שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכניסה לנשים באשר הן, או לזוגות בלבד

זאלופון​(שולט)
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
זאלופון​(שולט) • 27 באוג׳ 2018
מונה כתב/ה:
סקרנית מידי , לא חשבתי שאנחנו בקבוצת תמיכה פה. כל אחד יכול לכתוב מה שבא לו , אם הוא יבחר להפגע מזה זה לגמרי שלו.

נכון. למה שמישהו ייפגע בכלל אם אומרים לו שהוא בכיין, היסטרי או שבגלל המטען הגנטי שלו אלימות כלפיו היא לא רק מוצדקת אלא גם בכלל אינה אלימות? הוא צריך ממש לבחור אקטיבית להפגע ככה בלי שום סיבה, כנראה בגלל שהוא בכיין היסטרי.

זה מזכיר לי ששבוע שעבר תפסתי אתיופי ברחוב וצעקתי עליו "כושי מלוכלך תחזור לעצים", ומה אתם יודעים? הוא בחר להפגע! זה לגמרי שלו, לגמרי. הרחוב הוא לא קבוצת תמיכה.
israelislave
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
israelislave • 27 באוג׳ 2018
The research about male-victim rape only appeared less than 30 years ago, focusing mostly on male children. The studies of sexual assault in correctional facilities focusing specifically on the consequences of this kind of rape were available in the early 1980s, but nothing was available during the previous years. Most of the literature regarding rape and sexual assault focuses on female victims.[4]

Only recently have some other forms of sexual violence against men been considered. In the 2010–2012 National Intimate Partner and Sexual Violence Survey (and a prior edition of this study completed in 2010), the Centers for Disease Control (CDC) measured a category of sexual violence called "being made to penetrate" which captures instances in which victims were forced to or attempt to sexually penetrate someone (of either sex), either by physical force or coercion, or when the victim was intoxicated or otherwise unable to consent. The CDC found in the 2012 data that 1.715 million[8] (up from 1.267 million in 2010)[9] reported being "made to penetrate" another person in the preceding 12 months, similar to the 1.473 million[8] (2010: 1.270 million)[9] women who reported being raped in the same time period. The definitions of rape and "made to penetrate" in the CDC study were worded with extremely similar language.[9]


https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_of_males


https://www.youtube.com/watch?v=xDR3daN4ig8
בוורלי
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
בוורלי • 27 באוג׳ 2018
זאלופון כתב/ה:
מונה כתב/ה:
סקרנית מידי , לא חשבתי שאנחנו בקבוצת תמיכה פה. כל אחד יכול לכתוב מה שבא לו , אם הוא יבחר להפגע מזה זה לגמרי שלו.

נכון. למה שמישהו ייפגע בכלל אם אומרים לו שהוא בכיין, היסטרי או שבגלל המטען הגנטי שלו אלימות כלפיו היא לא רק מוצדקת אלא גם בכלל אינה אלימות? הוא צריך ממש לבחור אקטיבית להפגע ככה בלי שום סיבה, כנראה בגלל שהוא בכיין היסטרי.

זה מזכיר לי ששבוע שעבר תפסתי אתיופי ברחוב וצעקתי עליו "כושי מלוכלך תחזור לעצים", ומה אתם יודעים? הוא בחר להפגע! זה לגמרי שלו, לגמרי. הרחוב הוא לא קבוצת תמיכה.


הנה עוד בכיין. לכו תתאגדו ותפגינו נגד הדרת גברים בודדים ממסיבות סאדו. ג'יזס.
ivy​(נשלטת)
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
ivy​(נשלטת) • 27 באוג׳ 2018
deepThinker כתב/ה:
נקבת האדם כתב/ה:
ArchAngel כתב/ה:
נו כרגיל, טיעוני כשל לוגי וניסיונות התגוננות כושלים. את פשוט הימור בטוח כשזה נוגע לזה. חבל שלא התערבתי על מיליון דולר לפני שכתבתי את התגובה שלי.
אחרוג מהבטחתי כי עיוותי המציאות שלך צורמים לי מדי:

* לצערי לפני כשנתיים קראתי את המניפסט ההוא. אני ועוד איך התייחסתי אליו עצמו ואת יודעת את זה כי התגובה שלי היא בין המובילות בפוסט ההוא בבלוג שלך. פירטתי בה היטב למה הוא בולשיט שלא ברא השטן וציינתי בו שבתקופה זו הייתי בעיצומה עבודה על מיניות פתולוגית במסגרת התואר ולכן מה שאת מתארת שם אינו בגדר הנורמה- לא תרבותית ולא ביולוגית, ויכולתי להביא תימוכין לזה בהישג יד רק לא טרחת להתייחס למה שכתבתי, וזה מעניין כי דווקא את אחת שיש לה מה להגיב על הכל. גרוע מכך, כשאני הגבתי לפוסטים דומים שהעלת, מחקת אותם או את התגובות המפורטות שלי מהם, אחרי שהם צברו בצדק אהדה מגברים שנשבר להם הזין שמציגים את כל בני מינים כאנסים פוטנציאלים בכזו אובססיה.

* אם לדעתך הדחף הביולוגי של גברים הוא להתנהג כמו חיות בלי רסן אז להרחיק אותם ממרחב ציבורי זה מוצדק. בדיוק כמו שמרחיקים רוצחים סדרתיים שבוער בהם הדחף לרצוח, או אנסים מורשעים שבוער בהם הדחף לזיין, בשביל להגן על שלום הציבור. לכן לפי תפיסת העולם המעוותת שלך זאת לא אמורה להיות אפליה אלא הדבר הלגטימי ביותר כשיש כזה סיכון גבוה, שהרי הגבר ההוא לא ישלוט בעצמו ויחפש לתקוע את הזין בכוח ורשעות במיוחד כשמדובר במסיבה באווירה מינית שיכולה "לעורר בהם יצרים".
אם בכל זאת לא להכניס גברים למקום באווירה מינית נראת לך אפליה, זה כנראה כי את מבינה שכשגבר ממוצע נכנס למסיבה אין לו דחף לתחמן את כל הנשים ולדחוף בכולן את הזין שלו בשביל לרמוס אותן, ולכן מיותר לא להכניס אותו.
ואל תשחקי את עצמך ליברלית בשקל שעושה את זה רק בגלל שהם חלק מהאוכלוסיה. כי למשל לא היית נלחמת (אני מקווה) על "אפליה" של פדופילים מלהיות בייביסיטרים או מורים, למרות שגם הם חלק מהאוכלוסיה. כי כשמישהו באמת מסוכן וזה באמת חלק לא נשלט בטבע שלו אף אחד לא לוקח סיכון.

* לא אמרתי שצריך לא להכניס אנשים על סמך מראה חיצוני בשום שלב. וגם לא לפי גזע, צבע או מין. טיעוני כשל לוגי מסוג איש קש (לצאת נגד דברים שלא נטענו על מנת להסיט את הדיון ממסלולו) הם מאוד אופניים לך, אני לא מופתעת. זאת מנת חלקו של מי שאין לו טיעונים חזקים ולכן מנסה לירות לכל הכיוונים.
כתבתי בפירוש שהדרך לסינון צריכה להיות רק על סמך אופי: שיחה קצרה עם מארגני המסיבה במעמד רכישת הכרטיסים או חבר מתוך הקהילה שזה החבר שלו והוא יודע שהוא סבבה. ואת זה כמובן להחיל על שני המינים.
מיותר לציין שאין אזכור לגזע או צבע עור, כי זה באמת לא רלוונטי ומפלה.

* לבעל מועדון יש סייגים מסוימים שמאפשרים לו לסנן את האורחים שלו.
באיזה מצב זה יחשב אפליה? כשהמסיבה הוגדרה כפתוחה לכולם אבל לא מכניסים אדם ספציפי בתירוץ שלא רלוונטי לנעשה במועדון או קשור לביטחון המבלים בו, או שמתנים את הכניסה שלו בתשלום גבוה יותר רק בשל השתייכותו לאוכלוסיה מסוימת.
אם לדעתך גברים הם טורפים מיניים אכזריים מטבעם, אז נפלנו על שיקול ביטחוני ואז זאת לא אפליה באופן אוטומטי. בדיוק כמו שמותר למנוע מפדופיל להיכנס למשחקיה או גן ציבורי למרות שאלו מרחבים ציבוריים.
מכיוון והטיעון שאת מחזיקה בו הוכח כמגוחך ומזיאנדרי, נשארנו עם הקונספקט של המסיבה עצמה.
למשל, אם בעל המועדון פתח מסיבה לגייז בלבד מותר לו לא להכניס נשים סטרייטיות וזאת לא אפליה על רקע נטיה מינית.
כך שאם בעל המועדון יפתח מסיבה לזוגות בלבד יהיה מותר לו לא להכניס בודדים וזאת לא אפליה על רקע... טוב אין באמת רקע. שהרי הזוג יכול להיות בכל נטיה, גזע וצבע.

כנראה שלא קראת את "חוק הסלקציה" כי יש שלוש סייגים בחוק שהופכים סינון קהל לחוסר אפליה, והנה הם בפנייך:

1. "כאשר הדבר מתחייב מאופיו או ממהותו של המוצר, השירות הציבורי או המקום הציבורי"
וזה לחלוטין אופי מקום ציבורי שכזה. מועדון קינקי רוצה לשמור על המבלים ולענות על צורכיהם שיגרמו להם להרגיש יותר ביטחון לפי מה שהמבלים עצמם קבעו שגורם להם להרגיש כך.

2. "כאשר הדבר נעשה על ידי ארגון או מועדון, שאינו למטרת רווח, ונעשה לשם קידום צרכים מיוחדים של הקבוצה שאליה משתייכים החברים במועדון או בארגון, ובלבד שצרכים מיוחדים כאמור אינם נוגדים את מטרת החוק".
זה צעד שלא מכניס רווח לבעלי למועדון. זה לא שגבר צריך לשלם כפול על כרטיס (כמו בכתבה ההיא שהבאת וזאת הסיבה שבגינה הפסיד הנתבע) ואז הוא נכנס.
זה גם לא שאסור עליו להיכנס למסיבה באופן גורף אלא הוא פשוט לא נכנס לבד. הוא יכול להיכנס בזוג אבל לא לבד (לעומת נער אתיופי מפרשה דומה שלא היה נכנס אפילו בקבוצה ולכן גם זכה בתביעה). וזה הפסד כלכלי ביחס לכניסה חופשית או גבייה כפולה. המניע הוא קידום הצרכים של המבלים במעודון.

3. "בקיומן של מסגרות נפרדות לגברים או לנשים, כאשר אי הפרדה תמנע מחלק מן הציבור את הספקת המוצר או השירות הציבורי, את הכניסה למקום הציבורי, או את מתן השירות במקום הציבורי, ובלבד שההפרדה היא מוצדקת, בהתחשב, בין השאר, באופיו של המוצר, השירות הציבורי או המקום הציבורי..."
אז קודם כל מותר שיהיו מסגרות עם הפרדה בין לגברים ונשים לפי חוק. אחרת אירועים של דתיים היו נתבעים על ימין ושמאל במדינה הזו, מה שאת לא רואה שקורה. את גם לא רואה מקומות כמו סטודיו c נתבעים כשהם לא מספקים שירות לגברים.
מותר לבעל המועדון להגדיר את המסיבה לנשים בלבד עם סייג לבני זוגן של הנשים וזה חוקי לחלוטין.
שנית, לפי אופיו המיני של המקום הציבורי הזה (המסיבות שנתבעו עד כה היו וניליות כלליות, ולא עם אופי מיני שמחייב רגישות), חוסר סינון של גברים ימנע מנשים רבות להגיע למקום הזה (למה? כי רבות מהן למדו לחשוב כמוך שגברים זו סכנה, זה למה). בדיוק כמו שחוסר סינון של סטרייטים ימנע מגייז להגיע למועדון שלהם.
רוצה שלא יפלו גברים? תתחילי בהלפסיק להפיץ מזיאנדריה ולנסות לשכנע במשך שנתיים+ את כל מי שאת נתקלת בו, בכל הזדמנות אפשרית, שגברים הם חסרי לב ושליטה עצמית.

ם

1. את צעירה מדי ומדקלמת מתוך חומרי הלימוד שלך, במקום לחקור בעצמך.
המלצה שלי היא לעולם אל תקחי כמובן מאליו מה שלימדו אותך באוניברסיטה. מכיוון שרוב המרצים מונעים מאג'נדה.
2. את אלופה בלכתוב הרבה מלל בלי באמת לומר כלום. את תמיד אוהבת לדבר "בגדול", אבל מעדיפה לא לרדת לפרטים. וזו לא פעם ראשונה.
את פעם עשירית תוקפת את המניפסט, ועדיין מעולם לא התעמתת באמת עם אף פסקה והוכחת אותה כשגויה.
3. את קובעת דברים שטענתי שמעולם לא באמת טענתי, ואז תוקפת אותי על כך.
למשל אני מצטטת אותך: "תתחילי בהלפסיק למזיאנדריה ולנסות לשכנע במשך שנתיים+ את כל מי שאת נתקלת בו, בכל הזדמנות אפשרית, שגברים הם חסרי לב ושליטה עצמית".
זה פשוט שקר ! מעולם לא כתבתי במניפסט "שגברים הם חסרי לב ושליטה עצמית"". אפילו לא פעם אחת.
4. אני באמת שלא מבינה מה קשור המניפסט שלי לשרשור הזה ? נכנסתי לשרשור הזה בעיקר בגלל שאני פשוט מתעבת דאבל סטנדרט.
הרי אם חברת אגד למשל תקבע ממחר בבוקר שנשים יושבות באוטובוסים רק מאחורה, וגם זה כמובן יהיה באמתלה של שיקולים עניינים, "למנוע הטרדות".
גם אז היית מקבלת את זה בשלוות נפש ? או שהיית צווחת: "הפלייה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ? אז בואי מספיק עם הדאבל סטנדרט !


גם אני מתעב דאבל סטנדרט אבל חורה לי לשמוע הנפצות על המין הגברי בכל פעם מחדש בלי בסיס אמיתי.

כמה אד הומינם בכל הטיעונים שלך.
לא נתת שום עובדה. את מניחה הנחות והופכת אותן לעובדות בדיון ומכולן נובע שגברים הם חרא אחד כלפי השני ורק מחפשים לזיין.. זו ראיית עולם שיטחית. זה ברור שאת מחפשת הסברים להתנהגויות, ואולי הגברים שפגשת בחיים היו חרא גברים.

אבל כן המניפסט שלך קשור כי הוא סותר את דעתך כאן. גם אני קראתי את כל המניפסט שלך ויש שם ככ הרבה פסאודו מדע והנחות שגויות. להגיד לארצ שהיא צעירה זה פשוט להתחמק מלהגיד טיעון טוב ולהסתכל על ניסויים חברתיים ביוטיוב ולהגיד סבבה הנה זה נכון גברים חרא זה כמו לכתוב ביוטיוב השואה לא קרתה או היהודים הם מקור כל הרוע בעולם, כי כמעט לכל דבר תקבלי תימוכין. וברור שהיא התעמתה עם המניפסט את פשוט בחרת לכתוב שלא, היא אפילו הגיבה שם. את כל הזמן מנפיצה עליה דברים.


***

ובלי קשר מצחיק אותי בחורות בדיון שכותבות חלאס וman up. אם אתן לא מבינות קושי מסויים של קבוצה ששונה מכן אפשר פשוט לא להגיב. אם זה היה הפוך הייתן "מתבכיינות".


אז תצחק, זה הרבה יותר נחמד מלהתבכיין.
ותהיה בטוח שהקושי הזה מובן וקיים, במקומות עבודה שלא יקבלו נשואה שנמצאת בגיל המתאים להתרבות או בנסיעה פשוטה ברכבת/באוטובוס כשהדוס עושה פרצוף במקרה הטוב או פשוט עובר/מבקש ממך לעבור במקרה הרע, להמשיך?
תבחר את הקרבות שלך, חבל על בזבוז האנרגיה על דבר כל כך איזוטרי, בודדים יכולים להכנס גם, יש פתרון והוא ממש פשוט, אבל לא חלקכם מעדיף להתקע ולצווח ״אפליההה אפליהההה!!!1״ יעיל.
בוורלי
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
בוורלי • 27 באוג׳ 2018
israelislave כתב/ה:
The research about male-victim rape only appeared less than 30 years ago, focusing mostly on male children. The studies of sexual assault in correctional facilities focusing specifically on the consequences of this kind of rape were available in the early 1980s, but nothing was available during the previous years. Most of the literature regarding rape and sexual assault focuses on female victims.[4]

Only recently have some other forms of sexual violence against men been considered. In the 2010–2012 National Intimate Partner and Sexual Violence Survey (and a prior edition of this study completed in 2010), the Centers for Disease Control (CDC) measured a category of sexual violence called "being made to penetrate" which captures instances in which victims were forced to or attempt to sexually penetrate someone (of either sex), either by physical force or coercion, or when the victim was intoxicated or otherwise unable to consent. The CDC found in the 2012 data that 1.715 million[8] (up from 1.267 million in 2010)[9] reported being "made to penetrate" another person in the preceding 12 months, similar to the 1.473 million[8] (2010: 1.270 million)[9] women who reported being raped in the same time period. The definitions of rape and "made to penetrate" in the CDC study were worded with extremely similar language.[9]


https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_of_males


https://www.youtube.com/watch?v=xDR3daN4ig8


בידי מי הם נאנסו? בידי רוב נשי או גברי?
די כבר אתה מביך את עצמך.
עבד משועבד{עבד}
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
עבד משועבד{עבד} • 27 באוג׳ 2018
אין אפליה.
הגבר חזק יותר פיזית מהאשה ,חזק יותר נפשית
היצר המיני שלו חזק יותר ובנוסף לכך היצר המיני שלו
מנותק מהרגש. הוא לא צריך להיקשר אליה רגשית כדי
לזיין אותה. מספיק לו מבט של שנייה כדי להבין שהוא
רוצה אותה לתמיד (עד אחרי שהוא גומר). השילוב של כל זה
יוצר באמת סכנה לאשה שמגיעה למועדון בעל אופי מיני.
האשה באמת חוששת היא לא ממציאה את זה.
לכן ,במקום שהמועדון יצמיד שומר על כל גבר,הוא אומר לגבר
שיבוא עם שומר אישי מהבית כך הוא משיג שתי מטרות .גם מקבל
מספר שווה של גברים ונשים וגם חוסך בשמירה.

הגבר לא מקופח ולא מנוצל. כל מה שהוא עושה נובע מהאופי שלו.
האופי שלו מוביל אותו למלחמות וכיבושים ועבודות קשות. הוא לא
עושה שום דבר מיוחד מעל מה שהוא. זה הטבעי שלו.

יש מקרים שבהם נראה שהגבר מקופח ביחס לאשה.
זה קורה כאשר פתרון אחד גורם לפגיעה נפשית באשה ופתרון שני
גורם לפגיעה בגבר. במצב כזה יעדיפו שהגבר יספוג את הפגיעה ולא האשה.
זאלופון​(שולט)
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
זאלופון​(שולט) • 27 באוג׳ 2018
מונה כתב/ה:
זאלופון כתב/ה:
מונה כתב/ה:
סקרנית מידי , לא חשבתי שאנחנו בקבוצת תמיכה פה. כל אחד יכול לכתוב מה שבא לו , אם הוא יבחר להפגע מזה זה לגמרי שלו.

נכון. למה שמישהו ייפגע בכלל אם אומרים לו שהוא בכיין, היסטרי או שבגלל המטען הגנטי שלו אלימות כלפיו היא לא רק מוצדקת אלא גם בכלל אינה אלימות? הוא צריך ממש לבחור אקטיבית להפגע ככה בלי שום סיבה, כנראה בגלל שהוא בכיין היסטרי.

זה מזכיר לי ששבוע שעבר תפסתי אתיופי ברחוב וצעקתי עליו "כושי מלוכלך תחזור לעצים", ומה אתם יודעים? הוא בחר להפגע! זה לגמרי שלו, לגמרי. הרחוב הוא לא קבוצת תמיכה.

הנה עוד בכיין. לכו תתאגדו ותפגינו נגד הדרת גברים בודדים ממסיבות סאדו. ג'יזס.

להצביע על כך שזה לא לעניין להשתמש בשפה מעליבה כלפי מישהו ואז עוד להאשים אותו שהוא "בוחר להעלב" במקום לקחת אחריות על הרפש שיוצא מהמקלדת שלך - זו בכיינות? באמת?
אני לא מאמין שאת באמת חושבת ככה. רק אדם טיפש או גס רוח במיוחד יחשוב ככה. בנסיבות אחרות, פחות כועסות, היית ודאי מסכימה איתי.

ומוזמנת לעמוד 3 לראות מה דעתי על אי הכנסת גברים בודדים. רמז: מצדי שישימו בכניסה שלט "אין כניסה לגברים בודדים ולכלבים (נטולי בעלים)".
מחוקה​(נשלטת)
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
מחוקה​(נשלטת) • 27 באוג׳ 2018
מונה כתב/ה:
זאלופון כתב/ה:
מונה כתב/ה:
סקרנית מידי , לא חשבתי שאנחנו בקבוצת תמיכה פה. כל אחד יכול לכתוב מה שבא לו , אם הוא יבחר להפגע מזה זה לגמרי שלו.

נכון. למה שמישהו ייפגע בכלל אם אומרים לו שהוא בכיין, היסטרי או שבגלל המטען הגנטי שלו אלימות כלפיו היא לא רק מוצדקת אלא גם בכלל אינה אלימות? הוא צריך ממש לבחור אקטיבית להפגע ככה בלי שום סיבה, כנראה בגלל שהוא בכיין היסטרי.

זה מזכיר לי ששבוע שעבר תפסתי אתיופי ברחוב וצעקתי עליו "כושי מלוכלך תחזור לעצים", ומה אתם יודעים? הוא בחר להפגע! זה לגמרי שלו, לגמרי. הרחוב הוא לא קבוצת תמיכה.


הנה עוד בכיין. לכו תתאגדו ותפגינו נגד הדרת גברים בודדים ממסיבות סאדו. ג'יזס.


תקשיבו, אני לעולם לא אסלח לכם שגרמתם לי לצאת להגנת הגברים בשרשור הזה icon_smile.gif
טוב... זה אולי בגלל שיש לי גם בן שביום מן הימים יהפוך גם הוא לגבר. אז אני רוצה לציין שתי נקודות:
1. מדינות העולם השני והשלישי מהוות כ- 85% מאוכלוסיית העולם. רוב הנשים בעולם מתגוררות למעשה בחברות פטריאכליות כאשר כל הסמכויות מרוכזות בידיהם של הגברים. בנוסף נשים רבות סופגות יום יום אלימות קשה ונאנסות, ולרוב לא ע'י אדם זר ורעול פנים שקופץ עליהן פתאום מאחורי השיחים, אלא ע"י הבעלים שלהן. מכיוון שזו בסה"כ תגובה בפורום ואני כותבת מהנייד לא ארחיב יותר מזה.
יחד עם זאת לנסות להשוות בינינו (הישראליות) להודיות או לפאקיסטניות למשל זה מגוחך. לכן כל הסטטיסטיקות שאתם מביאים ומביאות לא קשורות בכלל אלינו, ולעוד מספר מצומצם של מדינות.
אנחנו כל כך שנות מרוב הנשים בעולם שאני כבר לא בטוחה שאנחנו עדיין משתייכות לאותו המין.
צריך לומר את האמת. רובנו אבדנו לגמרי את הנשיות שלנו ואנחנו מתנהגות ממש כמו גברים. ולצערי האבולוציה תשלים כבר את השאר וגם המראה שלנו ישתנה.
2. חזק תמיד ישלוט וינצל את החלש ממנו. גברים אותנו כי אנחנו פשוט חלשות יותר מהם, אבל גם אנחנו מתעללות בחלשים מאתנו, כמו למשל בחיות שמוגשות לנו מטובלות יפה בצלחות שלנו.
גם רוב ההתעללויות בילדים הן בעיקר ע"י הנשים (האמהות). כמובן שקיימות מגוון סיבות לכך ואחת מהן שאנחנו פשוט נמצאות יותר עם הילדים, אבל זה לצערי עדיין מוכיח שגם אנחנו מין אלים, רק שבאופן יחסי לגברים אנחנו פחות.
opiate​(שולט)
לפני 5 שנים • 27 באוג׳ 2018
opiate​(שולט) • 27 באוג׳ 2018
forming groups for a common cause like "not getting raped" and lobbying to remove threats is the basis of our republic and not an indication for the start of an apartheid state.

Women and men are equally capable of violence and if a woman sexually harassed a group of men, they would group together and lobby to remove her

----

Letting hordes of men in is bad for business, and has nothing to do with with black lists or discrimination.

Businesses do not generally turn down money that's standing at their door, but in this case the money is attached to piles of shit that ruin the ecosystem so they have learned to adjust.