בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכניסה לנשים באשר הן, או לזוגות בלבד

Mulder'n'Scully
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
Mulder'n'Scully • 25 באוג׳ 2018
מנסיון
איכשהו למרות הסינון
ושרישמית יש איזון מיגדרי
מתישהו יש תחושה של רוב גברי שבוהה
או מטריד
יש מסיבות שיוצאות יותר מאוזנות
ואז יש יותר תחושה של חופש
ויש כאלו שפחות
וזה מבאס
לא כל מ שהולך למסיבה רוצה שיטרידו אותו
לצערי לא תפסה אותי אף אישה במסיבה
ולמרות שהוא במרחק נשימה ממני
גברים כן
עבד משועבד{עבד}
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
עבד משועבד{עבד} • 25 באוג׳ 2018
צריך לקיים שתי סוגי מסיבות.
מסיבות למטרת בילוי. לשם יבואו זוגות .
ומסיבות למטרת היכרות .לשם יבואו רק
גברים בודדים בלבד ונשים בודדות בלבד.
הסינון יעשה באמצעות הרשמה ומחסום כספי (מנוי לשנה)
מחוקה​(נשלטת)
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
מחוקה​(נשלטת) • 25 באוג׳ 2018
ArchAngel כתב/ה:
נקבת האדם כתב/ה:
.
שימו לב, שרק החלפתי בתגובה של ArchAngel​, את הסלקציה של הגברים, בסלקציה של נשים, ופתאום זה ישמע לגברת ArchAngel​ איום ונורא.
אני מתערבת אתכם שהיא בטח הייתה מכנה את זה "החפצת" נשים.

אני אישה פימיניסטית שעובדת בעבודה פימיניסטית, אבל אני פשוט מתעבת דאבל סטנדרט. זה דוחה אותי.
דאבל סטנדרט זה הדבר הכי מגעיל שיש.

קודם כל לא הייתי קוראת לזה החפצה נשית, כי להבדיל ממך, לפני כשאני כותבת משהו אני טורחת ללמוד את המונחים בהם אשתמש.
אז לא, אין פה החפצה כי לא מתייחסים כאן לגברים כמו לחפץ, אלא דווקא לבני אדם שנוכחתם מעוררת תחושות כי הם לא סתם תפאורה ברקע. אני מתארת פה סיטואציה קיימת- נשים לא יעדיפו להיות במסיבות כאלו שאין בהן שום סינון.
בין אם זה הוגן או לא, אם נשים לא ירצו להיות במסיבות האלו, יהיה רוב של גברים, והגברים עצמם יתבאסו וילכו הביתה.
אם המקרה היה הפוך והיה רוב של גברים שלא היו רוצים להגיע עד שלא יסננו נשים, ונשים שלא היו נהנות בחברת רוב נשי והולכות הביתה- הייתי מגיבה להן בדיוק אותו דבר, והוא שהן ישיגו את ההפך ממטרותיהן.
והפתרון לסיטואציה הזו מבחינתי הוא דווקא משהו מאוד שיוויני: במקום לכפות על צד אחד נוכחות של השני או להמשיך עם סינון חד-צדדי ולא הוגן, פשוט לארגן מסיבה שבה יסננו את שני המינים. על בסיס "חבר מביא חבר", שיחת אימות בעת רכישת הכרטיסים מבעוד מועד (בשביל לא לעכב אף אחד בכניסה), או שרק זוגות (לאו דווקא בני זוג) יכנסו.
אולי את חושבת שאגיב בדו-פרצופיות כי אצלך, לעומתי, הצביעות חוגגת עכשיו.
יש לך בכלל זכות דיבור על אפליית גברים? רוב הפעילות שלך באתר מסתכמת בלקרוא לגברים טורפים מינית, אנסים בפוטנציה, שרק מחפשים לזיין, לתחמן את דרכם למיטה ולפגוע בנשים שעבורן סקס הוא הדבר הנוראי והמלוכלך ביותר שיקרה, שיפגע בכבודן. כמובן בתירוץ המטופש והלא מבוסס "זה ביולוגי!!!111", שאת מנסה לגרד עבורו ברחבי הרשת מאמרים טרחניים שאבד עליהם הכלח רק בשביל להוכיח לכולם שגברים הם ציידים אכזריים ומרושעים ונשים הן הקורבן הניצוד.
אם לדעתך זה חלק בלתי נפרד מהביולוגיה והמהות הגברית, ואת טורחת להפיץ את המניפסט המיזאנדרי הזה בכל הזדמנות (כמובן חוץ מכאן, אחרת איזה גבר יתמוך בך בשרשור הזה אם תעשי זאת?) ולנסות לשכנע את כולם שהם מסוכנים, אין לך זכות לשחק את עצמך מופתעת למה יש נשים שמאמינות בדעות כשלך ולכן נרתעות מכל הגברים בשאר הם.
אני יודעת שהתגובה הבאה שלך תהיה איזו התגוננות מייגעת בשילוב כשלים לוגיים שמעורבבים בשפה גבוהה ולכן נראים למראית משכנעים, אם זה מה שאת מתכוונת להגיב- תחסכי לעצמך אנרגיה, כי אני לא אקרא את זה.


1. אני לא רוצה להתייחס למניפסט שלי שקטלת, בלי כמובן שקראת אותו במלואו, ומבלי באמת להתמודד עם הטיעונים עצמם.
רק אציין שהמניפסט מספר על היחסים בין נשים וגברים לאורך כל ההיסטוריה, וגם כיום במדינות העולם השני והשלישי,
שבהן מתגוררת למעשה כ- 85% מהאוכלוסיה האנושית.
ישראל, שבדיה ועוד מספר מדינות מערביות אינן באמת מייצגות את היחסים האמיתיים כיום בין גברים לנשים בעולם, וכמובן ציינתי זאת במניפסט.
2. אני עומדת מאחורי הטענה שלי שהדחף של הגברים לזיין נשים הוא ביולוגי, ולא ארחיב כאן מעבר לזה כי זה לא המקום.
3. ולעניין עצמו... אני מצטערת מאוד, אבל בניגוד אלייך, רגלי לעולם לא תדרוך באף מקום שמבצע סלקציה לפי מין / צבע / גזע ומראה. לעולם לא !
אני לעולם לא אכנס למועדון שלא מכניס גברים רק בגלל שהם גברים, כמו שאני לעולם לא אכנס למועדון שלא מכניס נשים רק בגלל שהן שמנות או מכוערות.
4. איך את בכלל יכולה לפסוע לתוך מועדון כאשר את רואה סביבך אנשים שלא מורשים להיכנס רק בגלל המראה שלהם ? חזרנו 100 שנה אחורה ?
5. זה לא חוקי ! הסלקציה הזאת סותרת מספר חוקי יסוד. היו כבר מספר תביעות בעבר ובכולן בעלי המועדונים הפסידו ונאלצו לשלם קנסות.
פלייפול
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
פלייפול • 25 באוג׳ 2018
נקבת האדם כתב/ה:
כאחת שחוקרת רבות התנהגויות חברה, אני יכולה לומר לכם בבטחה שאם הייתה סלקציית נשים במועדון כלשהו בארץ.
נשים רבות היו פשוט מחרימות את אותו מועדון. ולא רק מחרימות היינו מקיימות הפגנות מולו ואף עותרות לבית המשפט.
זה ההבדל בינינו לבין הגברים.

גברים הם בדיוק הפוך מאתנו. אין להם שום בעיה לצעוד בסבבה שלהם לתוך המועדון כשהם רואים איך בני מינם מופלים לרעה.
כי הם בעצם כמו שאר הזכרים בטבע, הם נלחמים אחד בשני כדי לזכות בנקבות.

זה לא חדש שנשים מתנהגות באופן שונה מגברים:



Elaine: Boys are sick.

Jerry: Well what do girls do?

Elaine: Nothing. We just tease someone until they develop an eating disorder.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
ArchAngel​(שולטת) • 25 באוג׳ 2018
נו כרגיל, טיעוני כשל לוגי וניסיונות התגוננות כושלים. את פשוט הימור בטוח כשזה נוגע לזה. חבל שלא התערבתי על מיליון דולר לפני שכתבתי את התגובה שלי.
אחרוג מהבטחתי כי עיוותי המציאות שלך צורמים לי מדי:

* לצערי לפני כשנתיים קראתי את המניפסט ההוא. אני ועוד איך התייחסתי אליו עצמו ואת יודעת את זה כי התגובה שלי היא בין המובילות בפוסט ההוא בבלוג שלך. פירטתי בה היטב למה הוא בולשיט שלא ברא השטן וציינתי בו שבתקופה זו הייתי בעיצומה עבודה על מיניות פתולוגית במסגרת התואר ולכן מה שאת מתארת שם אינו בגדר הנורמה- לא תרבותית ולא ביולוגית, ויכולתי להביא תימוכין לזה בהישג יד רק לא טרחת להתייחס למה שכתבתי, וזה מעניין כי דווקא את אחת שיש לה מה להגיב על הכל. גרוע מכך, כשאני הגבתי לפוסטים דומים שהעלת, מחקת אותם או את התגובות המפורטות שלי מהם, אחרי שהם צברו בצדק אהדה מגברים שנשבר להם הזין שמציגים את כל בני מינים כאנסים פוטנציאלים בכזו אובססיה.

* אם לדעתך הדחף הביולוגי של גברים הוא להתנהג כמו חיות בלי רסן אז להרחיק אותם ממרחב ציבורי זה מוצדק. בדיוק כמו שמרחיקים רוצחים סדרתיים שבוער בהם הדחף לרצוח, או אנסים מורשעים שבוער בהם הדחף לזיין, בשביל להגן על שלום הציבור. לכן לפי תפיסת העולם המעוותת שלך זאת לא אמורה להיות אפליה אלא הדבר הלגטימי ביותר כשיש כזה סיכון גבוה, שהרי הגבר ההוא לא ישלוט בעצמו ויחפש לתקוע את הזין בכוח ורשעות במיוחד כשמדובר במסיבה באווירה מינית שיכולה "לעורר בהם יצרים".
אם בכל זאת לא להכניס גברים למקום באווירה מינית נראת לך אפליה, זה כנראה כי את מבינה שכשגבר ממוצע נכנס למסיבה אין לו דחף לתחמן את כל הנשים ולדחוף בכולן את הזין שלו בשביל לרמוס אותן, ולכן מיותר לא להכניס אותו.
ואל תשחקי את עצמך ליברלית בשקל שעושה את זה רק בגלל שהם חלק מהאוכלוסיה. כי למשל לא היית נלחמת (אני מקווה) על "אפליה" של פדופילים מלהיות בייביסיטרים או מורים, למרות שגם הם חלק מהאוכלוסיה. כי כשמישהו באמת מסוכן וזה באמת חלק לא נשלט בטבע שלו אף אחד לא לוקח סיכון.

* לא אמרתי שצריך לא להכניס אנשים על סמך מראה חיצוני בשום שלב. וגם לא לפי גזע, צבע או מין. טיעוני כשל לוגי מסוג איש קש (לצאת נגד דברים שלא נטענו על מנת להסיט את הדיון ממסלולו) הם מאוד אופניים לך, אני לא מופתעת. זאת מנת חלקו של מי שאין לו טיעונים חזקים ולכן מנסה לירות לכל הכיוונים.
כתבתי בפירוש שהדרך לסינון צריכה להיות רק על סמך אופי: שיחה קצרה עם מארגני המסיבה במעמד רכישת הכרטיסים או חבר מתוך הקהילה שזה החבר שלו והוא יודע שהוא סבבה. ואת זה כמובן להחיל על שני המינים.
מיותר לציין שאין אזכור לגזע או צבע עור, כי זה באמת לא רלוונטי ומפלה.

* לבעל מועדון יש סייגים מסוימים שמאפשרים לו לסנן את האורחים שלו.
באיזה מצב זה יחשב אפליה? כשהמסיבה הוגדרה כפתוחה לכולם אבל לא מכניסים אדם ספציפי בתירוץ שלא רלוונטי לנעשה במועדון או קשור לביטחון המבלים בו, או שמתנים את הכניסה שלו בתשלום גבוה יותר רק בשל השתייכותו לאוכלוסיה מסוימת.
אם לדעתך גברים הם טורפים מיניים אכזריים מטבעם, אז נפלנו על שיקול ביטחוני ואז זאת לא אפליה באופן אוטומטי. בדיוק כמו שמותר למנוע מפדופיל להיכנס למשחקיה או גן ציבורי למרות שאלו מרחבים ציבוריים.
מכיוון והטיעון שאת מחזיקה בו הוכח כמגוחך ומזיאנדרי, נשארנו עם הקונספקט של המסיבה עצמה.
למשל, אם בעל המועדון פתח מסיבה לגייז בלבד מותר לו לא להכניס נשים סטרייטיות וזאת לא אפליה על רקע נטיה מינית.
כך שאם בעל המועדון יפתח מסיבה לזוגות בלבד יהיה מותר לו לא להכניס בודדים וזאת לא אפליה על רקע... טוב אין באמת רקע. שהרי הזוג יכול להיות בכל נטיה, גזע וצבע.

כנראה שלא קראת את "חוק הסלקציה" כי יש שלוש סייגים בחוק שהופכים סינון קהל לחוסר אפליה, והנה הם בפנייך:

1. "כאשר הדבר מתחייב מאופיו או ממהותו של המוצר, השירות הציבורי או המקום הציבורי"
וזה לחלוטין אופי מקום ציבורי שכזה. מועדון קינקי רוצה לשמור על המבלים ולענות על צורכיהם שיגרמו להם להרגיש יותר ביטחון לפי מה שהמבלים עצמם קבעו שגורם להם להרגיש כך.

2. "כאשר הדבר נעשה על ידי ארגון או מועדון, שאינו למטרת רווח, ונעשה לשם קידום צרכים מיוחדים של הקבוצה שאליה משתייכים החברים במועדון או בארגון, ובלבד שצרכים מיוחדים כאמור אינם נוגדים את מטרת החוק".
זה צעד שלא מכניס רווח לבעלי למועדון. זה לא שגבר צריך לשלם כפול על כרטיס (כמו בכתבה ההיא שהבאת וזאת הסיבה שבגינה הפסיד הנתבע) ואז הוא נכנס.
זה גם לא שאסור עליו להיכנס למסיבה באופן גורף אלא הוא פשוט לא נכנס לבד. הוא יכול להיכנס בזוג אבל לא לבד (לעומת נער אתיופי מפרשה דומה שלא היה נכנס אפילו בקבוצה ולכן גם זכה בתביעה). וזה הפסד כלכלי ביחס לכניסה חופשית או גבייה כפולה. המניע הוא קידום הצרכים של המבלים במעודון.

3. "בקיומן של מסגרות נפרדות לגברים או לנשים, כאשר אי הפרדה תמנע מחלק מן הציבור את הספקת המוצר או השירות הציבורי, את הכניסה למקום הציבורי, או את מתן השירות במקום הציבורי, ובלבד שההפרדה היא מוצדקת, בהתחשב, בין השאר, באופיו של המוצר, השירות הציבורי או המקום הציבורי..."
אז קודם כל מותר שיהיו מסגרות עם הפרדה בין לגברים ונשים לפי חוק. אחרת אירועים של דתיים היו נתבעים על ימין ושמאל במדינה הזו, מה שאת לא רואה שקורה. את גם לא רואה מקומות כמו סטודיו c נתבעים כשהם לא מספקים שירות לגברים.
מותר לבעל המועדון להגדיר את המסיבה לנשים בלבד עם סייג לבני זוגן של הנשים וזה חוקי לחלוטין.
שנית, לפי אופיו המיני של המקום הציבורי הזה (המסיבות שנתבעו עד כה היו וניליות כלליות, ולא עם אופי מיני שמחייב רגישות), חוסר סינון של גברים ימנע מנשים רבות להגיע למקום הזה (למה? כי רבות מהן למדו לחשוב כמוך שגברים זו סכנה, זה למה). בדיוק כמו שחוסר סינון של סטרייטים ימנע מגייז להגיע למועדון שלהם.
רוצה שלא יפלו גברים? תתחילי בהלפסיק להפיץ מזיאנדריה ולנסות לשכנע במשך שנתיים+ את כל מי שאת נתקלת בו, בכל הזדמנות אפשרית, שגברים הם חסרי לב ושליטה עצמית.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
עוץ הגדול​(נשלט) • 25 באוג׳ 2018
Ollie אמרה:

"קללות כלפי אשכנזים כי הם אשכנזים היא תופעה לא מכובדת ולא נעימה, תגובת נגד של קבוצת אוכלוסיה מוחלשת.
זו אינה גזענות."

בדיוק ככה מצדיקים אלימות. באמצעות מילים כמו "תגובת נגד" ו"אוכלוסיה מוחלשת". ואם זה רק "תגובת נגד" אז אולי צריך באופן אוטומטי להפחית את מספר השנים שמקבל אדם שחור על רצח אדם לבן. כי ברור שהנער הלבן שמקללים אותו וחוטף מכות פשוט ביקש זה. איזה חוצפה מצידו שנולד עם עור בהיר!!!...

גם ההגדרות שבחרת למושגים "גזענות" ו"אפליה" לקוחים מתוך התפיסה הפרוגרסיבית שעושה הפרדה גזעית ומינית - בטח שלא מדובר בגרסה המקובלת אצל רוב האנשים והחוקרים. האירוניה היא שהגישה שלך מצדיקה אלימות נגד נשים. כי ברגע שאחת מאותם אוכלוסיות "מוחלשות" מתייחסת באופן אלים כלפי נשים, כמו למשל "רצח על כבוד המשפחה", "השריעה", הטרדות מיניות מצד ערבים נגד פעילות שמאל או סתם מסתננן שמרביץ לטרנסית, חסידי הגישה בשביל לא חס וחלילה לפגוע באותה קבוצה או אדם משתיקים את השיח הזה ומגלים סלחנות. כך שהעמדה שלך לא רק שוביניסטית כלפי גברים ובעלת נימה גזענית אלא פוגעת בסופו של דבר באנשים שעליהם את רוצה להגן.
קנקן​(אחר)
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
קנקן​(אחר) • 25 באוג׳ 2018
ציטוט:
קללות כלפי אשכנזים כי הם אשכנזים היא תופעה לא מכובדת ולא נעימה, תגובת נגד של קבוצת אוכלוסיה מוחלשת.


אני לא זוכר שהערסים שהחטיפו לי מכות בתיכון הרגישו כמו אוכלוסיה מוחלשת. מצד שני, זה באמת היה לא מכובד כשהאורטופד במיון היה צריך לבדוק אם יש לי שבר בלסת או לא.
בוורלי
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
בוורלי • 25 באוג׳ 2018
גברים נוטים לאלימות.גברים נוטים לאנוס יותר מנשים. גברים נוטים להטריד מינית\חברתית\וואטאבר יותר מנשים. גברים חרמנים מגיעים למסיבות כבודדים יותר מנשים. כל התבכיינות על הדרת גברים כביכול מעלה לי חיוך קטן בלב, מעניין איך הייתם מתמודדים עם הדרה ובאופן קבוע.
קנקן​(אחר)
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
קנקן​(אחר) • 25 באוג׳ 2018
בגדול, רוב האנשים בשירשור רוצים לאחוז במקל בשני קצותיו.

גם לחיות בחברה ללא אפליה מגדרית.

וגם להפלות על בסיס מגדר כש"לא נעים" להם.

באופן אישי, אני חושב שזו צריכה להיות זכותו של כל בעל עסק פרטי לסרב לשרת אדם על סמך מוצאו, צבע עורו, מינו, נטייתו המינית או העובדה שיש לו שיניים בולטות שמעצבנות אותו. זה נקרא חופש אישי. אילוץ בעל עסק לעשות אחרת משול לסוג של עבדות - אילוץ לביצוע עבודה בניגוד לרצונו. בית המשפט (הישראלי) לא מסכים איתי, אבל זו דעתי האישית.

מי שמצדדת בזכותו של עסק פרטי (מועדון) להפלות כנגד גברים (נכתב בלשון נקבה, פונה לשני המינים), שבבקשה גם:
1. לא תתנגד לקבוצות של "הצופים" או "השומר הצעיר" של בנות בלבד או בנים בלבד.
2. לא תתנגד כשחרדים מבקשים בעיר חרדית מאישה לעבור לירכתי האוטובוס בשירותי הסעה פרטיים (לא ציבוריים).
3. לא תתנגד כשבבית כנסת (פרטי) או בית ספר דתי (פרטי) מפרידים בין נשים וגברים.
4. לא תתנגד אם כלובי מחליט מחר שהוא מצטרף לקו-קלאקס-קלאן ומחליט להעיף אתיופים והומואים מהאתר (סליחה, כלובי).
5. לא תתנגד אם בפעם הבאה שהיא מגיעה לראיון עבודה בסוף הראיון הבוס אומר, "תקשיבי, את די טובה, אבל נשים תמיד נכנסות לי להריון ואז נעלמות לי לחופשת לידה של חצי שנה, אז אני החלטתי לשכור רק גברים. מצטער, ושיהיה בהצלחה."

כאמור, שיהיה בהצלחה עם העולם שאתן מאחלות לעצמכן.
בוורלי
לפני 5 שנים • 25 באוג׳ 2018
בוורלי • 25 באוג׳ 2018
כנועסקרן אתה בכיין ומתעלם מהיסטוריה שלמה של אפלית נשים על בסיס קבוע. אז יש אפליה מתקנת בפאקינג מועדון סאדו וזה חורה לך , מציעה לך להתעסק בדברים חשובים יותר.