סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נימים הנמשכים מעבר אופק מקצה עולם ועד קצהו ממשיכים

עייף מדי
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018

נימים הנמשכים מעבר אופק מקצה עולם ועד קצהו ממשיכים

עייף מדי • 20 ביולי 2018
אוי המרחקים עליהם השליטה נמתחת. אשמח לשמוע על ניסיונכם במערכות שליטה מרחוק ואיך וכמה זה עבד לכם. תודה (מרחוק מאוד).
גבעות​(נשלט)
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018
גבעות​(נשלט) • 20 ביולי 2018
בוקר טוב עייף,

הניסיון הבלעדי שלי הוא במערכות כאלה, מהצד הנשלט.
אחד הדברים הראשונים שמטפלים בהם זה נושא הלוגיסטיקה, או ההבדל באיזורי הזמן. שלנו יחסית נוח באינטרקציה עם החוף המערבי של ארה"ב, כשמגיעים לחוף המזרחי אז הבדלי הזמן כבר מקשים על מציאת שעות נוחות לשני הצדדים שהן לא אמצע הלילה. עוד פן לוגיסטי הוא אמצעי הקשר. אפליקציות מסרים מיידים, וידאו צ'אט, טלפונים, אתרי אינטרנט.. כל כלי מזמן אפשרויות שונות לביסוס הקשר ולהוכחות ביצוע אם הן נדרשות. המועדפת עלי היא Kik.

אחד הדברים המהותיים הוא נושא האמון. מעתה אנסח בלשון זכר אך זה תקף עבור כולם- הנשלט צריך לבטוח שהשולט באמת מחובר אליו ברמה הרגשית הרצוייה. יש כאלו שישמחו לדבר עם רובוטים של חמאס או סתם גברים שמתחזים לנשים ולהפך, ויש כאלו שמהר מאוד ינתקו קשר אם הדיבור לא לטעמם, לא בתדירות מספקת, או לא קריא בגלל קושי בהבדלי שפה. האמון גם מתבסס על היכולת של הנשלט למכור את עצמו כמי שבאמת עוקב ומבצע אחר הוראות השולט, העורמה היא דו-סטרית. לא פעם זייפתי תוצאות או עשיתי חצי עבודה ואז בזכות לשון קולחת גרמתי לצד השני להאמין בי. יש פשוט ימים כאלה שהמרחק באמת עשה את שלו, אבל זה לא אומר שלא הייתה מוכנות לנסות ולעקוב.

המרחק מזמן גם פרטיות, אנונימיות. מבחינתי כשנכנסים למערכת שכזו לא ישר מתחילים בלשלוח תמונה, אלא מתחילים במילים. ככל ששני הצדדים מקבלים את זה, אז גם אם כל מערכת השליטה מבוססת על בלוף, זה עדיין יכול להיות משחק-תפקידים שמביא סיפוק ועונג, ואין בכך שום רע.

חוץ מזה, קצת קידום עצמי זול- כל הבלוג שלי סיפורים על מערכת היחסים שיש לי עם שולטת מחו"ל הנמשכת כבר מעל שנה. זה עובד נפלא.
    התגובה האהובה בשרשור
עייף מדי
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018
עייף מדי • 20 ביולי 2018
אז המרכיב המרכזי הוא אמון בביצוע משימות אם אני מבין אותך נכון?
Skaro​(שולט)
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018
Skaro​(שולט) • 20 ביולי 2018
מה זה רחוק מאד?
אם אין אפשרות להיפגש כלל אז לא הייתי קורה לזה קשר.
לעומת זאת 100ק"מ למשל זה קשר ריאלי.
עייף מדי
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018
עייף מדי • 20 ביולי 2018
למה חובה להיפגש?
גבעות​(נשלט)
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018
גבעות​(נשלט) • 20 ביולי 2018
#עייף מדי, משימות שאתה נותן או מקבל הן דרך אחת לקיים שליטה. לא בהכרח פיזית, יכולה להיות מנטלית או התנהגותית. פתחו פה לא מזמן שרשור שעוסק בשולטים שמכריחים את הנשלטים שלהם לסיים משפט ב"כן אדוני", וזו דוגמה טובה לתרגיל בשינוי התנהגות. כנ"ל שליחת הודעות בוקר טוב ולילה טוב וכל מה שתוכל לדמיין בין לבין.

אפשרי שהשליטה תתנהל ללא משימות כלל, אלא כמשחק תפקידים. ציינתי זאת בקצרה בסוף התגובה הקודמת אז אדגים:
"אני מפליק לך"←"אני נאנח"←"אני מפליק חזק יותר...".
לא הקטע שלי אבל לגיטימי לחלוטין. כאילו סקס טלפוני עם תבלין של BDSM.

בגלל שאתה לא איתם באותו חדר, אתה צריך להאמין לדיווח שלהם אודות מצבם הפיזי/בריאותי/נפשי ולתשאל אותם עמוקות תוך כדי עבור פרטי המידע שחסרים לך. זה שורש העניין. נשלט במערכת בדס"מית בשלט רחוק הוא העיניים, האוזניים, והידיים של השולט שלו. הסכנה ברורה ומיידית בהרבה פעמים, הגבולות יותר מטושטשים, הקושי רב. האמונה שהצד השני דובר אמת, עוזר להגשים את רצונותיכים המשותפים, היא הגריז שמחליק את גלגלי השיניים.

#Skaro, לאחרים זה עובד ולך זה כנראה לא מתאים. אני מקבל את זה אבל רק בשביל הדיון בוא ונעזוב רגע BDSM, יש לי חבר שפגש את חברה שלו ב world of warcraft והוא עבר לדנמרק אחרי שנים של שיחות ברשת בשביל לפגוש אותה. עזוב רומנטיקה, יש לי דוד שגר בארה"ב ואני רואה אותו פעם בקיץ. את הבן שלו אני לא רואה בכלל כבר שנים. אז אין בינינו קשר? אני מגזים כאן, אבל רק כדי להדגים שאם רוצים שמשהו יקרה אז יש דרכים לגרום לו לקרות. העולם נעשה קטן יותר כשהמציאו את הטלפון, עוד יותר עם האינטרנט, ועוד יותר כשהטלפונים הסלולריים התחילו לתמוך באינטרנט.

לא חובה להיפגש, אבל זה דכאוני. רצוי להיפגש. זה אפור במידה.
עייף מדי
לפני 5 שנים • 20 ביולי 2018
עייף מדי • 20 ביולי 2018
אני יותר חושב על המחויבות הטוטאלית הזו שחוצה אוקיינוסים אתה מבין אותי? למצוא נשלטת שיכולה להיות מחויבת לחלוטין לשולט שהיא רואה רק לעיתים מאוד רחוקות ושבין לבין חיה את חייה על פי הוראות המתקבלות מאוד מרחוק.
אני חושב שזה מאוד עוצמתי.
עייף מדי
לפני 5 שנים • 5 באוג׳ 2018
עייף מדי • 5 באוג׳ 2018
אף אחת פה לא התנסתה?? רק גברים?