בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סאדו בורשה

Midari Ikishima​(מתחלפת)
לפני 5 שנים • 14 באוג׳ 2018

סאדו בורשה

Midari Ikishima​(מתחלפת) • 14 באוג׳ 2018
אשמח להמלצות על מועדוני הקהילה בורשה
יהיה שם בספטמבר ולא מצאתי משהו ששווה קפיצה
טנקיו לעוזרים(:
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 5 שנים • 14 באוג׳ 2018
אחד שמבין​(נשלט) • 14 באוג׳ 2018
אין בוורשה מועדון סטייל הדאנג'ן שמרכז את פעילות הקהילה הבדסמית.
ישנם אתרי היכרות בדסמיים בפולנית, אבל הם גובים כסף עבור האפשרות לשלוח הודעות.

פעם בכמה זמן יש מסיבה גדולה. שפעם בכמה חודשים או שבועות, תלוי בעונה, מתקיימים בד"כ במועדון ה voodoo. הליינים שונים, אבל כל המסיבות שאני הייתי בהן התקיימו באותו מועדון.
מדי פעם יש מפגשים קטנים.
בתחילת ספטמבר יש מפגש פמדום שזה בעצם פליי פרטי ארוך של יומיים, אבל זה משהו מאוד מצומצם והם ממש לא אוהבים זרים, בודאי לא כאלה שלא מדברים פולנית.

במסיבות הגדולות המארגנים שמחים לכל מי שיגיע, וכדאי מאוד לשלוח מייל מראש. הסלקטורים בכניסה יכולים להיות לפעמים לא נחמדים למי שלא דובר פולנית שוטפת. אבל אם מופיעים ברשימה ומגיעים עם דרסקוד, לא תהיה שום בעיה להיכנס.

המסיבות בוורשה הן שונות ממה שקורה בת"א ברלין או לונדון למשל. הרוב המוחלט מגיע עם דרס קוד מושקע, במסיבה עצמה יש קבוצות של אנשים שמדברות בינן לבין עצמן בפולנית, ומחליפות מקום רק כשצריך לעבור מהופעה להופעה. זה לא נראה שאנשים פונים למי שהם לא מכירים או נמצא במעגל החברים שלהם ועבר איתם היכרות רשמית. נדיר לראות מישהו שממש משחק בדסם ולא במסגרת הופעה, למרות שיש בד"כ מתקנים.
בעיקרון, דוברי אנגלית יתקשרו בעיקר עם זרים אחרים שהגיעו למסיבה או כמה אמיצים שלא נרתעים להעביר את השיחה לאנגלית. אני מניח שכאשה יהיה לך יותר קל.
הצצתי והמסיבה הגדולה הבאה היא Kinky Party 9 ב 20.10.18
בד"כ המסיבות הגדולות מפורסמות בפטלייף.

דבר נוסף שהפולנים מאוד אוהבים זה מפגשי קינבקו, אני אישית אף פעם לא הייתי במפגשים האלה, וגם הידידות הפולניות שלי לא הולכות למפגשים האלה, כך שאין לי מושג מה קורה שם.
    התגובה האהובה בשרשור