אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחזור שירים - שירת השוט. חלק א'

RIS
RIS
לפני 20 שנים • 26 באוג׳ 2004

מחזור שירים - שירת השוט. חלק א'

RIS • 26 באוג׳ 2004
שירת השוט - חלק א'


שִירַת הַשּוֹט

קְחִי אֶת הַכְּאֵב
וְעֲשִׂי בּוֹ מְחוֹלוֹת,
רִיקוּד לְשוֹנוֹת הָאֵש שֶמְלַחָכוֹת
אֶת עוֹרֵךְ
בְּדַרְכָּן לְחֲלוֹת
אֶת פְּנֵי אָדוֹנֵך.

קוּמֵי אל חֶלְקַת הַמִּזְבֵּחַ,
מַתָּת הַכְּבָלִים,
עוֹל מָשָׂא וּפּוּרְקָן
הַמֵּעִיד בָּך שָמַיִים וָאָרֶץ
בְּלֵכְתֵּך עֲל גֶחָלִים לוֹחֲשוֹת
לְמַעַן אָדוֹנֵך.

פַּעֲרִי אֶת עֲצְמֵך
אֶל הַשּוֹט הָחוֹפֵר בִּבְשָׂרֵך,
הָלְמוּת גַּעַש לֵב
הַמְּנַצַחַת עַל רְסִיסֵי הַמֶּלַח
וְעָל לְשָד תַאֲוָתֵך
מִתַחַת לְשֶבֶט אָדוֹנֵך.

קַדְּשִי אֶת הַשּוֹט
הַקוֹבֵע מַסְמְרוֹת פִּינָה,
אוֹרֵג כְּנוּל חֶבְלֵי
לֵידַת שִׁבְיֵיךְ,
מְנַגֵן עַל עוֹרֵך בְּתָוִים שֶל
יֶזַע וּדְמָעוֹת אֶת לַחַן אָדוֹנֵך.

כִּרְעִי אֶל הַתְּשוּקָה, אֶל הַכְּאֵב
וְשוֹרְרִי בְּלַחַש, בִּזְעָקָה
אֶת שִירַת הַשּוֹט,
הַמִּכְּחוֹל הַמְּצַיֵיר בְּרַעַד
בַּדֶרֶך אֶל רֹאש הָהָר
אֶת מִתְוֶה אֲהָבַת אָדוֹנֵך.


.
G-O-L-D​(שולט)
לפני 20 שנים • 26 באוג׳ 2004

מה,

G-O-L-D​(שולט) • 26 באוג׳ 2004
יהיה לזה גם חלק ב'?
crazy_toast​(שולט){אליס}
לפני 20 שנים • 26 באוג׳ 2004
crazy_toast​(שולט){אליס} • 26 באוג׳ 2004
scratchead.gif מממ...אני דווקא לא כל כך התלהבתי.
נראה קצת מאולץ, ויכול להיות שהניקוד של המילים עוטף את זה באיצטלה אמנותית כשאין הרבה מאחור.

מה גם שזה נשמע לי מוכר....כמו משהו שכבר קראתי בעבר.
השיר הזה שלך? אם תגיד כן-אני מאמין.

גם כי, בתגובות בפורום אין אפשרות לשים ניקוד אבל כאשר מעתיקים להודעה שיר עם ניקוד אז זה כן מעתיק.. מה שגורם לי לחשוב שהשיר הזה הועתק מאופשהו.
זה לא אומר כמובן שהוא לא מקורי- אך יכול להגביר סבירות.

כמובן שיכול להיות שאני טועה- אז לא לרגום אותי באבנים icon_biggrin.gif
nerissa​(אחרת)
לפני 20 שנים • 26 באוג׳ 2004
nerissa​(אחרת) • 26 באוג׳ 2004
ֱֲֳִֵֶַָֹּׁׂ

הִנָה נִיקוד, טוֹסְט..ואני יכולה להבטיח לך שריס הכי אמיתי שאפשר.
אתה יכול לנשום לרווחה ולפרגן icon_wink.gif
crazy_toast​(שולט){אליס}
לפני 20 שנים • 26 באוג׳ 2004
crazy_toast​(שולט){אליס} • 26 באוג׳ 2004
סבבה נריסה,

הנה לומדים עוד משהו חדש icon_biggrin.gif

שמחתי להתבדות בעניין הזה.

ריס קבל ביטול על הפקפוק.

ובקשר לשיר עצמו- עדיין לא הטעם שלי. אבל בסדר כל אחד וטעמו. דברים שמוצאים חן בעיני אני בהחלט מפרגן הן במגזין והן בפורום.

חבר'ה מעלים לכאן את השירים ע"מ לקבל ביקורת טובה/לא טובה. שום דבר לא נעשה מתוך רוע אלא מתוך דיעה אישית אובייקטיבית לגמריי ואני אפילו לא מכיר את ריס ככה שאין לחשוד שאני בכוונה אומר את זה icon_wink.gif

יום טוב.
בהט​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 26 באוג׳ 2004

שיר נהדר.

בהט​(נשלטת) • 26 באוג׳ 2004
(כהרגלך בקודש, או במקרה הזה "הקידוש")
בכוח המוח-אשה
לפני 20 שנים • 27 באוג׳ 2004

רציתי לכתוב משהו בקשר למרק ירקות

בכוח המוח-אשה • 27 באוג׳ 2004
אבל האמת היא שאין טעם.
RIS כהרגלו בקודש מרחף מעל כולם.
נוגע במיתרים הכי חבויים.
ארבעה חמישה שירים של RIS וכל ונילית הופכת לסאבית בהווייתה.
למות עליך. (או מתחתיך או מצדדיך) icon_rolleyes.gif
ראשתן​(אחר)
לפני 20 שנים • 27 באוג׳ 2004

טעות קטנה גדולה

ראשתן​(אחר) • 27 באוג׳ 2004
אהבתי את השיר .

אך נדמה לי שיש כאן טעות קטנה או אולי גדולה שחוזרת על עצמה כאן ובהרבה מקומות אחרים.

RIS כתב : " בלכתך על גחלים לוחשות למען אדונך "

ובכן , השפחה , הנשלטת אינה עושה זאת למען אדונה אלה למען עצמה , הנכונות של הנשלטת או הנשלט לספוג כאב , השפלה וכו' היא משום שהוא נהנה מזה , משום שהוא מקבל חיזוק מזה שהשליט שלו נהנה או המון סיבות אחרות אבל כולן בסופו של דבר אגואיסטיות .

" אדם אצל עצמו הוא גר "
בכוח המוח-אשה
לפני 20 שנים • 27 באוג׳ 2004

טעות קטנה גדולה.

בכוח המוח-אשה • 27 באוג׳ 2004
dream מעלה שאלה ששורשיה בפסיכולוגיה של הנפש.
יחסי אדון שפחה, הורה ילד ואפילו אדון וכלב הם יחסי מראה:
הנשלט מסתכל במראה (האדון) על מנת להבין מי הוא ומה הוא שווה.
רק בקבלו אישור לכך שמרוצים ממנו הוא חש אהוב ומפרגן אם כך לעצמו אהבה עצמית.
מכך יוצא שכל מעשה שעושה שפחה למען אדונה זהו מעשה לעצמה.
מאחר ויש לחלקנו באג חשיבתי שאומר שללא מאמץ לא מגיע לנו כלום וצריך "להקריב" כדי לקבל יחס נאות מהשולט, מונעת הדינמיקה לכיוונים האלה.
ויש המכורים לאנדרופינציה הקשורה בכאב ומאמץ, מדובר הרי בתכונה נרכשת ומתפתחת.

בכל מקרה dream צודק, אדם קרוב אצל עצמו וכל מה שאנחנו עושים בעולם החיצוני מתורגם סופו של עניין לתחושות בגוף האישי שלנו, באגו. השולט הוא רק כלי בדרך למטרה הסופית, בדיוק כמו שהנשלט הוא כלי למטרה הזו: שולט רואה בעיני הנשלט את כוחו, המסירות והאהבה מאדירים אותו.