותם חשפו מבלי לשאול להסכמתם.
ג'רום ברודוס (הדוגמא שהבאתי על ילד שאמו השפילה אותו על סקרנותו בנעלי עקב היא חלק מסיפור חייו), דניס ריידר, ראסל ווילאמס.
חיפוש קצר בגוגל מראה שכולם היו סטרייטים, אנשי משפחה, בעלי נראות גברית שעסקו במקצועות גבריים ואף הגיעו לתפקידים ניהולים ופיקודים בהם, הם לא היו נשיים ועדינים בשום פרט בחייהם ובטח שלא מול הנשים שרצחו בדם קר אפילו שגם אז אוננו בבגדיהן.


זה מעיד יותר מאלף עדויות שיש קשר נסיבתי בין הדברים.
רק גבר המסוכסך קשות עם הצד הנשי שבו (ושהוא מנסה להכחיש בפני עצמו) יכול להגיע לידי רצח בגלל זה.
(בשאלון לבקשת החזקת נשק אחת השאלות לגברים היא "האם חשבת פעם להיות אישה? ברור למה).
ככל שאותם הגברים ניסו לחיות חיים נורמליים, להסתיר את נשיותם ולהכחיש אותה, הנשיות הזו רק לחצה עליהם יותר ויותר כי לא היה לה שום מוצא, כלום מכלום במשך 24/7. בסוף, התסכול המצטבר התפרץ וגרם לתוצאות טרגיות.

ArchAngel כתב/ה:

בזאת אני פורשת מהדיון המתיש הזה, אתה לא באמת רוצה להקשיב ולדון אלא אתה משוכנע שאתה צודק בכל מחיר ואין זה משנה כמה הוכחות והסברים חלופיים העלו בפניך שסתרו את עמדתך.
זה פשוט לא יגמר לעולם.


אני יותר ממקשיב לך ומתייחס בכובד ראש לכל מה שאמרת ובוחן אותו, כפי שאת נוכחת לראות.
מתוך כל רשימת התופעות של השליטה הנשית שמיניתי לעיל (cuckhold , forced-bi , סטראפון, כלובון וכו') התיאוריה שלך הסבירה רק שתיים, וגם באותם שניים יש קשיים משמעותיים כפי שפירטתי זאת.
שם המשחק כאן בשרשור הוא לענות לכל האספקטים של השליטה הנשית/נשלטות גברית (או לפחות למרביתם).
לאורך 15 עמודים לא חסכו ממני שום קושיה לתיזה שלי הנזקקת לכל האקטים והאספקטים. זה שם המשחק, ואני נעניתי לו.
אכן, זה קשה ודורש המון, welcome to my world.
מה שאת והאחרים דרשתם ממני—את והם צריכים לדרוש מעצמכם.
לילית חדשה
לפני 5 שנים • 22 במאי 2018
לילית חדשה • 22 במאי 2018
דקיקון כתב/ה:
כשהוריד את פניו הוא יכול היה להסתכל באותה מידה על החזה, הבטן, איזור החלציים, הירכיים או השוקיים. קצת מוזר שהפטיש נוצר אך ורק על כפות הרגליים .

כשהמבט מושפל מטה מתוך מבוכה או ביישנות או חשש מבנות/בני המין השני, לרוב זה יהיה למטה לגמריי- לקרקע ולכן לכפות הרגליים ולא לחזה למשל.
מעבר לכך שזה הדחף- להוריד את המבט הכי למטה שאפשר ולא לאמצע הגוף (ככה זה להסתכל אבל לא להסתכל או לראות אבל לא לראות את הצד השני; מאפשר כאילו להתעלם מכך שהצד השני מסתכל עליך).
להסתכל על פלג הגוף העליון (חזה, בטן, מפשעה) גם לא עונה על הדחף אבל גם ייתפס כגסות הרבה יותר גדולה מאשר להסתכל על כפות הרגליים- מה שיכול לגרור תגובה עויינת מהצד השני.
חזה, בטן ואזור החלציים והמשיכה אליהם מהווים חלק אינגרלי מהמיניות ומיחסי המין של רוב האנשים (ואצל חלק לא קטן הירכיים גם נכללות) ככה שהמשיכה אליהם והגירוי מהם לא ייחשבו כפטיש גם ככה.
עם זאת- יש פטיש לחלקי הגוף האלה- לחזה למשל (גדול/ קטן/ פטמה X/ פטמה Y)

דקיקון כתב/ה:
בנוסף, נגיד שזה מסביר את היווצרות הפטיש בכפות הרגליים, זה עדיין לא מסביר למה זה מתקשר לתחושת השפלה וכניעה הכרוכה בזה.
אם תגידי שזה בגלל שהוא הושפל כשהבת דחתה אותו (וזה יהיה הגיוני), אזיי אנחנו חוזרים להסברים של דחיית מימוש הגבריות/ביטול הגבריות ונסיגתה – שזה מה שאני אומר כל הזמן.

אתה חוזר להסבר של דחיית/ ביטול גבריות.
עם זאת- השפלת המבט מטה לא מתרחשת כי הנער נדחה על ידי הנערה, אלא הרבה לפני. כי הוא ביישן או מופנם או שאולי הוא חושש מבנות ואף מאויים מהן ולכן לא מסוגל לשמור על קשר עין איתן. במיוחד עם זו שהוא מעוניין בה כי מולה הכל מועצם- הביישנות, החשש המופנמות וכו'- אז הוא לא מסתכל אלא על כפות רגלייה אבל הוא עדיין נמשך אליה ומעוניין בה כשכל מה שיש לו מול העיניים זה כפות רגליה ואז נוצר אצלו קשר אסוציאטיבי בין הגירוי המיני לכפות רגליים בדרך הזו.

נוסף על כך- לא כל גבר בעל פטיש לכפות רגליים הוא נשלט. בעבור גבר ונילי בעל פטיש לכפות רגליים (וזו סטייתו היחידה) הנושא כלל לא כולל בתוכו כניעה או השפלה (למעט, לכל היותר המבוכה בזמן העלאת הנושא עם בת זוגו שאולי לא פתוחה ואף סולדת מהנושא).

דקיקון כתב/ה:
האם יש בכלל רעיון קוהרנטי שמאחד בין כל "ההתניות הספונטניות" האלה, או שאין קשר ביניהן וכל אחת היא אקראית ומקרה נפרד?
בעניין זה, שימי לב לכח השיטה שלי: היא מאחדת את כל האקטים בעיקרון אחד של היפוך תפקידים בין הזכר לנקבה: שולטת גברית ומסרסת, נשלט נשי ומסורס.
כל אחד מהאקטים הנפרדים מחזק את התמונה הכללית והמקיפה שלי של היפוך תפקידים כתמונה קוהרנטית.

ולמה חייב להיות הסבר אחד וכולל לכל ההיבטים של שליטה?
הרי לא בכל מערכת יחסים עם שליטה יש את כלל הנושאים שהזכרת ( חדירה אנאלית/זיון ע"י סטראפון, פטיש למציצת סטראפון, ניוש/פטיש נשלטים סיסיים לבגדי נשים, בולבאסטינג, דיבור בלשון נקבה לנשלט, עבדי ניקיון, כלובון לזין, cuckhold, forced-bi, וכל מה שקשור לחדירת הנשלט לשולטת ואחרים).
וגם- מדוע אתה מתעקש ליצור הפרדה ברורה ומוגדרת בין שליטה גברית לשליטה נשית?
אם העניין הוא למצוא הסבר אחד כוללני לשליטה- הוא צריך להתאים גם לשליטה גברית וגם לשליטה נשית ולא ליצור הפרדה (גם אם היא נוחה ומתאימה לגישה שלך.)

דקיקון כתב/ה:
לא כל המתניישים מסתפקים בלבישת בגדי נשים. הם גם יורידו שיערות הגוף כדי להיראות יותר נשיים.
הצעד הבא שלהם הוא להפוך לטראנסנג'נדר באופן קבוע ולהתנהג כנשים (דיבור, תנועות ידיים וכו'). הם לא מצליחים יותר לחיות בסכיזופרניה בין הדמות הגברית הציבורית לבין הצד הנשי שמשתלט עליהם ולא מרפה מהם.
חלקם יקחו אפילו הורמונים שיצמיח ציצי ויעלים סימנים גבריים, וחלקם יעשה ניתוח להעלמת הזין.
כבר הזכרתי במהלך השרשור שהמתניישים גם לובשים כלובון כדי לבטל את גבריותם/הזין וכמובן גם נחדרים (ע"י נשים ולפעמים אפילו ע"י גברים).
יש רצף בין כל התופעות, ואי אפשר לבודד את לבישת בגדי הנשים מהרקע הכולל שלו: הצד הנשי של כל אותם גברים. .

דקיקון כתב/ה:
כפי שכתבתי בתחילת דבריי, לא ניתן לבודד את לבישת בגדי נשים לבין התופעות הנוספות הקשרות בה כמו הטראנסג'נדריות, ניתוח לשינוי מין, לבישת כלובון ונחדרות. .


אני בכלל לא מצליחה להבין איך הכנסת את נושא הטרנס*. באמת.
טרנסג'נדריות זה מונח המתאר חוסר הלימה בין מינה/ו הביולוגי של אדם (זכר מול נקבה) לבין זהותו המגדרית (אישה מול גבר).
בצורה הרבה יותר רחבה וכוללנית משאלות הקשורות לנטייה מינית, העדפה מינית ולגירוי מיני (ובתוכו לשליטה).
כמובן שאין שום קשר בין טרנסג'נדריות לבין כל שאר הדברים הזכרת- לא לכלובון ולא לנחדרות ולא לקרוס-דרסינג.
טרנס MTF למשל הוא לא גבר שמבטל את גבריותו בכך שהוא לובש בגדי נשים כי הוא חווה מכך גירוי מיני או בכך שהוא לובש כלובון- אלא היא לובשת בגדי נשים כי היא אישה ומבחינתה אלו הבגדים המתאימים לה (וגם- לא מחייב. היא יכולה להיות אישה ועדיין לא להאמין בחלוקת גברים נשים בכל הקשור לנראות); והיא לא לובשת כלובון כדי להעלים לה את הגבריות כי מבחינתה אין לה גבריות להעלים. היא אישה.

ממש לקחת נושא ושברת אותו מכל כיוון אפשרי כדי להתאים אותו לתבנית בה אתה רוצה אותו כדי לומר 'תראו זה מתאים אני צודק'.
עבד משועבד{עבד}
לפני 5 שנים • 22 במאי 2018
עבד משועבד{עבד} • 22 במאי 2018
לילית, הביישנים מסתכלים על השפתיים.
הם לא משפילים את המבט עד הקרקע אל הרגליים
מפני שהם רוצים להסתיר את ביישנותם. מצד שני
לא יסתכלו על החזה או המפשעה מפני שזה בוטה מדי.והם הרי ביישנים.

דקיקון, אתה צריך להבדיל בין סטרייט נשלט לבין גאי שנמצא במצב שהוא עדיין לא משלים
עם נטיותיו המיניות ולכן בשלב ההכחשה יעדיף לממש אותן עם שולטת.
לילית חדשה
לפני 5 שנים • 22 במאי 2018
לילית חדשה • 22 במאי 2018
דקיקון כתב/ה:

אני יותר ממקשיב לך ומתייחס בכובד ראש לכל מה שאמרת ובוחן אותו, כפי שאת נוכחת לראות.
מתוך כל רשימת התופעות של השליטה הנשית שמיניתי לעיל (cuckhold , forced-bi , סטראפון, כלובון וכו') התיאוריה שלך הסבירה רק שתיים, וגם באותם שניים יש קשיים משמעותיים כפי שפירטתי זאת.
שם המשחק כאן בשרשור הוא לענות לכל האספקטים של השליטה הנשית/נשלטות גברית (או לפחות למרביתם).
לאורך 15 עמודים לא חסכו ממני שום קושיה לתיזה שלי הנזקקת לכל האקטים והאספקטים. זה שם המשחק, ואני נעניתי לו.
אכן, זה קשה ודורש המון, welcome to my world.
מה שאת והאחרים דרשתם ממני—את והם צריכים לדרוש מעצמכם.


העניין הוא שאתה לא. לא באמת ענית על שאלות ולא באמת התייחסת לנקודות שהעלו מולך.
כי בבסיס - אתה נחרץ עד כדי כך שאתה אפילו לא מוכן לשקול את האפשרות שאתה טועה.
אלא נחוש בכך שמה שאתה אומר חייב להיות נכון.

גם יצרת תבניות והגדרת הגדרות לדברים והתעלמת והפשטת מהם את כל מה שלא מתאים לך-
יצרת סיווגים של מה נחשב יותר ופחות בתוך השליטה הנשית;

התעקשות שלך על הפרדה בין שליטה נשית (ונשלטות גברית) ושליטה גברית (ונשלטות נשית)-
למרות שיש אקטים ופטישים שמתקיימים פה ופה:
שולטים שדורשים מהנשלטת שלהם לקיים מגע מיני עם נשים אחרות.
שולטים שדורשים מהנשלטת שלהם למלא תפקיד יותר שירותי.
נשלטות עם פוט פטיש
שימוש בסטרפאון או בחלקיו על ידי השולט.
התייחסת גם ל-CBT במהלך השירשור הזה המקבילה לכך היא בעצם כל דרך להכאיב לנשלטת במפשעתה.
וכן הלאה
אבל עדיין למרות שקיימים אספקטים דומים וקווי דימיון בין שליטה גברית לבין שליטה נשית, אתה מתעקש לראות אותן כנפרדות
ובכל זאת מתעקש שנמצא הסבר כוללני לשליטה נשית שלא כולל בתוכו את השליטה הגברית.

למרות שהביאו לך הסברים שונים לפטישים כמו קרוס-דרסינג ופוט פטיש
כמו "אחד ההסברים המקובלים והמרכזים כיום להיווצרותם של פטישים שונים, בפרט פטיש לכפות רגליים, הוא התניה קלאסית ספונטנית ולא מודעת לעניין שנוצרת במהלך חייו של הפטישיסט, "
עם הדגמות לדרכי היווצרות אפשריות.
עדיין "כשנשלט מוצץ באדיקות רבה כל כך כף רגל, זה גם דחף למציצת זין – רק שהוא מוסווה ע"י העתקתו מזין/סטראפון לתחליף של זין. "
"אבל על גבי המשיכה הסטרייטית הזו לפריט הנשי הזה מתווסף מימד סמוי של נקביות"
וזה כי אתה נחוש לראות בכל דבר רובד או משמעות עמוקות יותר או סמויות מן העין כדי להראות שזה עונה על התיאוריה שלך ומתאים לה.

בנית תהליך ורצף מלבישת בגדי נשים (למטרות גירוי מיני) ועד לניתוח לשינוי מין.
עזוב את זה שקרוס דרסרס בכלל לא נכללות/ים בתוך ההגדרה של טרנסג'נדריות.
ושטרנסג'נדריות לא קשורה ולא כוללת בתוכה התייחסות לשאלת הגירוי המיני בכלל.
עדיין בתבנית שלך-
"לא ניתן לבודד את לבישת בגדי נשים לבין התופעות הנוספות הקשרות בה כמו הטראנסג'נדריות, ניתוח לשינוי מין, לבישת כלובון ונחדרות. ."
לילית חדשה
לפני 5 שנים • 22 במאי 2018
לילית חדשה • 22 במאי 2018
מתהפך כתב/ה:
לילית, הביישנים מסתכלים על השפתיים.
הם לא משפילים את המבט עד הקרקע אל הרגליים
מפני שהם רוצים להסתיר את ביישנותם. מצד שני
לא יסתכלו על החזה או המפשעה מפני שזה בוטה מדי.והם הרי ביישנים.

דקיקון, אתה צריך להבדיל בין סטרייט נשלט לבין גאי שנמצא במצב שהוא עדיין לא משלים
עם נטיותיו המיניות ולכן בשלב ההכחשה יעדיף לממש אותן עם שולטת.


מתהפך- זה תלוי ברמת הביישנות או ברמת החשש מהמין השני. ובכלל בסיטואציה.
אם מדובר ברמה נמוכה- יהיה אפשרי להסתיר ואז המבט יהיה קרוב יותר לעיניים (שפתיים או קו השיער/ טיפה מעל לראש)
אם הרמה גבוהה- הקושי להתמודד עם התחושה יהיה הרבה יותר חזק וככה גם להסתיר אותה והמבט יהיה יותר נמוך.
Sm Art{☆Sm}
לפני 5 שנים • 22 במאי 2018
Sm Art{☆Sm} • 22 במאי 2018
עבדים זה גברים שלא יעיזו להתחיל עם בחורות .
דחיה אחת שקיבלו בעבר ,סגרה עניין לכול החיים .
וזה בדיוק המוטיב שלהם לנקמה במין הנשי .
ע"פ, הרוב כשהם נשלטים .
עכשיו,כמה גברי הוא כן וכמה גברי הוא לא ..
בחוץ הוא יכול להצטייר כגבר שבגברים .
את האמת שלו ,את הצד הניסתר שלו
כשהוא צריך משהו מאישה ,או כעבד .
שם רואים בדיוק כמה הוא גבר..
ושם בסשן הוא הכי לא גבר שיש בפוזיציות שלו כנשלט.

הוא הדין לגבי הנשים השולטות .
הם קיבלו דחיה מגבר,נדפק בהם משהו
נכנסו למעגל נקמנות במין הגברי .
הקורבן המושלם זה העבד
הוא חלק מהמין הגברי .שיש לה עמם חשבון פתוח .

עכשיו,מישהו יבוא וישאל שולטת כמה נשית היא בסשן ?
אז התשובה היא .
שהיא מאוד גברית בסשן .

יש אישה שתעלב אם יגידו לה שהיא גברית בסשן ?
התשובה היא.לא .

מכאן ,המסקנה מוליכה שעבד בסשן כשהוא נשי
אין לו מה להעלב .

בכול אופן כששולטת הולכת ברחוב גברים יודעים מה היא עושה בחדרי חדרים .
וגם עבדים כשהולכים ברחוב נשים יודעות מה הגבר הזה עושה בחדרי חדרים .

כמו שיש שפה לבעלי חיים
ויש חכמת הציור.וחכמת כף היד.
יש גם חכמת שפת הגוף .
גבר שמקבל בתחת .נשים מזהות מקילומטרים .
ואישה שמזיינת בתחת ,בכול דוכן של מעורב ירושלמי .
יזהו אותה כאישה שונה מיתר הנשים .

הבדס"מ , זה נגעת -נסעת .

עוד דבר,אם אתה או את בבדס'מ .
השורש לכך .הוא האבא שלך .
והאימא שלך.
והאח שלך והאחיות שלך .
וגם הבת זוג שלך קשורה בסוגיה .

אז למה זה נשמע לא הגיוני .
כי האח והאחות והאבא אנו יודעים שבוודאות לא בקטע ..?
בגילגול הזה הם לא בקטע .ואתה כן בקטע .
אבל בגילגולים קודמים הם כן משוייכים לקטע .
ובגלל זה אתה נולדת שם כבן או כבת .
או כאישה שנשואה לאחד שכזה .

אתה ההמשך של מה שהם התחילו ...
וכשצריך לתקן משהו בזירה מסויימת .
אז אתה צריך להגיע לשם בתחפושת רלוונטית לזירה המסויימת הזאת .

ואם בשביל זה צריך תחפושת או ציוד או שפה מסויימת .
יציידו אותך לשם כך בכול הדרוש ונחוץ .
ואם לצורך זה תצטרך להתנייד מגבריות לנשיות .זה מה שיקרה .
ואם לצורך זה אישה תצטרך להתנייד לתפקיד מסויים .
אז ,זה מה שיקרה .

בשורה התחתונה .
גבר זה גבר
ואישה זה אישה .
וכל מה שבין לבין הוא חלק מהצגה הניצרכת
לתיקון דברים פתוחים בין זה לזה ובין זה לזו .

כשהתיקון נגמר .
כל אחד יכנס לדמות אחרת .
לצורך המשך תיקון בזירה המשכית שונה מקודמתה .
אבל תמיד זה ישאר באותה נגזרת .

נגזרת הבדס'מ .
משוייכת ברובה לקהל אנשים .
שיש בחייהם הרבה בדידות והרבה סקרנות
והם לא מאילו שממהרים להתחתן ולהוליד ילדים .

כי לצורך התיקון שלהם הנוכחי .
נישואין ילדים ומשפחה .הוא לא בר ביצוע .

השורש שלנו כעם בבדסמ'.
משוייך למצרים ,משוייך לדור המדבר,משוייך לעמק השיטים,משוייך לחטא בעל פעור.
משוייך לעבודת הבעל בהרי הכרמל
משוייך למוליכים למולך בגיא בן הינום .
משוייך.לחטא העגל
משוייך לדור המבול
משוייך למגדל בבל.
משוייך לאדם וחווה וחטא עץ הדעת .
לנחש .לסמאל .ללילית .לנעמה .למחלת.
לאוגרית .לים .לבעל.לענת.לקטב מרירי.
משוייך לשואה ,לאינקויזציה,לפוגרומים.
ובכול מה שקשור לשיוף הנקודה היהודית ,שמעורבים
בה דברים פתוחים מהעבר שלנו .

המחלקה הבדסמ', זה אנשים שעושים עבודה בקרקעית הנמוכה ביותר .
אבל ממוקמת במדרג הגבוה ביותר .
באיכות הנשמתית של הנפשות הפועלות .

באשר לגוף .הוא יטמן בחול.
הוא חליפה זמנית לתקופתיות של עד 120 שנה .
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 22 במאי 2018
מילא בנאדם שמתעקש להחזיק בדיעה.

אבל שלושה אנשים שונים אומרים לך שאתה לא מקשיב. אולי יש כאן רמז?
אבל, כמובן, אתה אומר שאתה כן מקשיב.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 22 במאי 2018
ArchAngel​(שולטת) • 22 במאי 2018
וזה מוזר, דרקן. הרי מהיותו נשלט הוא אמור להיות נשי והקשבה נחשבת לתכונה נשית... אופס.
Mary Jane
לפני 5 שנים • 22 במאי 2018
Mary Jane • 22 במאי 2018
אדם שכותב כי המהות הנשית היא לשרת ועוד שאר תיאורים בדבר נחיתות האישה - מלכתחילה לא צריך להעמיק איתו בדברים. יש להותירו מתבוסס בשלו.