בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכניסה לנשים באשר הן, או לזוגות בלבד

Green eyed girl​(נשלטת){Sheperd}
לפני 5 שנים • 26 באוג׳ 2018
הכי רגישה שיש כתב/ה:
לצערי המאוד גדול, יש אפליה ואפילו גדולה מאוד בכל הקשור במסיבות בדס"מ , ובכלל במועדונים בארץ, וזורד צודק בהחלט.
בדיוק דיברנו על זה בשבת אחרי הסיטואציה המאוד לא נעימה שעברנו בחמישי בדאנג'ן. היינו 7 חברים 3 נשים ו4 גברים , 2 מהם בכלל תיירים מקנדה, בשום אופן ובשום צורה שניסינו לא נתנו לנו להכנס כי אנחנו לא תיבת נח המדוייקת, זוגות זוגות וזה היה בולשיט, ישב שם איש אחד מאוד לא מרוצה מהחיים שלו ופשוט התעמר בכל מה שלא בא לו טוב לעין, ואתם יודעים למה? כי ככה בא לו. הוא כמו שאומרים "עבד כי ימלוך" בסוף הערב הוא החליף חולצה ונכנס לשבת על אחד הכורסאות בפנים ופשוט ישב , בהה והזיל ריר על מה שהיה בפנים. צר לי שאני אומרת את זה , אבל זו החוויה שלי ....
אין פה שום מודל עסקי , אין פה שום עניין של כמות גברים מול נשים, אין פה עניין של רווח מול הפסד אין פה כלום, יש פה מונופול של מועדונים על סלקציה מזעזעת רק מהסיבה שהם יכולים. אותי זה מגעיל כל פעם מחדש.
ואתם יודעים מה הכי יפה?! שבסוף אני נכנסת פנימה וכמות הגברים הבודדים המהלכים בפנים ומתחננים שאני ארד איתם למבוך היא אבסורדית.


שם זה בכלל מצב קיצוני.... גם לא מעניין אותם הטרדות, הם מכניסים את החברים שלהם וזהו. כולל סתם כאלו שבאים לבהות בלי שום קשר לבדס״מ....
ברד טיקט (ז״ל) ודומיו יש בעיקר נסיון ליצור סביבה בטוחה יותר עבור הקהל הנשי - זה באמת עובד אבל במקביל גם יוצא מאוד משעמם.
מי שימצא את הנוסחא הנכונה הולך לנצח במשחק הזה של מי המסיבה הכי שווה....
טרנסית קרוסית
לפני 5 שנים • 26 באוג׳ 2018
טרנסית קרוסית • 26 באוג׳ 2018
רוב הגברים ההטרו , היו שמחים שברוב המסיבות תהיינה רוב ענק של נשים... כל עוד הם (הגברים) ייכנסו למסיבות האלה.
ברגע שהם בפנים - אין להם בעיה שיש רוב נשי.
כשהם בחוץ ולא נכנסים - זו כבר בעייה.
israelislave
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
israelislave • 27 באוג׳ 2018
Ollie כתב/ה:
בד"כ הם מכניסים גברים בודדים על בסיס מקום פנוי, כלומר לפי כמה נשים פנויות נכנסנו, במטרה שיהיה איזון מגדרי פלוס מינוס.

ואין דבר כזה אפליה נגד גברים. אפליה היא בהגדרה נגד האוכלוסייה שאינה השולטת, שאינה בעלת הכוח, שאינה המדכאת. כמו שאין גזענות נגד אשכנזים.


לא רק שיש אפליה נגד גברים, יש אפילו אפליה בחוק נגד גברים, וכמובן אין סוף אפליה חברתית מובנית

גברים מזמן לא "שולטים" בכלום. אם כבר אפשר לומר שהנדסה חברתית מעוותת הפכה את הגברים ל"מוחלשים" החדשים, שואבי המים וחוטבי העצים וניצלה את המבנה הפסיכולוגי המגונן של הגבר כדי לשעבד אותו, לסרס אותו ולהנהיג שלטון טרור נגד זכרים בכלל.

אם היה לי שקל על כל יום שהופלתי בגלל היותי גבר או כל הערה בוטה שנזרקה לעברי בגלל היותי אשכנזי הייתי קונה לך כרטיס טיסה לכוכב הדמיוני שלך.

ולגברים בין 13 מהלליך... חפשו את עמוד השדרה שלכם, שחזרו את הביצים שאיבדתם ותחזרו להיות הגברים שהכותבת והכת שלה משתוקקות אליהם באמת... ראו מסתננים וגל המהגרים המוסלמי ששוטף את אירופה ומחבק את הפרימיטיביים והשוביניסטים ביותר שיש בעולם.
israelislave
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
israelislave • 27 באוג׳ 2018
נקבת האדם כתב/ה:
חשוב לציין שהגברים מופלים לרעה במועדונים בעיקר על ידי בני מינים הגברים.
הרי רוב בעלי המועדונים הם בעצמם גברים.

"אחוות גברים" זה קשקוש שלא באמת קיים. גברים יותר מאשר הם מזיינים נשים, הם בעיקר מזיינים גברים.
למה אתם חושבים לאורך כל ההיסטוריה גנרלים ומצביאים שלחו רק את הגברים להילחם ? וזה לא רק בגלל שהם יותר חזקים פיזית.
הסיבה העיקרית היא שרק מין שהוא על הספקטרום האוטיסטי כמו הגברים, שבקושי מסוגלים לבטא רגשות,
יכולים להמשיך ולהסתער קדימה כשהם רואים את "חבריהם" מסביב נהרגים ונפצעים.

גברים לעולם לא יגנו על גברים. הם לא בנויים לזה מהרבה סיבות שאני לא אפרט אותן פה.
לכן במדינות המערב קיימים בערך מיליון ארגוני נשים, ובערך 0 ארגוני גברים.

ולעניינו, ברור לכל מי שלמד משפטים, ומתמצא בהלך הרוח בבית המשפט העליון בישראל, שאם רק הייתה עתירה לבג"ץ נגד אותם מועדונים,
היה נכפה עליהם לבטל את הנוהל שלהם מכיוון שהם סותרים מספר חוקי יסוד, או שהם פשוט היו נסגרים לאלתר בצו בית משפט.
אבל זה לעולם לא יקרה, כי גבר לעולם לא יעתור, זה יפגע באגו הגברי שלו, ויתפס בחברה כ- "הומו".


מאיזה חורים אתן יוצאות?

אין "אחוות גברים"? הקשר הכי חזק בעולם הוא בין גברים, הבעיה טמונה כנראה בסוג ה"גברים" שאת מכירה, ולפי הטון בדברייך את שונאת גברים וכנראה מחפשת את הכי דפוקים ומלאי שנאה עצמית.

הקשר הכי חזק בעולם מחושל באש הקרב וטבול בדם... "אחים לנשק" זה משהו שאת אפילו לא יכולה להתחיל להבין מהו

אם יש מין שבאמת שונא ופוגע בעצמו אלו הנשים, שנאת אשה לאשה אינה דומה לכלום וראיה הכי הרבה אלימות "אינטימית" יש אצל הזוגות הלסביים.

אם לא היו אותם גברים "על הספקטרום האוטיסטי" את, ואימא שלך, ואחות שלך, ואולי הבת שלך הייתן מזמן שפחות מין אצל איזה מוסלמי מדעא"ש, אלמלא הגבר האוטיסט העולם המערבי היה נופל להשתלטות האימפריה המוסלמית שהגיעה עד שערי וינה באוסטריה, אלמלא הזכר האוטיסט היום היית מדברת ערבית, עוטה חיג'ב ושייכת לאיזה מצרי או סורי או ירדני או ערקי, עשרות אלפי גברים אוטיסטים נפלו על הגנת הארץ הזו כדי שלך תהיה הזכות לדבר בהם סרה ולפלוט כמות של שטויות שלא הייתה מביישת את כל אסכולת פרנקפורט.

תתביישי.

בעולם יש כך וכך ארגוני נשים כי בזמן שאתן חופרות את עצמכן כל יום, חיות בבועה ממומנת היטב ע"י גורמים ששואפים להרוס את המערב, הגברים יוצאים כל בוקר לקיים את העולם ולקדם אותו, מפינוי האשפה ועד פיקוד על משחתת, כל אחד בדרכו עושה משהו פרודוקטיבי בעוד "ארגוני הנשים" עסוקים ביצירת הפרדה, שינאה, דיעות קדומות והסתה..." לימודי מגדר"? זה מה שאתן תורמות?

גברים לא עותרים? גברים עותרים במה שבאמת חשוב.. כמה פעמים בחיי "הסלקטור" לא הכניס אותי... אז הכסף שלי הלך למקום אחר... גבר אמיתי מעולם לא יבקש להיכנס למקום שלא רוצה אותו והאגו שלי לא זקוק לאישור מאף אחד.

לא פלא שמרבית הנשים בעולם המערבי מסרבות להיקרא פמיניסטיות כי הן יודעות כמה הרבה יותר הן שוות מהדמות המדוכאת והעלובה ש"ארגוני הנשים" מתעקשות לצייר, הצלחתכן תלויה רק בנוכחותכן המסיבית באמצעי התקשורת ומערכת המשפט אותן אכן הצלחתן, "המדוכאות" לכבוש ולעשות בהן קרדום לחפור בו.

והחיים כמו בומרנג... יותר נשים מתפכחות ונותרות רווקות כי גברים לא רוצים "נשים" כמותך. יותר גברים משתדלים לא להעסיק "נשים" כמותך. לכל אקציה יש ראקציה ויום אחד ה"גבריות האוטיסטית" תתחיל לנכס לעצמה את הזכויות שנשים כמותך והעדר שמאחוריכן לוקחים מהם.
israelislave
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
israelislave • 27 באוג׳ 2018
מונה כתב/ה:
גברים נוטים לאלימות.גברים נוטים לאנוס יותר מנשים. גברים נוטים להטריד מינית\חברתית\וואטאבר יותר מנשים. גברים חרמנים מגיעים למסיבות כבודדים יותר מנשים. כל התבכיינות על הדרת גברים כביכול מעלה לי חיוך קטן בלב, מעניין איך הייתם מתמודדים עם הדרה ובאופן קבוע.


נשים וגברים אלימים באותה המידה. ההבדל טמון בתוצאה אך לא בכוונה.

גברים נאנסים אף יותר מנשים (כולל אוכלוסיית האסירים) אבל הם "זכרים" אז זה לא מעניין אף אחד. ע"פ החוק במדינות רבות אשה כלל לא יכולה לאנוס כי "אין אקט חדירה" ולזה קוראים שוויון?

גברים מגיעים לבד למסיבות כי הם חרמנים? אולי כי הם לא מצפים שישלמו עליהם? אולי כי הם אמיצים יותר להודות בצרכים שלהם מאותן "חסודות בגרוש"... ובכלל.. הרי רק גברים אוהבים ורוצים סקס... נשים הן מסכנות שנאלצות להיעתר לגברים הכולרות.

"הדרה"? המצאה, פיקציה של בכיינים... בעל עסק פרטי זכאי להחליט בדיוק מי ומה יכנסו למסיבה שהוא ארגן, לקח על עצמו את הסיכון והאחריות ומצפה, בצדק, לרווח כספי.

מי שלא מוצא חן בעיניו יתכבד וירים ליין משלו ויעשה ככל העולה על רוחו... זה הביטוי לעולם חופשי באמת.

כנושא נשק ברשיון יש הרבה מקומות פרטיים שמסרבים לי כניסה. חוקי? לא חוקי? לא מעניין לי את התחת. את השקל שלי הם לעולם לא יראו. ככה עובד העולם האמיתי ולא בריצה בלתי מבוקרת ל"מבוגר אחראי" עם צווחות "אכלו לי שתו לי"

מילניאלים בכיינים
Douceur
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
Douceur • 27 באוג׳ 2018
וואו, לחצו למישהו על כפתור. איך מכבים?
יש הרבה דברים נכונים וצודקים במה שכתבת. אבל אתה באמת מצפה שמישהו יתייחס ברצינות לכזאת היסטריה? כנראה שלא. מקווה שהוקל לך, לפחות.
בוורלי
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
בוורלי • 27 באוג׳ 2018
עוד גבר טיפוסי שחי בהכחשה . בתור עבד אתה נורא שוביניסט. אני מנחשת שאתה מה"נשלטים" שבשבילם שולטת היא כלי לסיפוק היצרים ואין לל באמת מה לתת כי הנפש שלך עסוקה ב"לקחו לי עשו לי". כמה שטויות אלוהים. אלפי שנים שנשים חיות באפליה ומרות מתמשכת , זה מחליא אותי לקרוא אתכם ה"גברים " הבכיינים.
סקרנית מדי
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
סקרנית מדי • 27 באוג׳ 2018
ReadOnly כתב/ה:
וואו, לחצו למישהו על כפתור. איך מכבים?
יש הרבה דברים נכונים וצודקים במה שכתבת. אבל אתה באמת מצפה שמישהו יתייחס ברצינות לכזאת היסטריה? כנראה שלא. מקווה שהוקל לך, לפחות.


גם אני לא מסכימה לחלק גדול מהדברים שכתב. ממש גדול.
יחד עם זאת, לקרוא לתגובה של אדם שכותב מעומק הרגש שלו והפגיעות שלו "היסטריה" זה הדבר הכי מזלזל שיש, גם אם בעינייך זה מוגזם.
בוורלי
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
בוורלי • 27 באוג׳ 2018
סקרנית מידי , לא חשבתי שאנחנו בקבוצת תמיכה פה. כל אחד יכול לכתוב מה שבא לו , אם הוא יבחר להפגע מזה זה לגמרי שלו. הבנאדם מדבר כאן שטויות על גבי שטויות (אתה באמת מאמין שאונסים יותר גברים מנשים? בוא נעשה סקר קצר כאן בכלוב ונראה כמה גברים נאנסו וכמה נשים)
סקרנית מדי
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
סקרנית מדי • 27 באוג׳ 2018
בדיוק. כל אחד כותב מה שבא לו. לי היה חשוב לכתוב את זה למרות שכן, יש דברים שהוא כתב שלא ברור מאיפה הם באו...
אין קשר לקבוצת תמיכה, יש קשר לדיון מכבד בעיניי. זכותך לא להסכים.