בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אמהות טובות

eriko
לפני 5 שנים • 30 באוק׳ 2018

אמהות טובות

eriko • 30 באוק׳ 2018
אחת לשנה היתה מגיעה המשלחת לעיירה. הביקור השנתי הוא ההזדמנות של הבנות הצעירות ושל המשפחות, לצאת מהדלות בו הן חיות.
המשלחת היתה מאתרת 20 נערות צעירות, לעבודה כמשרתות בבתי האצילים במוסקבה ובאחוזות שסביבה.
שכרה של נערה שהתקבלה לעבוד באחוזה, לא היה גובה במיוחד, אך עבור משפחתה, זו היתה תוספת שאיפשרה לה לשרוד.
נערה שהתקבלה, זכתה גם להשכלה ונימוסין, על ידי מורים פרטיים באחוזה, מה שאיפשר לה מאוחר יותר, לשדרג את מעמדה החברתי.
התחרות היתה גדולה.
המשלחת כללה 5 נשים שראיינו את הבנות, בדקו את הידע שלהן בבישול, ניקיון ועוד כמה דברים נחוצים למשרתת ו-7 גברים שהיו אחראים על הלוגיסטיקה וכמה בדיקות של הנערות.
המשלחת התמקמה במלון היחיד שבעיירה. היא שכרה את 40 חדריו.
למחרת צבאו על המקום כ-50 בנות צעירות, מלוות באימהות.
גב' טניה נבחה על הבנות להתייצב בשורה ארוכה מול המלון. היא עברה במהירות על פני הבנות. ב-5 דקות הראשונות היא ניפתה 20 מהבנות, שהסתלקו מהמקום, באכזבה גלויה.
"כל אם ובת יקבלו חדר. יש לכן שעתיים להתארגן. מקלחת, איפור, גילוח כוס, שיהיה חלק כמו של תינוקת. בעוד שעתיים בדיוק, הבנות מתייצבות באולם הגדול.
האמהות, גם הן יטפלו בעצמן כמו הבנות. האמהות יישארו בחדרים. הגברים שלנו עבדו קשה כדי שנגיע לכאן, והם זכאים להשתעשע איתכן.
שאלות? יופי, רוצו לחדרים."
שמי אולג. אני הייתי חלק מהמשלחת. בזמן שטניה דברה, אני סקרתי את האמהות. הבנות הצעירות היו מחוץ לתחום. והאמת היא שאני גם לא מתלהב מילדות. אוהב את הנשים הבשלות.
ראיתי את מבטי האמהות על טניה. הן לא הופתעו. התהליך היה ידוע להן, והן הציצו מפעם לפעם בנו, הגברים.
כשטניה סיימה, התכנסנו, המשלחת, לסידורים אחרונים. למעשה, בשלשת הימים הבאים, לא היו לנו מטלות מיוחדות. טניה והאחרות עשו את עיקר העבודה. הן לא הפסיקו "לאיים" עלינו מה שיעשו לנו בדרך חזרה, אחרי שנהיה מרוקנים והן רעבות. סבטה תפסה לי בין הרגליים "חסר לך שלא תשמור לי..". כלם צחקו וטניה דחקה בנו להתארגן.
5 דקות לפני השעה הייעודה, נעמדנו כלם באולם הגדול. הבנות הצעירות נכנסו במהירות. כלן עם מדי המשרתות שהוכנו להן בחדרים.
לפתע הגיעו 2 בנות, מאחרות ומתנצלות. טניה הביטה בהן במבט זועף. הן נרעדו. "הלילה אתן תבלו בחדר שלנו. תתאמנו על ליקוק כוס. לילה ארוך צפוי לכן".
כשטניה החלה לחלק הוראות למשימה הראשונה, יצאנו, הגברים, מהאולם.
נכנסתי לחדר, ראיתי אמא שממתינה. אמרתי לה להתפשט. היא חייכה ומיהרה להתפשט. "עכשו החוצה אחרי" ועברתי לחדר נוסף. היא לא היתה ערומה היחידה. גם אחרות טיילו בין החדרים. נכנסתי לחדר נוסף ואחר כך לעוד אחד. בחדר השלישי היו לי כבר שלש אמהות ערומות. התפשטתי ונעמדתי מולן. "לך יש שפתיים נהדרות" והיא כרעה מולי. את שתיים האחרות הצמדתי משני צידי. סימנתי להן להתכופף, והחדרתי להן אצבעות לכוס. השפתיים מצצה ואני זיינתי לה את הפה. אחרי כמה דקות שיחררתי את שלשתן לכריעה על המיטה. "לפתוח את התחת". שלשתן התאמצו לפתוח ככל יכולתן. החדרתי אצבעות והשתעשעתי בהן. "הגיע זמן לריקון ראשון. את התחת הכי שמן כאן". נעמדתי מאחוריה וחדרתי בבת אחת. לשניה היא פלטה קול של כאב אך מיד השתתקה. "שדיים" והשתיים האחרות הצמידו פיטמות לפי. מושלם. יריתי מטען ראשון.
נשכבתי במיטה. עיניים עצומות. מתאושש. הן הביטו בי לדעת מה הלאה.
    התגובה האהובה בשרשור