שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נשלט - איך מתחילות(ים) איתך?

SwitchSwatch​(מתחלף)
לפני 5 שנים • 4 באוג׳ 2018

Re: נשלט - איך מתחילות(ים) איתך?

SwitchSwatch​(מתחלף) • 4 באוג׳ 2018
רציונאלי ולא במקרה כתב/ה:
נדמה לי שלפחות רבע מהדיונים בכלוב עוסקים בפניות ממש דוחות וזה תמיד מגברים לנשים. אני חושב שהדיונים האלו דווקא חשובים, ואפשר ללמוד מהם. אבל רובנו -- הרוב הדומם, אולי מילולית דומם -- יודעים שלא מתחילים שיחה ב"שלום חור" או מנסים להתחיל עם מישהי שאמרה שלא מתאים לה, או מגיבים לדחייה ב"עקקקקק יכלבה מי ינגע בךךךךך". 

אז חשבתי שאולי ננסה לעשות ההפך. נשים, תסכימו לשתף איתנו איך נראו התחלות חיוביות? כאלו שגרמו לנשלט שלכן להרגיש טוב, מוחמא, שמח שקרא ולרצות להכיר את הבנאדם, להסתקרן
?? 


מנסיון, אני מ-2005 כאן, ולרוב נשים לא מתחילות בכלל, לצערי. אבל יש כל כמה חודשים ואף יותר מישהי שפונה, וגם אז זה לא משהו מי יודע מה. זה שלום או היי במקרה הטוב או משהו מחפיץ על השניה הראשונה... אבל זה נדיר בכל אופן.
H rebel​(נשלט)
לפני 5 שנים • 6 באוג׳ 2018
H rebel​(נשלט) • 6 באוג׳ 2018
Erykah כתב/ה:
Humiliated Rebel כתב/ה:
אצלי זה קצת שונה . . .
אדומה משולטת \ מתחלפת או נטולה ( תפקיד ) נבחנת בתהליך הבא :
א. הודעה שכתובה בעברית נורמלית זה כבר כיוון חיובי .
ב. אין שום רצון להחפיץ אותי , להשתמש בי ,בכישורי הנהיגה שלי , בכספי מטלטליי ( פלוס גדול )
ג. כלל חשוב : דיבור מלוכלך , מעליב או פוגעני כמו כן השפלות מילוליות -אינן רצויות בטח ממישהי שאינך מכיר .
ד. הודעות העתק הדבק או מילים בנות הברה אחת אינן מעידות על עניין אמתי ומותירות רושם שלילי .
ה. שאתן מדברות מהלב , אפשר לחוש במשמעות ובכנות זה מושך אותי להגיב בחזרה .
ו. שנינות כריזמה , כישרון , מקוריות וידע - אם את כותבת לי כמו מרי ג'יין אני בטוח אענה לך בחזרה .
ז. נו זה צפוי ... תביני את ההבדל בין פלירטוט מעודן לבוטות מינית מובהקת . סקס אפיל הורס .
ח. גורם ההפתעה -שהיא כותבת לך הודעה שלא ציפית לה ומעיפה לך את הראש .
ט. כמו שאומרים במקומות רבים - אם אין לך משהו חשוב , מעניין או סיבה לכתוב אל תפני סתם כי את משועממת , גברים משלטים הם יצורים בעלי חושים מחודדים וחיבור לתודעה שלהם . אם תזייפי נדע , אם תבלפי נרגיש .


* אין בתגובה זו נסיון להעליב או לפגוע במישהי מבנות הקהילה הכלוביסטית שלנו .


א. מרי ג'יין היחידה שיכולה לכתוב כמו מרי ג'יין, אז הסעיף זה רלוונטי לה בלבד.

ב. פותח השרשור כיוון במפורש לדיון מכיוון אחר, שלא יעסוק באיך לא לפנות. השאלה שהוא שאל מעבר להיותה יפה וחיובית בעיניי, היא גם יותר מעניינת.
הדברים שמעוררים תגובה חיובית במידה ראויה לציון הם הרבה יותר אינדיבידואליים ומעניינים. הרבה פחות קל לשער מה הדברים שמרגשים ונוגעים לחיוב מאשר שלהיות מגעיל יתקבל לא טוב.
חבל לי שהדגש מוסט, בייחוד כי מה דוחה אותך ומה מרגש אותך הן שתי שאלות מאוד שונות שהתשובות אליהן אינן משלימות, לומר מה הדברים שהכי לא נעימים לך, מספר על מה לא נעים לך ולא נותן שום מידע לגבי מה הדברים שנעימים לך במיוחד, בין שני הקצוות האלה, של דברים שמעוררים בך תגובות ראויות לציון בעוצמתן הייחודית לחיוב או לשלילה, נמצאים רוב הדברים הבנאליים. הדברים המאוד חיוביים הם חלק קטן מאוד ובלתי ניתן לאיתור בתוך כל מה שהוא פשוט לא מאוד שלילי.

וכן, שמתי לב שכתבת גם דברים שאתה אוהב, אבל לא הבנתי למה להתמקד (או בכלל לכתוב) את כל הדברים שלא, כשלא רק שהשאלה הייתה מה כן, אלא הייתה בקשה מפורשת שלא לדון במה לא. הייתה פה כוונה יפה לדיון חיובי על מה הדברים שמעניינים, מעוררים, מסקרנים, ונעימים לאנשים. לא במה תהליך הבחינה והקריטריונים הממיינים עבור הודעות נכנסות. חבל לי שזה מתפספס.



לדעתי האישית הפורום הוא מקום מצוין להבעת דעות ולאינטראקציה בין אנשים שונים . לעיתים שאלה מסוימת מגיעה מכיוון אחד מתחדדת על ידי תגובות של אחרים או מתפתחת לכיוונים שונים , מעניינים לא פחות . הדינאמיקה בין האנשים השונים וזרמי המחשבה או התפיסות המנוגדות יוצרת תפניות מעניינות , לעיתים אדם לומד משהו חדש או משנה את דעתו על נושא מסוים וזה היופי בדבר . שלילי וחיובי הינם ערכים יחסיים , בעיניי לשתף מה כן ומה לא באותה כתיבה זה דבר נכון לעשות ועובדה שהיו גם שנהנו לקרוא את מה שכתבתי (גם אם מעטים ) . מציע לך לגלות פתיחות לדעות של אחרים גם אם אינן תואמות לציפייה שלך .
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 6 באוג׳ 2018
Rebel, אתה צודק לגבי מגוון וכדומה ומעניין לשמוע מה נשלטים שונים רואים כפנייה חיובית.
ובכל זאת, פותח השרשור כתב:
"נשים, תסכימו לשתף איתנו איך נראו התחלות חיוביות? כאלו שגרמו לנשלט שלכן להרגיש טוב, מוחמא, שמח שקרא ולרצות להכיר את הבנאדם, להסתקרן
??"
נכון, נשלטים הגיבו. אבל פותח השרשור רצה שרשור חיובי. כך שאריקה היא לא משטרת הפורום, אלא פשוט ציינה מה היתה כוונת המשורר.
Snitch
לפני 5 שנים • 6 באוג׳ 2018
Snitch • 6 באוג׳ 2018
לא איכפת לי איך מתחילות איתי, אלא מי מתחילה איתי. היו כאלה שבסך הכל שלחו "היי" גנרי והפרופיל/בלוג /תגובות בפורום וכדומה סקרנו אותי וגרמו לי לרצות לי להכיר, לעומת אחרות שהשקיעו אבל לא היה בהן דבר שעורר בי עניין ופשוט התעלמתי.
עצם האקט של "להתחיל" הוא מבחינתי סוג של איתות והבעת עניין. בעלי חיים רוקדים במעגלים או מפיצים ריחות מסוימים וההומו ספיאנס שולח משפטי פתיחה. נחמד אם אותו האקט מגיע בצורה מושקעת, ייחודית ואישית, אבל במדיה שבה בוחנים דברים נוספים ולא רק את הרושם הראשוני, מדובר בבונוס ולא בהכרח.

אם לאמל"ק את כל זיון השכל שכתבתי - אני נואש רצח פליז תתחילו איתי ולא חשוב איך icon_sad.gif
Erykah
לפני 5 שנים • 6 באוג׳ 2018
Erykah • 6 באוג׳ 2018
Humiliated Rebel כתב/ה:

לדעתי האישית הפורום הוא מקום מצוין להבעת דעות ולאינטראקציה בין אנשים שונים . לעיתים שאלה מסוימת מגיעה מכיוון אחד מתחדדת על ידי תגובות של אחרים או מתפתחת לכיוונים שונים , מעניינים לא פחות . הדינאמיקה בין האנשים השונים וזרמי המחשבה או התפיסות המנוגדות יוצרת תפניות מעניינות , לעיתים אדם לומד משהו חדש או משנה את דעתו על נושא מסוים וזה היופי בדבר . שלילי וחיובי הינם ערכים יחסיים , בעיניי לשתף מה כן ומה לא באותה כתיבה זה דבר נכון לעשות ועובדה שהיו גם שנהנו לקרוא את מה שכתבתי (גם אם מעטים ) . מציע לך לגלות פתיחות לדעות של אחרים גם אם אינן תואמות לציפייה שלך .



לא רק שאני מסכימה לחלוטין עם הרוב המוחלט של מה שכתבת, אלא אני מחזיקה באותה דעה, עם זאת, זה לא קשור למה שהתייחסתי אליו.
זה נכון שדיונים הרבה פעמים מתגלגלים למקומות מאוד שונים מנקודת הפתיחה, ונכון, התפניות יכולות להיות מעניינות, משכילות וזה בהחלט מבורך בעיניי. זה לא היה המקרה פה, התגובה שלך הייתה להודעת הפתיחה המקורית, לא מתוך דינאמיקה בין אנשים וזרמי מחשבה שהתפתחו לאורך הדיון. כמובן שיש לך זכות להביע את דעתך, אתה גם יכול בדיון על חתולים להביע את דעתך על מזג אוויר. גם לי יש זכות להביע את דעתי, ולפי דעתי, להגיב לשאלה שפתחה את הדיון, בתגובה שכוללת בעיקר את מה שהשואל ביקש במפורש לא לכלול בתגובות, זה לא ממש מכבד או במקום. אני מבינה שמבחינתך לשתף מה לא ומה כן באותה כתיבה זה דבר נכון, עבור מקרה שהיה עוסק באופן כללי בצורת פניה, אני גם מסכימה איתך. עם זאת, פותח השרשור הגדיל מראש להתייחס לזה, לעשות את ההבחנה, והדגיש שהוא רוצה לנהל דיון בעל אופי מסוים, שמתרכז במה כן ובצורה מפורשת לא במה לא. אתה לא הבעת דעה שונה לגבי אותו נושא, או אפילו דעה בנושא שונה שאינו קשור, אתה הבעת דעה בנושא שונה וספציפית בזה שהאדם שלו הגבת ביקש לא לדון.
זה לא קשור לפתיחות לדעות של אחרים, מזו יש לי המון. אני מאוד אוהבת ללמוד ולחשוב ומוצאת המון עניין בדעות שונות משלי, ואין לזה שום קשר לתגובתי אלייך. לא הבעתי ביקורת על דעתך או לא הסכמתי עם משהו מהתוכן של מה שכתבת כי הוא לא תואם את דעתי, זה פשוט (לדעתי) לא ממש מכבד, וזו הדעה שהבעתי.

לפעמים גם להקשר יש משמעות. תיקח למשל את הדברים שכתבת שחשובים לך, שבצורה כזו לא יפנו אלייך, נאמר שהיית כותב את זה איפשהו ובתגובה לזה מישהו היה פונה אלייך באופן הזה, זו זכותו, זה לא קשור לזה שזה:
א. לא מכבד כלפייך
ב. לא הבעת דעה שונה משלך, אלא פשוט לעשות משהו שביקשת שלא.
טרנטינו​(נשלט)
לפני 5 שנים • 6 באוג׳ 2018
טרנטינו​(נשלט) • 6 באוג׳ 2018
חוץ מכמה הזויות שהתחילו שיחה כאילו אני חייב להן משהו, השאר היו ממש אחלה, סטייל:
"מצאתי את הפרופיל שלך מעניין, אם בא לך תחזור אליי" וכאלו. ומהפניטת האלו יצאו הדברים הכי טובים .
H rebel​(נשלט)
לפני 5 שנים • 6 באוג׳ 2018
H rebel​(נשלט) • 6 באוג׳ 2018
היו לי פניות בסגנון " מאיפה אתה עבד ? " ו - " שלום נשלט , עליך לעשות X Y או Z ,ברור לך ?
ופניות יותר רהוטות ופחות אינפנטיליות כגון : שנון , אהבתי את הפרופיל שלך ,ניכר שיש לך ראש מיוחד בין האוזניים .

לפעמים אני תוהה עם עצמי האם זה שאני בעל אוריינטציה של נשלט , היא הסיבה לקבלת הודעות לא הולמות וחסרות השקעה או שאולי זה עניין של תרבות המגיע לי מהר ועכשיו בלי כל השקעה מינימלית או נימוס בסיסי.
מה שכן קיבלתי אדומות סופר יצירתיות , אך לא אחשוף את תוכנן מפאת צנעת פרט וכיבוד הזולת .
רציונאלי ולא במקרה​(נשלט)
לפני 5 שנים • 13 באוג׳ 2018
למען האמת קצת מופתע אבל שמח ואופטימי מתמיד
הפוסט בפורום הוא מעין "טוויסט" לשאלת מראה שנשאלה ואולי מתבקשת יותר כיצד נשלטים פונות לשולטות..
לתומי, חשבתי, שיהיו תגובות הגורסות שלא מקום השולטת לפנות או לחילופין תגובות המציינות כי כמעט ואין פניות מצד שולטות לנשלטים
אך כאמור לשימחתי, התבדתי ומסתבר שהמין חזק לא מתבייש כאשר הוא מעוניין ופונה לנשלט
אני מוציא מה"מדגם" אם אפשר לומר שלח לי תמונה על 4 תוך 4 דקות...כפניה רצינית
לגבי תוכן הפניה, כשמתקבלת הודעה אדומה או פנייה בצ'אט לאו דווקא יקפוץ הנשלט דום מתוח ויענה כן גבירתי, אני לרגלייך גבירתי, היכן לעשות לך מסאז' גבירתי, אלא ייקח את הזמן ויתייחס עניינית בהנחה ומדובר שוב בפניה אמיתית
יחד עם זאת עושה רושם שעדיין היד נוטה ליותר פניות מצד הנשלטים ומאתגר ושואל, למה בעצם..????
מחוקה​(נשלטת)
לפני 5 שנים • 14 באוג׳ 2018

אני אגלה לך סוד

מחוקה​(נשלטת) • 14 באוג׳ 2018
כאשר מדובר בקשר מיני, רוב הנשים הסטרייטיות אוהבות גברים קשוחים, וגבריים.
למעשה כמה שיותר קרוב לקוף האדם.

מדוע ? כי אנחנו לא באמת חושבות שהגוף הגברי יותר יפה מהגוף הנשי, אנחנו יודעות שזה לא נכון.
אבל אנחנו הנשים הסטרייטיות פשוט מזוכיסטיות, אוהבות לקבל, אוהבות שנותנים לנו בראש.
ולכן ככל שהגבר יהיה "רע" אלינו יותר, כך אנחנו גם נהנה יותר מינית.
(כל עוד כמובן אנחנו מרגישות בטוחות בידיים שלו ויודעות שאין באמת בכוונתו לגרום לנו לנזק פיזי).

2 סייגים.
- הכוונה הייתה לנשים סטרייטיות.
- כאשר מדובר בקשר רציני. זה כבר כולל שיקולים רבים נוספים.
Netrunner​(נשלט)
לפני 5 שנים • 14 באוג׳ 2018
Netrunner​(נשלט) • 14 באוג׳ 2018
אני לא מרוצה מנציגת הנשים העולמית שניבחרה, אפשר להחליף אותה?