בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ברלין ברלין

קוקו הכלבלב
לפני 5 שנים • 20 באוג׳ 2018

ברלין ברלין

קוקו הכלבלב • 20 באוג׳ 2018
אז קצת התייאשתי מלחפש כאן שולטת שתסכים לטוס איתי לברלין ולחוות ביחד את סצנת הבדסם שם. אז אשמח ואודה לטיפים איך להכנס ולהתקרב לסצנה שם. פחות בקטע של לחפש מלכות בתשלום . יותר להתחבר לשולטת. מנסה לשלב זאת עם צילונים מקצועייים .כן . אני גם צלם.
sheperd​(שולט){Green eyed}
לפני 5 שנים • 20 באוג׳ 2018
sheperd​(שולט){Green eyed} • 20 באוג׳ 2018
פתח פרופיל ב-joyclub.de
הרבה מחברי הקהילה נמצאים שם,
זה גם ה- מקום להתעדכן באירועים ומפגשים שקורים בעיר ובכלל בגרמניה
    התגובה האהובה בשרשור
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 5 שנים • 20 באוג׳ 2018
אחד שמבין​(נשלט) • 20 באוג׳ 2018
ככלל, תעשה הפרדה בין חיפוש דוגמנית לצילום לבין חיפוש שולטת.
אם אתה מחפש בתחום הצילום, יש המון אתרים שמפגישים בין צלמים לדוגמניות למטרות צילום. לדוגמה www.model-kartei.de הגרמני או www.modelmayhem.com האמריקאי שהוא בינלאומי. יש המון אתרים שלכל אחד יש את ההתמקדות שלו. חלקם כמו MM מבקשים לבחון עבודות קודמות כדי לאשר סטטוס של צלם. אבל הרוב פחות סלקטיביים.
הדרך הכי טובה היא להעלות תיק צילומים איכותי, לעדכן לפני שאתה טס שאתה מגיע למקום מסויים, ולנסות לחפש משהו שיכול להתאים. בד"כ הרוב יבקשו כסף, אבל אם תיק העבודות שלך מספיק מרשים, תוכל למצוא דוגמניות שיסכימו להצטלם בחינם, מתוך אמונה שהצילומים שלך יוכלו לעזור להן לשפר את תיק העבודות שלהן מה שנקרא TFP בלשון מקצועית.
קח בחשבון שהדרך מבחורה שיצאת איתה לצילומים היא פשוטה בד"כ, אבל זה נחשב מאוד לא אתי להזמין דוגמנית לצילומים ולנסות להציע לה דברים שהם מעבר לזה. יש על זה המון חומר באינטרנט.

לגבי צילומים בחו"ל. שוב, אני לא מכיר אותך, את העבודות או הציוד שלך. קח בחשבון שיש המון צלמים וכאלה שרוצים להיחשב צלמים. אם אתה מתכוון להסתובב עם ציוד מתאים בשביל תמונות איכותיות, אני עושה את זה, אבל אני גם יודע שזו מעמסה וזה ממש לא פשוט ולא מתאים לכל אחד. מעבר לזה שכדאי לדאוג לביטוחים מתאימים לציוד. כי ביטוחי הנסיעות הרגילים מכסים בערך את הסוללה של המצלמה.


לגבי המסיבות, כמו שהמליץ sheperd מעלי, JOYCLUB הוא מקום טוב להתחיל בו, יש שם כל מיני אופציות מעניינות.
ככלל זה מאוד תלוי כמה אתה חברותי ויודע להתחבר לאנשים. אני לא מכיר אותך, אבל יש אנשים שיש להם קסם אישי ויכולת שיחה מדהימה, אבל כשהם עוברים לאנגלית זה קצת נמוג.
יש את המאנצ' הבינלאומי שבו מדברים רק אנגלית, ואנשים מגיעים לשם בשביל להכיר.
יש כל מיני פליי פרטיס בד"כ עם עד 20-30 משתתפים (פעם בכמה חודשים יש אירועים גדולים כאלה אבל לא בברלין) ששם בשלב מסוים כל אחד מציג את עצמו, והדומיות בוחרות לעצמן מהנשלטים. כמובן שאף אחד לא מבטיח לך כלום, אבל יש לך הזדמנות להציג את עצמך, ואם תהיה מספיק מעניין ביחס למי שיהיה שם גם תמצא לך מישהי לאותו ערב. בתקווה שהיא תמצא חן בעיניך.
אם אתה מחפש שולטת רכה אל תלך למקום אקסטרימי וההיפך.

כמי שטס הרבה לחו"ל ומדי פעם מצרף חברים וחברות, אני יכול לומר לך שזה לא פשוט לצרף מישהו שאין לך רמת תקשורת טובה איתו או איתה. כשאתה בחו"ל אתה נמצא עם הפרטנרים שלך לטיול 24/7 אתה אוכל איתם, ישן איתם ומשתמש איתם באותם שירותים ומקלחת. צריך שיהיה חיבור מסויים אחרת זה נמאס מהר מאוד ומעיב על החוויות שאפשר לחוות.
קוקו הכלבלב
לפני 5 שנים • 20 באוג׳ 2018
קוקו הכלבלב • 20 באוג׳ 2018
תודה על התשובות המפורטות