בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם המיינסטרים הפמיניסטי יוצר דיכוי מיני וקינק חדש?

חדש בתחום 35
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
חדש בתחום 35 • 21 בדצמ׳ 2019
אגב, שמתי לב שאפילו כאן באתר, הלוח ״שפחות באדונים״ מתעדכן הכי מעט, בניגוד גמור למצופה... למישהו/י יש הסבר לתופעה?
כשרון טבעי
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
כשרון טבעי • 21 בדצמ׳ 2019
חדש בתחום, הצץ בתגובות שלי בשרשור. שם ההסבר שלי לעניין.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 21 בדצמ׳ 2019
ההסבר לתופעה הוא שנשים סטרייטות בכלוב, בלי קשר לצידן בשוט, לא באמת צריכות לכתוב מודעת ההיכרות בשביל לזכות בפניות מגברים מעוניינים.
רובן יגשו לכתוב בלוח המודעות רק אם יש להן משהו קונקרטי שהן מחפשות.
וכך אפשר לראות שגם לוח מלכות בעבדים לא מתעדכן במודעות הכרויות חדשות אלא מתאפיין ברוב של מודעות דרושים למטלות ספציפיות.
נשלטות לעומת שולטות לא מבקשות משולטים למלא עבורן פונקציה אז הן אפילו פחות ממהרות לגשת לוחות, הן פשוט מציגות את עצמן בפרופיל ואת ההכרויות הן עושות "מאחורי הקלעים" באינבוקס. זה שהן לא כותבות בלוחות לא אומר שהן לא מעוניינות, זה רק אומר שאין להן צורך.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019

וזה נמשך...

קודם כל, עדיין לא התייחסת לרשימת המאמרים שהבאת, שאף אחד מהם לא בנושא בכלל. הסבר? התייחסות? משהו?
כי אנחנו התאמצנו וקראנו. כי אנחנו בודקים. כי אנחנו מקשיבים. אז?
שנית, אתה כותב מגילות. אז נקצר, והציטוט יופיע אחרי דבריי, לא לפני
עניין הסטרייט כגנאי לא כתוב בשום צורה. זה לגמרי אצלך בקריאה. כתבתי שככה תיארת גבר סטרייט בכלוב. זהו.
**לגבי איך אתה ניקדת מדוכא - זה עם קמץ. וזהו. לא צירה ולא פתח, ואין שתי גרסאות. תבדוק את זה. קצת מביך, לא? **
בשום מקום לא כתבת חלק מהגברים, כתבת גברים. בעיה שלך. כתבת שנשים באות לכאן בתקווה לגבר דומיננטי
ושגם כאן הוא לא קיים, ושאתה הגבר הדומיננטי היחיד פה. מה לעשות? זה מילים שלך. רוצה לשנות? תשנה. להגיד
שכתבת אחרת זה שקר.
כתבת שגברים לא יודעים לתת לאישה את מה שמעורר אותה - דומיננטיות - ומציעים כניעות. הבאת את משל השועל והחסידה.
אז כן כתבת שהם לא יודעים לעורר. אפילו כתבת שבסוף הם מתמכרים לכניעות תוך תיעוב עצמי בשביל הנשים המעטות שמתגרות מזה.
וכרגיל לא כתבת שזה טיפוס אחד מסוים. כתבת שזה גברים.
כל הפסקה האחרונה מיותרת - שנינו מסכימים שאמרת שאתה הגבר הדומיננטי היחיד בכלוב, היחיד שלא נכנע לפמיניזם.

ושוב, איפה תגובה לעניין המאמרים?

כשרון טבעי כתב/ה:
אני? לא מוצא בזה משהו מביך. אתה זה שכתב "מדובר בסטרייט" כאילו ש"סטרייט" הוא כינוי גנאי. הבהרתי שזה לא כינוי גנאי.

אבל בכל זאת, אם כבר מעלים את זה, האמירות שאספת הן אמנם נכונות, אבל הניסוח שנתת להן מעט מכליל יותר ממה שאני כתבתי. זה בסדר, זה קורה משום שניתקת משפטים מהפיסקאות שליוו אותם, שם היו סייגים. הנה הבהרות:

1. לגברים בכלוב יש דחף מיני מדוכא - נכון מאוד, כך כתבתי. אלא שאני כתבתי בצירה ונדמה לי שאתה מצטט אותי בפתח. אני כתבתי שיש דבר כזה. כניגוד של "אין אף אדם כזה". ואילו אתה ציטטת אותי כאומר שכולם כאלה. לא כתבתי (ולא חשבתי) שכולם כאלה. למעשה, אם קוראים אותי, רואים שאני טוען שזה קיים כתופעה חדשה שלא הייתה בעבר, ומבין השורות אפשר להבין שאני מתכוון שזהו טיפוס נדיר עדיין, ולא, שזהו הטיפוס השכיח (אני מתייחס כאן לנשלטים. בנפרד התייחסתי לשולטים). כן טענתי שדיכוי מיני הוא שכיח, אבל התייחסתי למיינסטרים, לא לכלוב. גרסתי שבמיינסטרים, יש תופעה רחבה מאוד של גברים עם דחף מיני מדוכא. זה לא התייחס לכלוב. אלא למיינסטרים.

2.הם כנועים בעל כורחם - נכון. כמובן, שאנחנו לוקחים בחשבון את ההבהרה הקודמת. מדובר באמירה "הטיפוס קיים" כהנגדה לאמירה "אין טיפוס כזה כלל". ולא באמירה "כל האנשים הם הטיפוס הזה". כפי שצויין בהבהרה הקודמת, הכוונה היא שיש כיום, כנראה, מעט אנשים כאלו בכלוב. המשפט אמר "הם קיימים", ולא "כולם כאלו" כפי שאתה ציטטת, כמדומני.

3.גברים בכלוב הם מבוטלים, מפוחדים. נכון מאוד. לכך לא דרושות הבהרות. ציטטת במדויק. אין צורך לפרט, כבר פירטתי בתגובות קודמות.

4.הגברים פה לא יודעים לעורר אישה. את זה לדעתי לא כתבתי מעולם. אין לי מושג מה הגברים כאן יודעים או לא יודעים לעשות לאישה. אתה הוספת כאן היקש ממשהו שכתבתי. מה שכתבתי, הוא שיש נשים מסויימות שמיניותן דוכאה במיינסטרים על ידי פמיניזם, ולא מסוגלות להגיע לסיפוק בגלל קונפליקט שנוצר בהן כתוצאה מהדיכוי. לא כתבתי שכל הנשים כאן הן בראטיות. יש בכלוב הרבה מאוד גוונים של נטיות והעדפות, ואני משער (אין לי מושג) שרוב הנשים כאן שאוהבות גברים, מסוגלות להגיע לסיפוק עם גברים. טענתי רק שהנפש הבראטית היא נפש קונפליקטואלית שלא מסוגלת להגיע לסיפוק, ולא הטלתי את האחריות על כך על גברים (הפמיניזם הוא האחראי לכך). כן ציינתי עוד קבוצה, של נשים שאינן קינקיות בעצם, ומגיעות לכלוב למצוא גבר דומיננטי רגיל כי הוא נכחד מהמיינסטרים, ולא מוצאות, כי גם כאן הגברים לא דומיננטיים. שים לב שלא נובע מזה שהגברים כאן לא יודעים לעורר נשים. אני משער שהם יודעים לעורר יפה מאוד נשים קינקיות. כאן דיברתי על לא-קינקיות. הן כותבות במפורש שהן לא מעוניינות בשום דבר מעולם הקינק. נו, אז מה יכולים לעשות בשבילן הגברים כאן? ושוב אתה מבלבל בין הכלוב והמיינסטרים. כן כתבתי, שבמיינסטרים, לא כאן, הפמיניזם מחק לגברים את הדומיננטיות המינית באיומים ובהסללה, ושהם איבדו את היכולת לייצר את ההתנהגות הזכרית הרגילה של המין האנושי שמעוררת את המיניות הרגילה הנשית של המין האנושי (המיניות הלא-קינקית הנשית. הרגילה). שוב, זה נאמר על המיינסטרים. לא על גברי הכלוב.

5.אתם מכורים לכניעות מלווה בגועל עצמי ואשם - לא, זה היה איפיון של אותו טיפוס חדש ועדיין לא שכיח, שהוזכר למעלה (למה אתה מזדהה כל כך עם הטיפוס הזה ומרגיש שכל מה שנאמר עליו, נאמר עליך?). זה לא התייחס ל"אתם" גורף כלשהו.

6.חוץ מכישרון טבעי, כל הגברים פה מקפידים להראות כפיפות לפמיניסטיות. נכון מאוד. אין שום קשר בין פמיניזם רדיקלי וקינק. במקומות אחרים בעולם, הקינק והפמיניזם הרדיקלי הם שני עולמות שונים. במהלך מעוות וביזארי, כאן הפמיניזם הרדיקלי השתלט על הפורום הזה. מישהו, איפשהו, מתישהו, הגיע לרעיון המוטעה שבגלל שפמיניזם רדיקלי מערער על מונחי המיניות המוכרים, וגם עולם הקינק עושה את זה, אז יש להם מכנה משותף, והחליט שקינק, אמור להיעשות כולו בשפה השקרית והמעוותת של הפמיניזם הרדיקלי, עם כל השטויות שלו על "פלואידיות", "סטרייט הוא לא מולד הוא הומו בהדחקה אבל הומו הוא כן מולד", וכל השיט הדפוק והאינקונסיסטנטי הזה. זה לא קשור לקינק, אין לקינק שום קשר לתפיסות השגויות של פמיניזם רדיקלי על מיניות. קינק חי ונושם דווקא מתוך תפיסות ריג'ידיות וכלל לא פלואידיות על מיניות - שיש גברים דומיננטיים-אקטיביים ויש נשים שפועלות על תחום של סלקטיביות-רצפטיביות ושאוהבות גברים כאלה. בדיוק בגלל זה, זה מדליק שולט ושולטת לעשות פורסד-ביי, או לשולטת לשעבד גבר, או לשולט להסיר מאישה את הסלקטיביות. אם כולם פלואידים, דרקן, מה מדליק בלגרום לאישה ללקק אישה אחרי שגמרת? מה מדליק מבחינת שולטת בלגרום לגבר לנקות גבר אחר אחרי שגמר? מה מדליק בזה אם כולם פלואידיים והכל טבעי לכולם? בלי הריג'ידיות של המיניות המיינסטרימית, אין קינק. כל מה שנשאר ממנו זה פלסטיקים נכנסים ויוצאים ונדנדות. לונה פארק. הריגוש הוא קונספטואלי, לא מכאני. קינק זה לא מוסך. אבל, נודע לי בשרשור הזה בתדהמה, שפמיניזם רדיקלי השתלט על המקום הזה, וכן, שכל הגברים משתפים פעולה. הם מפחדים שיפספסו זיונים אז הם נזהרים לא לעצבן פמיניסטיות. אולי הסיבה היא שלפני כמה שנים, או מתי שקרה השינוי, לא היה כאן אף אהבל לומר להם, חבר'ה, אתם לוקחים בחשבון שכל השיט הפמיני-רדיקלי-פלואידי הזה הוא ההיפך של קינק, עם הרעיונות שלהן, אין קינק יותר, הכל נהיה וינילי, כן?
Snitch
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
Snitch • 21 בדצמ׳ 2019
כפרעליכם, איך יש לכם סבלנות לזה?
יש כאן באמת מישהו שמאמין באמת ובתמים שהמטרה של פותח השרשור היא לנהל דיון?
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
Snitch כתב/ה:
כפרעליכם, איך יש לכם סבלנות לזה?
יש כאן באמת מישהו שמאמין באמת ובתמים שהמטרה של פותח השרשור היא לנהל דיון?


סניץ', אתה לא מעודכן. כישרון טבעי מקיים פה דיון נעים ומסביר פנים ואנשים רעים כמוני מתנכלים לו. זה כי אנחנו אטומים לדעות חדשות. כך שאם אתה חושב שמשהו לא בסדר באיך שכשרון טבעי מתנהל, כנראה גם אתה כמונו
עבד משועבד{עבד}
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
עבד משועבד{עבד} • 21 בדצמ׳ 2019
שולטות יש רק באגדות.

האשה יכולה להיות שולטת.
אבל ביחס לגבר שאיתה ,היא תמיד נשלטת.
וזאת מתוך רצון ובחירה שלה.
תמיד היא תבחר בגבר שיהיה עשיר ממנה,
חכם יותר,משכיל יותר ,גבוה יותר.
זה לא משנה כמה היא חזקה, הגבר שאיתה ,שהיא תבחר
יהיה חזק יותר. וזה מפני שהיא נשלטת מטבעה.
זה בלתי ניתן לשינוי.
וזה לא קשור בכלל לפמיניזם.
גם השולטות כאן,מחפשות נשלט אבל עם "עמוד שדרה"
ולא סתם עמוד שדרה, הוא צריך להיות "מפלדה".
ז"א שהנשלט בעל כורחו הופך לשולט.
הוא לא יכול לברוח מזה.
הוא רוצה להיות נשלט. אבל זה בלתי אפשרי.
מפני שהיא לא מסוגלת. אין לה את זה.
גבר לעומת זאת ,עומד בפני עצמו והוא לא תלוי בצד השני.
הוא לא צריך אשה שתחזיק אותו או תתמוך בו. גם אם הוא
הגבר הכי חלש אין בו את הרצון והצורך להיתמך ע"י אשה.
זה לא קיים בלקסיקון שלו.
כאשר נראה נשים שמתחברות לגברים"שנחותים "מהן כביכול
אז יהיה אפשר להגיד שהנשים שולטות אמיתיות.
בינתיים החלום הזה נראה שלא יתגשם..
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 21 בדצמ׳ 2019
מתהפך, אני בצד השולט של המפה וגם אישה וכל מה שכתבת פשוט לא רלוונטי לגבי, ככה שאני לא מבינה מאיפה הביטחון לקבוע כעובדה נחרצת מה כל הנשים רוצות תמיד ובכל מצב ולהכריז על זה כבלתי ניתן לשינוי וכאיזו עובדה חקוקה בסלע בטבע האישה.
אני מעדיפה את העוצמה הכלכלית בידיי וכבר יצאתי עם גברים עם פחות כסף ממני שאפילו עדיין גרו עם ההורים, לא אכפת לי מגובה של בן הזוג וכבר יצאתי עם נמוכים ממני, לא אכפת לי מהשכלה של בן הזוג וכבר יצאתי עם משכילים פחות ממני.
וזה לא שיש לי בעיה עם דוקטורים, גבוהים, עם יותר אפסים ממני בחשבון הבנק, גם איתם יצאתי אבל לא בגלל שהם היו "יותר ממני" אלא בגלל הכימיה בנינו, דווקא בגלל שמולי הם הרשו לעצמם להיות "פחות". הטייטלים שלהם לא עלו פעם אחת במסגרת הקשר בנינו כנושא מהותי, והרבה פעמים הסטטוס שלהם נודע לי רק בדיעבד אחרי שכבר נוצר בנינו הקליק והסטטוס שלהם לא יכל להוות שום שיקול בהחלטה שלי לצאת איתם. יותר מזה: אני לא מרגישה שהם התעלו במשהו על גברים שהיו "פחות" ממני, כי אלו בסה"כ נתונים טכניים שלא מעידים כלום על האופי והכימיה שנוצרה בנינו.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 4 שנים • 21 בדצמ׳ 2019
פרלין​(נשלטת){ש} • 21 בדצמ׳ 2019
מתהפך, אתה יודע, אני תמיד חשבתי שזה בדיוק ההיפך. שנשים מסוגלות להיות לבד וגברים לא.
אבל אף פעם לא חשבתי אשכרה לתת למחשבה הזאת יותר מדי כוח. לסטריאוטיפים יכול להיות גרעין של אמת, אבל זה רק גרעין. מעצם היותם סטריאוטיפים, הם שקר.