ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטות-מילה גסה?

dolevrakk
לפני 5 שנים • 25 בפבר׳ 2019
dolevrakk • 25 בפבר׳ 2019
תודה רבה על תגובותכם,
מבין אותכם ובאמת קשה פה באתר..
מקווה למצוא פה שולטת שנוכל להינות אחת מהשניה
dolevrakk
לפני 5 שנים • 25 בפבר׳ 2019

עוד עצה ממישהו?

dolevrakk • 25 בפבר׳ 2019
אשמח ממש זה יעזור ויקדם אותיicon_smile.gif
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 25 בפבר׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 25 בפבר׳ 2019
א. תשפץ פרופיל.
הפרופיל של הוא בדיוק כל מה שמרתיע את השולטת ההמוצעת בכלוב: תמונה פורנוגרפית בוטה בענק, פירוט עצמי דליל וטכני שרובו מרוכז בפנטזיות מיניות, והדובדבן שבקצפת: לינק לאתר הפורנו החביב עליך.
שולטת שמקבלת הודעה מפרופיל כזה חושבת "עוד אחד שחי בסרט פורנו" ולא תשמח לענות לך. תשנה את התמונה למשהו יותר סולידי, תוריד את הלינק לאתר הפורנו, תפרט יותר על הגבר שאתה ופחות על הפנטזיות המיניות שלך- בדיוק כמו שהיית עושה באתר הכרויות רגיל.

ב. תתייחס לשולטות כמו לנשים.
אתה לעולם לא תכיר אישה על בסיס הפטישים שלך, אם אפילו אם אלו הפנטזיות הכי רטובות שלה.
בדיוק כמו שאף אישה לא תשכב איתך רק כי היא סטרייטית ואתה גבר.
אישה צריכה להרגיש חיבור איתך, שיש ביניכם כימיה, שאפשר לבטוח בך ובכלל שאתה גבר מעניין ולא כזה שאין לו חיים מעבר לסקס/בדס"מ.
להרבה נשלטים יש נטייה שגויה לחשוב שנשים בדס"מיות שונות מנשים באוכלוסיה הכללית, שאיתן ישר אפשר לגלוש לנושאים מיניים כי אלו גם הפנטזיות שלהן, אבל בעיניי נשים זה מתפרש אחרת. בכל פעם שאתה מקליד משהו לאישה שאתה עוד לא מכיר היטב, תחשוב שאתם יושבים באחד הדייטים הראשונים, האם זה הטיימינג והניסוח שהיו הולמים את הסיטואציה? זה יתן לך אינדקציה האם כדאי לך לשנות ניסוח לפני שאתה לוחץ על "שלח".

ג. כשאתה פונה- אל תתחיל איתה.
כותרת קצת מבלבלת, אז אסביר את עצמי: הודעות גנריות של "שלום, אני X, גר באזור Y, עוסק בתחום Z, אשמח להכיר" הן הודעות שאין באמת מה לענות עליהן. מעבר לכך שהן לא מייחדות אותך מהודעות אחרות, ומעוררות חשד שהן הודעת "העתק-הדבק", באמת שאין מה לענות עליהן שלא ירגיש מאולץ. כל ניסוח שעולה בראש הוא ניסוח שמרגיש לא אותנטי, אז הרבה מוותרות על כך מראש.
אם אתה שולח הודעה למישהי ורוצה לעלות את הסיכוי שתקבל מענה, תשלח לה הודעה שקשורה למשהו שהיא כתבה. ולא, אל תגיד את המשפט הנדוש והשקרי "התחברתי למה שכתבת" מבלי שבאמת קראת, או תביא לה איזה ציטוט אקראי שכתבה ותתן עליו חוות דעת שאין מה להגיד עליה מלבד "תודה".
בשביל שתקבל מענה אותנטי, פשוט תמשיך איתה בפרטי דיון נחמד שהתחלתם במרחב ציבורי כלשהו באתר (בונוס אם אתה לא פונה ישר בצורה שקופה, אלא אחרי כמה פעמים שיצא לך להיתקל בה וליצור איתה אינטרקציה פומבית, מה שמעורר תחושת מוכרות שמבדילה אותך מהשאר): בין אם זה משהו שהיא כתבה בפורום, בבלוג שלה או של אחרים.
תנהל איתה את השיחה בנוחות כאילו היא ידידה ותיקה ולא מישהי שאתה רוצה שכבר תשלוט בך. תשאל אותה שאלות פתוחות (שיש מה להרחיב עליהן ולא רק לענות ב"כן/לא") ותביע עניין בתשובות שקיבלת, בלי נסיונות מופגנים לחזר (מה שמייחד אותך מכל השאר שמתנפלים עליה)- ורוב הסיכויים שהיא לא תרגיש מאויימת ולא תמהר לדחות אותך. אחרי שנוצרת תחושת היכרות מינימאלית ביניכם ואתה לא סתם עוד ניק ששלח הודעה מיני מאות שיש לה באינבוקס, אתה יכול להציע את עצמך בצורה הדרגתית, לתת לשיחה פן יותר רומנטי, ואם היא בעניין, דברים יזרמו מעצמם.
dolevrakk
לפני 5 שנים • 25 בפבר׳ 2019

עידכנתי ושיפצתי קלות

dolevrakk • 25 בפבר׳ 2019
תודה רבה לך

אשמח לעוד רעיונות בנושאicon_smile.gif
Zord​(מתחלף)
לפני 5 שנים • 25 בפבר׳ 2019
Zord​(מתחלף) • 25 בפבר׳ 2019
שים תמונה של הגוף שלך בראשית בפרופיל זה יספק הוכחה שאתה חתיך
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 25 בפבר׳ 2019

Re: עידכנתי ושיפצתי קלות

dolevrakk כתב/ה:
תודה רבה לך

אשמח לעוד רעיונות בנושאicon_smile.gif


רק רציתי לומר שבחרת תמונה מהממת. אחת המוצלחות (הכותב אינו שולטת או אפילו נקבה)
המלכהx​(שולטת)
לפני 5 שנים • 25 בפבר׳ 2019

לא להתייאש

המלכהx​(שולטת) • 25 בפבר׳ 2019
אני באתר כבר מעל עשור.
הכרתי אנשים מדהימים.
נמצאת בזוגיות מדהימה מעל שנתיים.
הכל אפשרי עם קצת סובלנות.

נתנו לך כאן עצות טובות. תתחיל לכתוב בלוג, גם בכדי שיכירו אותך, גם בכדי שתוכל להכיר את עצמך.
כך תכנס לתודעה של אנשים.

בהצלחה!!!
האבי
לפני 5 שנים • 25 בפבר׳ 2019
האבי • 25 בפבר׳ 2019
ארכ שכחה להגיד לך גם לעדכן את הגיל ל 27 ואת הגובה ל 183 .
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 26 בפבר׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 26 בפבר׳ 2019
אחלה ניסיון עקיצה icon_smile.gif
דווקא כתבתי לו לא לשים דגש על הפרטים הטכניים השטחיים. כל הטקסט שלי סובב סביב הרושם המנטלי שהוא משאיר ואיך לשפר אותו.
הסברתי לו איך לעורר עניין, איך ליצור תחושת נוחות וכימיה שיבדילו אותו מהשאר ויעלו את הסיכויים שלא רק יזכה למענה אלא גם יתחבב על מי שהוא כותב לה.
הפרופילים הכי חרושים ולא מעוררי עניין הם של אלו שסובבים סביב פרטים טכניים, של אלו שכותבים בדיוק כמו השאר שהם 1.80+ מטר ושמים איזו תמונה שלהם בלי חולצה, תמיד באותה פוזה של סלפי עם הטלפון מול המראה בחדר השינה או האמבטיה, כי הם שמעו "שזה מה שמושך נשים".
כשרציתי להכיר, אלו היו הגברים הראשונים שהעדפתי לא לענות להם. כי הפרופיל שלהם צורח שהם לא מעניינים ונטולי אישיות כי הם פשוט העתק זהה של פרופילים אחרים, לא שונים משאר הניקים כאן שמזנקים על כל אישה.
תבינו, זאת לא בעיה עבור שולטת (או אישה בכלל) להשיג מישהו גבוה ושרירי, מלא מציגים את עצמם ככאלו, זה כבר לא מפתיע או ייחודי. מה שמבדיל נשלט משאר הנשלטים אצלך באינבוקס זה איך הוא גרם לך להרגיש. זה מה שיגרום לשולטת לכתוב לך בחזרה הודעה, ולצפות למענה עליה במקום לשכוח שבכלל הגיבה לך כי סוף-סוף הייתה לה הזדמנות לכתוב משהו שדרש ממנה מחשבה, משהו שונה מ"תודה, ומה איתך?" שהיא מגיבה בנימוס מאולץ ומשמים לעשרות שבאו לפניך.
אישה לא תמהר לסנן מישהו שמעניין לה לדבר איתו, שגורם לה להרגיש מיוחדת, שהיא מרגישה שמקשיב לה ולא עושה רושם שהוא רק מדקלם את מה שהוא חושב שיכניס אותו למיטה איתה בדיוק כמו השאר.
שולטת לא תמהר לסנן נשלט שהיא בכלל לא מרגישה שמתחיל איתה. אין לה סיבה לסנן אם היא מרגישה שהשיחה איתה היא המשך ישיר לדיון קודם שהיא נהנתה ממנו ולא נסיון חנופה. אם היא לא מרגישה שהוא מתחיל איתה, היא גם לא תתעכב על פרטים טכניים כמו גובה כתנאי להמשך השיחה.
ובדיוק כשזה ככה, לא מופגן- זה לא משדר נואשות, וזה מעלה את סיכויים שתתחבר אליו כשהוא משקיע באינטרקציה ביניהם, בצורה קלילה, כבדרך אגב, מבלי להפוך את זה לטקס חיזור מייגע שצריך להפעיל נגדו את כל הפילטרים שיש לה.
הקשרים הכי טובים שלי מכאן היו עם גברים שלא שלחו לי הודעת היכרות סטנדרטית אלא פנו אלי אחרי שכבר דיברנו כמה פעמים במרחב ציבורי, ועד הרגע שנפגשנו לא דיברנו על בדס"מ, וגם לא ידעתי איך הם נראים מעבר לתמונת הפנים הונילית שלהם בווסטצפ. השיחות איתם כל כך זרמו שהדבר האחרון שעניין אותי זה להתעסק עכשיו בתאריך לידה או בכל פרט טכני אחר.
גבר שיודע לסקרן, לא צריך לציין מה הגובה שלו בשביל שיתחילו איתו שיחה. גבר שלא יודע או שלא בזין שלו להשקיע, יציג את הנתונים הכי שטחיים שלו כמאפיינים עיקריים בתקווה שזה מה שיתן לו מזל. ולרוב זה לא, ולכן גם נשלטים חתיכים כותבים שהם לא מוצאים אף אחת, ולא מבינים למה.
האבי
לפני 5 שנים • 26 בפבר׳ 2019
האבי • 26 בפבר׳ 2019
חחח זה כי אני מחבב אותך icon_smile.gif