בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רגע בחיים, בתחום הבדס"ם, אותו תרצו לחיות שוב ולנצח...

Dark Artist​(שולט)
לפני 19 שנים • 24 באוג׳ 2004
Dark Artist​(שולט) • 24 באוג׳ 2004
אני אוהב לזכור תמיד את הסיטואציה שבה אני והסאבית או השיפחה החדשה שלי מכריזה על כך שהיא מפקירה את עצמה לטיפולי המסור.זה אחד הרגעים שהכי מסעירים בין שולט לנשלט icon_cool.gif [url]אם תסיט מאדם את הברדס שלו תוכל להכיר אותו[/url]
לוסי
לפני 19 שנים • 24 באוג׳ 2004
לוסי • 24 באוג׳ 2004
רגע לא יאומן -

מישהו מצליח להפחיד אותי ולהקסים אותי ולטוות סביבי את קוריו, ברשת ואני מגלה, לתדהמתי, שיש לפחות עוד בן אדם אחד בעולם שחולק את אותן פנטזיות כמוני.

רגע לא יאומן אחר - אני מגלה שלא רק שיש יותר מבן אדם אחד כמוני - יש קהילה שלמה.

רגע של סיפוק מושלם - אני מגלה שזאת לא קהילת החלומות.


Thom​(נשלט)
לפני 19 שנים • 27 באוג׳ 2004

שתיים ראשונות.

Thom​(נשלט) • 27 באוג׳ 2004
אני חושב שזו הודעה ראשונה שלי.

הייתי בן 30. רק התחלתי לעשן ורק התחלתי לעשות מה שחברים שלי עשו 8 שמונה שנים לפני-לקחת סמים. לראשונה אני יודע מה זה אקסטזי, לראשונה אני מבין את המסיבות ואת ההאוס והטכנו. אני במסיבה-מפוצץ לחלוטין. לבוש שחור-חיור כמו סיד ועם שתי שפתיים אדומות כמו דם. הכדור היה סופרמן ואני חלוש כמו חתלתול שנתקע על עץ ולא יודע איך לרדת. אני מרוח על ספה באוקטופוס. מעלי מזגן ואני רועד מרגשות ותחושות ומקור עז. פתאום לידי מתישב גבר מזרחי, אחד שבעתיד אני עוד ארדוף אחריו והרבה. הוא מתיישב לידי ומציע לי ג'וינט. אני לא מסוגל להחזיק אותו ביד ומתחיל לבכות. הוא מחבק אותי ומעביר לי המון חום ראשי מוצמד אל הכרס החמה שלו. הוא מלטף לי את הראש. לידנו מתישב בחור צעיר עם מבט מרושע בעיניים-חבר שלו. מה זה ? הוא שואל את חבר שלו בלעג, תסתכל איך הוא נראה. למה הוא חמוד עונה לו המחבק. אתה רוצה אותו ? קצת. הם לוקחים אותי החוצה. ושם במגרש חניה אני מורד על הברכיים וזין לא עומד מונח לי בפה (כימיקלים U KNOW). אני בקושי מסוגל למצוץ והעסק לא ממש עובד. אני רוצה...אני מתחיל למלמל, אני רוצה, אני רוצה אני אוצה אני רוצה...מה ? הוא שואל ואני לא יכול לענות. רק ממשיך את המנטרה שלי-אני רוצה...אני רוצה...אני רוצה. לפתע אני מרגיש משיכה בשערי-המרושע מושך אותי ממנו. אני נופל על הרצפה ועל החול מול עיני שתי רגליו של המרושע בכפכפי אצבע-אני מנשק אותן. הם מתפקעים מצחוק. הכרס אומר אני יודע מה הוא רוצה, תפתח לו את הפה.. ראשי וגבי אל המרושע עורפי מוצמד אל בין רגליו. שתי ידיים גסות פותחות לי את הפה ווהזין מתקרב אל שפתי, נוגע לו נוגע ואז הוא משתין-כן הוא הבין. אני בולע מה שיכול ואז מתחיל להחנק. שתן עם כימיקלים ופחות מדי מיים הוא חריף מאוד. היתר מפוזר עלי על, הפנים על הגוף. המרושע מדלג מאחור ומגחך צחוק מכוער וגם קצת מטופש-צחוק של דלוקים. לחזור למסיבה כבר אין מצב. הם הולכים משאירים אותי שם כולי רטוב ממלמל אל תעזבו אותי קחו אותי הביתה. זין נשארתי לבד. בדרך אני יורד לים. נכנס למים עם הבגדים-שוטף את עצמי. שני דלוקים אחרים מוצאים אותי על החוף, מזל אחד מכיר אותי. אתה קרוע הוא אמר לי גמרנו בשלישיה בבית שלהם. והראש שלי במקום אחר. נדלקתי עוד הרבה פעמים מאז ומרובן לא זוכר דבר - אבל את הלפנות בוקר הזה אני לא אשכח. ויש עוד אחת מדהימה אבל אני מתבייש.
your moon​(נשלט)
לפני 19 שנים • 28 באוג׳ 2004

נשיקה צורבת

your moon​(נשלט) • 28 באוג׳ 2004
אני ודומיתי אז, מתנשקים, כשלפתע שיניה ננעצות בחוזקה בשפתי, משאירות עקבות של דם.

מאז יצאה לי להתנשק עוד אי אלו פעמים. אבל הנשיקה ההיא עדיין צרובה חזק בנפשי.