צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התחלת שיחה

Erykah
לפני 4 שנים • 17 ביולי 2019
Erykah • 17 ביולי 2019
אוי נו באמת, כתבתי את מה שכתבתי בהקשר של נושא השיחה ולא במובן פילוסופי כולל ורחב יותר. ובהקשר של העולם הזה יש core כי יש הכוחות המניעים שלך. ברמה הכי בסיסית וראשונית, יש הבדל מאוד גדול בין מי שיפנה / רוצה שיפנו אליו ככה ללא היכרות לבין אנשים שאצלם זה תלוי ונבנה בתוך קשר והיכרות. ההבדל שנובע מהדבר *הזה* הוא מאוד משמעותי ובמקרה הזה פניות מהסוג הזה מלמדות משהו על הבדסמ של האדם. יש מי שזה מתאים לשלו והיה פוסל אחרת, יש את מי שזה מספיק לו כדי לפסול.
ואגב, זה שאנשים משתנים לא אומר שאין להם טבע, בכלל או ברגע נתון.
ו"תלוי במצב" זה לא כזה דינאמי בהקשר הזה כמו שאתה מנסה להציג את זה, כי יש לא מעט מקומות שבהם בכל מצב סביר תתנהג בצורה כזו אחרת, בייחוד כשמדובר באינטראקציה עם זרים.

אז כן, אני מעדיפה שמי מרגיש לו נכון לפנות אליי כמלכתי יפנה אליי ככה ולהבין כבר בפניה שהוא לא בשבילי, מאשר שיפנה אליי אחרת (כי אמרו לו, לא כי הרגיש אחרת) ואז ידרש יותר מזה כדי לגלות את זה.
וכן, אני יכולה לחתום לך ש*כל* מי שהיה רלוונטי בשבילי עד היום, בשום שלב או "מצב" לא היה לו נראה לו הגיוני לפנות ככה למישהי שהוא לא מכיר.
petka11​(שולט)
לפני 4 שנים • 17 ביולי 2019
petka11​(שולט) • 17 ביולי 2019
אריקה(ח) - אנשים לא יודעים מה מקובל ואיך להתנהג בצורה טובה, אז שואלים, לומדים, משתפרים.
"יצר לב אדם רע מנעוריו..." ברור שבפנים יש לו מניעים מסוימים, אבל אנחנו שופטים לפי מה שהבן אדם מציג, קשה מאוד לשפוט מה יש בפנים.
וקשה להבדיל אם זה בן אדם טוב וכנה אבל כזה שלא יודע איך להביע את עצמו או בן אדם שקרן ונצלן עם כישורי משחק מטורפים שיגרום לך להאמין שהוא ממש תמים.

כל מקרה אצל בין אדם ממוצע החיצוניות משפיעה על פנימיות - אז אם הוא יתנהג יפה ומנומס ככה הוא גם ירגיש וזה יהפוך להיות חלק ממנו, ואז תקבלי נשלט שהוא תמיד כזה וזה "הבדסמ שלו".

לדעתי זה בכלל ישפר את הנשלטים שפה ואז בעצמך תוכלי לראות מי הוא כזה שמנסה להשתפר ולשרת את השולטת שלו יותר טוב ככה שיותר מתאים לה, וכאלה שלא אכפת להם.
רעשן
לפני 4 שנים • 17 ביולי 2019
רעשן • 17 ביולי 2019
אבל גם הצד השני יש לו פה מילה.
כי יש נשים שולטות שדווקא כן רוצות שיפנו אליהן כמו כלבים סמרטוטים אולי כי זה עושה להן את זה או שזה מה שהן מחפשות וזה עובד.
ויש כאלה שמעדיפות את הצד השני של המטבע.
אני חושב שצריך להדגיש את זה בפרופיל איך היא מצפה שהנשלט יפנה אליה ואיך תתנהל השיחה.
ועוד דבר יש קטע של נשים לא להתייחס להודעות בצא'ט,אני תמיד אומר אם לא בא לך או לא נראה לך או לא מתאים לך איך שהנשלט פנה אלייך פשוט תגידי לא מעוניינת והוא גם יבין לא לשלוח יותר הודעות.גם שאנחנו באתר של בדסמ צריך לשמור על נחמדות אחד לשנייה
icon_smile.gif
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 17 ביולי 2019
ArchAngel​(שולטת) • 17 ביולי 2019
נשים שנהנות מפניות כאלו הן מיעוט כל כך זניח, ורובן הן בכלל הם, כלומר גברים מתחזים שזו הדרך שלהם להטמין לנשלטים חרמנים נאיביים מלכודת.
(עניין ההתחזויות הוא נושא שהתעמקתי בו מאוד. כל פרופיל כזה שנתקלתי בו הוכחתי שהוא של גבר כשמצאתי את התמונות והטקסטים שטען ששלו משוייכים לדוגמניות אינסטגרם ולבלוגרי רשת אחרים).

אם זה יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי, זה לא אמיתי ב 99% מהמקרים. ומקרה יוצא מן הכלל של אישה אמיתית שרוצה שגבר זר לה שהיא לא מכירה ואולי בכלל לא נמשכת אליו ישר יזנק עליה ויתחיל לפרט לה את הפנטזיות שלו זה מקרה שלא מעיד על הכלל ולא מצדיק לפתוח ככה שיחה עם שולטות.
תתחיל כל שיחה בנימוס, במקסימום, אם זה באמת הקטע שלה היא תבקש שתכנס לדמות של הנשלט.

שולטות מסננות אותך בצ'אט בדיוק בגלל הגישה הזו.
אם אתה מעיד שאתה לא מצליח להשתלט על עצמך אחרי שקראת בלוג שמצאת מחרמן, אז זאת התשובה שלך ואף אחת לא צריכה לכתוב לך מכתב דחיה בשביל שתבין מה לא בסדר במה שכתבת, די שתקרא את שכתבת ותשאל את עצמך האם היית פונה ככה לאישה זרה פנים אל פנים בשביל שתבין מה לא לכתוב.
הרוב המוחלט רואות בפניה כזו זלזול בהן. וגם בדיונים בנושא, כדוגמת זה, שבהם יש שולטות שכותבות "שיש שולטות שכן אוהבות פניות כאלו", הן לא קובעות את ההנחה הזו בשם ההעדפות של עצמן אלא על סמך מקרים ששמעו עליהם או פרופילים שנתקלו בהם אך אין להן מושג וודאי מי באמת עומד מאחורי הפרופילים או מה מידת האותנטיות של הידיעות האלו. על עצמן הן תמיד מעידות שזו התנהגות לא מקובלת מבחינתן.
עוד לא נתקלתי בשולטת אחת שהיא לא מתחזה שהעידה שהתנהגות הזו היא מה שכובש את ליבה. הטיעון בדבר חיבה לפניות מהסוג הזה תמיד מיוחסת "לשולטות האחרות" ולעולם לא לדוברת עצמה.

אגב, לא מסכימה עם ההנחה שעדיף שנשלט יפנה ישר ב"מלכתי" בשביל שידעו לסנן אותו.
אני מבינה את הרציונל שזה מקל על הסינון ואת החשש מנשלטים שיתחילו לדקלם טקסטים שלא מאפיינים אותם ויבזבזו את הזמן. אבל ברוב המקרים, לא מדובר באנשים בעייתיים אלא בכאלו שלא מודעים נקודתית לאיך ליצור אינטרקציות בעולם השליטה כשהוא מלא במלא רמזים סותרים ומבלבלים.
רוב פניות "המלכההההה אניי סמרטוטטטטט" שקיבלתי, לאחר שהתעמקתי בכותב (כן, לפעמים יש לי יותר מדי זמן פנוי), גליתי שהיו שייכות לאדם מספיק אינטיליגנט שיודע לכבד נשים, פשוט היה משוכנע "שיש שולטות שאוהבות את זה" כי משום מה זאת ההנחה שמקובלת אפילו בדיונים מהסוג הזה גם ע"י שולטות שעצמן לא היו רוצות לקבל פניה כזו.
מי שסתם מדקלם טקסט שלא שלו, זה יהיה ניכר עליו בהמשך האינטרקציה איתו. אצל הרוב זה פשוט עניין של חוסר מודעות בעוד האישיות שלהם תקינה לחלוטין.
Erykah
לפני 4 שנים • 17 ביולי 2019
Erykah • 17 ביולי 2019
בואי אל תכניסי לי מילים לפה (:
לא אמרתי שפניה כזו צריך לסנן, אמרתי שפניה כזו מקלה עליי את הסינון.
זה שאת לאחר התעמקות מצאת אדם שרלוונטי בעינייך - מעולה. מוזמנת להתעמק לאחר שפונים אלייך כמלכתי.
אדם שיהיה מבולבל מהאינטראקציות המורכבות ויפנה אליי ככה כי הוא חושב שזה מה שאני רוצה (שלהבנתי זו המסקנה המפייסת שהגעת אליה אחרי ההתעמקות), זה לא אדם ש*אני* מחפשת. אז כן, הייתי מעדיפה להיות מסוגלת לסנן מראש ולחסוך את ההתעמקות והזמן לשנינו כדי להבין שזה לא מתאים לי.
בקריטריונים שלי - אדם שמתפשר על עצמו ומתאים את עצמו למישהי בניגוד לדעתו או ללא מחשבה על כזו, מבלי שום היכרות וברגע אפס - זה לא מישהו שאהיה מעוניינת בו, בלי שום קשר וללא תלות בשאר הדברים הנפלאים הנוספים שאולי ניתן לגלות בו בהתעמקות נוספת. ולי, דווקא אין יותר מידי זמן פנוי.

לכל עניין המחקרים שלך שלקחת על עצמך, אני בכלל לא מתייחסת, כי אין לזה שום בסיס וזה גם לא רלוונטי בעיניי. אני כן יכולה לומר לך שזו כן תופעה שנתקלתי בה *במציאות* אצל *נשים אמיתיות* שדורשות את הפניות האלו. לא יודעת לומר על האחוז שלהן, כי אני לא עוסקת בסטטיסטיקות מומצאות או זורקת אחוזים אקראיים לאוויר כדי להשמע חכמה או צודקת, אבל חלקן באוכלוסייה גם לא רלוונטי בעיניי. גם אם אלו שאני מתייחסת אליהן, הן היחידות בעולם כולו, זה לא משנה את זה שהן קיימות, שיש שולטות שזה מה שהן מחפשות, שיש נשלטים שזה מה שהם מחפשים, שאלו מתאימות לאלה וההיפך ושאם היחס המספרי ביניהם לא מאוזן ולא לטובת הנשלטים - זה ממש לא בעיה שלי ו/או מעניין אותי, וזה שלנשלטים ההם חסרות אופציות - בטח לא הופך אותם למתאימים יותר לי.
petka11​(שולט)
לפני 4 שנים • 17 ביולי 2019
petka11​(שולט) • 17 ביולי 2019
אז את בעצם מחפשת נשלט שלא מתפשר ומתאים את עצמו אליך, בעל דעות מוצקות, לפחות בהתחלה? 🤔
יפה..
שרמומית
לפני 4 שנים • 17 ביולי 2019

...

שרמומית • 17 ביולי 2019
רעשן כתב/ה:
אני מבין מה את אומרת אבל עדיין כשאתה קורא פרופיל שכולו רק שליטה טוטאלית והבלוג כולו שליטה ומיני אתה לא יכול לעצור את עצמך מלהתחיל את השיחה בגבירתי או במלכתי
זאת דילמה רצינית


היא לא גבירתך וגם לא מלכתך, זאת מישהי שאתה לא מכיר.
Zord​(מתחלף)
לפני 4 שנים • 17 ביולי 2019
Zord​(מתחלף) • 17 ביולי 2019
אל תפנה לשולטות, תהיה מספיק שווה כדי שהן יפנו אליך.
ברגע שמישהי מעוניינת בך אז השאר כבר יזרום לך על Easy mode, ברגע שאתה פונה למישהי שלא מעוניינת תתכונן ל Impossible mode.