בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Wax play

Doingstuff
לפני 4 שנים • 23 באוק׳ 2019

Wax play

Doingstuff • 23 באוק׳ 2019
חברים מישהו יכול להכווין אותי ב-wax play? אמצעי זהירות, איזה ציוד קונים ואיפה?
הנחיות למתחילים בבקשה icon_smile.gif
טלי35​(שולטת)
לפני 4 שנים • 24 באוק׳ 2019
טלי35​(שולטת) • 24 באוק׳ 2019
עוקבת למקרה שמישהו ירגיש נדיב ויתרגם (:
מטפורה
לפני 4 שנים • 24 באוק׳ 2019
מטפורה • 24 באוק׳ 2019
אני נדיבה! ואני לא רוצה להתחיל להתעסק עם סקירת הספרות שלי, אז הרי לך, טלי, המאמר המאד אמריקאי, מלא סופרלטיבים, שנכתב בצורה מתקתקה ונדושה. שיניתי ללשון נקבה איפה שראיתי לנכון כדי שתרגישי שזה מתייחס ממש אליך.



"אינטנסיבי להפליא, חושני להדהים, מרגיע כמו עיסוי או מזעזע כמו הכאה טובה עם קיין, משחק שעווה יכול להיות כל זה ועוד. אך מכיוון שאנחנו משתמשים בלהבה פתוחה, ישנם גם כמה סיכונים הכרוכים בכך. וללא שום ספק, זה יכול להיות מבולגן.

אז הנה מבט על היופי, כמו גם על החסרונות הפוטנציאליים, לכיף כל מיני כיף קינקי עם נר דולק.

משחק שעווה? בטיחות קודמת לכול!
אם יש לך משהו דליק שנמצא בחלל המשחק שלך - בין אם זה דקורטיבי ובין אם למשחק - עליך להיות זהירה. הנפת הוא יד גב רשלנית אחת והנר החמוד שהעניק לחדרכם את האווירה המושלמת הזו עלולה ליפול על הרצפה, להתיז שעווה לא מהנה ולא סקסית בכל מקום - ואולי אפילו להבעיר את החדר.
אז בואי ונחזור על המנטרה הבאה: תמיד יש מטף כיבוי שימושי. פעם נוספת לאנשים מאחור: תמיד יש מטף כיבוי שימושי. חלק מבטיחות האש הוא לוודא שהחלל שלכם נקי ומסודר. בלי מטפחות, רקמות, צעיפי משי...את מבינה את התמונה. באופן אידיאלי, זה צריך להיות רק שולחן, מצית והנר שלך.
יכולתי להמשיך בעניין הזה, אבל אני חושבת שאת מבינה את הרעיון. על קצה המזלג: תקווי לטוב ותכנני את הגרוע מכל. זאת ותלמד תמיד ככל שתוכל על כל דבר לפני שתנסה את זה על אדם אחר. אם יש לך ספקות או בלבול, אל תעשי את זה.

לא כל הנרות נועדו למשחק שעווה.
בואו נדבר על השלב השני של הבטיחות כשמדובר במשחק עם שעווה חמה. זה אולי נשמע נדוש, במיוחד למשהו כה קריטי, אך לא כל הנרות נוצרים שווים. יש באמת רק סוג אחד של נר שאתה צריך להשתמש בו למשחק שעווה. שוב, לאנשים מאחור: רק סוג אחד של נר.

הם מגיעים במגוון שמות אך לרוב, הם נקראים נרות בטיחות. אתה יכול למצוא אותם די הרבה בכל מקום, מבתי מרקחת לחנויות לחומרי בניין. הם פשוטים, בסיסיים - כמעט אפשר לקרוא להם משעממים. זו הסיבה שהם הבחירה היחידה לסוג כזה של משחק קינקי.
העניין עם סוגים אחרים של נרות הוא שלעתים קרובות הם מכילים מרכיבים נוספים מלבד שעווה. הרבה יותר מדי מהם צבעוניים, ריחניים או מעורבים בכל מיני כימיקלים. זה אולי מתאים לאווירה שאת מנסה לייצר, אבל לא לצורף טפטוף על בן אנוש אחר.

את מבינה, העניין עם נרות עם תוספים, לפחות אלה שאינם מיועדים למשחק שעווה, הוא שהם יכולים להיות חם באופן קטסטרופלי ולגרום לכוויות קשות. לכן, אין אומרים לא לנרות שמשמשים לפולחנים דתיים, לא לנרות גדולים ולעולם! לא שעוות דבורים, ששורפת מאד. שוב, נהדר לאווירה, לא לבני אדם.

דבר אחד שתבחיני בו מיד בנרות בטיחות הוא שהם רכים למדי. לפעמים פשוט צריך לשפשף אחת בין האצבעות שלך וזה נמס. זה מה שהופך אותם נהדרים למשחק שעווה. ככל שהנר יהיה רך יותר, כך נקודת ההיתוך שלו נמוכה. משמעות הדבר היא שכאשר השעווה נוחתת על מישהו, היא לא תהיה חמה מסוכנת והיא תתקרר יחסית מהר.

בימינו כמה יזמי קינקים מעולים מוכרים למעשה נרות המיועדים למשחק שעווה, וזה נהדר וטוב, ועדיין- תמיד נסו את הנר שלכם בעורכם לפני שתשתמשו בו על מישהו אחר.

נסה את הנר שלך בעור שלך
עם כמה דברים שקשורים בקינק, קשה לשער מה יתכן ובן הזוג שלך מרגיש כשאת משתמשת בצעצוע זה או אחר במהלך המשחק איתו. עם משחק שעווה, תוכלי לנסות זאת על עצמך: זה עשוי להיות רעיון טוב לנסות לטפטף קצת על כך היד, כמו גם על הירך. עם האחרון, רק היזהר שלא תתכופפי אל הנר ותחרכי את הגבות!

עם זאת, זכרי כי סף הכאב של כולם יכול להיות שונה להפליא (למשל, המתרגמת עלולה לתת סטירה לכל מי שינסה להכאיב לה, ותתהפך עליך). המשמעות היא שרמת הכאב שסבירה בעיניך, עדיין יכולה להיות יותר מדי לבני הזוג שלך. שמרי על ערוצי תקשורת אלה פתוחים. אם האדם שעליו את מטפטפת שעווה חמה אומר שזה יותר מדי, הקשיבי והגיבי בהתאם.

הכינו את העור
אוקיי, אז יש לך את המרחב הנקי והיפה שלך. יש לך נר בטיחות שלך. יש לך את המצית שלך. ניסית שעווה חמה על עצמך ויש לך מושג איזה סוג תחושה אתם עומדת להעביר את השותף שלך. עכשיו מה?

ובכן, הדבר הבא שעליך לחשוב עליו אולי נשמע קצת… מוזר. הישארו איתי, הנה. אז, אתם עתידים לטפטף שעווה חמה על גופו של אדם. אתם איתי עד כה? עכשיו, עשו לי טובה והסתכלו בזרועך לרגע. אני בטוח שליותר מכמה מכם יש יער נחמד של – נחשתם את זה - שיער.

אחד הדברים הנפלאים שיש בשעווה חמה הוא שניתן לטפטף אותה כמעט בכל מקום, כשאת רוכשת הכשרה, ניסיון ומיומנות. ניכנס לזה עוד קצת. לעת עתה, למרות שאת יכולה לטפטף שעווה חמה בכל מקום, את עלולה להיות מוגבל. ברגע שהשעווה נמצאת על מישהו שיש לו שיער רב בשפע, זה יכול להשאיר טעם חמוץ לזמן חם אחר מכיוון שכשמניחים שעווה על שיער ואז מנסים להסיר אותה, השיער נוטה לצאת יחד איתה. בגלל זה, גילוח קל עשוי להיות בחירה נבונה. עם זאת, אפילו מגולח, תמיד כדאי למרוח ציפוי דק של שמן לא ריחני. לא מבושם כי אינך רוצה להוסיף תגובה אלרגית לרשימת הדברים שאת צריכה לדאוג להם. אני ממליצה על שמן תינוקות או שמן קוקוס.

מרחק הנר מהעור
אוקיי, יש לנו מקום בטוח, יש לנו מטף מוכן, יש לנו את נרות הבטיחות שלנו, ויש לנו את האדם שלנו מסודר ומגולח ו / או משומן. בואו נתחיל לטפטף!
המרחק מהלהבה לעורו של האדם הוא קריטי. אני ממליץ להחזיק את הנר מעט מתחת לFoot מעור בן זוגך: בבחירה בכל מרחק קרוב יותר את מסתכנת שהשעווה תהיה חמה מדי כשהיא נוחתת; כל מרחק גדול יותר עלול להתיז.

באופן אידיאלי, את רוצה שהנר יהיה מקביל גם לבן / בת הזוג שלך. אם תטי את הנר יותר מדי, כך שהלהבה נמצאת מעל היד שלך, השעווה פשוט תכה אותך ולא אותם ולעומת זאת החזקת הנר בזווית מטה עלולה לגרום לשריפה של השעווה עצמה.

אני ממליץ לעבור לאט ובזהירות על שטח קטן, לוקח זמן לעבור על אזורים בהם כבר טפטפתם כמה טיפות. משחק שעווה הוא האינטנסיבי ביותר כאשר הוא נוחת לראשונה על מישהו, אך ככל שהשעווה מתקררת, התחושה נעשית פחות אינטנסיבית - והשעווה הקודמת מצטברת ומעניקה תחושת חום חושנית ומפנקת.
אגב, אם הנשלט/ת שלך מגיב לשלילה – משהו בנוסח "תוריד ממני את החרא הזה!" - במקום למרוח מים או דברים כאלה, עדיף פשוט לשפשף את היד שלך למקום שמטפטף את השעווה. זה ימרח את השעווה החמה ויקרר אותה במהירות.

איפה לטפטף?
יש שלל איזורי גוף מעולים למשחק שעווה. הגב נהדר, וכך גם השדיים והפטמות. אפשר לטפטף גם על הישבן - במיוחד לפני, במהלך או אחרי משחק-מערב-כאב (איך אומרים אימפקט פליי בעברית?) אינטנסיבי. אפשר אפילו להשתמש בו על הפין ועל האשכים: פשוט היזהרי במיוחד עם הטריטוריה הזו. לדעתו האישית של הכותב, השדיים יכולים להיות מהנים במיוחד שכן ניתן ליצור תבנית מקסימה של הפטמה של אותו אדם בשעווה: מזכרת לקחת הביתה. גם הירכיים טובות, אם כי, שוב, גילוח זה כנראה רעיון טוב.

באטיות ובחושניות, הנחת שטח רחב של שעווה על הנשלטים שלך. הם חשו בחום, בעוצמה האינטנסיבית הנפלאה - אבל זה הזמן שהם יחזרו למציאות.

ניקוי לאחר משחק שעווה
וכאן נגיע לחלק המבולגן: הניקיון.
חללי משחק קינקיים רבים אינם מאפשרים משחק שעווה. אם אתם לא משחקים בבית, הקפידו לשאול את מי שאחראי על החלל אם זה בסדר.
אם משחקים בבית, סדין ישן הוא פתרון נהדר- כדאי להניח אחד מתחת לאדם שעליו את מטפטפת. ככה, כשהסצינה מסתיימת, תוכלי פשוט להבריש את השעווה בעדינות ולגרום להם לעמוד בזהירות. ואז פשוט לגלגל את הסדין ולזרוק אותו.

אפילו עם אמצעי זהירות, שעווה יכולה להתגלגל לכל מיני מקומות. היזהרי במיוחד אם יש לך שטיח, שכן הוצאת שעווה משתי יכולות להיות סיוט אמיתי. בגלל זה, בחירת חלל עם רצפת עץ למשחק שעווה יכולה להיות יתרון (איפה. יש. בתים כאלה. בארץ.). רק וודאי שיש כמה כריות באזור למקרה שהנשלט שלך צריך להתיישב או מרגיש מסוחרר.

והנה לך: מבט על הכיף והאתגרים של הדלקת נר לזמן איכות טוב וחם עם שעווה. "
    התגובה האהובה בשרשור
טלי35​(שולטת)
לפני 4 שנים • 24 באוק׳ 2019
טלי35​(שולטת) • 24 באוק׳ 2019
יופי... עכשיו בא לי סשן שעווה (:
מטפורה
לפני 4 שנים • 24 באוק׳ 2019
מטפורה • 24 באוק׳ 2019
טלי35 כתב/ה:
את
נהדרת
אששששששש
עליך
!!!!



בחירת מילים חשודה. או שנונה.

אגב, אחר כך חברה ראתה וכתבה לי שקצת התחנפתי אליך ואני נחרדתי מאי ההבנה, כי כיוונתי בכלל להתרפסות גמורה.