בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סשן!!!! (בדיוק כזה העברתי עכשיו לעבדי הנאמן)

THE_DOMINA666
לפני 20 שנים • 30 ביוני 2003

סשן!!!! (בדיוק כזה העברתי עכשיו לעבדי הנאמן)

THE_DOMINA666 • 30 ביוני 2003
כשהוא ביקש ממנה, בפעם המאה, להשתעשע במשחקי שליטה, היא הפתיעה אותו והסכימה, אבל בתנאים שלה.
הוא הסכים בהתלהבות, יאללה, תקשרי אותי ונתחיל במשחק.
לא כל כך מהר, היא אמרה, קודם רד מהמיטה, תתפשט ותעמוד לפני בדום מתוח.
עכשיו, לפני שאני קושרת אותך, זו ההזדמנות האחרונה שלך להתחרט. ברגע שאני קושרת אותך תאבד את כל הזכויות – תהפוך לעבד שלי. אני אעשה לך כל מה שאני רוצה ואתה תציית לי באופן מלא.
מאה אחוז מצידי, הוא אמר.
היא קשרה את ידיו זו לזו עם חבל מאחורי גבו, אך לא צמודות, אלא עם מעט חבל ביניהן, באופן שמנע ממנו להזיז את ידיו קדימה מעבר לצידי גופו. היא התבוננה בו, סטרה לו ואמרה – זהו, אתה ביקשת את זה. שכב על השטיח, פנים למעלה.
הוא שכב כפי שצווה והיא קשרה את רגליו בחבל זו לזו.
הוא שכב על הגב, על השטיח שלמרגלות המיטה, ידיו צמודות לצידי גופו, בלי יכולת להזיזן, רגליו קשורות, והבין שהוא באמת בשליטתה המלאה.
היא עמדה מעליו בפיסוק, הסתכלה לו בעיניים ואמרה: אתה הולך לקבל הרבה יותר ממה שביקשת, אני הולכת להשפיל אותך כל כך, ששוב לא תחלום אפילו לבקש ממני שוב "לשחק" איתך. עכשיו, אני עומדת להבהיר לך את הכללים הבסיסיים שאתה חייב לציית להם. כדאי לך להקשיב היטב, כי אני לא אחזור על עצמי ואתה תיענש בחומרה על כל חוסר ציות.
1. אתה חייב לציית לכל פקודה שלי מיידית ולעשות בדיוק מה שאני מצווה.
2. אסור לך לדבר אלא אם אני פונה אליך , ואז מותר לך לענות רק "כן גבירתי" או "לא גבירתי".
3. בכל מקרה שלא תעשה בדיוק מה שציוויתי, כמו שציוויתי ומייד כשציוויתי, ובכל מקרה שאני לא אהיה מרוצה מההתנהגות שלך – תיענש. בפעם הראשונה תחטוף שתי סטירות, והעונש יגדל בעוד שתי סטירות בכל פעם. כשמגיע לך עונש – אתה חייב לבקש אותו ולבקש את מספר הסטירות שמגיעות לך. אם לא תבקש עונש כשמגיע לך – מספר הסטירות יוכפל. אם תבקש עונש כשלא מגיע לך – תקבל אותו בכל מקרה. אחרי כל סטירה אתה חייב להודות לי "תודה גבירתי".
4. מילת ההצלה שלך היא "אני נכנע גבירתי". יש לך זכות להשתמש בה פעם אחת בלבד. כשתגיד אותה, אני אפסיק את הפעולה הספציפית שעשיתי ולא אחזור עליה.

מובן עבד? כן, הוא נעה. היא חיכתה רגע, הסתכלה בו, חייכה ואמרה, ברכותיי, הרווחת את העונש הראשון שלך, ואפילו הכפלת אותו כי שכחת לבקש אותו.
היא התיישבה על חזהו, הרימה את ידה לאט ובדרמטיות, חייכה וסטרה לו די חזק. הוא היה המום, ופתח את פיו כדי להתנגד, אך המבט בעיניה הזכיר לו להגיד "תודה מלכתי". היא צחקה ואמרה, אתה לומד". 3 הסטירות הבאות היא חזקות לא פחות מהראשונה והקול שלו כמעט נשבר כשהוא הודה לה על הסטירה הרביעית.
תחושת הכח והשליטה ריגשה אותה והיא החטיפה לו עוד סטירה לפני שקמה ממנו.

היא התיישבה על המיטה מעליו, חלצה את נעליה, והניחה את כפות רגליה העירומות על פניו, מכסה את פיו ואפו. לקק עבד, היא אמרה, כפות הרגליים שלי היו סגורות בנעליים כל היום והן צריכות ריענון. אל תמהר, יש לנו המון זמן, לקק טוב טוב כל מילימטר ותמצוץ כל אצבע.
היא התיישבה לה בנוחות בזמן שהוא שירת את כפות רגליה, קראה קצת עיתון, ואז שוחחה בטלפון עם חברתה לינדה. היא ידעה היטב כמה הוא לא סובל את לינדה , וסיפרה לה בדיוק מה קורה, איך הוא הפך לעבד שלה, קשור למרגלותיה ומלקק את כפות רגליה, כשזאת רק ההתחלה. חכי רגע היא אמרה, ופנתה אליו, היי מותק, מה דעתך שאני אזמין את לינדה להצטרף אלינו? רק לא זה הוא אמר. היא התכופפה אליו צוחקת, סטרה לו ואמרה, זו היתה שאלה רטורית טמבל. סתום ת'פה ותמשיך ללקק.
היא המשיכה בשיחה עם לינדה, כששתיהן מצחקקות, ובסיום אמרה לה שאולי היא תזמין אותה בהמשך להצטרף.
היא סיימה את השיחה עם לינדה, משכה את רגליה ממנו, נעמדה מעליו ואמרה לו – זה יכול להיות מאד משעשע לראות אותך משרת את לינדה, ואולי זה יקרה עוד מעט. אם וכאשר היא תגיע, אתה תהיה העבד שלה בדיוק לפי ההוראות שנתתי לך, אתה תשרת אותה ותציית לה כמו לי. ברור לך עבד היא היא שאלה וסטרה לו בחוזקה – כן גבירתי הוא אמר.
יופי, יש לי רעיון נהדר. מעכשיו מילה ההצלה שלך היא "לינדה". ובנוסף למה שאמרתי קודם, כשתגיד אותה, אני אזמין את לינדה להצטרף.

היא התפשטה באיטיות. את הגרבים המשומשות שלה היא דחפה לו לפה, ואת התחתונים המשומשים שלה היא הלבישה על ראשו, כך שפיו היה צמוד לחלק שכיסה קודם את הקוס שלה. היא השליכה את יתר הבגדים על ראשו, ואמרה לו – ששום דבר לא יזוז מהמקום ששמתי אותו.
היא השאירה אותו שם, והלכה להתקלח. אחרי המקלחת היא לבשה תחתונים סקסיים וכותונת לילה קצרה. היא הלכה למטבח, אכלה ארוחה קלה ושתתה קפה. את השאריות היא עירבבה בקערה ושפכה עליהם את שארית הקפה. היא הניחה את הקערה ליד החדר, ונכנסה חזרה.

היא נכנסה בשקט, כדי שהקורבן חסר האונים שלה לא ישמע אותה באה. היא התקרבה אליו ובבת אחת תפסה לו את הביצים, לופתת אותן בכף ידה. הוא נרעד מבהלה, והיא הורידה את ערימת הבגדים מעל ראשו, משאירה רק את התחתונים במקומם.
היא חייכה למראה הבהלה חסרת האונים שלו ולחשה – אתה העבד שלי, אתה לגמרי בשליטה שלי, אני יכולה לתלוש לך את הביצים אם יבוא לי - ואל תשכח את זה לרגע.היא המשיכה לשחק לו בביצים, בידה השניה מוחצת לו את הזין – האם אתה העבד שלי, היא לחשה לו – כן גבירתי הוא ענה מיד. האם תציית לכל פקודה שלי – כן גבירתי. יפה, היא אמרה ועזבה את הביצים והזין. היא הסירה את התחתונים מפניו, התיישבה על חזהו, קרוב לפניו, ירכיה צמודות ללחייו. היא צחקה ואמרה – למקרה שלא הבנת, אני שולטת גם האויר שלך. קח נשימה ארוכה עבד. היא חיכתה שניה וסגרה את ירכיה על ראשו בחוזקה, חוסמת את האויר ממנו. אחרי 5-6 שניות הוא ניסה להיאבק, אך היא הידקה עוד יותר את ירכיה. אחרי עוד 5-6 שניות היא איפשרה לו נשימה קצרה בין ירכיה, ומיד סגרה מחדש. היא חזרה על הריטואל מספר פעמים, ולבסוף שיחררה את אחיזתה וכשראשו עדיין עמוק בין ירכיה אמרה לו – על ההתנגדות שלך מגיע לך עונש, ושוב שכחת לבקש אותו, מה שמביא אותנו לשמונה סטירות. היא החטיפה לו את עונשו בהנאה מרובה וכשסיימה פניו היו אדומים ממש, ודמעות עמדו בעיניו.

היא נשארה לשבת על חזהו ואמרה, אחרי שכל כך נהנית מהסטירות שלי, לא נראה לי שהתודות שלך מספיקות להביע את הכרת התודה המגיעה לי, אז אני אתן לך הזדמנות להראות לי את הכרת התודה בשירות הקוס המלכותי שלי. אתה חוש שאתה מסוגל לגרום לי לגמור עם הלשון שלך?" כן גבירתי. היא נעמדה, הסירה את תחתוניה והתיישבה חזרה על חזהו. הוא ניסה להגיע עם לשונו, אך היא אמרה לו לאט לאט עבד. אל תתלהב. קודם כל נראה אם הציוד האורלי שלך מוכן. פתח פה גדול ותוציא לשון. היא אחזה את לשונו, בחנה אותה ואמרה – לפני שזה נכנס לקוס שלי זה צריך שטיפה. היא המשיכה לאחוז בלשונו וירקה יריקה עסיסית לתוך פיו. "תבלע עבד". היא עזבה את לשונו וירקה עוד מספר יריקות עסיסיות לתוך פיו, מצווה עליו לבלוע הכל, וגם ללקק כל טיפה שלא פגעה בתוך פיו.
זה יספיק לבינתים היא אמרה. עכשיו אתה רשאי לרדת לי, והיא הצמידה את עצמה לפיו. הוא ליקק היטב, והיא רכבה עליו מספר דקות בהתלהבות. היא הרימה עצמה מעט, התבוננה לאחור על איברו הזקור, ואמרה לו כיון שעשית עבודה בכלל לא רעה בשביל עבד, אני אתן גם לך להנות קצת בעצמך. היא הזיזה את עצמה לאחור, ובאיטיות החדירה את הזין שלו לתוכה והתחילה לדפוק אותו. הוא היה כל כך להוט ותוך זמן קצר מאד התפוצץ בתוכה.
זה מאד לא מנומס לגמור ראשון ועוד לפני המלכה שלך היא נזפה בו, אבל אני אסלח לך הפעם כיון שאני בטוחה שתשלים את המלאכה עם הלשון שלך. היא התקדמה, מיקמה את הקוס מעל פיו, כשהזרע שלו מטפטף מתוכה ובאיטיות התיישבה עליו. לקק עבד, ואם אתה כבר שם, נקה את כל הבלאגן שעשית.
היא רכבה עליו עד שגמרה, ונשארה לשבת עליו עוד כמה דקות, עד שנרגעה לחלוטין.
היא מיקמה עצמה על חזהו, ונשכבה לאחור, מניחה את גבה על גופו, וכך נחה מספר דקות נוספות.
זה היה טוב מאד, היא אמרה, נראה לי שגם לתחת שלי מגיע יחס מלכותי, מה דעתך?, הוא היסס לרגע ואמר "כן גבירתי". טוב מאד, היא אמרה. היא הסתובבה והושיבה את עצמה עליו, כשפניה הפעם לכיוון רגליו. היא מיקמה את פי הטבעת שלה מעל לפיו וציוותה – קדימה לעבודה עבד שלי. היא הצמידה את פי הטבעת שלה לפיו ונתנה לו ללקק לה כמה דקות להנאתה.
היא הרימה את ישבנה מעט ושאלה אותו בעדינות – אתה בסדר שם למטה – כן גבירתי הוא ענה נושם בכבדות, יופי היא אמרה, אז נמשיך, הפעם תענג לי בו זמנית את הקוס והתחת. היא הסתובבה שוב, והתיישבה עליו כשגבה לכיוון רגליו. היא התיישבה עליו כהקוס שלה עוטף את אפו ופי הטבעת שלה מעל פיו. היא דהרה עליו בהנאה, עד שגמרה פעם נוספת, ונשכבה עליו מותשת.
אחרי כמה דקות היא התרוממה ואמרה לו צוחקת בלעג – הקוס והתחת שלי מודים לך על מאמציך. כיוון שאין לך קוס, בוא נראה מה אפשר לעשות עם התחת שלך.
היא קמה מעליו, הרימה את רגליו כך שהתחת שלו נפתח ונחשף חסר הגנה. היא קיבעה את רגליו, קושרת את החבל שביניהן למיטה.
היא לבשה סטרפ-און גדול שהכינה מראש, קירבה אותו לפניו ואמרה – אתה רוצה אותו ככה או משומן – משומן גבירתי, הוא התחנן. אמממ, היא הרהרה, בוא ננסה להרטיב אותו בפה שלך קודם, גם נראה איך אתה מוצץ וגם נרטיב קצת את הכלי שלי. היא דחפה לו את הסטרפ-און לפה והכריחה אותו למצוץ לה.
היא באה מאחוריו, מרחה קצת שמן תינוקות על הסטרפ-און, והתחילה לחדור לאחוריו, כשהיא צוחקת ומלגלגת עליו. תראה לי שאתה נהנה זנזונת שלי, תגנח, תתנועע, היא צחקה עוד יותר לנסיונותיו העלובים.

היא הפכה אותו, פניו לרצפה. התיישבה לפניו, הרימה את ראשו וקירבה את עצמה כך שראשו נבלע בין ירכיה. תאכל לי את הקוס, כלב, היא ציוותה.
אחר כך היא היא הסתובבה ודחפה את התחת שלה מתחת פניו, כך שאפו נאלץ להיבלע בין ישבניה.

היא התרוממה, לקחה את הקערה עם שאריות הארוחה שלה והכריזה – הגיע הזמן לאוכל לכלב. היא דחפה את הקערה מתחת לראשו וציוותה עליו לאכול. כשהוא ניסה להזיז את ראשו, היא היכתה בישבנו, ואז ירקה בתוך הצלחת ואמרה לו, אתה תיענש על ההתנגדות. אבל – קודם תגמור לאכול הכול. היא ירקה שוב כמה ירידות עסיסיות בתוך הצלחת, ועירבבה הכל עם כף רגלה. כהשוא גמר לאכול, היא ירקה שוב בתוך הצלחת וציוותה לו לקק את הצלחת טוב טוב, עד שתהיה מבריקה ונוצצת.

היא הפכה אותו חזרה על הגב, התיישבה על חזהו ואמרה, שכחת משהו? הוא היסס לרגע, אך היא לא חיכתה ואמרה לו שכחת לבקש את העונש שלך אדיוט. בא נראה, כמה זה היה פעם שעברה – שמונה גבירתי הוא אמר, טוב, אז עכשיו זה צריך היה להיות 10, אבל בגלל שכחת לבקש, אז כמה זה יהיה? עשרים גבירתי הוא לחש. נכון מאד היא חייכה אליו בלעג, והתחילה להחטיף. אחרי 7 סטירות היא שאלה אותו – כמה קיבלת עד עכשיו? הוא לא ידע. טוב, אז נתחיל מחדש היא אמרה, מעכשיו תספור.

אחרי הסטירות, היא קמה ממנו ואמרה, נהייתי צמאה מרוב סטירות. היא הלכה למטבח וחזרה עם בקבוק בירה. אחרי שסיימה לשתות, היא התיישבה על חזהו שוב ואמרה, בטח גם אתה צמא, רוצה לשתות? כן גבירתי הוא ענה. או קיי, פתח פה גדול. היא מיקמה את עצמה מעל פיו הפתוח ואמרה אני הולכת להשתין לך בפה, תבלע כל טיפה וחסר לך שתפספס. תזכור – העונש הבא כבר 22 סטירות, ולא נראה לי שתעמוד בזה.
היא השתינה לו בפה ארוכות, והוא כמעט נחנק אבל שתה הכל.
כשסיימה, היא אמרה לו, כיון שאתה בית השימוש שלי ואני לא רואה אצלך נייר טואלט רגיל, נראה לי שהלשון שלך תמלא את התפקיד, וציוותה עליו לנקות אותה ולקק את הטיפות מעליה.

היא רכנה אליו מחייכת ואמרה – היי בית שימוש שלי, נחש מה קרה, אני צריכה לחרבן. הוא הסתכל לעברה מבוהל והתחנן, בבקשה מלכתי, לא את זה, אך היא צחקה בקול ואמרה, סתום ת'פה עבד, אתה בית השימוש שלי, אני אעשה לך מה שאני רוצה ואתה גם תגיד לי תודה. עכישו פתח פה גדול.
היא רכנה מעליו, פי הטבעת שלה כמעט נוגע בפיו הפתוח. היא הפליצה והוא חש בחרא עומד לצאת, ואז הוא צעק "לינדה". היא חיכתה רגע, ואז התיישבה חזרה על חזהו , חייכה אליו ואמרה, טוב עבד, כמו שהסכמנו – לא תזכה לכבוד לאכול את החרא שלי, אבל אני בטוחה שלינדה תשמח לשמוע שביקשת לשרת אותה. היא חייגה, ואמרה לו – בינתיים, לקק לי את התחת שיהיה נקי. היא התיישבה עליו, תחת צמוד לפה, בזמן ששוחחה עם לינדה.

אחרי רבע שעה לינדה הגיעה. היא סיפרה ללינדה את כל מה שקרה עד עכשיו, ושתי הנשים ציחקקו ולעגו לו, ואז לינדה ניגשה אליו בחיוך זומם, והכל התחיל מחדש.

מה דעתכם?? icon_twisted.gif