בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטות-מילה גסה?

israelislave
לפני 5 שנים • 26 בפבר׳ 2019
israelislave • 26 בפבר׳ 2019
ArchAngel כתב/ה:
א. תשפץ פרופיל.
הפרופיל של הוא בדיוק כל מה שמרתיע את השולטת ההמוצעת בכלוב: תמונה פורנוגרפית בוטה בענק, פירוט עצמי דליל וטכני שרובו מרוכז בפנטזיות מיניות, והדובדבן שבקצפת: לינק לאתר הפורנו החביב עליך.
שולטת שמקבלת הודעה מפרופיל כזה חושבת "עוד אחד שחי בסרט פורנו" ולא תשמח לענות לך. תשנה את התמונה למשהו יותר סולידי, תוריד את הלינק לאתר הפורנו, תפרט יותר על הגבר שאתה ופחות על הפנטזיות המיניות שלך- בדיוק כמו שהיית עושה באתר הכרויות רגיל.

ב. תתייחס לשולטות כמו לנשים.
אתה לעולם לא תכיר אישה על בסיס הפטישים שלך, אם אפילו אם אלו הפנטזיות הכי רטובות שלה.
בדיוק כמו שאף אישה לא תשכב איתך רק כי היא סטרייטית ואתה גבר.
אישה צריכה להרגיש חיבור איתך, שיש ביניכם כימיה, שאפשר לבטוח בך ובכלל שאתה גבר מעניין ולא כזה שאין לו חיים מעבר לסקס/בדס"מ.
להרבה נשלטים יש נטייה שגויה לחשוב שנשים בדס"מיות שונות מנשים באוכלוסיה הכללית, שאיתן ישר אפשר לגלוש לנושאים מיניים כי אלו גם הפנטזיות שלהן, אבל בעיניי נשים זה מתפרש אחרת. בכל פעם שאתה מקליד משהו לאישה שאתה עוד לא מכיר היטב, תחשוב שאתם יושבים באחד הדייטים הראשונים, האם זה הטיימינג והניסוח שהיו הולמים את הסיטואציה? זה יתן לך אינדקציה האם כדאי לך לשנות ניסוח לפני שאתה לוחץ על "שלח".

ג. כשאתה פונה- אל תתחיל איתה.
כותרת קצת מבלבלת, אז אסביר את עצמי: הודעות גנריות של "שלום, אני X, גר באזור Y, עוסק בתחום Z, אשמח להכיר" הן הודעות שאין באמת מה לענות עליהן. מעבר לכך שהן לא מייחדות אותך מהודעות אחרות, ומעוררות חשד שהן הודעת "העתק-הדבק", באמת שאין מה לענות עליהן שלא ירגיש מאולץ. כל ניסוח שעולה בראש הוא ניסוח שמרגיש לא אותנטי, אז הרבה מוותרות על כך מראש.
אם אתה שולח הודעה למישהי ורוצה לעלות את הסיכוי שתקבל מענה, תשלח לה הודעה שקשורה למשהו שהיא כתבה. ולא, אל תגיד את המשפט הנדוש והשקרי "התחברתי למה שכתבת" מבלי שבאמת קראת, או תביא לה איזה ציטוט אקראי שכתבה ותתן עליו חוות דעת שאין מה להגיד עליה מלבד "תודה".
בשביל שתקבל מענה אותנטי, פשוט תמשיך איתה בפרטי דיון נחמד שהתחלתם במרחב ציבורי כלשהו באתר (בונוס אם אתה לא פונה ישר בצורה שקופה, אלא אחרי כמה פעמים שיצא לך להיתקל בה וליצור איתה אינטרקציה פומבית, מה שמעורר תחושת מוכרות שמבדילה אותך מהשאר): בין אם זה משהו שהיא כתבה בפורום, בבלוג שלה או של אחרים.
תנהל איתה את השיחה בנוחות כאילו היא ידידה ותיקה ולא מישהי שאתה רוצה שכבר תשלוט בך. תשאל אותה שאלות פתוחות (שיש מה להרחיב עליהן ולא רק לענות ב"כן/לא") ותביע עניין בתשובות שקיבלת, בלי נסיונות מופגנים לחזר (מה שמייחד אותך מכל השאר שמתנפלים עליה)- ורוב הסיכויים שהיא לא תרגיש מאויימת ולא תמהר לדחות אותך. אחרי שנוצרת תחושת היכרות מינימאלית ביניכם ואתה לא סתם עוד ניק ששלח הודעה מיני מאות שיש לה באינבוקס, אתה יכול להציע את עצמך בצורה הדרגתית, לתת לשיחה פן יותר רומנטי, ואם היא בעניין, דברים יזרמו מעצמם.



לגזור ולהדביק על מסך המחשב.
dolevrakk
לפני 5 שנים • 26 בפבר׳ 2019
dolevrakk • 26 בפבר׳ 2019
תודה רבה חברים יקרים!
עוד הצעות?
יום מקסים לכולם
שוטרת*
לפני 5 שנים • 26 בפבר׳ 2019
שוטרת* • 26 בפבר׳ 2019
אני אדבר בשם עצמי. נשלט שפונה אלי מלכתחילה כאל שולטת, דוחה אותי. אני מזלזלת בו ובפנייה שלו. בפני מי אתה ממהר כל כך להיכנע? בפני ניק?
נשלט צריך להרוויח את הטייטל הזה, ושולטת צריכה לגדול לתוך הטייטל הזה. פנה כאדם לאדם, תעניין אותי באינטלקט שלך, במי אתה ובלי רשימת מכולת של רצונות וצרכים שאינם מעניינים או רלוונטים בשלב התחלתי.
אם תצליח לעניין, הקשר יתפוס באופן ברור מאליו כמעט, כיוון דומיננטי בדסמי, פשוט כי כך אני חווה קשרים.


**הבהרה: זהו טיפ כללי ליצירת קשר בעיני. לא הזמנה משום כיוון כלפי אף אחד ספציפי.
נשוי חתיך מתחלף
לפני 5 שנים • 26 בפבר׳ 2019
נשוי חתיך מתחלף • 26 בפבר׳ 2019
israelislave מדייק מאד. רוב הנשים שאתה מוכן שישלטו בך, לא תהיה מוכן להסתובב איתן ברחוב, הן לא נראות טוב בלשון המעטה..

לדעתי יש אפשרות נוספת, שמתקשרת למה שאמר israelislave - תיכנס לאתר היכרויות ואנילי, תספר כמה אתה יודע לנקות ומוכן לקפל כביסה ולפנק (מסאג'ים וכו') ותקבל היצע איכותי יותר. גם יש אפשרות לתפוס מישהי עם נטיות בדסמ קלות ולהפוך אותה למלכה, אבל זה אף פעם לא יהיה הדבר האמיתי..
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 26 בפבר׳ 2019
"היצע איכותי יותר"? "לא נראות טוב בלשון המעטה"?
כולי תקווה שכל שולטת בכלוב תקרא את הגועל נפש שאתה כותב ככה בקלילות.
אני מציע שפשוט תסגור את הפרופיל הנשוי והחתיך שלך ותלך לאן שיש היצע איכותי.

Dolevrakk, הנה עצה מה לא לעשות. לא לכתוב מה שכתבו מעליי. איכס
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 26 בפבר׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 26 בפבר׳ 2019
נשוי חתיך מתחלף כתב/ה:
israelislave מדייק מאד. רוב הנשים שאתה מוכן שישלטו בך, לא תהיה מוכן להסתובב איתן ברחוב, הן לא נראות טוב בלשון המעטה..

לדעתי יש אפשרות נוספת, שמתקשרת למה שאמר israelislave - תיכנס לאתר היכרויות ואנילי, תספר כמה אתה יודע לנקות ומוכן לקפל כביסה ולפנק (מסאג'ים וכו') ותקבל היצע איכותי יותר. גם יש אפשרות לתפוס מישהי עם נטיות בדסמ קלות ולהפוך אותה למלכה, אבל זה אף פעם לא יהיה הדבר האמיתי..

אתה מודע לכך שהוא רק ציטט אותי? העצות להיכרות בסגנון ונילי במרחב הבדס"מי אלו המילים שלי.
ומה עם להסתובב בציבור עם גברים שלא יודעים לקרוא, ובעיקר להתנסח, זה לא מביך?

לפותח השרשור: גבר כמו המגיב הזה, זה גבר ששרף את עצמו באתר הזה. גם השולטת הכי יפה באתר, ברגע שתקרא בהיסטוריית ההודעות שלו, תפסול אותו במקום על השיפוטיות והשטחיות.
ויש כאן מספיק שולטות שיביאו את זה לידיעתה כשהניק שלו יעלה, אם היא בעצמה לא תשים לב.

בנוגע לעצה ליצור פרופיל במרחב עם הצעות שליטה "מרומזות": אתה תעשה turn-off למלא נשים, כי אפילו שולטות מחפשות מישהו שיהיה דומיננטי באישיות, או לכל הפחות מישהו שיש לו חיים מעבר לבדס"מ.
אם אתה מציג את עצמך כפרייאר שאוהב לנקות ולכבס לנשים זרות, אתה מוריד לעצמך ניקוד, במיוחד בעיניי וניליות.
במקרה "הטוב", יראו אותך כנואש שלא מצליח להשיג נשים ומציע שירותים בכדי לזכות במעט יחס, במקרה הגרוע אתה תעשה לאותן נשים אסוציאציה רעה לכל המטרידים שפותחים פרופילים במרחבים ונילים בשביל לשכנע וניליות לשלוט בהם והפרופיל שלהם נראה בדיוק ככה, ותחסם עוד לפני שתספיק להוציא מילה.
dolevrakk
לפני 5 שנים • 26 בפבר׳ 2019
dolevrakk • 26 בפבר׳ 2019
מסכים איתך ארכ!
אני גם מבין את הרצון להשתלב באתר חיצוני וונילי אבל צריך לעשות את זה חכם ובשונה מאיך שמגדירים את עצמנו פה באתר.

באמת מעניין אם יש פה מישהו שמצא שולטת רצינית פה באתר ויש בניהם יחסי שליטה ביום יום..
אשמח לשמוע על כאלה וכאלה)icon_smile.gif
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 26 בפבר׳ 2019
לא מזמן היה שרשור על האם הכרנו דרך האתר, אתה יכול לחפש.
אני מכיר מפה זוגות נשלט/שולטת שיחד חצי שנה, 8 שנים ושני זוגות שהכירו פה והתחתנו בהמשך. אין לי שולטת, אבל האדון ואני שנה ביחד (אתה צודק, אדוני, שנה וחודשיים)
Zord​(מתחלף)
לפני 5 שנים • 26 בפבר׳ 2019
Zord​(מתחלף) • 26 בפבר׳ 2019
אני מציע לכל שולטות הכלוב לפתוח קורס לנשלט הנוב - בקורס יסבירו לנשלט מה הוא צריך לרשום, איך הוא צריך להתנהג ואיך כדאי לו להיראות על מנת שיוכל לזכות בהזדמנות להיכנס לרשימת המועמדים הראויים.

OP, אם אתה סתם קינקי (אני כזה) עם סטיות/פתישים לא קיצוניים מבחינת אנשים ונילים, אז באמת לך על אפליקציות או ברים/מועדונים.
זה אפילו יתן לך יתרון כי הסקס איתך יהיה יותר מעניין וכבר כמעט כל אחד יודע מה זה BDSM.