צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משמעת צבאית וBDSM

Homelander​(שולט)
לפני 19 שנים • 27 באוג׳ 2004

משמעת צבאית וBDSM

Homelander​(שולט) • 27 באוג׳ 2004
ובכן, חזרתי מהשבוע השלישי של הטירונות (השתחררתי ארבע שעות מוקדם מאחרים משום שהצטיינתי השבוע).
כן, אני נלחם בכוח רציני בנטיות המרדנות שלי ומגלה שגם עליהן אני יכול להתגבר מתי שאני רוצה (פשוט לרוב אני לא רוצה...)

כל אלו העלו בי מחשבה רצינית, קיצונית מעט, אבל אני הרי מומחה בקיצוניות פרודוקטיבית לא?
ובכן, אני מביט על המערכת הצבאית הישראלית אדירת הממדים וחושב לעצמי? באיזה עוד מקום יש דבר כזה?! באזרחות אצלנו בארץ אתה חופשי ומאושר כבול אך ורק לדברים שאליהם אתה בעצמך כובל את עצמך... אתה עושה מה שבא לך, מתי שבא לך ואיך שבא לך.
בצבא זה עולם אחר לגמרי- זה בית משוגעים רציני. הכל אתה עושה בפקודה, אין לך חופש בסופו של דבר, כי אם אתה מסקב פקודות אתה חוטף עונשים שמגיעים עד לרמת הכלא גם-כן.

ולכן הכל שם מתקתק יותר טוב ויעיל משעון שווצרי!
ובכן, אני לא רואה את התופעה הזו שאופן שלילי (מלבד העובדה שאנחנו עם סגולה- כן זה מזכיר לי את הכומתה של החייל שלי :-> ולעם הנבחר, כמובן יש אחריות גדולה ורק עם מערכת נוקשה וקיצונית שכזו אנחנו יכולים לשרוד ולהישאר חופשיים), מלבד זאת, אני חושב לעצמי, זה קשה פחד (הקרביים בעיקר יבינו אותי) אבל זה קושי שללא כל צל של ספק רק מכשל אותך והופך אותך לאדם טוב יותר, אני מעט מאד במערכת הזו וכבר מרגיש את זה על עצמי.

אז כיצד זה קשור לעניינו? חשבתי לעצמי, אם יהיה אדון מספיק מוצלח שיוכל להוקיע בנשלטיו משמעת צבאית שכזו (ואולי זה דורש אמצעים קיצוניים) ומצד שני יבין מה הנשלטים שלו צריכים, הוא יהיה אדון נהדר! בין הטובים ויותר ויוכל להפוך את הנשלטים שלו לבני-אדם טובים בהרבה...


אז מה דעתכם?
ms-a​(שולט)
לפני 19 שנים • 27 באוג׳ 2004
ms-a​(שולט) • 27 באוג׳ 2004
"ולכן הכל שם מתקתק יותר טוב ויעיל משעון שווצרי!"

פחחחחחחח....
אנחנו מדברים על אותו צבא ?
icon_rolleyes.gif

devilwitch.gif
ורה
לפני 19 שנים • 27 באוג׳ 2004

פרינס מותק

ורה • 27 באוג׳ 2004
בלי להיכנס לדעות האישיות שלי על הצבא... אתה שם כמה - ארבעה שבועות? - ולא יודע על המערכת הזאת יותר מדי.
נראה איך תדבר כשתשתחרר. icon_smile.gif ותקשיב לms-a - הקריירה הצבאית שלו היא החלום הרטוב שלך. icon_smile.gif
תאיר​(נשלטת)
לפני 19 שנים • 27 באוג׳ 2004
תאיר​(נשלטת) • 27 באוג׳ 2004
זה לא פעם ראשונה שהקישור הזה בין בדסם לטירונות עולה (אני אומרת טירונות כי בשאר השירות בצה"ל המשמעת היא לא בדיוק אותו דבר).
אני מניחה שזה מתבקש, אבל בשבילי הטירונות היתה הדבר הכי רחוק שאפשר מכל רגש סקסי רומנטי או בדסמי.

לפני שהתגייסתי שמעתי כל מיני בנות אומרות "מה, שאני אצדיע למישהי רק בגלל שהיא התגייסה כמה חודשים לפני?!" או "זה כל כך נורא שנותנים לך מספר אישי ואת לובשת אותם מדים כמו כולן".
וידעתי שדברים כאלה בכלל לא יטרידו אותי. אם אלה כללי המשחק, הייתי בטוחה שאני יכולה להסתדר איתם. לא בוער לי ללבוש את החולצה דווקא מחוץ למכנסיים ולא מזיז לי להצדיע למי שרוצה שיצדיעו לו.

אבל את השבועיים וחצי הראשונים מתוך שלושת השבועות של טירונות הבנות שלי ביליתי בהלם טוטאלי. זה לא היה בגלל האוכל המגעיל או התורנויות המגעילות יותר, וגם לא בגלל מאמץ גופני שמראש חששתי ממנו. זה היה בגלל הצעקות.

היינו שישים בנות במחלקה, ולא משנה כמה אני או כל אחת אחרת השתדלה אף פעם לא היינו בסדר. אף פעם לא היינו בזמן לשום מקום, לכל מסדר שהעמדנו היו פגמים, והחמישיות שלנו (בה"ד 12 אין שלשות) אף פעם לא היו בצורה שהמ"כיו רצו אותן.
היינו במרדף תמיד אחרי הבסדר ותמיד פספסנו אותו.
היו בנות שזה לא הזיז להן - אותי זה שיגע
crazy_toast​(שולט){אליס}
לפני 19 שנים • 27 באוג׳ 2004
crazy_toast​(שולט){אליס} • 27 באוג׳ 2004
טירונות זאת הצגה.
שאר הצבא לא עובד ככה.

לא רוצה לבאס אותך, אבל הצבא שלנו הוא בירוקרטי ביותר. ודברים זזים לאט מכפי שאתה מתאר.
Rocco​(שולט)
לפני 19 שנים • 27 באוג׳ 2004
Rocco​(שולט) • 27 באוג׳ 2004
אם יש או אין אולי
אבל מה שכן במבט לאחור זו היתה חוויה
למרות כל המסעות הלילות הלבנים התיזוזים מסדרי הנשק ורשימות השמירה
icon_smile.gif
crazy_toast​(שולט){אליס}
לפני 19 שנים • 27 באוג׳ 2004
crazy_toast​(שולט){אליס} • 27 באוג׳ 2004
Rocco כתב/ה:
אם יש או אין אולי
אבל מה שכן במבט לאחור זו היתה חוויה
למרות כל המסעות הלילות הלבנים התיזוזים מסדרי הנשק ורשימות השמירה
icon_smile.gif


כן.
גם אני זוכר את זה ככה.
כשאתה בתוך החרא אז הכל קשה. אבל במבט לאחור תמיד זה יותר טוב.
נבט{marlena}
לפני 19 שנים • 27 באוג׳ 2004
נבט{marlena} • 27 באוג׳ 2004
יש פתגם רוסי שאומר שהצבא זה בית הספר הטוב ביותר לחיים, אבל עדיף לא להשתתף בו.
מקבי​(מתחלף)
לפני 19 שנים • 27 באוג׳ 2004
מקבי​(מתחלף) • 27 באוג׳ 2004
"לכן הכל שם מתקתק יותר טוב ויעיל משעון שווצרי!"

הדבר היחיד שמתקתק בצבא זה מטענים, השוויצרים היחידים הם מהאו"ם, והשעון סופר את הפז"ם הנותר.

הטירונות זה משמעת ללא בסיס, צעקות ללא מטרה, תיזוזים, טרטורים, משמרות טיפשיות, ואימונים מפגרים שלרוב לא נגמרים בשימוש מעשי (אלא אם התמזל מזלך ואתה קרבי, או נמצא בשירות משמעותי אחר). בקיצור, כל מה שתמצא אצל יחסי-שליטה של אנשים עם פריטנזות, ותפיסות מוטעות של כוח.

סיים את הטירונות. אולי תגיע לקצונה. אולי לשירות קרבי - ואז אולי תראה מודל יותר מדוייק, וגם יותר נכון של הצבא, ויחסי שליטה. כבוד למי שאיתך, מוכנות למות, להגן, לציית... כל זה, בגלל שאתה מבין הכל, למה אתה שם, מה אתה עושה, מי אתה, מי נמצא איתך... לכל פעולה (פעולות חשובות, לפחות) יש מטרה. עוד פעם, זה נכון רק לגבי שירות משמעותי, קרבי או לא, שם התפקיד לך חיוני ומשמעותי. אחרת... ימשיכו להתייחס אליך כמו חרא.
Homelander​(שולט)
לפני 19 שנים • 28 באוג׳ 2004

חבר'ה, אנ י לא יודע מה איתכם...

Homelander​(שולט) • 28 באוג׳ 2004
אבל רואים שאלו מכם שאמרו דברים משמעותיים ומנסיון בניגוד לכמה דברים שנזרקו פה סתם באוויר, עברו את הדור הנוכחי של הצבא כבר לפני זמן לא מועט כ"כ.

אבל יש עדיין כמה דברים רלוונטים לתקופה שעליהם ברצוני להגיב-
ראשית, נהוג תמיד למצוא בכל דבר את הפשלות הקטנות שלו ולהפוך אותן למהות הדבר עצמו וכך לגרום לו להיות מוצג כמו פשלה אחת גדולה! ככה כל מי שמטיב לעשות את זה בימנו, הורס את השם של המדינה שלנו...
וכך מוצאים כמה פשלות שקורות בצבא וומשליכים אותן על כל המערכת. אבל אם תביטו בהתנהלות הצבאית מקרוב, אז מלבד פשלות בתקתוק שכמעת תמיד קיימות כי אף אחד לא מושלם, הצבא מתקתק יופי.
שנית, עניין השירות המשמעותי הזה, אני נמצא עכשיו באמא של השירות הקרבי ואני בניגוד לוותיקים מבנינו בפורום עומד בפתח מלחמה אמיתית שבה אני ממש אלחם ואני עדיין רואה עד כמה יש צורות שירות רבות שאינן קרביות שהן משמעותיות לצה"ל- צריך פשוט להבין כראוי את המערכת הצבאית שזה משהו שהשבוזים שממהרים לזלזל (אם בגלל שהיו להם חיים קשים בצבא או אם בגלל סיבות אידיאולוגיות או אחרות...) לא מנסים להבין.
שלישית, זה נכון שאחרי הטירונות המשמעת יורדת אבל אם תשימו ליבכם למה שאמרתם רובכם - כאשר אותה המשמעת יורדת גם יש יותר פשלות. וזה רק מחזק את הרעיון בהודעה הזו.
רביעית, אני אמרתי שצבא זה סקסי? חוץ מכל מנה משק"יות חתיכות שמסתובבות לנו בבסיס אין בצבא שום דבר סקסי וגם כשאהיה קצין ואכניס את המגע שלי לשם בצורה משמעותית עוד יותר מהנוכחית, לא יהיה בצבא שום דבר סקסי.
מעבר לכך הצבא אמנם השתפר בנושא, אבל הוא עדיין ממלכה של גברים, ואני (בלי לפגוע בבעלי הנטיות האחרות) לא מוצא שום דבר סקסי בממלכה של גברים...
אני רק דיברתי על דבר אחד בלבד שאותו אני ראיתי קשור (ועדיין רואה) לעולם של חובבי הBDSM וזהו המשמעת ועוד לא שינתם את דעתי בנושא, כי בסופו של דבר לא נגעתם ישירות בזה בשום דבר שאמרתם.

ולבסוף, אני לא יודע מה איתכם, אבל אני שמח שאצלנו במדינה רוב האוכלוסיה עברה את הצבא, זה הופך את אנשינו לטובים בבאופנים רבים מאנשים רבים מאד בחו"ל במקומות שאין להם מערכת כזו.