סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה יש פה פחות צעירות וצעירים?

סווריןן
לפני 4 שנים • 29 באוג׳ 2019
סווריןן • 29 באוג׳ 2019
אולי זה לא לעניין לשאול את זה כאן, (וקצת לא נעים לי) אבל אולי זה השרשור המתאים. כנראה ששוב פעם שכחתי את השיניים התותבות שלי אצל מישהי ואני לא זוכר אצל מי. אני רק זוכר שזה היה סשן של השפלה גריאטרית וששלפו לי אותם אחרי שלכדו אותי מתחת להליכון. אנא צרי קשר להחזיר את האבדה.
החתול המנומס
לפני 4 שנים • 29 באוג׳ 2019
החתול המנומס • 29 באוג׳ 2019
מרוב פילוסופיה לא רואים את היער...

ילדה בת 20 פותחת פרופיל ומקבלת 900 הודעות, אני נגיד צעיר לה מדי, וכשנפגשה עם מישהו מבוגר יותר החוויה הראשונה שלה השאירה אותה עם צלקות בתחת.

ילדה בת 18 פותחת פרופיל וגבר בן 40+ עושה לה דברים שהיא לא מסכימה להם, אבל רגע, בדדלג מותר לאנוס הרי icon_wink.gif

70% מהבחורות שיצא לי לדבר איתן עברו תקיפה מינית או חוויה שלילית מאוד כתוצאה ממפגש מהאתר, אז למה שישארו כאן?

בקשר לגברים,
אסור לי לקרוא לעצמי שולט, מנוסה, דומיננטי, שום דבר בעצם.. אני הרי חסר ניסיון.
אני גם מחפש רק סקס, רק רוצה לזיין ולא יודע מה זה “בדסמ אמיתי״.

אז למה שחברה חדשה תבחר בי ולא במישהו בן 30+? זה מתאים לטיול ״דאדי״ אפילו.

אז זה נכון שגם גברים צעירים יש פה טמבלים שאין דברים כאלה, ראיתי את ההודעות ברמת חטיבת ביניים שהם שולחים..

אבל בתור קהילה עם ״ראש פתוח״ אתם יודעים יופי יופי איך לקבל גברים דומיננטיים צעירים ואיך לשמר נשים צעירות.


מבחינת שולטות ונשלטים אין לי מושג אז אני אסתום את הפה..
Erykah
לפני 4 שנים • 31 באוג׳ 2019
Erykah • 31 באוג׳ 2019
נתנו פה הרבה הסברים סוציולוגיים כאלו ואחרים לפניי, שאני לא מרגישה צורך לחזור על שנאמר בהם, אבל בהיותי אני אני, אני אסב את תשומת הלב לכך שמעבר/בנוסף לכל הסיבות האלו, יש גם מתמטיקה פשוטה:

נאמר ואתה מגדיר את טווח הגילאים של "צעירים" כבין הגילאים 18-25.
ונאמר שלצורך העניין, בכל שנה, 10 אנשים בכל שנתון גיל מתחברים למיניות הבידיאסאמית שלהם ולאתר. אז גם אם נניח שלא מגלים בשלב מאוחר יותר או שמגיעים לפה פחות צעירים, בהתחשב בזה שהמיניות שלך לרוב נשארת מכשגילית אותה, ושאנשים נשארים פה עד גילאים מבוגרים, ושאנשים גדלים בכל שנה וגם אלו שהגיעו צעירים מתבגרים - בהתחשב בכל אלה כמות הצעירים נשארת יחסית קבועה וקטנה בעוד החלק של ה"מבוגרים" גדל. פשוט כי יש לך יותר שנות מיניות של להיות "מבוגר" מאשר של להיות "צעיר".
השמש העירומה​(לא בעסק)
לפני 4 שנים • 31 באוג׳ 2019
יש פה צעירים , הבעיה שלרוב זה נתקל בקירות כמו : "לא מתחת ל30" , לא לילדים, ועוד שיט.
קצת מרגישים אפליה בגלל הגיל icon_sad.gif
Zord​(מתחלף)
לפני 4 שנים • 31 באוג׳ 2019
Zord​(מתחלף) • 31 באוג׳ 2019
כי אין פה תמונות כמעט תמונות של משתמשים.
דור ה Z הוא יותר אינסטנט, ויזואלי וחכם מדור ה Y ואני לא חושב שטקסט ממישהו אנונימי זה משהו שגובר על הויזואליות של אינסטגרם וטינדר.
הדור הזה גם מחונך לקבל את עצמו כמו שהוא, הוא חשוף למידע מגיל צעיר מאוד ככה שבדסמ זה משהו מוכר וידוע ואם זה הקטע שלך אז זה בסדר, לא צריך להתחבא.
Mind-blowing​(שולט)
לפני 4 שנים • 31 באוג׳ 2019
Mind-blowing​(שולט) • 31 באוג׳ 2019
מה שזורד כתב, בנוסף פלטפורמות כמו אינסטגרם, טינדר וכו הם משהו שדור הZ גדל איתו והשימוש בהם הרבה יותר נוח ומתאים להם מכאן.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 31 באוג׳ 2019
Zord20 כתב/ה:
כי אין פה תמונות כמעט תמונות של משתמשים.
דור ה Z הוא יותר אינסטנט, ויזואלי וחכם מדור ה Y ואני לא חושב שטקסט ממישהו אנונימי זה משהו שגובר על הויזואליות של אינסטגרם וטינדר.
הדור הזה גם מחונך לקבל את עצמו כמו שהוא, הוא חשוף למידע מגיל צעיר מאוד ככה שבדסמ זה משהו מוכר וידוע ואם זה הקטע שלך אז זה בסדר, לא צריך להתחבא.


אולי זה דור יותר ויזואלי (לא מבין למה חכם). אולי עבורם טקסט זה פחות הדבר. אין לתמונה שום יתרון מובנה על טקסט, זה פשוט אחרת.
לגבי בדסמ - לא קונה את זה. אנשים לא פתאום חופשיים ומבינים את המיניות של עצמם. עדיין לא המציאו מחדש את האנושות. הם חיים עם תסביכים, עם ארונות, פורנו שדופק ת'שכל, מה לא. כמונו, רק בגרסה חדשה.
לא יודע למה אין צעירים.
כן יודע שצעירים פה שואלים איפה הצעירים. הוותיקים לא מבינים מה קרה לוותיקים. שולטות שואלות איפה הנשלט האיכותי. נשלטים רוצים שולטת אמיתית. וכולם צריכים משהו מכלובי.
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 4 שנים • 1 בספט׳ 2019
אחד שמבין​(נשלט) • 1 בספט׳ 2019
רוב האנשים מעדיפים לשחק עם בני גילם פחות (בעיקר גברים) או יותר (בעיקר נשים).
זה לא אומר שאין יוצא מן הכלל, וזה לא אומר שזה בלתי אפשרי אחרת.
אני פחות מעורבב פה בארץ במסיבות, ובשנים האחרונות לא ממש יוצא לי לזהות בארץ אנשים ע"פ גיל, אבל במדינות שאני כן מסתובב באירועים בדסמיים, ובעיקר בארועים אקסטרימיים, היכרתי צעירים לא מעטים, שחווים בדסם, ויודעים בדיוק מה הם רוצים ומחפשים, לא פחות מאנשים מבוגרים.
הדור הצעיר מחפה על ניסיון בעזרת ידע זמין באינטרנט, שלא היה קיים באותה רמה לפני 20 שנה. את רוב מה שלמדתי, למדתי על בשרי, ואני לא זוכר שנשים מבוגרות נרתעו ממני, להיפך, אני נרתעתי מהן והעדפתי בחורות צעירות ממני או לפחות בנות גילי.
תאמינו או לא, עדיין קל לצעיר היום למצוא פרטנרית, ממה שהיה לפני 20 שנה.
מעבר לזה, הצעירים של היום אכן מחונכים לקבל את עצמם כפי שהם, ואני בטוח שעדיין הם חווים קושי, ושזה ממש לא קל, אבל יש להם יותר כלים להתמודד מול הקושי הזה, משהו שהיה נשמע כמו חלום רחוק לפני 20 שנה.
אני מניח שלשולט צעיר, הרבה יותר קשה למצוא פרטנרית בוגרת או בכלל, כי נשלטות רבות יוקסמו בין היתר מניסיון. אבל חשוב לזכור, זה לא התחום היחיד שניסיון הוא יתרון בולט, וצריך למצוא דרך יצירתית איך לצבור אותו.

למרות כל זאת, אני בהחלט מבין את הגישה של אנשים מבוגרים, שלא לשחק עם צעירים וצעירות, בעיקר עם אלו שטרם הגיעו לגיל 20, אבל תגובות מזלזלות כפי שצוטטו פה, מצביעות על חוסר בגרות של הכותב, ואני אישית, גם אם הייתי צעיר נואש, לא הייתי מעוניין לפגוש מישהו שכותב כך, בוודאי לא לפעילות בדסמית.
Aya'ss​(טרנסית נשלטת)
לפני 4 שנים • 1 בספט׳ 2019
Aya'ss​(טרנסית נשלטת) • 1 בספט׳ 2019
אני אגלה לך בקצרה בתור מישהו שכל פעם שאומר שאני בן 19 אומרים לי מה אתה עושה באתר הזה, זה לא מתאים לך ותראה איזה דור מגעיל יש לכם (היו באמת כמה שפשוט אמרו לי את זה ככה).
הקהילה פה יותר מבוגר בגלל כל הסיבות שכתבו פה וזה גורם לכמה בעיות לצעירים שמנסים את מזלם פה.
דבר ראשון בגלל שהרוב המוחלט של פה מעל גיל 25 לפחות זה יותר בעיה ששולטים/ות ונשלטים/ות מחפשים אנשים מגילם ומעלה כדי להימנע מחוסר ניסיון. מה שגורם לזה לזה שהאישיות שלך פחות משחקת והגיל וחוזר הניסיון שלך הם המכשול העיקר (בתור אדם שליטרלי קיבל את התשובה "אתה באמת מושלם תמשיך ככה ותמצא בטוח מישהי אבל אני מחפשת מישהו בגילי או בעל ניסיון יותר גדול ממך" כל כך הרבה פעמים)
אז בעיה ראשונה אמרנו שאין הזדמנויות

בעיה שנייה זה שרוב הצעירים והצעירות פה קיבלו מוניטין של ילדים וכאלה שהם לא מכבדים לא מבינים את הנושא ומתנהגים כמו חיות אז פשוט מעדיפים ללכת למסיבות או משהו במקום לגלוש פה כי שם יש יותר בסביבות בגיל שמבינים אותם וכנראה שבמילא לא יקחו את המילה שלך רציני (שוב מדבר מניסיון אישי דיברתי עם מלא אנשים בצ'אט וקרו הרבה מקרים שלא לקחו אותי ברצינות בגלל הגיל ואמרו "אתה כולה נער מה את מבין אין לך זכות לדבר על הנושא הזה")

בעיה שלישית זה כמו שאמרו הרבה לפני. האתר לא מפרסם את עצמו וזאת סוג של קהילה סגורה כזאת וזה טבעי שהרבה לא יודעים בכלל שהאתר קיים ואם היו יודעים היו נרשמים

אגב אני יודע שזה נשמע כאילו אני מוציא את התסכול האישי שלי אבל דיברתי עם כמה פה מסביבות הגיל שלי לכולם אומרים את אותו הדבר פחות או יותר. אני אישית באתר נטו כשמשעמם לי לכיף והפסקתי לחפש פה דברים שהם מעבר לסתם לדבר מהסיבות האלה בעיקר. יודע שחפרתי וזה קצת בדיליי אבל אתם תאלצו לסלוח לי על זה