סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתר חדש לקהילה (+סקר)

המרכז למיניות אלט'
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
המרכז למיניות אלט' • 25 ביולי 2018
העמדה שלנו היא חד משמעית חיובית כלפי נטיות, זהויות ויחסים שונים באוכלוסיות שאליהן אנחנו פונים. עם זאת גם אנשי המקצוע שלנו הם סך הכל אנשים שחיים בחברה שלנו ויש להם את השיקולים המקצועיים, אישיים ועסקיים שלהם. זה גם קשור למעמד העצמאות כפי שדרקן ראהל ציין, וגם קשור ספציפית למקצועות הטיפול, גם בתחום הציבורי.

באופן ספציפי העבודה עם אוכלוסיה שאתה חלק ממנה ובמיוחד כזאת שמתקבצת סביב אינטימיות היא מאתגרת עבור מטפלים המחוייבים לקודים אתיים שונים. עם זאת, אנחנו מתייעצים עם אנשים שהקימו אירגונים דומים ופועלים לאור פעילותם של אירגונים דומים מתחום הלהט"ב. האתגרים שם דומים. למזלינו מישהו התמודד עם זה כבר קודם icon_smile.gif


זה מאוד חשוב להבדיל בהזדמנות הזאת, בין המרכז הטיפולי שלנו שמורכב מאנשי מקצוע , למרכז הקהילתי שהוא כלל הפעילות האחרת שהאתר מוציא לפועל - התמונות שבאתר, המדריך, מונחים ודברים נוספים, כולם דברים שנעשו באמצעות מתנדבים ומשתתפים של קבוצות פל"א שפעלו בשנת 2015-2016 בירושלים, תל אביב וחיפה. המטפלים שלנו לא יודעים מי המתנדבים (מלבד מי שמעוניינים לקחת קרדיט). גם אנשים בתוך הקהילה לא תמיד מוכנים לקחת קרדיט בשמם על דברים שונים משיקוליהם שלהם.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
עוץ הגדול​(נשלט) • 25 ביולי 2018
אם אין רשימת מטפלים, אפשר בבקשה לקבל מידע על הניסיון המקצועי שלהם כמטפלים?
מה התואר שלהם.. תחום התמחות... וכדומה
המרכז למיניות אלט'
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
המרכז למיניות אלט' • 25 ביולי 2018
בוודאי - יש לנו מטפלים ממגוון תחומים. כל המטפלים בעלי הכשרות מתקדמות בטיפול, כלמר תואר מוסמך בפסיכולוגיה קלינית, עבודה סוציאלית קלינית, לימודי משפחתי וקרימינולוגיה, לחלקן גם תארים מתקדמים יותר כמו פסכיותרפיה וסקסלוגיה. מגוון תחומי ההכשרה שלהם כוללים - תחום הנפש, פגיעות מיניות, אלימות ביחסים, דיכאון וחרדה, עבודה עם נוער, התמכרויות, צרכים מיוחדים וקשיי תקשורת, גיל שלישי ועוד... יש לציין שמציאה של אנשי מקצוע מתאימים היא אתגר וכיום השירותים שלנו אינם פרוסים בצורה רחבה כפי שהיינו מעוניינים.

העבודה המשותפת של המטפלים כקבוצה מעניקה למעשה את המסגרת המקצועית העשירה שמאפשרת התייעצויות ועבודה עם תחומים שונים, תוך שמירת זהות הפונים (שמם האמיתי של הפונים לא נמסר למטפלים אחרים, כפי שנהוג במרכזי טיפול אחרים)
המהות הפנימית
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
המהות הפנימית • 25 ביולי 2018
פייסבוק הכי "דסקרטי"
אם יש לי עמוד עסקי .אני יכול לראות רק
מי הסתכל בעמוד/מי עשה לייק/ מי עוקב
או גם וגם וגם?
בטח כולם יודעים
אם יש פסיכולוג שעוזר לאדם בנושא הבדסמ בהתנדבות.והפסיכולוג לא יקובל או יפוטר מהעבודה בגלל זה.שיתבע!!
האתר שלכם מוזר
ההתנהלות שלכם עם התגובות
חסיון מטפלים במקום שיתגאו שעוזרים ובטח למומחים שלכם יש המלצות ויגיעו עוד מי שרוצה עזרה
או אני המוזר שלא מבין?
המרכז למיניות אלט'
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
המרכז למיניות אלט' • 25 ביולי 2018
תודה מהות.

השימוש בפייסבוק נתון למי שאין לו בעיה להזדהות או שמשתמש בפרופיל פקטיבי. אנשים שונים עושים לייק לעמוד שלנו בפייסבוק והוא שם בשביל להיות נגיש לשאלות ולציבור שאולי לא יודע למצוא מקום בטוח לשאול בו שאלות. בוודאי שמי שמפעיל את עמוד הפייסבוק יודע מי עשה לייק ועוקב, לא מעבר. בכל מקרה, העמוד ממש לא נועד בשביל לבדוק מי עושה לו לייק או לא. הוא נועד להיות נגישים בפייסבוק. ובהחלט, משתמשי פייסבוק - דעו שאם עשיתם לייק לעמוד, חבריכם יכולים לראות, ואולי אפילו כולם, בהתאם להגדרות הפרטיות שלכם. מה שכן, לא תוכלו לראות מי עשה לייק לעמוד שאיננו חבר שלכם.

קשה לאדם להוכיח שהוא בהכרח לא קודם, או שלקוח החליט לעזוב אותו דווקא בגלל העניין הבדס"מי. ובכל מקרה רוב המטפלים יעדיפו להימנע מלתבוע לקוח או מקום עבודה. זה לא כל כך פשוט לתבוע ולזכות... בכל מקרה זה לא מקום שרוצים להגיע אליו.

האתר שלנו והאירגון שלנו זה עתה קמו והוא חדשני ומורכב ממגוון היבטים. הנושאים בהם האתר עוסק הם מורכבים מאוד בחברה שלנו ולכן הצעדים שלנו בכל מה שנוגע לחשיפת האנשים המעורבים הם זהירים מאוד. יותר מכך - אנחנו מודעים לצורך הרב של הפונים שלנו לחיסיון ונוקטים אמצעים רבים על מנת להבטיח אותו.

לגבי ההתנהלות עם התגובות - כאשר התגובות הן ענייניות, בונות ומנומסות אנחנו ענינו בצורה תואמת. בתגובותיך עלתה נימה מאוד שלילית ושימוש במידע לא-אמיתי כדי לקדם את גישתך ולכן נתבקשת להפסיק לעשות שימוש במידע זה והוזמנת לראות את הדברים בצורה אחרת. בכל מקרה, אין פה בשביל לאמר שאתה מוזר, אלא שהחשדנות היה בה משהו תמוהה. במחשבה נוספת, אפשר בהחלט להבין אותך, כמו שאמרת, זה עולם שלפעמים יש בו כל מיני דברים פחות נעימים כמו ניצולים וסחיטות. אבל אנחנו פה בשביל לעשות טוב ומושיטים יד ואוזן לשמוע אילו צרכים נוספים יש.
המרכז למיניות אלט'
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
המרכז למיניות אלט' • 25 ביולי 2018
The Great OZ כתב/ה:
האם הארגון עוסק בייעוץ וטיפול בלבד?


שאלה מעולה - חשוב להבדיל בין החטיבות השונות של האירגון

1. מרכז טיפולי המופעל על ידי אנשי מקצוע מתחומי הטיפול. אלו עוסקים בטיפול וייעוץ בלבד. ובהיקף קטן - עוזרים להפיק תכנים שיותר קשורים לעולם האקדמאי והטיפולי. הם יתנו הרצאות לאנשי מקצוע בתחומים שונים.

2. המרכז הקהילתי - המרכז הקהילתי מופעל למעשה על ידי מתנדבים שאינם בהכרח אנשי מקצוע. אנשים אלו מקיימים את הפעילויות הקהילתיות, מייצרים תכנים שנראים להם רלוונטיים לקהילה, זה יכול להתבטא בתרומה של מאמר שהם תירגמו או כתבו בעצמם, בעריכה, התמונות באתר, פרויקט שקשור במעגלי שיח שמתהווה ועוד כל מיני אירועים שימושיים לקהילה. המרכז הקהילתי גם מפעיל את סקר הצרכים.
המרכז למיניות אלט'
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
המרכז למיניות אלט' • 25 ביולי 2018
אין בינינו כיום שיתוף פעולה רשמי עם אירגונים אחרים.

עם זאת, קבוצות הדיון 2015-2016 התקיימו בתוך מבנים של שלושה אירגונים - הבית הפתוח לגאווה בירושלים, המרכז הגאה בגן מאיר בתל אביב, מרכז אישה לאישה בחיפה. איננו נתמכים על ידי אף אחד מהאירגונים האלה והם לא מעורבים בהקמה.
אחד היועצים בתשלום להקמת החל"צ והשירותים הוא ממקימי הבית הפתוח. הוא איננו חלק מהאירגון.

ייתכן ובעתיד נפעיל שיתופי פעולה עם עסקים או אירגונים אחרים ככל שהדבר יהיה רלוונטי למטרות לשמן הוקם האירגון שלנו.
תמותו​(נשלט)
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
תמותו​(נשלט) • 25 ביולי 2018
"מרכז אישה אישה" הוא ארגון פוליטי לחלוטין, שמקבל את המימון שלו ממדינות זרות והאיחוד האירופי. בין היתר הוא מקבל תרומות מהקרן לישראל החדשה. מספיק לגלוש כמה דקות באתר בשביל לראות את הדה לגיטימציה שהם עושים נגד מדינת ישראל. כולל הקשר הזויים לחטיפת ילדי תימן. לא במקרה, הוא ממוקם באזור של הגרעין הקשה של השמאל הרדיקלי - קרי אונ' חיפה.

מדוע מרכז שמתיימר לטפל בכלל אוכ' הבדסמ, משתף פעולה עם ארגון פוליטי אנטי-ציוני?