ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כלוב - השלכות פסיכולוגיות או מה היא תחשוב עלי

גבעות​(נשלט)
לפני 5 שנים • 13 בדצמ׳ 2018
גבעות​(נשלט) • 13 בדצמ׳ 2018
דרקן ראהל כתב/ה:

בקיצור, אולי תבדוק את הדעות והפחדים שלך עם עצמך קצת, לפני שאתה רץ וכותב דברים כאלה?

אני רוצה להאמין שזה מה שהוא מנסה לעשות. בסך הכול אני לא חושב שהוא בא לפגוע ברגשות או להוריד מערכה של קהילת הגאים. ייתכן ש-Born מיצה את עצמו ועכשיו הוא שואל אחרים כדי לפרוץ את המחסום שיש לו בראש על תפיסת ה- "גבריות בעיני האישה" שמתנגש עם תפיסת "גייז בעיניי האישה" בכל הנוגע לכלובון. זה לא רק הדעות שלו שיש לו בעייה איתן, אלא באמת הפחד שאשתו תחשוב שהוא גיי ואז למה שתישאר אישתו ואיפה הגבר גבר שהיא התחתנה איתו?

Borntoserve, נו אז מה אם? בפוסט קודם גם ציינת גבריות. בכוונה לא עניתי לך. כלובונים משרתים נאמנה גם גברים גברים סטרייטים, גם גברים גברים גייז. גם נשים לובשות חגורות צניעות. האם זה אומר שהן לסביות? לא. גברים שהשפלות זה הקטע שלהם (קרי הצד השני בזוגיות מתאר בפרטי פרטים כמה אתה לא יוצלח, זין בוטן וכד'), האם הם גייז כי הם לא גברים גברים? לאאא ולאאא.

הדינמיקה בינך ובין אשתך זה משהו שבסופו של דבר תצטרכו לפתור בכוחות עצמכם. בדיאלוג פתוח. אם אתה לא רגוע אז תמשיך לדבר על זה איתה. ורק איתה. העצות שתקבל ברשת הן ממקום טוב אבל הן מחטיאות את המטרה האמיתית. אתה רוצה להיות רגוע שאשתך מקבלת אותך כמו שאתה מקבל את עצמך. כגבר גבר. אז רק לה יש את הכוח והיכולת למלא את הצורך הזה שלך. בהצלחה.
dror30
לפני 5 שנים • 14 בדצמ׳ 2018
dror30 • 14 בדצמ׳ 2018
דבר איתה על זה כמו שכתבת פה, הכי פשוט.
bondman​(נשלט){FLR}
לפני 5 שנים • 14 בדצמ׳ 2018
bondman​(נשלט){FLR} • 14 בדצמ׳ 2018
אחי, חיה את הרגע.
מה אתה שובר את הראש?
לפי מה שאתה כותב היא משתפת פעולה מרצונה,
ולפי הפרופיל שלך אתה כרגע מבטא את עצמך במערכת הזוגית בצורה שהכי מתאימה לך.

רק תדאג לא היות סתם סמרטוט, ולהיות שם כשהיא צריכה אותך אסרטיבי.
אני מכור לזין{זין בתחת ש}
לפני 5 שנים • 14 בדצמ׳ 2018

Re: כלוב - השלכות פסיכולוגיות או מה היא תחשוב עלי

[quote="Borntoserve"]אני מנסה לבחון את ההשפעה הפסיכולוגית של כלוב , ובכלל של להיות נשלט. מצד אחד אני מת על זה מתחרמן מזה , ואפילו התחלתי להסתובב עם חגורת צניעות (כבר שבוע עלי ) אבל לפעמים מתגנבים לראשי סוג של יסורי מצפון או חוסר ביטחון.
בת הזוג שלי משתפת פעולה אבל כל הזמן יש בי חשש שהנטייה שלי להיות נשלט תוריד לה ממני בסופו של דבר.
החשש שהיא תעדיף גבר דומיננטי שישלוט בה ולא ההפך. שהיא כמו רבים ורבות כלואים במיקום המסורתי של גבר ואישה. עכשיו שלא תבינו אני לא חנון ולא חסר ביטחון בחיים. אבל רק פה רק בקטע הזה אני לא בטוח לגבי ההשלכות ארוכות הטווח. תמיד עובר לי בראש שבסופו של דבר כלוב על זין , ייתפס כאקט שפוגע בגבריות (בעיניי הנשים) ואולי אפילו יש בו אלמנטים של גיי (מת על גיי פשוט זה לא אני). אז מה אתם אומרים ?[/quote







או שזה יצמע חן בעינייה


והיא תתחיל לנעול אותך לתקופות ארוכות

ומפעם לפעם תחלוב אותך עד פורקן

תיתגרה בך מינית
ותחרמן אותך

רק כי לראות את הזין שלך נתקל בכלובון
SPARTACUS-RS
לפני 5 שנים • 15 בדצמ׳ 2018
SPARTACUS-RS • 15 בדצמ׳ 2018
היי אני מאוד מתחבר למה שכתבת כי אני נמצא באותו מצב עם אישתי כבר מספר חודשים. למרות שאני אוהב להיות נשלט אני הפוך לגמרי בחיי היום יום ובסביבה שלי. אישתי כבר חודש לוחצת עלי שאני יקנה כלוב לזין וזה מאוד מבהיל אותי כי מבחינתי זאת עליה מהירה מדי לשלב הבא שלנו שכרגע אנחנו רק בשלב ההתחלה משחקי שליטה במיטה וקצת טיזינג בטלפון ובהודעות או שאנחנו בנסיעה לבד ברכב.ו שאני שואל אותה בשביל מה היא רוצה שיהיה לי כלוב על הזין ועונה לי שככה היא תוכל להעביר אותי סדרת חינוך כמו שהיא רוצה,אתה תעשה כל מה שאני ירצה נקיונות, כביסה, כלים, תענג מתי שבא לי ואיך שבא לי.

אשמח לקבל ממך קצת יותר ולדעת איך זה מסתדר לך ומה ההשלכות שיש לכם על הזוגיות..
וגם אשמח לקבל המלצה על כלוב איכותי או אם תוכל תשלח לי לינק או משהו
שיר כאב​(שולטת){סוליקר}
לפני 5 שנים • 15 בדצמ׳ 2018
ספרטקוס: אני חושבת שאצלכם זה מעט שונה, כי אשתך נשמעת לי מהמילים יותר אקטיבית בעניין שלה בבדסמ *בהרבה* מאשתו של פותח השרשור, שנרמז שהיא בעסק כדי "לרצות" את בעלה.
מניע בעייתי בעיני ללא ספק, אלטרואיזם אינו בר קיום.
מעבר לזה - מה ש-Archangel כתבה.
Borntoserve​(נשלט)
לפני 5 שנים • 15 בדצמ׳ 2018
Borntoserve​(נשלט) • 15 בדצמ׳ 2018
Spartacus73, ההשלכות שאני יכול לדבר עליהם בשלב הזה הם ההשלכות עלי (היא זורמת עם העניין בכיף , אבל כפי שאמרתי אני לא בטוח מה באמת עובר לה בראש). מבחינתי אני מרוגש , אני עם הכלוב כבר שבועיים רוב הזמן הוא עלי ואני מוריד אותו רק כשהיא צריכה שאני אענג אותה. לא גמרתי בתקופה הזו ואני מלא אנרגיות ונטרף מהמחשבה שלא בטוח שהיא תאפשר לי לגמור בקרוב. מצד אחד מת לגמור כמובן מצד שני אף פעם לא הרגשתי ככ חי וככ מלא סיפוק. וזו ממש תובנה עבורי כי אחרי שנים של לגמור בלי סוף (כולל באוננות) פתאום אתה מרוסן , ובמקום להרגיש שאתה לא מסופק אתה מרגיש בדיוק ההפך ובעוצמות הרבה יותר משמעותיות. תחשוב שאתה גומר זה בדיוק כמה שניות של שיא, ואני מדבר על סיפוק וריגוש שלא נפסק למעשה. זה לא שאין סקס , יש כמובן פשוט אצלי בכל אופן בשבועיים האחרונים ללא גמירה.
ואני חייב להגיד שזה גורם לי להרגיש כאילו אני שוב מאוהב, שוב מוצף זרמים, אנרגיות (לא מצליח למצוא את המילים המדוייקות לתאר את התחושות). ואני ככ אוהב שהיא בשליטה , מספיקה מילה שהיא כותבת לי במהלך היום , ואני מתקשה, נדלק בשניה , כאילו אני שוב בן 20.
אני מסתובב עם crazy dragon מפטיש דיל, שזה סבבה, אבל מתכנן להשקיע ולרכוש את המקור holytrainer (אזמין מחול כי לא מצאתי אותו בארץ). ואגב , היא לא אשתי
SPARTACUS-RS
לפני 5 שנים • 15 בדצמ׳ 2018
SPARTACUS-RS • 15 בדצמ׳ 2018
וואו נשמע מלחיץ וכיף בטירוף.. אגב זה בדיוק מה שאישתי רוצה שיקרה לי היא רוצה לשלוט בי לגמרי בעזרת הכלוב הזה.. במקרה הזה אני זה שעדיין לא בטוח שאני מוכן לזה..
תודה על התשובה, היה חשוב לי לשמוע מאחד שעובר את זה.
Bagel
לפני 5 שנים • 15 בדצמ׳ 2018
Bagel • 15 בדצמ׳ 2018
מאחורי התנהגות גברית כנועה יש הרבה פעמים יסודות שמערערים על זוגיות, אהבה ומבקשים לפורר מערכות יחסים בריאות וטובות. הפנטזיות של הנשלטים - אלו שמביאות אותם לשים כלוב על הזין או לעודד את בת זוגם לשכב עם גברים אחרים - הן הרבה פעמים ביטוי של שליטה כמעט מוחלטת, או לפחות רצון לשליטה. מבחינה פסיכולוגית אפשר לומר שהנשלט מפחד מהדבר האמיתי - להיות באמת מושפל ונדרך - ולכן הוא מקיים את הריטואלים האלו אבל תחת שליטה מלאה (הוא קובע מה מתאים לו לעשות ומה הוא ״גבול אדום״) ותוך כדי זיקפה מענגת.
הצד ההרסני, ויש להרבה מזוכיסטים צד כזה של הרס עצמי, עלול להשמיד מערכות יחסים. זה די קשה לקיים פנטזיות מזוכיסטיות עם מישהו שאוהבים משום שהרבה פעמים הפנטזיה מתכתבת עם רגשות קשים של דחיה, תיעוב ועוינות (סטירות, דריכות, האם זה הכל משחק?).

אם מערכת היחסים יקרה ללבך אני ממליץ לך להזהר עם הפטיש, יש אמנם זוגות שזה עובד להם אבל ברוב המקרים זה לא ממש מצליח לעבוד.

סרטים וספרים בנושא מציגים תמונה מאוד מדכאת - וונוס בפרווה, ירח מר ועוד - אבל זה לא מחייב. אם תבקש מאשתך להיות קוקולד, האם גם אז תחשוש מזה שהיא תחשוק בגברים אחרים, פחות ״הומואיים״?
סוס האש​(מתחלף)
לפני 5 שנים • 16 בדצמ׳ 2018
סוס האש​(מתחלף) • 16 בדצמ׳ 2018
כמו שכבר כתבתי בפוסטים דומים, יש לי בלוג שיכול לעניין אותך.
אני נשוי לונילית והבלוג כולו עוסק בהכנסת הצעצוע לחיח הנישואין (ממליץ לקרוא מהתחלה לסוף כי הוא כתוב באופן כרונולוגי).
ההמלצה שלי היא כמובן להכניס את הכלוב לחיח הנישואין בהדרגתיות.
אל תתן לגבריות שלך להיפגע וקח בחשבון שתצטרך לשלם ביוקר על חילוקי דעות ועל זה שאתה נשאר אסרטיבי נגד דעותיה בחיח היום יום..
גם את זה תקבל כמו גבר ותתמודד!
תן לה להרגיש שהיא עדיין יכולה להישען עליך כגבר למרות שאתה נעול.
ותן לה להרגיש את היתרונות שבנעילה ויש המון!!
כמו שכתבו כבר לפני, זה יגרום לך להצית שוב את האהבה ולהרגיש כמו נער מאוהב..

בהצלחה!