שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם המיינסטרים הפמיניסטי יוצר דיכוי מיני וקינק חדש?

israelislave
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
israelislave • 21 בדצמ׳ 2019
עוץ הגדול כתב/ה:
הבעיה שלכם שאתם רואים בהבעת דעה, הזויה ככל שתהיה, משהו אישי, וחושבים שמישהו "כופה" עליכם איך לחשוב רק בגלל שעמדותיו לא מוצאות חן בעיניכם.
אז כן זה משעשע.



שאפו. היטבת לתאר את כל תפיסת העולם הפוסט פרוגרסיבית ושורשיה הבולשביקים.

אין מקום לדעה אחרת, אין מקום לדיון ואי אפשר להסכים שלא להסכים.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
פרלין​(נשלטת){ש} • 21 בדצמ׳ 2019
שוב, גם פותח השרשור וגם אתה יורים לעצמכם ברגל כי מאיזושהי סיבה תמוהה, אתם (לא מי שהגיב לכם) לא מדברים על דיעות, אלא על עובדות ש״ידועות לכולם״.

מה אני אגיד לך, ההיתממות הזאת בדיעבד? לא מחמיאה.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019

Re: האם המיינסטרים הפמיניסטי יוצר דיכוי מיני וקינק חדש?

הלכתי וקראתי שוב. והגעתי למסקנה שבאמת הייתי אטום. החלטתי לפתוח את הראש.
פה אספתי מספר טיעונים שלו שאני יכול לקבל בקלות:
1. לגברים בכלוב יש דחף מיני מדוכא
2.הם כנועים בעל כורחם
3.גברים בכלוב הם מבוטלים, מפוחדים
4.הגברים פה לא יודעים לעורר אישה
5.אתם מכורים לכניעות מלווה בגועל עצמי ואשם
6.חוץ מכישרון טבעי, כל הגברים פה מקפידים להראות כפיפות לפמיניסטיות

יאללה, זרמתי. אני מאמץ את התיאור הזה של גבר סטרייט בכלוב. עד שמישהו יוכיח אחרת.
כשרון טבעי
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
כשרון טבעי • 21 בדצמ׳ 2019
תיאור מאוד מעניין בגוף ראשון של דיכוי פמיניסטי בהסללה. זה לא מתייחס למיניות במובן שאנחנו מדברים עליו כאן, אבל גם זה יגיע, אנחנו בדרך לשם. הדוברת היא רופאה אוסטרלית ויוטיוברית. צפייה מעניינת.

https://www.youtube.com/watch?v=MY5c3p1ZMd4
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
כן. התקדמנו מאיש אחד אמר בכלוב לאישה אחת אמרה באוסטרליה. אה, והיא רופאה.
כמו כן, עברנו מ"אני מאמין שזו רק דומיננטיות מינית, ולרגע לא חושב שזה חל על שאר החיים" ל"פמיניזם הורס את כל החברה דרך שטיפת מוח של נשים, בקרוב אצלינו".
אבל, היי, למה להתווכח?
כשרון טבעי
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019

Re: האם המיינסטרים הפמיניסטי יוצר דיכוי מיני וקינק חדש?

כשרון טבעי • 21 בדצמ׳ 2019
דרקן ראהל כתב/ה:
הלכתי וקראתי שוב. והגעתי למסקנה שבאמת הייתי אטום. החלטתי לפתוח את הראש.
פה אספתי מספר טיעונים שלו שאני יכול לקבל בקלות:
1. לגברים בכלוב יש דחף מיני מדוכא
2.הם כנועים בעל כורחם
3.גברים בכלוב הם מבוטלים, מפוחדים
4.הגברים פה לא יודעים לעורר אישה
5.אתם מכורים לכניעות מלווה בגועל עצמי ואשם
6.חוץ מכישרון טבעי, כל הגברים פה מקפידים להראות כפיפות לפמיניסטיות

יאללה, זרמתי. אני מאמץ את התיאור הזה של גבר סטרייט בכלוב. עד שמישהו יוכיח אחרת.


אני סטרייט דרקן. סטרייט גאה מאוד. מת על נשים. ורק על נשים. גברים הם יישויות חסרות מיניות עבורי. הם כמו שולחנות ומכוניות מבחינתי. עד היום אני לא מבין למה נשים שוכבות עם גברים. לא מבין מה יכול להיות מושך בגבר. רק מאמירות סקסיסטיות של נשים, למדתי פחות או יותר מה מעניין מינית את הנשים בגברים, אבל אני לא רואה את מה שהן רואות בעצמי. בכל פעם שאני מנסה לנחש אם גבר מסוים נחשב מושך, בנות אומרות לי שהוא דוחה, ולהיפך. וכשלעצמי, אני חוגג את סטרייטיותי. אני מתקן דברים בבית, קודח, מדליק מנגל בלי להשתמש בבנזין (לעיתים נדירות. אבל כשזה קורה, רק עם נייר ומצית), מטפל באוטו שלי כאילו שזאת לפחות פרארי, לוקח את האוטו של אשתי לטיפול, טסט ושטיפה וקונה לכל החלונות שלו כיסויים, מדבר עם בנות בלי שיש נושא רק כדי לפטפט איתן, עושה עיניים כשיש לי good hair day, עוזר לנשים במצוקה, מאיים אם אני רואה גבר מאיים על אישה (בלי מכות, עד כה. מספיק ה"הלו" והמבט), יוצא מהאוטו בפקק לסדר את התנועה כדי להמשיך, שותה בירה עם חבר שגם לו יש ילדים ושומע את החפירות שלו על המשכנתא, קונה רק ג'ינס ג'ונת'ן, שכתוב עליו "straight", ובכלל, קונה בגדים רק כשאשתי אומרת בקול חנוק שיש מבצע ושאם אני לא תופס אותו היום היא זורקת לי את כל החורים (היא כבר לא קוראת למה שאני לובש "בגדים"), נועל כל יום את אותו זוג נעליים עד שהוא מתפורר, מכין אוכל בעמידה מול המקרר (לילד אני כן מכין אוכל). סטרייט. אתה מתכוון לעשות לי שיימינג-מיניות על המיניות שלי? ; )
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
וואו. העתקתי את התיאור שלך של גבר סטרייט. ישירות ממה שכתבת בעצמך בתחילת השרשור. איך הפכת את זה לשיימינג? זה המילים שלך. אם אתה מוצא אותן מביכות, לא יודע מה לומר לך
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 21 בדצמ׳ 2019
כמו כן, התיאור שהבאת עכשיו הוא של גבר די סאחי ולא של גבר סטרייט. אין שום דבר בטקסט הארוך הזה שרלוונטי למשיכה מינית, או שלא יכול לאפיין גבר הומו או אישה. להדליק אש במנגל, לקדוח בקיר או לתקן את הרכב לא דורש ממך להימשך לנשים.
אין משהו אחד ברשימה הזו שמאפיין גברים סטרייטים מעצם היותם סטרייטים. לכל גבר סטרייט יש את האופי שלו, התחביבים שלו, סגנון הלבוש שלו, ואת היתרונות והחסרונות שלו שלא קשורים למה שהוא אוהב במיטה.
תן לי לנחש, לדעתך זו גם דעה מבוססת על "מחקרים"? שגברים סטרייטים חייבים להסתובב בבגדים עם קרעים כמו הומלסים ולהיות טיפשים מדי עד כדי לא להצליח להכניס אוכל לסיר? (קצת לא מסתדר עם זה שיש רוב גברי בעבודות פורמליות שדורשות הקפדה על קוד לבוש ושרוב השפים המקצועיים הם גברים, ורובם, כמעט כולם, הם סטרייטים).
אם ככה אתה מאפיין את עצמך זה שיימינג עצמי, אם כבר. אם אתה מתאר גברים בצורה כזו רדודה ומזלזלת, אתה מדכא אותם עוד הרבה לפני שאתה מפנה אצבע מאשימה אל הפמיניזם.
כשרון טבעי
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
כשרון טבעי • 21 בדצמ׳ 2019
אני? לא מוצא בזה משהו מביך. אתה זה שכתב "מדובר בסטרייט" כאילו ש"סטרייט" הוא כינוי גנאי. הבהרתי שזה לא כינוי גנאי.

אבל בכל זאת, אם כבר מעלים את זה, האמירות שאספת הן אמנם נכונות, אבל הניסוח שנתת להן מעט מכליל יותר ממה שאני כתבתי. זה בסדר, זה קורה משום שניתקת משפטים מהפיסקאות שליוו אותם, שם היו סייגים. הנה הבהרות:

1. לגברים בכלוב יש דחף מיני מדוכא - נכון מאוד, כך כתבתי. אלא שאני כתבתי בצירה ונדמה לי שאתה מצטט אותי בפתח. אני כתבתי שיש דבר כזה. כניגוד של "אין אף אדם כזה". ואילו אתה ציטטת אותי כאומר שכולם כאלה. לא כתבתי (ולא חשבתי) שכולם כאלה. למעשה, אם קוראים אותי, רואים שאני טוען שזה קיים כתופעה חדשה שלא הייתה בעבר, ומבין השורות אפשר להבין שאני מתכוון שזהו טיפוס נדיר עדיין, ולא, שזהו הטיפוס השכיח (אני מתייחס כאן לנשלטים. בנפרד התייחסתי לשולטים). כן טענתי שדיכוי מיני הוא שכיח, אבל התייחסתי למיינסטרים, לא לכלוב. גרסתי שבמיינסטרים, יש תופעה רחבה מאוד של גברים עם דחף מיני מדוכא. זה לא התייחס לכלוב. אלא למיינסטרים.

2.הם כנועים בעל כורחם - נכון. כמובן, שאנחנו לוקחים בחשבון את ההבהרה הקודמת. מדובר באמירה "הטיפוס קיים" כהנגדה לאמירה "אין טיפוס כזה כלל". ולא באמירה "כל האנשים הם הטיפוס הזה". כפי שצויין בהבהרה הקודמת, הכוונה היא שיש כיום, כנראה, מעט אנשים כאלו בכלוב. המשפט אמר "הם קיימים", ולא "כולם כאלו" כפי שאתה ציטטת, כמדומני.

3.גברים בכלוב הם מבוטלים, מפוחדים. נכון מאוד. לכך לא דרושות הבהרות. ציטטת במדויק. אין צורך לפרט, כבר פירטתי בתגובות קודמות.

4.הגברים פה לא יודעים לעורר אישה. את זה לדעתי לא כתבתי מעולם. אין לי מושג מה הגברים כאן יודעים או לא יודעים לעשות לאישה. אתה הוספת כאן היקש ממשהו שכתבתי. מה שכתבתי, הוא שיש נשים מסויימות שמיניותן דוכאה במיינסטרים על ידי פמיניזם, ולא מסוגלות להגיע לסיפוק בגלל קונפליקט שנוצר בהן כתוצאה מהדיכוי. לא כתבתי שכל הנשים כאן הן בראטיות. יש בכלוב הרבה מאוד גוונים של נטיות והעדפות, ואני משער (אין לי מושג) שרוב הנשים כאן שאוהבות גברים, מסוגלות להגיע לסיפוק עם גברים. טענתי רק שהנפש הבראטית היא נפש קונפליקטואלית שלא מסוגלת להגיע לסיפוק, ולא הטלתי את האחריות על כך על גברים (הפמיניזם הוא האחראי לכך). כן ציינתי עוד קבוצה, של נשים שאינן קינקיות בעצם, ומגיעות לכלוב למצוא גבר דומיננטי רגיל כי הוא נכחד מהמיינסטרים, ולא מוצאות, כי גם כאן הגברים לא דומיננטיים. שים לב שלא נובע מזה שהגברים כאן לא יודעים לעורר נשים. אני משער שהם יודעים לעורר יפה מאוד נשים קינקיות. כאן דיברתי על לא-קינקיות. הן כותבות במפורש שהן לא מעוניינות בשום דבר מעולם הקינק. נו, אז מה יכולים לעשות בשבילן הגברים כאן? ושוב אתה מבלבל בין הכלוב והמיינסטרים. כן כתבתי, שבמיינסטרים, לא כאן, הפמיניזם מחק לגברים את הדומיננטיות המינית באיומים ובהסללה, ושהם איבדו את היכולת לייצר את ההתנהגות הזכרית הרגילה של המין האנושי שמעוררת את המיניות הרגילה הנשית של המין האנושי (המיניות הלא-קינקית הנשית. הרגילה). שוב, זה נאמר על המיינסטרים. לא על גברי הכלוב.

5.אתם מכורים לכניעות מלווה בגועל עצמי ואשם - לא, זה היה איפיון של אותו טיפוס חדש ועדיין לא שכיח, שהוזכר למעלה (למה אתה מזדהה כל כך עם הטיפוס הזה ומרגיש שכל מה שנאמר עליו, נאמר עליך?). זה לא התייחס ל"אתם" גורף כלשהו.

6.חוץ מכישרון טבעי, כל הגברים פה מקפידים להראות כפיפות לפמיניסטיות. נכון מאוד. אין שום קשר בין פמיניזם רדיקלי וקינק. במקומות אחרים בעולם, הקינק והפמיניזם הרדיקלי הם שני עולמות שונים. במהלך מעוות וביזארי, כאן הפמיניזם הרדיקלי השתלט על הפורום הזה. מישהו, איפשהו, מתישהו, הגיע לרעיון המוטעה שבגלל שפמיניזם רדיקלי מערער על מונחי המיניות המוכרים, וגם עולם הקינק עושה את זה, אז יש להם מכנה משותף, והחליט שקינק, אמור להיעשות כולו בשפה השקרית והמעוותת של הפמיניזם הרדיקלי, עם כל השטויות שלו על "פלואידיות", "סטרייט הוא לא מולד הוא הומו בהדחקה אבל הומו הוא כן מולד", וכל השיט הדפוק והאינקונסיסטנטי הזה. זה לא קשור לקינק, אין לקינק שום קשר לתפיסות השגויות של פמיניזם רדיקלי על מיניות. קינק חי ונושם דווקא מתוך תפיסות ריג'ידיות וכלל לא פלואידיות על מיניות - שיש גברים דומיננטיים-אקטיביים ויש נשים שפועלות על תחום של סלקטיביות-רצפטיביות ושאוהבות גברים כאלה. בדיוק בגלל זה, זה מדליק שולט ושולטת לעשות פורסד-ביי, או לשולטת לשעבד גבר, או לשולט להסיר מאישה את הסלקטיביות. אם כולם פלואידים, דרקן, מה מדליק בלגרום לאישה ללקק אישה אחרי שגמרת? מה מדליק מבחינת שולטת בלגרום לגבר לנקות גבר אחר אחרי שגמר? מה מדליק בזה אם כולם פלואידיים והכל טבעי לכולם? בלי הריג'ידיות של המיניות המיינסטרימית, אין קינק. כל מה שנשאר ממנו זה פלסטיקים נכנסים ויוצאים ונדנדות. לונה פארק. הריגוש הוא קונספטואלי, לא מכאני. קינק זה לא מוסך. אבל, נודע לי בשרשור הזה בתדהמה, שפמיניזם רדיקלי השתלט על המקום הזה, וכן, שכל הגברים משתפים פעולה. הם מפחדים שיפספסו זיונים אז הם נזהרים לא לעצבן פמיניסטיות. אולי הסיבה היא שלפני כמה שנים, או מתי שקרה השינוי, לא היה כאן אף אהבל לומר להם, חבר'ה, אתם לוקחים בחשבון שכל השיט הפמיני-רדיקלי-פלואידי הזה הוא ההיפך של קינק, עם הרעיונות שלהן, אין קינק יותר, הכל נהיה וינילי, כן?


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שבת דצמ' 21, 2019 3:42 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
כשרון טבעי והתאור שלו של הגבר הסטרייט קצת הזכיר לי את הבדיחה על לוגיקה ואקווריום. רק אומרת.
https://sites.google.com/site/juditoranim/b