סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה מחרמן בזה/ אנטגוניזם לנשלטים

Grey / Green
לפני 5 שנים • 16 בינו׳ 2019
Grey / Green • 16 בינו׳ 2019
שאלה מעולה: האם זה סקסי לקבל נשלט שבא כבר מאולף (או מאופס) מהבית?

יש משהו מאוד מושך ברעיון שאנחנו יכולים לקחת מישהו ולהעביר אותו תהליך: מגבר לאפס, מפרא אדם לכלבלב ממושמע. הרעיון הזה נותן לבדסמ הילה של עוצמה אמיתית וזה נעים לאגו. אין ספק שחיבור טוב בין נשלט לשולט יכול להביא את שני הצדדים (!) למקומות שהם לא היו מגיעים אליהם לבד. ואמון והתמסרות מעניקים לשולטים כוח מסוים להיטיב או להרע. עם זאת, אני רוצה להציע שהמרחק שאפשר להעביר בו מישהו אחר בלי רצונו הוא קטן משאנחנו מפנטזים (יעידו כל האקסים המושלמים למעט היותם ונילים של כולנו). אם יום אחד את מוצאת את עצמך מול גבר שהתאפס עד לנקודה קטנה, רועדת ומבוהלת מתחת לבוהן שלך, הוא כנראה רצה בעצמו להיות שם גם בפעם הראשונה שנפגשתם, עת הוא הרעים עליך בקול בס שעיר-חזה, "פעם ראשונה בים?"

הבדסמ עטוף בהמון פנטזיות רומנטיות, זה מה שאני מנסה להגיד. אנחנו מפנטזים שיש לנו המון כוח כשולטים. אנחנו מפנטזים -- כשולטים ונשלטים -- על התחלות שלקוחות מרומנים רומנטים מהסוג שיש להם פיראט על הכריכה. בהתחלה לא נרצה, אחרי זה נתנגד ממש בכוח, אבל הצד השני, בכוח אישיותו הפנומנלית והעובדה שיש לו (שולט) ליד השם, יגרור אותנו לרשת העכביש של הסטיות שלו, רק שלו, אנחנו כאמור רק קורבן פה. אני חושב שהפנטזיות האלו מועילות ומהנות. אבל טוב לזכור שרוב הבדסמ במציאות מתקיים בין אנשים שכבר הודו זה בפני זה ברצונות שלהם ויודעים שלא מתקיים ביניהם מאבק כוחות -- יותר כמו תחביב משותף. תקראי לי ציניקן חסר לב, אבל מה שהכי מרגש אותי בבדסמ זה "יש לנו חצי שעה להרוג, בא לך לזיין אותי בתחת?"

אני חושב שמכאן אפשר להניח שכל המאפיינים של התחלה בדסמית "ראויה" שדיברנו עליהם -- לא לחשוף מהר מדי את הכמיהה שלך לדינמיקה שבה אתה למטה, לא להפיל מראש את כל הפנטזיות שלך על בן שיחך -- נופלים פחות לקטגוריה של בדסמ נכון ויותר לתחום החיזור המוצלח. לא צריך לזלזל בחיזור טוב, ואני מרגיש שהתלונות שאפשר לקרוא בדיון הזה על נשלטים גועליים מתארות מחזרים כושלים (טוב, כושלים מאוד). יש משהו נחמד בהרגשה שמי שמולך יודע את הכללים ומסוגל לשחק לפיהם. ואני מסכים איתך בעניין הזה -- זה די סקסי.
שלגי
לפני 5 שנים • 17 בינו׳ 2019
שלגי • 17 בינו׳ 2019
אפורי - אתה באמת ובתמים צריך לכתוב יותר (באתר לפחות, אולי במקומות אחרים אתה כותב מלא).
תענוג.
ועל הדרך, מסכימה עם עיקרי הדברים.
פלייפול
לפני 5 שנים • 18 בינו׳ 2019
פלייפול • 18 בינו׳ 2019
סווריןן כתב/ה:

הכרתי פעם מישהי שהקדישה שנים לנסיון ליצור יחסים לא מתוסרטים בין גברים לנשים. היא הקריבה הרבה לצורך זה (גם אני).

סטנלי קובריק תיאר ניסיון דומה לשלה בסרטו "תפוז מכני". אני תוהה אם היא לא צפתה בסרט לפני הקורבן הקשה שהקריבה, האומללה, או בחרה להתעלם מן הלקח שלו.

סווריןן כתב/ה:


אכן. גם כאן:

"נכון, אבל אהבה יש כמו זבל. אם תקבל את מה שאתה מייחל אליו, תצעד איתי יד ביד על החוף. תהיה מוקסם במשך שבוע. בשבוע השני כבר תתרגל. בשבוע השלישי כבר תנטור לי, או תקניט אותי. תוך חודשיים כבר אהיה היבט רגיל של הסביבה שלך. תוך חצי שנה תרגיש כבול. תוך שנה תבגוד בי או תרצה לבגוד בי ותשנא אותי על כך שאתה לא עושה זאת. אתה לא מזהה את התבנית הזאת מסביבך? חוק טבע שכולם באופן אידיוטי כמהים לממש?"

וגם כאן:

"כן. כמה. כלום לא החזיק. הרי את כל המחקר שלי עשיתי בגלל האופן בו גברים מתוסרטים. לא היה לי כוח לשחק את המשחק, להיות מה שהם רצו שאהיה, נערצת ואז שנואה."
סווריןן
לפני 5 שנים • 18 בינו׳ 2019
סווריןן • 18 בינו׳ 2019
פלייפול - אתה בקיא יותר בבלוג שלי ממני... icon_smile.gif
כן, זה העסיק אותה והיא האמינה שאם לא מפצחים את זה, אין ממש טעם ביחסים - כי זוגיות הופכת לליהוק של מריונטות ולא קשר אנושי.
תודה לך
גיא 22
לפני 5 שנים • 18 בינו׳ 2019
גיא 22 • 18 בינו׳ 2019
קפצתי לפה לראות האם יש חדש במעלליה של אליענה והנה יש..
סוורין העם דורש עוד!!
Netrunner​(נשלט)
לפני 5 שנים • 19 בינו׳ 2019
Netrunner​(נשלט) • 19 בינו׳ 2019
אליענה הצליחה בסוף להתקרב לספי ולגעת בו, אספה את כל שברים והכאב שלו והם הפכו לזוג אוהב שעושה בדסמ בריא ומעצים הסוף.