סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצעת חוק

נשלט הצפון הרחוק​(נשלט)
לפני 4 שנים • 1 בדצמ׳ 2019

הצעת חוק

נשלטים ונשלטות לא יוכלו לשלוח הודעות לשולטות ושולטים ,ורק שולטות ושולטים יוכלו לבחור עם מי הם רוצים ליזום שיחה , ככה השולטות לא התעצבנו שהן מקבלות הרבה פניות ,וגם הנשלטים והנשלטות ישקיעו יותר בפרופילים בשביל הצד השולט
מטפורה
לפני 4 שנים • 1 בדצמ׳ 2019
מטפורה • 1 בדצמ׳ 2019
להשאיר את כל היוזמה ואת הזכות לחזר (כיף) רק לשולטים ושולטות? How about no.
אני דווקא חושבת שצריך להגביר את תחושת האחריות, המעורבות והמודעות של הצד הנשלט.
כדאי להשקיע ולנהוג בדרך ארץ גם בלי הגבלה מובנית. גם לגבי הצעה זו וגם בשרשור האחרון שעסק ברצון לצמצם 'פניות מיותרות', אני חושבת שהמפתח הוא פשוט להיות ערים לציפיות, להעדפות ולצורת ההסתכלות של מי שאתה מעוניין בו. זה נרטיב מסגרת יותר מבטיח (ומכבד) מאשר מין ניסיון ייעול של איזה משחק סטטיסטי לכאורה.
Ollie​(נשלטת)
לפני 4 שנים • 1 בדצמ׳ 2019
Ollie​(נשלטת) • 1 בדצמ׳ 2019
מצחיק שאתה כולל את קטגוריית הנשלטים וקטגוריית הנשלטות יחד, ואת קטגוריית השולטות וקטגוריית השולטים יחד, כאילו הצרכים והחסרונות מתחלקים פה לפי צדי השוט, ולא לפי המגדר.
בהכללה (די מדויקת) נשים באתר מקבלות אינספור פניות קופי-פייסט מיותרות, מכל צדי השוט, כמעט רק מגברים (ומגברים שמתחזים לנשים), וגברים לא מקבלים פה כמעט בכלל פניות קופי-פייסט (אבל גם הם מקבלים פה ושם. מן הסתם גם במקרה הזה, רוב הפניות מגברים).
בהכללה, אם מסתכלים רק על הפרופילים הפעילים באתר, שבעליהם באמת מנסים למצוא פה קשרים, יש הרבה יותר נשים עם פרופילים מושקעים מאשר גברים עם פרופילים מושקעים, והרבה יותר נשים עם בלוגים מעניינים מאשר גברים כאלה. שוב, מכל צידי השוט.
אין שום סיבה להגביל אותנו, הנשלטות, מלפנות מיוזמתנו לשולטים. זה לא שאנחנו מעיקות בפניות קופי-פייסט שדורשות להעניש אותנו בהגבלה הזו.

אז אם כבר, תציע שגברים לא יוכלו לפנות בכלל, רק נשים. שוב, מכל צידי השוט.

ועדיין זו לא תהיה הצעה טובה, כי חלקנו (רובנו, מסתבר) מעדיפות לסבול את כל הפניות המיותרות, בשביל לאפשר לעצמנו לקבל גם את הפניות שאינן מיותרות. וההוכחה? כל אחד באתר יכול למנוע מאנשים (באופן גורף) לפנות אליו, ואז רק הוא יפנה לאחרים מיוזמתו, ובכל זאת העובדה היא שכמעט אין פרופילים שחסמו את האפשרות לפנות אליהם (לפחות אני לא נתקלתי ברבים כאלה).
    התגובה האהובה בשרשור
Snitch
לפני 4 שנים • 1 בדצמ׳ 2019
Snitch • 1 בדצמ׳ 2019
יאיייי! יסססס! עוד שרשור הולך לכיוון של "גברים זה פיכסה, נשים הן העם הנבחר!!!"
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 1 בדצמ׳ 2019
עוץ הגדול​(נשלט) • 1 בדצמ׳ 2019
אחת הדרכים הפרימיטיביות של בני אדם לשפר את דימויים העצמי היא אימוץ של מודל דו-שלבי:

(1) ראיית קבוצת ההשתייכות כטהורה וטיפוח של שיח קורבני.
(2) דה-הומניזציה של הקבוצה השנייה וסימונה באופן קטגוריאלי כמדכאת.

מרתק לדעת שבחברה המקדשת אינדיבידואליזם, פרטים רבים בתוכה בוחרים לחזק את ביטחונם העצמי לא על ידי פרקטיקות של רפלקציה עצמית (התבוננות פנימה), חיזוק החוסן נפשי וכיוצא בזה, אלא באמצעות התבדלות ופונדמנטליזם זהותני. מכאן הדרך ליישום רעיונות הזויים קצרה.