סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוק הפונדקאות - מה הביג דיל?

סקרנית מדי
לפני 5 שנים • 24 ביולי 2018
סקרנית מדי • 24 ביולי 2018
תודה דרקן- לשם בדיוק התכוונתי להגיע. הטכנולוגיה הזאת שהוא מזהיר מפניה מעורבת כרגע בכל תהליך בחיים של כולנו. גם שלו.
מצד אחד אתה צודק אבל מצד שני, העובדה שאני אשת חינוך (וגם אוהבת נשים, השם תשמור על נפשם של הילדים האלה) משתלטת עליי ואני פשוט חייבת להגיב ולהגיב, בצורה הכי מכובדת שניתן, עד שאותו אדם יבין שכל טיעוניו כושלים. מכבדת אותך יותר ולכן אפסיק.
israelislave
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
israelislave • 25 ביולי 2018
דרקן ראהל כתב/ה:
סקרנית,
הוא מתכוון שפונדקאות מתאפשרת בזכות טכנולוגיה, אבל שאולי לא צריך להשתמש בה.
רק שמאיזושהי סיבה הוא מדלג על העובדה שטכנולוגיה וידע רפואי מודרניים אפשרו לו ילדים. מעניין כמה ילדים היו לו בלי רפואה מודרנית.
ואם תבדקי הוא כתב בתחילת הדיון שהוא נגד ילדים לחד-מיניים נקודה. אז למה בכלל לדבר איתו?


טכנולוגיה וידע רפואי אפשרו לי ילדים?

אתה רציני? לפני הטכנולוגיה וידע הרפואי המודרני לא נולדו ילדים?

ואכן. אני נגד הרעיון הכללי שילד יגדל ב"תא משפחתי" חד מיני.
James Bondage​(מתחלף)
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
James Bondage​(מתחלף) • 25 ביולי 2018
israelislave כתב/ה:
כפי שאמרתי. לא נעשה שימוש בטכנולוגיה בבני אדם. הניסוי עם דולי הוכיח אפשרות כמעט וודאית ובכל זאת הוחלט לא לעשות את הצעד הנוסף. דוגמה לטכנולוגיה קיימת שהוחלט מטעמים מוסריים לא לעלות אותה שלב.


אז זהו, שלא אמרת. אולי התכוונת, אבל לא אמרת, מעבר ל- "לא כל דבר שאפשר צריך לעשות".

ולגבי בני אדם - לא בכל מקום האיסורים דומים. יש מקומות שבהן יש איסור מוחלט, יש מקומות שהוא לא ממש מוחלט, אפילו באנגליה מבצעים שכפול של תאי גזע ומגדלים במעבדה (אבל לא מחזירים בחזרה לרחם - אני לא בטוח בכלל שיש איסור להחזיר לרחם מלאכותי, משהו שכבר עובד עבור כבשים - ע"ע https://www.theverge.com/2017/4/25/15421734/artificial-womb-fetus-biobag-uterus-lamb-sheep-birth-premie-preterm-infant). והדיון על כך רחוק (מאוד) מלהסתיים - אבל נכון לרגע זה, עד שיוחלט אחרת, ברירת המחדל של העולם המערבי היא "לעת אתה לא משכפלים אנשים". אתה מוזמן לעבור על https://en.wikipedia.org/wiki/Human_cloning#Current_law לדוגמא - בארה"ב יש מדינות שבהן אין למעשה איסור על כך, ויש אפילו עבודות בכיוון.

סיבת האיסור היא לאו דווקא מוסרית. אחת המסקנות אחרי השכפול של דולי הוא שיש מגבלות טכנולוגיות שעדיין לא נפתרו - לדוגמא, דולי נולדה כשחלקים מגופה הם שקולים לבני 6 (גיל לא צעיר לכבשה), וזאת מכיוון שהתאים ששוכפלו נלקחו מכבשה בת 6 ("האמא של דולי", שהיא בעצם סוג של תאומה שלה). זה שלאנשים יש בעיה מוסרית או פרקטית עם הולדת תינוקות עם פגמים גנטיים מוזרים לא אומר שום דבר לגבי שכפול מושלם -- חלק מטיפולי הפוריות שמבוצעים כיום לא שונים משמעותית או מוסרית משכפול, רק שטכנולוגית טיפולי הפוריות בשלה מספיק, וטכנולגית השכפול (עדיין) לא.
Lanya Colson
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
Lanya Colson • 25 ביולי 2018
israelislave כתב/ה:


ואכן. אני נגד הרעיון הכללי שילד יגדל ב"תא משפחתי" חד מיני.



כל הכבוד!!
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 25 ביולי 2018
סלייב, יודע מה, בוא נשים בצד כסף, ניצול נשים, גרושים וכו'.
אתה נגד הורים חד מיניים וכל השאר זה הצדקות, כי בכל זאת, ב2018 לא נעים להגיד "איכס, הומואים".
אז מה הבעיה? למה לא הורים חד-מיניים? מה זה שונה מאם או אב חד הוריים? אני מניח שאם היו נותנים לך משמורת בלעדית על ילדיך, לא היית זועק "לא! לא!! הם חייבים אמא!"
אז מה הבעיה בהורות של חד-מיניים? אין שום הוכחות שזה מזיק לילד באיזושהי צורה. אז בבקשה, תסביר
israelislave
לפני 5 שנים • 26 ביולי 2018
israelislave • 26 ביולי 2018
בהחלט אסביר = דרקן ראהל =

באשר ל"איכס, הומואים".... כן ולא....

אין לי שום בעיה, עניין או רצון להתערב במה שאנשים עושים בחדר השינה שלהם.

יתרה מכך, בשלב מסויים בחיי, טרם הרצון למצא את "הזוגה" ולהקים משפחה לא הייתה לי שום בעיה לצאת עם טרנסית אילו הייתה יפה ולטעמי... הז*ן בשלב הזה כבר לא היה Issue בשבילי אלא השילוב של מראה (סוביקטיבי) ואישיות.

ולמרות זאת, לראות גברים מתנשקים או יותר מכך בציבור, עושה לי לא נוח, בטח שלא השילוב האפנתי של זכרים שגם מבליטים נשיות וגם מטפחים גבריות. אני לא מבין את זה וזה פשוט צורם לי בעיין.

לענייננו.

1) ביודעי את אשר אני יודע היום על העולם, על תהליכים מתרחשים ומתגלגלים, על מה שאני רואה כעתיד האנושות, אני קובע נחרצות, העולם אינו ראוי לילדים הרכים והתמימים שכולנו, מסיבות אגואיסטיות לחלוטין, רוצים להביא אליו. לדעתי כל העולם המערבי מתפרק, נרקב מבפנים וסופם של ילדינו להשתעבד למשהו איום ונורא.

2) אני מאמין לטבע. מאמין לאלוהות של הטבע (מכיר שפינוזה?) מאמין שהטבע יודע יותר טוב מאתנו מה נכון ומה לא נכון.

סיפור אישי. ידידה קרובה עברה טיפולי הפריה רבים, מעל עשרה טיפולים, כולם כשלו בשלב זה או אחר למרות שכל הבדיקות שעברה לא מצאו סיבה לכשל. אחרי הטיפול הכושל האחת עשרה במספר הזמין אותה מנהל המחלקה ואמר שלפעמים פשוט צריך להקשיב לטבע, לגוף האדם, ואם הגוף שלה כל כך מתעקש לא לשתף פעולה כנראה שמשהו רע נמנע.

ואני מאמין בגישה הזו.

נכון שהרפואה מאד מתקדמת, נכון שכל יום יש פריצות דרך חדשות, אבל האם אנחנו פועלים עם הטבע? הבריאה? הדרוויניזם? או נגדו? ואני מאמין שאסור לנו ללכת נגד הטבע ברמה שכזו.

ולא.. לא "נגד הטבע" ברמת של יחסים הומוסקסואליים... כפי שאמרתי, לא ענייני איך מאן דהו מוצא סיפוק ועם מי.

ורק מה שלא דיברו עליו....

++++++++++++++++++++++

טובת הילד

+++++++++++++++++++++

כמעט לא שמעתי בעד ונגד על טובת הילדים. ככלל אף אחד לא שואל ילדים אם להביא אותם לעולם, וככלל חלקם מגיעים לגורל "קשה"... אז עד רבה עם ילד ש"צריך לייצר במיוחד" ומעורבים בהליך גם ערכים מוסריים די מדממים?

אני מאמין, ודעתי כנראה שלא תשתנה בקרוב שכדי שילד יגדל נכון הוא צריך לגדול בתא משפחתי הטרוסקסואלי, עם דמויות ברורות של אבא ואמא, גבר ואשה. הטעון שיש משפחות רבות כאלו שהן איומות נכון, אבל אני מניח שגם אצל הלהט"בים לא הכל מי ורדים ודבש. Shit Happens אצל כולם ובמקרים הללו תא משפחתי הטרוסקסואלי הוא הרע במיעוטו.

באשר ל"חוסר צדק".

לידיעתך יקירי, מעט מאד אנשים בעולם מסתובבים בלי שק כבד על הגב. זה שאתה לא רואה את השק הזה לא אומר שאנשים לא סוחבים אותו על גבם כל חייהם.

גם אני עברתי, ועדין עובר, דברים שמובילים אנשים אחרים ליטול את חייהם במו ידיהם, אני מעדיף לחוות את כל החרא שאני עובר "כשכר לימוד" ליום הבא. זו הבחירה שלי לא להיות קרבן, להרים ידיים ולתת למישהו לדרוס אותי.

גם אני עברתי התעללות מינית - ע"י אשה .

הוטרדתי מינית רבות כצעירותי, גם ע"י נשים וגם ע"י גברים.

אני מאומץ והמדינה עושה שמיניות להסתיר ממני את תיק האימוץ !!!!

מחר "אחגוג" יום הולדת שלישי שלי ברציפות בלי בני יקירי, כל עולמי, ילד מנוכר ברמות מטורפות שהמדינה בעצמה נתנה\עודדה\אפשרה להגיע למצב הזה, והאמן לי, ניסו הכל כדי לטפול עלי את האשמה בנתק, ועמדתי בגאון למרות הכל... לא נתקלת בטרור כוחני על שלא ניתקלת באלימות שלטונית.....

אני מבין את כאבך... אתה לא לבד, זה שגם לי כואב לא מפחית את שלך והיהפך... הבעיה לדעתי שהעולם המערבי מגדל היום Snow Flakes רגישים - מדי - עם מיקרו אגרסיות, " אזורים בטוחים", לימודי מגדר ופוליטיקאלי קורקט במקום ללמד אנשים להתמודד עם המציאות שמחוץ לחממות המלאכותיות.

מאחל לך מכל לבי שתמצא פיסות קטנות של אושר ותדע להינות מהן במקום לחפש כל הזמן את "האושר הגדול" שכנראה לעולם לא יגיע.

* אתה טועה.
מה שמראה בדיוק עד כמה אתה טועה להבין אותי ואת המניעים שלי !!!!

תמיד טענתי ואני ממשיך להחזיק בדעה הבלתי מתפשרת שילד צריך את אמא ואבא גם אם מחר בבוקר היו מעבירים את בני למשמורתי המלאה !!!! הייתי עומד על כך שהאם תקבל את הטיפול המתבקש כדי שתוכל לחדש את הקשר עם בנינו !!!! מהר ככל האפשר.