סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פיקניק קשירות עולמי 21.6 - Bondage picnic around the world

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 4 שנים • 21 במאי 2019

פיקניק קשירות עולמי 21.6 - Bondage picnic around the world

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 21 במאי 2019
ביום שישי ה-21 ביוני בין השעות 13:00 ל-17:00 נערוך פיקניק לחובבי חבלים וקשירות.

זו השנה הרביעית שבה ישראל משתתפת באירוע של
Bondage picnic around the world
והפעם, בניגוד למסורת של כל השנים הקודמות שבהן היינו הראשונים מסביב לעולם לחגוג את הפיקניק, נהיה בעצם האחרונים לחגוג את הפיקניק מסביב לעולם (כדי שלא להתנגש עם מצעד הגאווה בתל אביב ב-14 ביוני).

הפיקניק יתקיים באתר נטוש באזור המרכז שמאפשר מעט יותר פרטיות מאשר פארק ציבורי. אני מודע לכך שקשה להבטיח פרטיות וביטחון מלאים באתר פתוח, עם זאת אני מאמין שאם מתנהלים בצנעה ובשקט נוכל לקשור ולהיקשר בתנאים מעט טובים יותר מאשר בפארק ציבורי. אני מבין שזה מתאים למי שמעט יותר הרפתקנים/ות בנשמתם/ן, אבל אנחנו רוצים ליצור מרחב מאפשר למפגשים לקושרים/ות ונקשרים/ות בישראל ולהמשיך את המסורת של פיקניק חבלים מסביב לעולם שמתקיים באותו סוף שבוע.

כדי להשתתף בפיקניק כתבו לי בבקשה לכתובת הדוא"ל שלי
Dan.Kapdan@gmail.com
עד לתאריך 12.6 וכשבוע לפני הפיקניק אעביר את המידע לגבי המיקום לנרשמים/ות.

כמה פרטים לגבי ארגון המפגש:

* מאחר שזה אתר נטוש, על המשתתפות/ים להביא איתם מזון והרבה מים (אפשר גם שתיה קלה) ולאסוף איתם את השאריות בסיום הפיקניק.

* כדי לקשור בנחת בשטח מומלץ להביא שמיכת פיקניק כדי לחצוץ בין משטחי הבטון והחצץ לבין העור של הקושרות/ים והנקשרים/ות.

* אני חושב לארגן צלמים/ות מבין המשתתפים עבור מי שירצו תמונות למזכרת מהפיקניק, מבלי לסכן את הפרטיות של משתתפות/ים אחרים. לא ניתן לצלם בטלפונים סלולריים במהלך הפיקניק.

* כדי להגביר את סיכויי ההצלחה ולמען הבטיחות, לא אעלה כאן מידע מדויק לגבי המיקום, ואני מבקש גם לא להעלות ספקולציות לגביו. הסיבה היא לגמרי עניין של בטיחות מידע, ולהקטין את הסיכויים שהמידע יזלוג החוצה.

* מידע על מיקום הפיקניק והוראות הגעה יישלחו למשתתפים/ות לפני הפיקניק. כדי לשמור על בטיחותכם יחד עם שאר המשתתפים/ות, אין להעביר פרטים על מיקום הפיקניק לאנשים אחרים לפני, תוך כדי ואחרי האירוע. ההזמנות הן אישיות. אם יש לכם חברות/ים שרוצים להשתתף - העבירו להם את כתובת הדוא"ל שלי כדי להירשם.

* יכולים להציע מקומות ברכב שלכם או מעוניינים בטרמפ לפיקניק? אשמח אם תוכלו לשרשר בקשות והצעות תחבורה להודעה זו ולעדכן אותי במייל שלכם אלי...

* בחודש יוני ייתכנו תנאי מזג אויר קשים ולכן נשלח ביום הפיקניק (שישי) בסביבות השעה 9:00 מייל שמעדכן האם הפיקניק מתקיים או שנדחה אותו למועד אחר במידה ומזג האויר לא יתאים. אנא בידקו את תיבת הדואר שלכם/ן בסביבות שעה זו כדי להתעדכן!

להתראות בפיקניק,
דן חייכן icon_cool.gif

----
יש משתתפים/ות שמחפשים טרמפים מירושלים ומבאר שבע לפיקניק.
אם את/ה מסוגלים להסיע אותם, אנא פנו אלי כאן או בכתובת המייל שלי ונקשר ביניכם.
    התגובה האהובה בשרשור
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 4 שנים • 12 ביוני 2019
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 12 ביוני 2019
מידע על מיקום הפיקניק והוראות הגעה נשלחו למשתתפים/ות שנרשמו לפיקניק בכתובת
Dan.Kapdan@gmail.com

כדי לשמור על בטיחותכם יחד עם שאר המשתתפים/ות, אין להעביר פרטים על מיקום הפיקניק לאנשים אחרים לפני, תוך כדי ואחרי האירוע. ההזמנות הן אישיות. אם יש לכם חברות/ים שרוצים להשתתף - העבירו להם את כתובת הדוא"ל שלי כדי להירשם.

- יכולים להציע מקומות ברכב שלכם או מעוניינים בטרמפ לפיקניק? אשמח אם תוכלו לשרשר בקשות והצעות תחבורה להודעה זו ולעדכן אותי במייל שלכם אלי

להתראות בפיקניק!
icon_cool.gif