שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם המיינסטרים הפמיניסטי יוצר דיכוי מיני וקינק חדש?

דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 12 בדצמ׳ 2019
בשרשור הזה ובשרשורים קודמים של אותו אדם, סיפקתי כל הזמן הסברים מפורטים לטענות שלי. נתתי נימוקים. ציינתי מלכודות רטוריות שפותח השרשור מנסה להשתמש בהן.
אם אנשים בוחרים שלא להתעמק ולחקור, אלא פשוט מאמינים לפסבדו-מדען, זה עניינם. אם אנשים מאמינים לי, זה עניינם. ההבדל היחיד הוא שאני נתתי אפשרות לבדוק אותי ולהחליט לבד, ואילו פותח השרשור פשוט קובע שהוא צודק וכולם בהכחשה.
כל אחד יעשה עם זה מה שהוא מבין. אני לא יכול לכפות רציונליות
Syat I Afterwind
לפני 4 שנים • 12 בדצמ׳ 2019
Syat I Afterwind • 12 בדצמ׳ 2019
רציתי לומר יותר, אבל אני לא מכיר את הכתיבה שלך מספיק בינתיים כדי לבטא לגביה דעה החלטית.

אסיים בינתיים בכך שאני לא משוכנע שאני מסכים כלל עם הרטוריקה הפומבית שלך, אבל שאני מאוד, מאוד מסכים עם היחס שאתה מתאר בכל סביבה בה חשיבה ביקורתית ותיקון עצמי הם הרגלים שבשגרה.

אציין גם שאני תופש את האמונה של אנשים לפסבדו-מדע כענייני גם כן. כאמור, מקומות בהם זה צריך להיות לנו ברור במיוחד הם חיסונים ואקלים.
Syat I Afterwind
לפני 4 שנים • 13 בדצמ׳ 2019
Syat I Afterwind • 13 בדצמ׳ 2019
דרקן ראהל כתב/ה:
בשרשור הזה ובשרשורים קודמים של אותו אדם, סיפקתי כל הזמן הסברים מפורטים לטענות שלי. נתתי נימוקים. ציינתי מלכודות רטוריות שפותח השרשור מנסה להשתמש בהן.
אם אנשים בוחרים שלא להתעמק ולחקור, אלא פשוט מאמינים לפסבדו-מדען, זה עניינם. אם אנשים מאמינים לי, זה עניינם. ההבדל היחיד הוא שאני נתתי אפשרות לבדוק אותי ולהחליט לבד, ואילו פותח השרשור פשוט קובע שהוא צודק וכולם בהכחשה.
כל אחד יעשה עם זה מה שהוא מבין. אני לא יכול לכפות רציונליות

אז לאחר קריאה נרחבת יותר אותך, אני חושב שהבנתי את הטעויות שלי.

ראשית - בסה"כ, בהרבה מהתגובות שלך בשיחות הכמעט חד-צדדיות האלו אתה מבטא מה שנראה לי כגוונים דומים ושונים של אותו התסכול שאני מרגיש, ושאני קורא לנקוב בו. את התגובה שלך בעמוד הקודם על טענות מתחרות לקחתי באופן שגוי כמייצגת יחס פשרני הרבה יותר משנראה שאתה בד"כ נוקט בו. קרי, גם אם הייתי מנסח את התגובה הזו אחרת לו הייתי אתה, בד"כ אני מחבב את התגובות שלך.

שנית - די כרגיל לי, שכחתי או הזנחתי את העובדה שהשיחות שמתנהלות כאן, וגם או בעיקר הויכוחים הדביליים, מתנהלות קודם כל להנאתם ולפורקנם של המשוחחים. הבורות המ-ג-ו-כ-ח-ת של אנשים כמו כשרון טבעי מייצגת בעיה ענקית בשיח האנושי, אבל כאן בפורום די קוטלים אותו ואת דומיו. אמנם הרצון העמוק שלי הוא שיתפוגגו מהנוף, אני לא אתרום לאווירה פה בין אלו איתם אני מסכים אם אנקוט בגישות ה"מבצעיות" שלי לסביבות שעוינות יותר לחשיבה ולמדע.

קיצר, עזוב.
You do you. icon_smile.gif
אני אשמח לראות איך נשפיע על השיחתיות אחד של השני בהמשך.
israelislave
לפני 4 שנים • 13 בדצמ׳ 2019
israelislave • 13 בדצמ׳ 2019
פרלין כתב/ה:
israelislave כתב/ה:
דרקן ראהל​(נשלט){משוייך} כתב/ה:
אתה יודע, סלייב, הנה משהו מעניין
היו פה כל מיני דיונים איתך, על כל מיני נושאים.
תמיד הבאת נתונים, מאמרים, הרצאות. לא הסכמתי איתך על איכות או פירוש הנתונים, אבל זה דיון. צדקת או טעית, כשהעלית טענה, ניסית להוכיח אותה.
פה יש לנו דיון שכל כולו "כי ככה אמרתי" בלי שמץ של נתונים, ראיות, משהו. אני חושב שגם אתה מבין שככה לא עושים דברים


עד שלא עברת הסכם גרושים בבית המשפט למשפחה, עד שלא הפכת בבת אחת ל"אויב העם", עד שלא עשו ממך הורה "משני", עד שלא הפכו אותך לכספומט, עד שלא עברת ניכור הורי קשה, עד שלא הוכיחו לך במפורש ובכתובים ש"טובת האשה" חשובה יותר מכל נזק שהיא עושה לילדינו המשותף, לא משנה כמה אסביר לך ואספר לך, לא תוכל להבין.

הנה אתגר.

אני מזמין אותך אלי הביתה, תעשה את המאמץ הקטן להגיע לצפון השרון, תקבל קפה ועוגה ותשב יחד אתי על מסמכים, החלטות בית משפט, המלצות של אנשי מקצוע ובסוף אעמיד אותך מול התוצאה הסופית שהיא החיים שלי.

אם לא תשתכנע אחרי המפגש שלך עם המציאות שלי אני מתחייב לפרוש למחרת מהכלוב אך לא לפני שאודה בריש גלי שאני טועה בכל מה שאני אומר ואתה הכי צודק בעולם.

נב. אתה מוזמן לצרף אליך את מי שרק תרצה, כמו למשל חברים מהאתר גם חושבים שאני הוזה. לי אין מה להסתיר, מצפוני צח כשלג וכל אדם נוסף שישמע ממקור ראשון את הסיפור שלי אולי יתעורר סוף סוף למציאות שחלק גדול כאן לא מכירים.


זה לא פמיניזם, סתם חרא.
הקטע הזה של לקחת משהו מחורבן, ארכאי ומאוד לא הוגן במערכת המשפט ולהחליט שזה ״הגל השני של הפמיניזם״ נשגב מבינתי.

אני מצטערת, באמת ובכנות בשבילך ובעיקר בשביל הילדים שלך. אבל אולי יעזור לחפש את האשמים האמיתיים במצב.


להגיד על משהו שגורם לכ 200 התאבדויות של גברים גרושים או בהליכי גרושים "סתם חרא" זו זילות מהולה בבורות או נסיון לטשטש מציאות.

מה שמתרחש בבתי המשפט למשפחה הוא במפורש תוצאה של אינדוקטרינציה פוסט פמיניסטית, טרור פוסט פמיניסטי וחקיקה פוסט פמיניסטית.

האך מקרה הוא ששופטים עוברים "ימי עיון" במכון רקמן שהוא הוא המרכז האקדמי לשטיפת המוח הפמיניסטית שעקרה "כל הגברים פושעים ורעים ואנסים ומיותרים ומקומם בכלא"?

האך מקרה הוא שכל המתנגדות בכנסת לביטול חזקת הגיל הרך הן קואליציה על טהרת חברות כנסת בלבד?

האך מקרה הוא שארגוני נשים כמו ויצ"ו ואחרים מרשות לעצמם לצאת לציבור עם קמפיינים בתקשורת דמות תרשימי זרימה בהם בכל מקרה הגבר אשם ורע ופושע?

האך מקרה הוא שארגוני הנשים הפוסט פמיניסטים ממשיכים להלעיט את הציבור ההדיוט בנתוני שקר בנושאי שכר, בטחון אישי, אלימות במשפחה, אלימות נגד חסרי ישע?

האך מקרה הוא שבבתי המשפט הדנים בנושאים פליליים העונש שיקבל גבר יהיה בממוצע גדול פי ארבע מאשה שהורשעה באותה העברה?

האך מקרה הוא שבישראל, בחוק, יש אפליה ברורה נגד גברים? ממש ממש בספר החוקים?

מי שחושב שהכל "מקרה חרא " שקורה "במקרה" לאלפי גברים בשנה ולא רואה את השיטתיות או שהוא עיוור למציאות או שהוא נהנה ממנה.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 4 שנים • 13 בדצמ׳ 2019
פרלין​(נשלטת){ש} • 13 בדצמ׳ 2019
תראה, אני לא רוצה להיכנס לפינה שכואבת לך. זה לא לעניין ואני מצטערת שעשיתי את זה מלכתחילה.
israelislave
לפני 4 שנים • 13 בדצמ׳ 2019

פרלין - פינה שכואבת לך

israelislave • 13 בדצמ׳ 2019
פרלין יקרה,

זו לא "פינה שכואבת לך", זו הסיבה שבגללה אני הולך לישון כל לילה בתקווה שלא אתעורר למחרת.

זה חיים בעינוי יום יומי מתמשך. זה להסכים לחיות עוד יום אחד רק בגלל שאם אטול את חיי אפגע באדם הכי אהוב עלי - מלבד בני שאיננו בחיי עוד - אשתי המדהימה.

וכל זה יכל להמנע אילו רק ידעתי "אז" את מה שאני יודע היום, אילו רק היה אז מישהו שעבר את מה שאני עובר והיה חושף בפני את מה שהופך להיות המציאות של גברים רבים כל כך.

אז אני פותח ומדבר, שופך הכל החוצה כי קודם כל זה משחרר ובנוסף, אולי מישהו יקלוט ולא קצת ממה שאני חולק ויזהר יותר מכפי שאני לא ידעתי להזהר.

ואם את חושבת שלך אין עניין ב"פינה שכואבת לך" את חיה על פלנטה אחרת, או שאין אף גבר בעולם שחשוב לך, אח, חבר, גברים טובים, נהדרים שנאלצים להתגרש (70% מהיוזה של נשים) ופתאם עולמם נחרב.

כולם נהיו אטומים ועוורים להסתה נגד גברים עד כדי כך שהסתה נגד גברים הפכה לספורט לאומי, הנה רק השבוע כותרת ראשית בדה-מארקר:

במקום גברים מסיתים - נשים בראשות הממשלה . היום שבו גן העדן של פינלנד יגיע לישראל.

את קולטת? כותרת ראשית שנכתבה ע"י העורך הראשי מכלילה 50% מהאוכלוסיה כמסיתים................

בואי ננסה "במקום נשים מטומטמות"

בואי ננסה "במקום הומואים אגזוזנים"

בואי ננסה "במקום ערבים רצחנים"


איך נהינו כחברה אדישים כלפי 50% מאתנו? אבא שלך? אח שלך? הדום שלך? דמנו הותר.

https://www.themarker.com/markerweek/thisweek/1.8262177


והקמפיין של ויצ"ו?

https://www.20il.co.il/%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%95%D7%99%D7%A6%D7%95-%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%96%D7%AA-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%97%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%95%D7%98%D7%A0%D7%A6%D7%99/


זה לא פמיניזם, זה לא חתירה לשוויון, זה לא דו-קיום........... זו שנאה תהומית.
Syat I Afterwind
לפני 4 שנים • 13 בדצמ׳ 2019
Syat I Afterwind • 13 בדצמ׳ 2019
israelislave,

אני מרגיש את הכאב שלך מצד אחר כל כך, אבל אני מרגיש אותו. לפחות, אני די משוכנע בכך. לאחרונה קמתי מסיוט חיי - 30 שנים של אלימות רגשית יומיומית מצד אבא שלי.

האלימות הזו אכלה לי את החיים.

בין השאר למשך שנים הפסקתי לישון, במשך שנים הייתי על סף הפרעות אכילה, איבדתי את השפיות שלי מרגע לרגע וכמו שאבא שלי התפרע וצרח ואז עשה כאילו שום דבר מזה לא קרה מצאתי את עצמי משקף את חלק מההתנהגויות האלו בעצמי. בכל שנה שעברה דברים נהיו גרועים יותר עד שמצאתי את הכלים לתקן את המצב האיום הזה.

אני לא אפרט ברגע זה נטו מחוסר זמן. אפרט אחר כך, או לכל היותר ביום אחר. התקציר הוא כך, והוא בפירוש לא בא לסתור את חווית החיים שלך אלא לתאר את חווית החיים שלי:

היכולת שלי לדאוג שאבא שלי -
- יפסיק להתייחס אליי בצורות איומות ויפסיק להאשים אותי באלימות שלי ושלו כלפיי וכלפי שאר המשפחה שלי,
- יתחיל לקבל טיפול פסיכולוגי שיתמוך בשלל הבעיות והכאבים שלו (בינם פוסט-טראומה צבאית אליו הוא עדיין חלקית מתכחש),
- יפסיק לאיים באופן עקיף שיתאבד אם לא יתייחסו אליו כמו שרוצה ו-
- יפנים שהמשפחה שלו אוהבת אותו, שהוא מכאיב בהתנהגויות האלו למשפחה שלו ושהוא יכול לבטוח בזה שלא ננטוש אותו

היכולת הזו נטועה (ואני נשבע לך שזו חווית החיים שלי, הכנה והמורכבת ושאינני רוצה שתבטל את הכאבים שלך בשום אופן בעולם)
בכלים שרכשתי מהשיח הפמיניסטי בו אני לוקח חלק פעיל.

אני נשבע לך.
יש כאן מורכבות, אני יודע.

לבי יוצא אליך.
אני לא יודע אם אתה מסוגל להבין כמה, אבל אני מקווה.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 4 שנים • 13 בדצמ׳ 2019
בעיניי זה לא פחות ממטורף.
ואחרי ש 13 נשים נרצחו השנה על ידי בני הזוג שלהן, ויצו יצא בקמפיין מתריע כדי שנשים שחיות עם גבר שיש ברשותו נשק יהיו זהירות ומודעות לסכנה אפשרית, וויצו לא בסדר. ויצו והפמיניזם גם לא בסדר שאנחנו מלמדים את הבנות שלנו לא להסתובב בלילה, לא לנסוע עם גברים שהן לא מכירות טוב מספיק, לקחת את כוס הבירה שלהן לשירותים או להפקיד אותה בידיה של חברה, לא לשתות כוס אלכהול מיותרת במסיבה ועוד. נרצחו 13 נשים השנה ועשרות נשים נאנסו, חלקן קטינות, חלקן עברו אונס קבוצתי שצילק אותן לכל חייהן וקרוב לוודאי ילווה אותן עד יומן האחרון. אבל זה הויצו והפמיניזם שלא בסדר.

גם אני חושבת שזה שנשים צריכות להזהר, לוותר על משקה אלכוהולי במסיבה, להסתבך עם כוס הבירה כשיש להן פיפי ולוותר על טרמפ הביתה, בזמן שגברים יכולים להרשות לעצמם את כל אלה ויותר, לא בסדר. בישיבת ממשלה מיוחדת שכונסה כדי לדון בגל התקיפות המיניות של נשים שפקד את המדינה בסוף שנות השישים, חבר ממשלה דתי הציע שיוטל עוצר על כל הנשים החל מרדת החשיכה, כדי למנוע מהן להיחשף לסכנה של פגיעה מינית בהן. תגובתה הנחרצת של גולדה מאיר, שכידוע לא הייתה פמיניסטית גדולה, לא אחרה לבוא: "אבל הגברים הם אלה שתוקפים נשים", אמרה מאיר, "ולכן, אם צריך להטיל עוצר על מישהו, הרי שעל הגברים להישאר בבית, ולא הנשים".
לילית חדשה
לפני 4 שנים • 13 בדצמ׳ 2019

Re: פרלין - פינה שכואבת לך

לילית חדשה • 13 בדצמ׳ 2019
israelislave כתב/ה:


כולם נהיו אטומים ועוורים להסתה נגד גברים עד כדי כך שהסתה נגד גברים הפכה לספורט לאומי, הנה רק השבוע כותרת ראשית בדה-מארקר:

במקום גברים מסיתים - נשים בראשות הממשלה . היום שבו גן העדן של פינלנד יגיע לישראל.

את קולטת? כותרת ראשית שנכתבה ע"י העורך הראשי מכלילה 50% מהאוכלוסיה כמסיתים................

בואי ננסה "במקום נשים מטומטמות"

בואי ננסה "במקום הומואים אגזוזנים"

בואי ננסה "במקום ערבים רצחנים"


איך נהינו כחברה אדישים כלפי 50% מאתנו? אבא שלך? אח שלך? הדום שלך? דמנו הותר.

https://www.themarker.com/markerweek/thisweek/1.8262177


אולי זה רק אני אבל, אולי אולי זה לא קשור לכל הגברים בארץ
אלא יותר לזה ש
ביבי גבר
גנץ גבר
ליברמן גבר
והם.... איך לומר? לא בדיוק מברכים מהללים ומשבחים אחד את השני והשלישי
ובכלל רוב הפוליטיקה הישראלית מונהגת על ידי גברים
ששוב... איך לומר? לא עסוקים כל היום בלברך, להלל ולשבח את המפלגות האחרות, החברות/ים בהן והתומכות/ים בהן

ואילו ב-2 מתוך 3 המדינות המוזכרות יש אישה כראש/ת הממשלה,
ויש אחוז גבוה של נשים במפלגות, בעמדות ההנהגה של המפלגות ובתפקידים בכירים?

(וכמובן לזה שהכתבה היא סוג של דברי הלל לשיטה הכלכלית של דנמרק, שוודיה ופינלנד)

אגב, שים לב שבעוד הכותרת כוללת פעולה כלשהי- הסתה- אתה בוחר להשוות את זה לתיאור ולכינויי גנאי...
israelislave
לפני 4 שנים • 14 בדצמ׳ 2019
israelislave • 14 בדצמ׳ 2019
ברייה כתב/ה:
בעיניי זה לא פחות ממטורף.
ואחרי ש 13 נשים נרצחו השנה על ידי בני הזוג שלהן, ויצו יצא בקמפיין מתריע כדי שנשים שחיות עם גבר שיש ברשותו נשק יהיו זהירות ומודעות לסכנה אפשרית, וויצו לא בסדר. ויצו והפמיניזם גם לא בסדר שאנחנו מלמדים את הבנות שלנו לא להסתובב בלילה, לא לנסוע עם גברים שהן לא מכירות טוב מספיק, לקחת את כוס הבירה שלהן לשירותים או להפקיד אותה בידיה של חברה, לא לשתות כוס אלכהול מיותרת במסיבה ועוד. נרצחו 13 נשים השנה ועשרות נשים נאנסו, חלקן קטינות, חלקן עברו אונס קבוצתי שצילק אותן לכל חייהן וקרוב לוודאי ילווה אותן עד יומן האחרון. אבל זה הויצו והפמיניזם שלא בסדר.

גם אני חושבת שזה שנשים צריכות להזהר, לוותר על משקה אלכוהולי במסיבה, להסתבך עם כוס הבירה כשיש להן פיפי ולוותר על טרמפ הביתה, בזמן שגברים יכולים להרשות לעצמם את כל אלה ויותר, לא בסדר. בישיבת ממשלה מיוחדת שכונסה כדי לדון בגל התקיפות המיניות של נשים שפקד את המדינה בסוף שנות השישים, חבר ממשלה דתי הציע שיוטל עוצר על כל הנשים החל מרדת החשיכה, כדי למנוע מהן להיחשף לסכנה של פגיעה מינית בהן. תגובתה הנחרצת של גולדה מאיר, שכידוע לא הייתה פמיניסטית גדולה, לא אחרה לבוא: "אבל הגברים הם אלה שתוקפים נשים", אמרה מאיר, "ולכן, אם צריך להטיל עוצר על מישהו, הרי שעל הגברים להישאר בבית, ולא הנשים".


1) 13 נשים נרצחו השנה.

העובדות הקרות מספרות סיפור אחר לגמרי. מתנהל בישראל קמפיין הסתה נגד גברים ומטרתו כח ותקציבים למי שעומד מאחוריו.

אז הנה כאן פרוט מדויק למציאות ולמספרים האמיתיים.

https://www.maariv.co.il/journalists/Article-728373?fbclid=IwAR31UfkGJB1lBb0cext9hGx8ZuSLIOhIVI1uM6AqcaEk5Ozx6Ft1H4O8Lpk


אוסיף רק נתון אחד שלא מופיע בקישור אבל נמצא בפרסומי הלמ"ס : כ50 גברים בישראל נרשמים אחרי מותם כ "נפטר מהרעלה שמקורה לא ידוע" ------ אין !!! מקבילה כזו בקרב נשים.

גם אני מעדיף לא להסתובב בלילה לבד. יותר גברים נפגעים מאלימות - וגם אם מאלימות של גברים אחרים זה לא מנחם אותי כגבר - גם אני לא נוסע בטרמפים אבל --- משוגע ושם חייו על קרן הצבי מי שאוסף אשה בטרמפ.... ראבאק, בזמנים האלה אפילו למעלית אני לא נכנס לבד עם אשה זרה.

גם גברים צריכים להיזהר במועדונים, בוודאי ובוודאי בכל הקשור לצריכת אלכוהול. גם גברים נאנסו בנסיבות לא ברורות (סם אונס?) אבל מה שבטוח זה שהרבה הרבה יותר גברים מנשים חטפו תלונות שווא מנשים נקמניות (יואב אבן למשל)

יותר גברים -98%- נהרגים בתאונות עבודה. יותר גברים נהרגים בלחימה וארועי טרור. יותר גברים נושרים ממערכת החינוך. יותר גברים נכנסים לכלא על עברות קלות שנשים זוכות להקלות גדולות. יותר גברים משלמים מזונות בלי קשר להכנסות הצדדים, יותר גברים מודרים מילדיהם, יותר גברים מתאבדים על רקע גירושין ואבדן קשר עם ילדיהם, התאבדות שלא קיימת בחברה הערבית בגלל שהמערכת שלהם שונה.

ועל מה עומד כל העניין? בעוד שאני קורא ודורש שוויון - כי אני הפמיניסט האמתי - רוב רובם של נשים ולרגליהן סריסים ממין זכר ממשיכים להתעקש על "העצמה נשית" ודיכוי הגברים.