שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

קרה לכם ש.. שולטות !

hrgiger
לפני 5 שנים • 17 בינו׳ 2019
hrgiger • 17 בינו׳ 2019
למה זה מוגזם להניח שאין משמעות להיבט הבדס"מי? אני יכולה להעיד על עצמי (ועל עוד כמה נשים וגברים) שניתן לנהל גם קשרים שאינם היררככים/בדסמ"ים.
וכן, חלקם היו עם בדסמ"ים אחרים.
גם טלי וגם אופק ציינו שנבחר שם צד דומיננטי, אצל טלי הוא ביטא צד נשלט ואצל אופק פעם הוא ובמקרה אחר היא. אני מציעה את האפשרות שיכולה להיות אינטרקציה מינית בין שולטת ושולט (אם לדבוק בדוגמא מהפרסום המקורי) וששום צד לא ישלוט.

ושאלה אליך - למה ברצינות רבה מדי? זה לא שהפוסט עמוס בשיגועים וצחוקים.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 5 שנים • 17 בינו׳ 2019
עוץ הגדול​(נשלט) • 17 בינו׳ 2019
לא יצאתי נגד הטענה כי קשר בדסמי חייב להתקיים בין שני שולטים, אלא תהיתי מדוע "משיכה הדדית" ו"שוויוניות" או "משיכה הדדית שיוויונית" (כאן הצלחת לבלבל אותי מעט) סותרים לדעתך קשר בדסמי? האם לא יכולה להיות משיכה הדדית בין נשלט לשולטת? השאלה הזו נשארת בעינה.
הבנתי ממך כי לדעתך התגובות בדיון מתארות קשר לא הדדי ולא שיוויוני, לכן הבאתי את הדוגמאות של טלי ואופק להראות שכן יש משמעות לקשרים כאלה ויכולים להתקיים בהם שוויון ומשיכה הדדית. כנראה כאן הייתה אי הבנה.

כתבתי "נראה לי מוגזם לומר שאין משמעות להיבט הבדסמי בהקשר הנ"ל" ולא באופן כללי. ברור מאליו שאפשר לנהל קשר שאינו בדסמי. לגבי קשר היררכי, זו בדיוק הנקודה, בדסמ הוא סה"כ קבוצה מגוונת של פרקטיקות מיניות, בקשר בריא ההיררכיה תתקיים רק כמעין משחק. גם באופן כללי, אי אפשר לבוא ולומר כי לבדסמ אין משמעות בכלל. מדובר בההעדפות המיניות של האדם ואי אפשר פשוט להתעלם מזה, בעיקר לא בקשרים ארוכי טווח.
hrgiger
לפני 5 שנים • 17 בינו׳ 2019
hrgiger • 17 בינו׳ 2019
אני אענה בנקודות, כדי לא לפספס (וכמובן שהכל זה לדעתי ותואם את ההתנהלות שלי ולא בא לטעון שככה נכון לכווווולם ואני הכי צודקת בעולם (: ):
"האם לא יכולה להיות משיכה הדדית בין נשלט לשולטת?" - הדדית כן, שיוויונית לא, לא כשהקשר היררכי.
" ... משמעות לקשרים כאלה ויכולים להתקיים בהם שוויון ומשיכה הדדית" - כמו קודם, ברגע שהן דיברו על נשלט אל מול שולטת וההיפך, השיוויוניות "נעלמה" לי.
" ... בקשר בריא ההיררכיה תתקיים רק כמעין משחק." - פה אנחנו לא מסכימים, אני מנהלת קשרי שליטה בריאים (לדעתי ולדעת המטפל שלי (: ) והם היררכים.
" ... מדובר בההעדפות המיניות של האדם ואי אפשר פשוט להתעלם מזה ..." - איפה קראת שאמרתי שניתן להתעלם מזה? ציינתי שיכולים להיות קשרים בהם לא בהכרח יעלה הדחף הבדס"מי, לא יתבטאו ההעדפות האלה.

אני אישית מנהלת קשרים בדסמ"ים ו-וונילים, לא כל מי שמולי מעורר הכל. יש כאלה שיעוררו בי רצון להיררכיה, יש כאלה שיעוררו בי רק את הרצון לפרקטיקות הבדסמ"יות ללא היררכיה ויש כאלה שלא יעוררו בי שום דחף בדסמ"י (היררכי או פיזי). יכול מאוד להיות, דרך אגב, שאני מסוגלת לעשות את החלוקה הזאת כי בבסיסי אני לא מונגמית, כך שאני לא רואה צורך בלהתעלם משום צורך בקשר ארוך טווח, אלא פשוט לקיים עם כל פרטנר/ית את הקשר הנכון לי.
אספן​(שולט)
לפני 5 שנים • 17 בינו׳ 2019
אספן​(שולט) • 17 בינו׳ 2019
היו משחקי כוחות מטורפים
הגיע לאלימות
היתה חוויה מדהימה
עם נזקים לחדר
והרבה אורגזמות
SWAY
לפני 5 שנים • 19 בינו׳ 2019
SWAY • 19 בינו׳ 2019
מסכים עם גייגר,
הכל יכול להיות.
מה שהזכיר לי קטע שכתבתי:

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=799319&blog_id=10724