בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה לגברים הסטרייטים - כמה לדעתכם אישה מושפלת במיטה ?

Netrunner​(נשלט)
לפני 5 שנים • 3 באוק׳ 2018
Netrunner​(נשלט) • 3 באוק׳ 2018
עצור הכל מה זה הפסיק ההפוך הזה בשורה הראשונה??????
מחוקה​(נשלטת)
לפני 5 שנים • 3 באוק׳ 2018
מחוקה​(נשלטת) • 3 באוק׳ 2018
דרקן אני לא "מחזירה בתשובה". אני משתפת דיעות נוספות. זה הכול.
Walter Plinge
לפני 5 שנים • 3 באוק׳ 2018
Walter Plinge • 3 באוק׳ 2018
נקבה, ניסיתי לקרוא את המסה שלך אבל מופיע ש"אין רשומות". האם אותך זה משפיל?

כמה פרוטות עד שתעני:
(1) כסף תמורת מין נחשב לדבר משפיל באופן כללי. גם להזדיין עם אישה חתיכה בתמורה לכסף נראה לי משפיל. לכן, אני לא חושב שאפשר להשוות בין מה שחווה אישה שמעוניינת ביחסי מין עם גבר, למה שחווה גבר שאיננו מעוניין ביחסי מין עם גבר.
(2) גבר ואישה מוגדרים על ידי הפאלוס שלהם. דווקא את, נקבה, צריכה להיות מאוד מאוד מודעת לזה. המחשבה שגם לגבר יש נקב שיכול לשמש למטרות סקסואליות , שלא לדבר על השימוש בנקב האמור למטרה סקסואליות, מאיינות את הזכריות (זכר=דקר) . מכאן מה שנתפס כהשפלה.
(3) בסוף לכל אחד יש מחיר.
Walter Plinge
לפני 5 שנים • 3 באוק׳ 2018
Walter Plinge • 3 באוק׳ 2018
פטור בלא כלום אי אפשר: הייתי מסכים אבל המחיר היה גבוה, לא יודע כמה בדיוק. היה גבוה יותר עבור גבר מאשר עבור אישה. ונמוך יותר ככל שהאובייקט היה אטרקטיבי יותר.
Walter Plinge
לפני 5 שנים • 3 באוק׳ 2018
Walter Plinge • 3 באוק׳ 2018
ועוד מחשבה אחרונה, גברים לא יכולים לקיים יחסי מין וגינליים עם גבר אחר. לכן בשאלה שלך את צריכה להשוות יחסים אוראליים או יחסים אנאליים. אני מאמין שגם זה משפיע על התשובה.
היד
לפני 5 שנים • 4 באוק׳ 2018
היד • 4 באוק׳ 2018
כשאת שואלת ושמה בסוף השאלה תנאי לתשובה ומראש האג'נדה שלך ידועה אז למה את מצפה? תשאלי שאלה מכבדת ואולי תקבלי תשובה מכבדת. את "פוגעת" כשאת מתנה את התשובה בתנאים שהצבת. מעבר לזה השאלה הראשונית שלא שאלת היא האם נשים, לפחות פה, רואות זין בפות כהשפלה. אני פשוט לא רואה איזו מידה של רצינות בשאלות שלך וזו דעתי.
מכה בתורה
לפני 5 שנים • 4 באוק׳ 2018
מכה בתורה • 4 באוק׳ 2018
יותר גרוע מבמבה אדומה
James Bondage​(מתחלף)
לפני 5 שנים • 4 באוק׳ 2018
James Bondage​(מתחלף) • 4 באוק׳ 2018
דרקן ראהל כתב/ה:
והכי חשוב. ג'יימס, לא ידעתי שאתה במועדון. נסגור אתה ואני מחיר, אני אעדכן את הפורום


וואלה, דרקן, גם אני לא ידעתי. אבל נקבת כל כך בטוחה בעצמה, שאני לא חושב שנותרה לי זכות עמידה בטענה לגבי הנטיות וההעדפות המיניות שלי. מסתבר שאני חי בשקר כבר כמה עשורים, ואני צריך לעדכן גם את זוגתי שתחייה. ועד אתמול חשבתי שהחיים פשוטים.

לחילופין, לנקבת אין מושג מהחיים שלה והיא מדברת שטויות בלי סוף. מאוד קשה להכריע בין שתי האפשרויות, במיוחד לאור השטויות הפסואדו מדעיות שהיא מצייצת מדי פעם, וההתעלמות שלה מכל דבר שנוגד את תפישת עולמה. מאוד קשה להכריע.

לגבי המחיר .... If you have to ask, you can't afford me icon_smile.gif - תעדכן את הפורום.

נקבת, אני לא חושב שאת פותחת את השרשורים האלה במטרה להטריל. אבל ההסבר הנוסף היחיד שאני מצליח לחשוב עליו הוא שאת חיה בעולם משלך, שבו את ורק את קובעת את ההגדרות, את כללי המשחק, מה אמת ומה שקר. יש אולי כמה אנשים שמסכימים איתך, כמו דבורקין או הבלוג שהבאת. פעם אחרי פעם את מתלוננת ש"אף אחד לא עונה על השאלה שלי", למרות שעונים לך על מה שאפשר לענות. פעם אחרי פעם, את מגדירה מחדש מושגים בצורה שונה מהמקובל ("רק שולט סדיסט הוא 100% סטרייט", כשההגדרה המקובלת היא "מי שנמשך לבן המין השני בלבד"). פעם אחר פעם, את מתעלמת מתשובות מנומקות שלא מתאימות לתפישת העולם שלך. פעם אחר פעם, את מעלה טענות שלא מתיישבות עם המציאות של רוב האנשים פה, וכשמבקשים ממך תימוכין את פוטרת את זה ב- "נו באמת", ו"אתם רוצים שאני אוכיח שאנשים אוכלים מרק עם כף". או מתייחסת לגיל של ארץ' בזלזול, כאילו שגילך המופלג הוא עדות למשהו.

ואחר כך את מתוסכלת מכך שלא מבינים אותך. הרשי לי לחזות את העתיד: ימשיכו לא להבין אותך, ואת הולכת להמשיך להיות מתוסכלת מזה שלא מבינים אותך. בנוסף, ימשיכו להאשים אותך בהטרלה - ולו רק לאור העובדה שאת מראה שני סימפטומים ברורים של טרולים - (1) התעלמות מכל דבר שלא תומך בעמדתך, ו-(2) הצהרות בומבסטיות שלא מתיישבות עם מציאות של רוב האנשים. בזה שאת ממשיכה לכתוב כמו שאת כותבת, את מזמינה את תווית המטרילה. זכותך המלאה; אבל זכותם המלאה של כל האחרים להתייחס אליך כטרולית בהתאם. או כמטומטמת, גם זה קרה ועשוי להמשיך לקרות.

אם את לא רוצה שיתייחסו אליך בתור טרולית, אל תתנהגי כמו טרולית. אני לא חושב שקשה להבין את זה. אם קשה לך להבין את זה -- ואני אומר את זה בשיא הרצינות, ולא כגנאי -- שווה לך לבצע אבחון לגבי הספקטרום האוטיסטי.

ולסיום - עדיין לא ענית לי על השאלה הפשוטה אם הפסקת לרצוח. לא, אני לא באמת חושב שאת רוצחת. כפי שבוודאי שמת לב, ניסחתי את השאלה הזאת בצורה שבה כל תשובה שלך במסגרת שהנחתי היא כזאת שאת יוצאת ממנה רע ("כן, הפסקתי" - כלומר בעבר רצחתי/שדדתי בנקים; "לא הפסקתי" - כלומר אני עדיין עושה זאת). בדיוק כמו השאלות שאת מעלה, שבהן כל תשובה שאת מוכנה לקבל היא בהכרח כזאת שמוכיחה את צדקתך. עוד סימפטומים קלאסי של טרולים. כן, אני מודה שניסיתי להטריל בחזרה כדי להדגים, וההתעלמות שלך דווקא תומכת בתיאוריית ה"טרולית".

וגם, אני עדיין מנסה "לקמט" את גודל ההשפלה, אבל אני מצליח רק "לקפל" אותו. אפשר לקבל מעט עזרה?

* "מעטים נמצאים בקצותיו, גברים הנמצאים בקצה האחד הם עדינים מאוד ואילו גברים הנמצאים בקצה השני הם אלימים מאוד, אך גברים שלא נמצאים בכלל על הספקטרום הסדיסטי, כלומר הם נטולי יצר סדיסטי, לעולם לא יצליחו באמת להפיק הנאה מלתקוע את הַזַּיִן שלהם בתוך אישה ולְזַיֵּן אותה, כי הדחף הזה הוא בבסיסו סדיסטי, ובהיעדרו הם לא ייהנו מזה." מתוך https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?p=459506&highlight=#459506 וגם שווה לקרוא את https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=36705