לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תחכום של נצלניות

שמנה מהשפלה
לפני 5 שנים • 18 ביולי 2018
שמנה מהשפלה • 18 ביולי 2018
Nirog כתב/ה:
אני חושב שאתה כותב את זה בגלל שאתה לא מקבל את מה שאתה מחפש וחבל כי אני יחסית חדש פה ויש פה אחלה שולטות ואם כבר היגעתה אם שולטת ורצתה ממך נגיד שתקנה לה או דומה לזה זה בסדר גמור היא מלכה ואתה חייב לציית לה אין מה לעשות וכמובן מה שרק אתה יכול .


סליחה???? מה זאת אומרת אתה חייב לקנות??? אתה לא חייב כלום חוץ ממה שקורה בחדר החדרים....
אם אמרים לך תקנה אז זה כבר ניצול כספי...
Erykah
לפני 5 שנים • 18 ביולי 2018

לי יש שאלה אחרת

Erykah • 18 ביולי 2018
בלת"ק

אני באופן אישי לא מתחברת ולא מתעסקת בכל הקונספט, אבל אחת לכמה זמן עולה פוסט או דיון שמטרתו להזהיר מפני שולטות "מנצלות" (כספית, סידורים וכו'). אני, כמי שגם לא עושה את הדברים האלו וגם אין סיבה מהפרופיל או הבלוג שלי לחשוב שכן, מקבלת עשרות הודעות מנשלטים ששואלים/מבקשים/מציעים את הדברים האלה; ניצול כספי, נהגים, מנקים ומה לא...

אז אני באמת לא מבינה את מקור כל האזהרות האלה, למה זה, כמו כל דבר אחר, לא פשוט עניין של התאמה ותיאום רצונות. כל עוד אותה שולטת רוצה לקבל את הדברים האלו בדרכים כשרות, גלויות וחוקיות, מה מקור הפגיעה האדיר? מה הבעיה פשוט לסרב אם אתה לא בעניין? (כמו שאני פשוט מסרבת למציעים), למה זה שונה מכל דבר אחר שיכול להיות ששולטת תרצה ולא תרצה לתת לה ושם פשוט יפרדו דרככם? למה פה יש צורך להזהיר כשיש אנשים שזה מה שהם רוצים ומחפשים?
אלא אם כן הדברים נעשים במרמה, אני באמת לא מצליחה להבין את העליהום ומה כל כך לא בסדר. למה לא פשוט לתת לאנשים למצוא את מה שמתאים להם ואם משהו לא מתאים לך, פשוט לסיים, לאחל בהצלחה ולהמשיך הלאה.
מעריץ גאה​(נשלט)
לפני 5 שנים • 18 ביולי 2018
מעריץ גאה​(נשלט) • 18 ביולי 2018
כנראה שפיספסת את הנקודה אריקה.
הנקודה היא לא על מהות הניצול הכספי , האם הפטיש הזה אם אפשר לקרוא לזה ככה הוא מקובל או לא מקובל, בוודאי ששני אנשים בוגרים יעשו כטוב בעיניהם ויסכמו מראש על עוד לא בוצעה הונאה או שקרים ומרמה, כמובן שיש גם את כללי האתר שבעל האתר כתב בעקבות הרבה מקרים לא נעימים שקרו אני מאמין לשני המינים והוא החליט שהתניות כספיות, הצעות כספיות/מתנות למינהם , לבקש כסף או להציע כסף מקומם לא פה יש זה מוביל בהרבה מקרים למקומות לא טובים, לא נעימים ובנוסף לכל הוא מתנגד לשליטה מסחרית בתשלום, זכותו וזה האתר שלו .

הנקודה הנוספת כאן היא שלא זו בלבד שישנם כאן אנשים (נשים וגם גברים) שמזלזלים בכללי האתר או לא טורחים כלל לקרוא אותם אלא גם אם הם קראו אותם הם מחליטים בדרכי תחבולה לעקוף אותם ,קרי להתנהל כאן כלפי חוץ ובהצגה עצמית אם זה בפרופיל, בלוג, פורום, צ'אט כאדם שמחפש קשר מסוג כזה או אחר אמיתי ואף לציין כי סולד מכל הנושא של שליטה מסחרית או התניות חומריות שקולות לכסף כאשר בפועל במדיות אחרות האמת היא אחרת ובעצם כן מדובר בשליטה מסחרית , בקשות כספים או הצעת כספים.

ושוב למען ההגינות , במקרה הזה דובר על "שולטות" אבל זה מתייחס גם לגברים שמציעים מאחורי הקלעים דברים כאלה, אין כאן אפלייה icon_smile.gif

אני מכבד את המקום שאני נמצא ואת הכללים שלו, אני נדהם כל פעם מחדש על כמות התחמנים, המזלזלים, השמי זין והחצופים שלא יודעים לכבד איפה הם נמצאים וזה לא רק בכלוב אלא בכל מקום ומקום בארצנו.
Erykah
לפני 5 שנים • 19 ביולי 2018
Erykah • 19 ביולי 2018
אוהב שליטה,
האמת שכתבת:
"לאחר מספר התכתבויות עוד לפני פגישה בכלל זה מתחיל.

תוכל לבוא לעזור לי ? תוכל להסיע אותי?

לאחר מכן זה עובר ל- אני צריכה כסף ותקועה בלי מזומנים למטרה כזו וכזו, תוכל לעזור ?

ואם לא אז אתה נחסם."

לא עזרה, לא הסעות ואגב גם לא עזרה כלכלית (ללא תמורה) הן נגד חוקי האתר ככל הידוע לי.
אגב, לא כל כך מבינה איך אפשר להסיע מישהי מבלי לפגוש אותה, ושוב, עם כמות האנשים שמחפשים להיות פה נהגים, לא מבינה למה זה נראה לך בקשה לא לגיטימית.
תעשה הבחנה בין בקשה לגיטימית לבקשה שמתאימה לך.
בכל מקרה, אם כל העניין מסתכם בבקשה שלה, סירוב שלך ואז חסימה, אני לא מבינה מה זה מפריע לך או במה זה פוגע בך (מעבר לאגו, שגם זה- אם אתה לא מעוניין, מה אכפת לך שחסמה אותך?)
חלק מהדברים שפרטת יכולים בהחלט להתקיים כחלק ממערכת שליטה "לגיטימית", גם אם היא לא לטעמך.

בכל אופן, אם המניע הוא באמת שמירה על כללי האתר, הדבר הנכון לעשות הוא ברגע שנתקלת במישהו שמפר אותם, לפנות לכלובי, הוא יעיל ומהיר בחסימת הפרופילים האלו.
זה מה שאני עושה כשפונים אליי למשל בהצעות לסשנים בתשלום (שזה נגיד כן נגד כללי האתר). אם זה מה שמטריד אותך, הוא הכתובת כדי לפעול בנושא, ולא פרסומי אזהרות.
מעריץ גאה​(נשלט)
לפני 5 שנים • 19 ביולי 2018
מעריץ גאה​(נשלט) • 19 ביולי 2018
אריקה אם אחליט לפנות או לא לפנות לכלובי זו כמובן החלטתי , כנ"ל גם לכתוב פה על כך כי זה לא קשור לאגו ותודה על נסיון ניתוח המניע לתגובתי , כפי שרשמתי אני מעוניין שכולם יידעו על התופעה הזו של לנצל את האתר בדרך מתחכמת ותחמנית ולזלזל בכללים ובנסיון של כלובי לייפות ולנקות את האתר, עצם זה שאת לכאורה מגנה ומצדדת בתופעות האלה וכנ"ל דומייך שעשו לך לייק רק מעציב יותר ונותן לגיטימציה להמשכיות מקרים אילו., אם את רוצה שיהיה כאן בית זונות מסחרי כמו בשוק אז חבל מאד, אני לא רוצה בכך ועוד רבים וטובים כמוני כולל בעל האתר שזה הכי חשוב.
יש מספיק אתרים וקבוצות כאלה ששם מקומם.
Erykah
לפני 5 שנים • 19 ביולי 2018
Erykah • 19 ביולי 2018
אוהב אישה, עכשיו אתה מפספס את הנקודה.
רוב התופעות שציינת אינן לא לגיטימיות, לא ביחסי שליטה ולא לפי כללי האתר.
בחרת להעלות את העניין בפורום, גם זכותי לכתוב דעתי על הטענות האלה.
התגובות שלך רק מחזקות בעייני את מה שכתבתי, כי הנה כתבת בפורום, אבל אם התגובה אינה תומכת בדעתך, אתה לא מנהל דיון, לא התייחסת בצורה עניינית לשום שאלה או טענה שהעלתי והסברתי ואתה רק סותר את עצמך.
זה יפה להצטדק,לייפות ולהציג מניעים כביכול אלטרואיסטים, אבל קודם כל אני לא חושבת שממקומך להביע דעות בשם כלובי לגבי דברים שהוא לא אמר/כתב במפורש, ולגבי הדברים שאינם נגד הכללים, עדיין לא אמרת מה לא בסדר בזה, חוץ מזה שלך זה לא מתאים ושחסמו אותך.

אז אותי מעציב שבמקומות כאלו שאמורה להיות פתיחות, אין, שיש אנשים כל כך מרוכזים בעצמם כך שכל מה שלא מתאים להם הוא פשוט לא בסדר אבסולוטי בעולם ואין להם יכולת להבין שדברים שונים מתאימים לאנשים שונים ושזה בסדר. ובעיקר נמאס לי מההתבייכנות הזו והצעקות האלה כל הזמן, שמטרתן לאגד אנשים סביב קבוצה כזו או אחרת, במקום פשוט לתת לכל אחד למצוא את מה שמתאים לו. לדעתי זה אתה שאתה שמנסה בפרסום הזה להפוך דבר לגיטימי (גם אם בזוי או לא יפה בעינייך, גם אם לא מתאים לך) לכזה שהוא לא, מבלי להסביר למה הוא לא לגיטימי, במין תופעת עדר מתלהמת, מתקרבנת ותוקפנית.

לצאת נגד מה שכתבת, זה לא לתמוך בניצול כלכלי, הסעות, או כל הדברים האלה, זה מה שאתה מפספס. זו להכיר בזכותם של אנשים לבחור בדרך שלהם. להבין שיש יותר מדרך אחת וששלי אולי נכונה לי (ובהתאם אבחר את שותפי לדרך) אבל היא
א. לא הנכונה היחידה
ב. לא נכונה לכולם
זה לעמוד על זכותם של אנשים לחוות ולממש כפי ואת מה שהם רוצים, גם אם אלו דברים שאני מאוד רחוקה מהם או אפילו סולדת מהם באופן אישי. זה להבין שגם לאנשים שאוהבים דברים שאני לא אוהבת, יש מקום וזכות בעולם.
בעיניי ולדעתי זה משהו הרבה יותר חשוב באתר. שלאנשים יהיה מקום, שאנשים ירגישו נוח וחופשי להיות מי שהם ומה שהם רוצים (בגבולות החוקים). מתלוננים כל הזמן על חוסר הקבלה של בדס"מ ב"עולם בחוץ", תראה כמה אנשים שיפוטיים פה, במקום שאמור להכיל ולהבין את החריגות מהנורמה.
זה שהסטייה שלך אולי יותר נפוצה, לא הופך אותה ליותר "בסדר", כי לצורך העניין, הכי נפוץ זה להיות ונילי. זה עצוב לי, כמויות השיפוטיות, התבניות, האטימות וההטפה במקום שלדעתי צריך להיות מפותח יותר, מכיל יותר, פתוח יותר לשונה ולאחר, הרי רובנו הגענו לפה אחרי שלא יכולנו להביע את עצמנו ואת הרצונות שלנו בחופשיות בדרך כזו אחרת לא?
אז כואב לי כשאני רואה אנשים כמוך מנסים לעשות את זה לאנשים אחרים, גם כאן.
מעריץ גאה​(נשלט)
לפני 5 שנים • 19 ביולי 2018
מעריץ גאה​(נשלט) • 19 ביולי 2018
סורי את ממשיכה לפספס את הנקודה ואיני מעוניין להמשיך את הדיון כאן ולהתנצח איתך, הסברתי את עצמי ולמי שזה היה ברור אז היה ברור ולמי שלא אז לא בעיה שלי.

לגבי כלובי, אם הוא ירצה הוא יגיב, אני לא מדבר בשמו אלא אני מדבר על פי הכללים שהוא כתב ואני מציע לך שאולי תעברי עליהם שוב ואני מבין גם למה הוא כתב אותם ואת נקודת המוצא שלו, לא צריך להיות הדובר שלו או גאון הדור להבין את זה.

תמוה בעיניי הצידוד שלך ושל דומייך במקרים מאין אילו, זה רק הופך את המקום לפחות נעים לגלוש בו והוא השכיל להבין זאת אני וטוב שכך ואני מספיק שנים כאן בשביל לדעת איך היה כאן לפני במשך כל השנים.
חופש הבחירה וההסכמה והליברליות הרחבה לא אמורים לנגח אמות מוסר מסויימות ולכופף את כל החוקים.
זו דעתי.
Erykah
לפני 5 שנים • 19 ביולי 2018
Erykah • 19 ביולי 2018
כללי האתר:

"אין להציע קבלת או מתן תשלום בכסף ו/או שווה כסף, עבור כל שירות או תמורה בעלת אופי בדסמי או מיני באתר הכלוב לרבות, אך לא רק, באמצעות הבלוג, הפרופיל, ההודעות הפרטיות והצ׳אט. הנהלת אתר הכלוב מבהירה, כי הצעת תשלום או בקשת תשלום תמורת מין או יחסי שליטה הנן עבירות פליליות ועוולות אזרחיות, כל העובר על חוקים אלו, ואשר יגיע לידיעת הנהלת האתר, יורחק מן האתר ללא אזהרה בנוסף ועלול לשאת באחריות הפלילית והאזרחית למעשיו."

עבור כל שירות או תמורה, אלו הכללים.
אם מישהו/י מבקש/ת משהו מבלי להציע תמורה או ההיפך, אין בכך עבירה על כללי האתר.

כל עוד מדובר בהצעה/בקשה שאינן מהסוג הזה, כל הצעה או כל בקשה הן לגיטימיות, ולכל אדם הזכות פשוט לסרב.
כמו שאין שום דבר לא בסדר במישהו שפונה אליי ומציע את עצמו כנהג ללא תמורה (אפילו שזה לא לרוחי) ואין שום דבר לא בסדר בזה שאני מסרבת לקבל את הצעתו, כך גם ההיפך, אין שום דבר לא בסדר במי שמבקשת לעצמה ללא כל תמורה, כמו שאין שום דבר לא בסדר בלסרב לה. אני באופן אישי חושבת שהדבר הנכון הוא לסרב ולאחל להם שימצאו זה את זו ויוכלו לממש את הרצונות ההדדיים והתואמים שלהם.
דווקא מה שאתה מציג, יותר סותר את כללי האתר, כי יש בכך מן הרמיזה שעל מנת ששולטת תוכל לבקש כזה דבר, היא צריכה להציע דבר מסוים בתמורה, בעל אופי בדסמ"י, שכפי שאתה יכול לקרוא למעלה, מנוגד לחוקי האתר.

זה באמת לא הרבה יותר מורכב מזה שלהציע זה בסדר וגם לסרב (משני הצדדים)
וזה לא משנה אם מה שמישהי מבקשת או מה שמישהו מציע זה שירותי הסעות, קניות בסופר, תיקוני רכב, צביעת בתים, חיתוך מלפפונים, או בירה, שיחה, מסאג' ברגליים או כל דבר אחר.

אין שום הבדל בלגיטימיות אם הייתי מחפשת ללא תמורה מצידי מישהו שיסיע אותי ממקום למקום או מישהו שילקק לי את כפות הרגליים.
יש מי שזו הפנטזיה שלו ויש מי שזו. זה שמבקשים ממך משהו שאתה לא רוצה לתת, כל עוד אתה יכול לסרב, לא הופך את המבקש ללא בסדר, אלא פשוט הופך אתכם ללא מתאימים. אבל חשוב לדעתי לתת פה מקום ולהכיל רצונות של אנשים שונים. כי בשביל זו שרוצה שיסיעו אותה וזה שרוצה להסיע, זה עונה על הצרכים. מי אתה שתקבע (ועוד פה, מקום שאמור להיות מפלט, מכיל ובטוח למגוון סטיות) איזה רצונות של אנשים הם בסדר או לא? הרי אם הייתי מחפשת מישהו שיעשה לי מסאג' בכפות הרגליים (ללא תמורה, בלי מפגש קודם וכו') לא רק שהיו מלא קופצים, אף אחד לא היה מתלונן, אומר שזה לא בסדר או מרגיש צורך להזהיר מפניי. למה? כי פוטפטיש זה פטיש נפוץ.
אז אתה חוטא לעשות פה מה שעושים "בחוץ" ושופט אנשים על מה שעושה להם את זה ומנסה להדיר אותם. כשזה בדיוק אמור להיות המקום שבו אנשים צריכים להיות מסוגלים למצוא את הפרטנרים והשותפים שלהם לדרך, לדרכים שלא מתקבלות במקומות אחרים.

מה שאתה עושה פה לא טוב יותר (ובעיניה אף חמור בהרבה) מיחס שנתקלים בו מחוץ לעולם הזה, שמתייחס אלינו כאנשים חולים, סוטים במובן הרע ואומר שלמיניות שלנו אין מקום ולגיטימית ושהיא לא צריכה להתקיים.
עבד אצילי​(נשלט)
לפני 5 שנים • 19 ביולי 2018
עבד אצילי​(נשלט) • 19 ביולי 2018
Nirog כתב/ה:
אני חושב שאתה כותב את זה בגלל שאתה לא מקבל את מה שאתה מחפש וחבל כי אני יחסית חדש פה ויש פה אחלה שולטות ואם כבר היגעתה אם שולטת ורצתה ממך נגיד שתקנה לה או דומה לזה זה בסדר גמור היא מלכה ואתה חייב לציית לה אין מה לעשות וכמובן מה שרק אתה יכול .


זו דוגמא נהדרת לתגובה עצובה שמעודדת ונותנת לגיטימציה לכל מיני נשים את הרושם שמספיק לקרוא לעצמן "מלכות" בשביל שכמה פראיירים ירוצו לקנות להן, לספק להן שירותי הסעה ברחבי הארץ וכל זה מבלי שיש היכרות מוקדמת כלשהי ביניהם.
לא,זה לא לגיטימי וזה לגמרי בגדר ניצול (גם אם בהסכמה).
ההשקפה שלי היא כזאת-
תני לי להכיר אותך, תני לי לרצות, תני לי להשתוקק, להתחנן ולחכות להזדמנות להסיע אותך, לפנק אותך ולהעריץ אותך.
בחיים לא כתנאי להיכרות. (דוגמא "תקנה לי מנוי קודם כל ואז נדבר")
בקשות כאלה מבחינתי לא ראויות להתייחסות בכלל.
godisafemale​(שולטת)
לפני 5 שנים • 19 ביולי 2018
godisafemale​(שולטת) • 19 ביולי 2018
אני קוראת כאן תגובות של נשלטים ותחושת גועל עולה בי.
לקמצנות פנים רבות, בל כאן בכלוב יש לכם במה להתפרע, אכן אתם מתפרעים!

אני בזה לכל דמונסטרציה של ט'מעות וקמצנות.
אחרי עשרות שנים בתחום, אני מבשרת לכם שאת תחושת הסלידה שאתם מעוררים לא ניתן להכיל!
אתם מגיעים עם רשימת משאלות סטייל Bucket list
ועוד מהינים למה לעשות מנוי בכלום כסף!

מי שבכלל תשתין לכיוון שלכם, אתם עומדים גלמודים אי-שם בגבעת נובאדי, מתחננים לתשומת לב, אבל ויש אבל גדול! אתם מתאווים להגשמת הפנטזיות שלכם, שזה בסדר לכשעצמו, אבל זמנה הקדוש של כל אישה לא נועד בשבילכם.

יותר מכל גבר נורמטיבי, עליכם לחזר נמרצות, להלהיב את הגברת, זה כבר לא קשור לבדס"מ אלא לנכות שלכם "לקבל רק לעצמכם".

כל הטרנד הזה של להציג נשים כאילו הגיחו לעולם לקחת מכם, היא עלבון לאינטיליגנציה.

אתם לא באמת מתכוונים לכך, אתם מתרוננים סדרתיים, נחותים, בסגנון "הדחויים של הכיתה" שלא התגברו על המשבר ומגיעים לכן ולצערי כי רב, יש לכם במה להפליץ את הגחמות והניפולציות שלכם.
לו אני בעלת האתר, הייתי נותנת לכם בראש!

יש מולך אישה? תתנהג! מלשון שורש נ.ה.ג - תציג את הגירסא הטובה ביותר שלך, בנועם הליכו ובנימוסים מיטביים.

לא רצתה אותך האישה? תתקדם הלאה ולא תבכה 20 ש"ח מנוי. בושה!

שולטים מתייחסים לנשלטות כאל הממתק הכי יקר בתבל!
באים, לוקחים, דואגים, קונים, כדרך גבר בעלמה קודם כל! עם אחריותם כשולטים ומתוקף הבנתם את האחריות הם מרעיפים יחס חם ומאוד רגיש ואינטיליגנטי.

אבל אתם?

נלעגים.