שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם המיינסטרים הפמיניסטי יוצר דיכוי מיני וקינק חדש?

israelislave
לפני 4 שנים • 22 בדצמ׳ 2019
israelislave • 22 בדצמ׳ 2019
מתהפך כתב/ה:
שולטות יש רק באגדות.

האשה יכולה להיות שולטת.
אבל ביחס לגבר שאתה ,היא תמיד נשלטת.
וזאת מתוך רצון ובחירה שלה.
תמיד היא תבחר בגבר שיהיה עשיר ממנה,
חכם יותר,משכיל יותר ,גבוה יותר.
זה לא משנה כמה היא חזקה, הגבר שאתה ,שהיא תבחר
יהיה חזק יותר. וזה מפני שהיא נשלטת מטבעה.
זה בלתי ניתן לשינוי.
וזה לא קשור בכלל לפמיניזם.
גם השולטות כאן,מחפשות נשלט אבל עם "עמוד שדרה"
ולא סתם עמוד שדרה, הוא צריך להיות "מפלדה".
ז"א שהנשלט בעל כורחו הופך לשולט.
הוא לא יכול לברוח מזה.
הוא רוצה להיות נשלט. אבל זה בלתי אפשרי.
מפני שהיא לא מסוגלת. אין לה את זה.
גבר לעומת זאת ,עומד בפני עצמו והוא לא תלוי בצד השני.
הוא לא צריך אשה שתחזיק אותו או תתמוך בו. גם אם הוא
הגבר הכי חלש אין בו את הרצון והצורך להיתמך ע"י אשה.
זה לא קיים בלקסיקון שלו.
כאשר נראה נשים שמתחברות לגברים"שנחותים "מהן כביכול
אז יהיה אפשר להגיד שהנשים שולטות אמתיות.
בינתיים החלום הזה נראה שלא יתגשם..


מעניין אותי להבין איך אתה מודד ומכמת את המהות של "שולטת"

כנראה שלא כמוני.

"תמיד היא תבחר בגבר שיהיה עשיר ממנה, חכם יותר,משכיל יותר ,גבוה יותר"

1) תמיד? באמת? אני מכיר גם "נשלטים" שאינם כאלה ובכל זאת "נבחרו".

2) אבל אלו שכן בוחרות גברים כאלו, מה מטרתן? להשתלט ולשלוט על הרשימה הנ"ל והנשלט? מוכן ומבקש למסור את כל הנ"ל תמורת השליטה שהשולטת מוכנה\רוצה להחיל עליו.

3) היא "חזקה" עד כדי כך שאותו "חזק" בפומבי מוכן ורוצה להיות חלש אתה. נראה לך שאנשים משכמם ומעלה (כפי שאתה תיארת) יהיו מוכנים להיות חלשים לכל מאן דהו או שיבחרו בקפידה את ה"שולטת שלהם"?

4) צריך לעשות, ושוב, רק לדעתי, הפרדה מלאה בין צריכת שרותי שליטה שם אכן, בהוויה, בעל המאה הוא בעל הדעה גם אם הוא קשור על ארבע לרגליה... שם זו באמת "בריחה" זמנית מהמציאות ממנה הנשלט בא ואליה הוא חפץ לחזור לבין מערכת יחסים מלאה על צידיה הוואנילים והקינקים בה שני הצדדים מרגישים בנוח, טוב ונכון עם ההבנה שגם אם הנשלט הוא "שיא ההצלחה והגבריות והשליטה" לעולם כולו, בד' אמותיהם המצב שונה.
המלט
לפני 4 שנים • 22 בדצמ׳ 2019
המלט • 22 בדצמ׳ 2019
מתהפך כתב/ה:
שולטות יש רק באגדות.

האשה יכולה להיות שולטת.
אבל ביחס לגבר שאיתה ,היא תמיד נשלטת.
וזאת מתוך רצון ובחירה שלה.
תמיד היא תבחר בגבר שיהיה עשיר ממנה,
חכם יותר,משכיל יותר ,גבוה יותר.
זה לא משנה כמה היא חזקה, הגבר שאיתה ,שהיא תבחר
יהיה חזק יותר. וזה מפני שהיא נשלטת מטבעה.
זה בלתי ניתן לשינוי.
וזה לא קשור בכלל לפמיניזם.
גם השולטות כאן,מחפשות נשלט אבל עם "עמוד שדרה"
ולא סתם עמוד שדרה, הוא צריך להיות "מפלדה".
ז"א שהנשלט בעל כורחו הופך לשולט.
הוא לא יכול לברוח מזה.
הוא רוצה להיות נשלט. אבל זה בלתי אפשרי.
מפני שהיא לא מסוגלת. אין לה את זה.
גבר לעומת זאת ,עומד בפני עצמו והוא לא תלוי בצד השני.
הוא לא צריך אשה שתחזיק אותו או תתמוך בו. גם אם הוא
הגבר הכי חלש אין בו את הרצון והצורך להיתמך ע"י אשה.
זה לא קיים בלקסיקון שלו.
כאשר נראה נשים שמתחברות לגברים"שנחותים "מהן כביכול
אז יהיה אפשר להגיד שהנשים שולטות אמיתיות.
בינתיים החלום הזה נראה שלא יתגשם..



בדרך כלל מונולוגים כאלה מתפרשים במקומותינו מבטאים תסכול מחוסר האפשרות ״למצוא שולטת מתאימה״, והטענות
לגבי תכונות ״טבעיות״ של גברים ונשים נדחות על הסף.

אז זהו, שלא. אני מסכים איתך שיש תכונות הטבועות בגברים מטבע בריאתם, ויש תכונות אחרות הטבועות בנשים מטבע בריאתן שלהן.
אני לא בטוח בקשר לקביעה שהאישה היא ״נשלטת מטבעה״, לפחות לא במובן בו חברות וחברי הכלוב משתמשות ומשתמשים בביטוי זה
אני כן מסכים איתך שיש משהו שטבוע באישה, באשר היותה אישה, ואותו משהו הטבוע בה, על פי רוב מחפש גבר עם ״עמוד שדרה״ וכיו״ב.
כמו כן, אני ער לעובדה כי באומרי ״משהו טבועי באישה״ אני מניח מראש הגדרה מוסכמת על הכל של מהי אישה. שכן, יכולתי גם לכתוב ״נקבה״, כאשר
כוונתי היא לבן-אדם שמינו הוא נקבי. אבל בכל זאת כתבתי ״אישה״, לא במובן הביולוגי של המילה, אלא כפי שלימדה אותנו סימון דה בובואר (*). דהיינו,
״אישה״ היא בן-אדם ממין נקבה המציית לפיקוח חברתי הדוק, בדיוק באותה מידה בה ״גבר״ הוא בן-אדם ממין זכר המציית לפיקוח חברתי הדוק. אמור מעתה: אין שום דבר
״טבעי״ באישה שהופך אותה להיות נשלטת, אלא יש משהו ״טבוע באישה״ שהופך אותה להיות נשלטת, ואות משהו הטבוע בה, מוטבע בה על ידי החברה בה היא חיה.

הבעייה היא, שהחברה נשלטת על ידי זכרים. אי-השוויון היסודי, או בפרפראזה מתמטית, ״המשפט היסודי של אי השוויון״,
הוא שהפיקוח החברתי ההדוק התבצע ועוד מתבצע על פי רוב על ידי זכרים, ועל כן, כל מה שטבוע בנו, בין אם אנו זכרים או נקבות, מוטבע בנו על ידי חברה הנשלטת על ידי זכרים.
ובמקום זה ראוי להזכיר את המשפט האלמותי של נילי ונילי, אחת מהנשלטות המיתולוגיות של הכלוב לדורותיו, שבדיון שהתקיים כאן לפני הרבה שנים אודות קינק ובדס״מ בפירסום,
ובאופן סצפיפי כמענה לשאלה ״למה פמדום מוכר פירסומות ומיילדום כמעט ולא נראה במדיה״? השיבה נילי ונילי, בפשטות ״כי מיילדום זה החיים עצמם״.



יש סיבה יותר משטחית לעובדה שכמעט ואין בנמצא שירותי מיילדום בתשלום, אבל שוק הפמדום פורח. אם נחשוב על כך קצת יותר משניות ספורות, אולי יתבהרו לנו כמה
דברים. עיקרון יסודי בכלכלה קובע כי בני אדם יהיו מוכנים לשלם תמורת דברים שאין להם. במילים אחרות, מחסור בדבר מה גורם לביקוש לאותו דבר מה, שגורם למסחר באותו דבר
מה. לכן, מחסור בסיפוק פנטזיות פמדומיות גורם לביקוש לפמדום, שגורם למסחר בפמדום. ומה עם מיילדום? אז זהו, שאין מחסור במיילדום. בדיוק כמו שנילי ונילי אמרה. החברה שלנו
נוזלת מיילדום מכל החורים. אין מחסור בזה. יש אפליה מגדרית, אפליית נשים, אלימות כלפי נשים, ומה לא. אין מחסור במיילדום. והואיל ואין מחסור, גם אין ביקוש. והואיל ואין ביקוש,
אין ״שולטים בתשלום״. ואם יש - הם איזושהי אפיזודה אזוטרית.

אז כן נשים הן רק .... נשים, והן מפוקחות על ידי מבנים חברתיים קשיחים, וגם גברים הם רק ... גברים, מפוקחים. על ידי אותם מבנים חברתיים קשיחים, המכריחים אותם להתנהג כפי
שהם מתנהגים. הסיכוי אם כן למצוא ״שולטת אמיתית״ הינו קלוש. אני בכלוב כבר כמעט 14 שנה. ראיתי הרבה מערכות יחסים בין נשלטות לשולטים, שאינן אלא בבואה צבעונית של
החיים עצמם. אבל כמעט מעולם לא ראיתי מערכת יחסים בין שולטת לנשלט. למה? כי זה לא רק אנחנו, זה גם הפיקוח החברתי, שהוא הרבה יותר חזק ממה שאפשר לדמיין.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 4 שנים • 22 בדצמ׳ 2019
המלט, תוכל בבקשה להגדיר את המושג ״שולטת אמיתית״, כפי שאתה מבין אותו (מנסה ליצור הגדרה משלי ולא מצליחה).
ועל הדרך את ה״אדם בעל עמוד שדרה״ (הגדרה שאני משייכת, אולי בטעות, לאנשים עצמאיים בעלי רצון מוגדר ודעה מבוססת בעלי תמהיל נכון בין מודעות ובטחון עצמי, ולכן לא מצליחה למקם בתוך הנושא הנדון. במילים אחרות, בהתאם להגדרה שלי כל אדם שמכבד את עצמו ישאף לבנות זוגיות עם אדם עצמאי בעל דעה מבוססת ומגובשת ולא עם סמרטוט רופס ומבולבל, וזאת ללא שום קשר להיותם שולטים/ות נשלטים/ות או באמצע. מה עוד ששליטה על כסיל נטול רצון ודעה משעממת ומייגעת ולא באמת יש בה סיפוק).
ArchAngel​(שולטת)
לפני 4 שנים • 22 בדצמ׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 22 בדצמ׳ 2019
המלט, כתבת דברים נכונים בכל הנוגע לעניין האפליה המגדרית והסללה חברתית שגורמת לנשים וגברים להעדיף העדפות מיניות מסוימות עד כדי שזה "נטבע" בהם.
אבל, מצד שני, שוק המיילדום כן פורח. אם כי לא מהצד השולט אלא מהצד הנשלט. יש נשלטות בתשלום, כן יש ביקוש להן, הביקוש הוא כל כך נרחב עד כדי שהוא לא נגמר רק בגבולות סצנה מוגדרת אלא שגם כמעט כל זונה שישלמו לה קצת אקסטרא תגלם דמות כנועה לבקשת הלקוח.
עכשיו, אם כל/רוב הנשים כנועות מטבען, למה יש הרבה גברים שקשה להם למצוא נשלטת? למה יש הרבה זונות שמתפקדות כנשלטות בתשלום אם יש בשפע נשים שיעשו את זה מרצונן מבלי שיצטרכו להוציא שקל מהכיס? למה השוק שלהן כל כך משגשג? בדיוק מהסיבה שציינת: אותם גברים חווים מחסור ולכן הם מעוניינים לשלם על משהו שיהיה להם קשה להשיג.

אולי ראית הרבה מערכות יחסים בין שולטים ונשלטות (ואגב, אני ראיתי מספיק מערכות יחסים בין שולטות ונשלטים, בכל 7 שנותיי כאן), אבל כנראה שלא ראית את רובן. כי אם זה היה כזה ורוד, למה כל כך הרבה נשלטות כל יומיים כותבות בבלוג שלהן שכל השולטים בני זונות, אחרי השולט שלהן בסה"כ התנהג כמו שולט והעז לבקש מהן משהו או לא להיות זמין 24/7?
אולי זה כי נשים לא באמת נמשכות ללהיות "נשלטות", כלומר ללהיות כנועות ומבוטלות לגמרי מול גבר אלא שהן נהנות מאספקטים מסוימים בפנטזיית שליטה שבתכלס יש להן הרבה שליטה עליה?
זה שמישהי חווה אפליה מגדרית לא אומר שהיא רוצה להכניס את זה גם למיטה. וגם מי שנוצרה לה אסוציאציה בין אלימות כלפיה כאישה לבין עוררות מינית, עדיין רוצה שזה יקרה בתנאים שלה.
היחידות שבאמת יכנעו, שבאמת יבטלו את עצמן ויתנו לגבר להוביל בלי לשאול שאלות ובלי להציב יותר מדי תנאים (וגם זה לפרק זמן מוגדר) אלו אותן נשלטות בתשלום. ויש להן ביקוש, הרבה ביקוש.

הרבה שולטים מתהלכים פה מתוסכלים מזה שעוד פעם סיננו אותם, שצחקו עליהם שהם חיים בסרט (ולפי הפוסטים של השיימינג שעושים להם, לא כולם כתבו משהו שהוא באמת גס רוח. סתם לא שברו את הראש על משפט פתיחה שנון ומקורי עבורן), ובעולם שבו מיילדום אמור להיות "המציאות עצמה" זה לא אמור לקרות (מיילדום הוא כן הקצנה של נורמות חברתיות מסוימות שחלקן נמצאות איתנו משחר ההיסטוריה ובהחלט יש להן השפעה על שני הפסיכולוגיה של שני המגדרים, אבל לא הייתי אומרת שזו "המציאות" בה'-הידיעה כאילו שאין מרחבים וחברות שבהן אלו פחות באים לידי ביטוי או בכלל רלוונטיים).
ולמה זה קורה? כי הרבה נשים נוטות לבחור בצד הנשלט בראשית דרכן בעולם הבדס"מ כי הן מקבלות את הרושם שזו האופציה "הטבעית" עבורן, דווקא כי המדיה מפוצצת במיילדום, דווקא כי 50 גוונים וכל הדברים האלו שהפכו להיות מאוד פופולריים לעומת שום סרט על פמדום שמציג את קיומה של האפשרות הזו.
ולפני המדיה, אלו היו כל סיפורי העם על האביר החסון על הסוס הלבן שישא על כפתיו את האישה השברירית מבלי שיש לה הרבה say בעניין, וייחסו לזה רומנטיקה. ונשים הושפעו מזה, התלהבו מדמות של איזה חתיך היסטרי שעונה על הדרישות שלהן ויגשים להן את הפנטזיות, השתכנעו שזה אומר שהן כנועות לו רק כי במהלך הפנטזיה הזו הן רוצות שהוא יהיה טיפה אגרסיבי איתן- אבל רק באופן שנוח להן. ורק לאחר שנים של התנסויות נופל להן האסימון שהן בכלל לא בכיוון הזה ומעדיפות שתהיה להן יותר שליטה בידיים, משנות סטטוס למתחלפות או שולטות או בכלל פורשות מעולם הבדס"מ לחלוטין ושם תופסות איזה גבר ונילי שהן יהיו לא פחות אסרטיביות ממנו.
אני רואה מגמת "ההגירה" של נשלטות לתפקידים שבהם יש להן יותר שליטה על הגבר מולן, יותר מאשר נשים שמרגישות שהן נשלטות באופן שבאמת נותן לגבר להוביל באופן בלעדי וגם נשארות שם אחרי שנים של ניסיון.
אם זה היה אחרת, נשלטות בתשלום לא היו נצרכות בכמויות, היה שפע מהן בחינם ושולטים לא היו מרגישים שהם צריכים לצאת מגדרם ולהתאמץ בשביל שישימו עליהם. שולטים מתנהגים באופן המרצה הזה כי הם מקבלים את העובדה שמספר הנשלטות נמוך יותר ממספר השולטים, שעל כל נשלטת מתחרים בו-זמנית עשרות שולטים, כי בסופו של יום, לא הרבה נשים מזנקות על תפקיד הנשלטת או רוצות להישאר בו אחרי שראו איך זה במציאות, למרות כל הטיעונים הכיבכול משכנעים על "טבע האישה".
המלט
לפני 4 שנים • 22 בדצמ׳ 2019
המלט • 22 בדצמ׳ 2019
ברייה כתב/ה:
המלט, תוכל בבקשה להגדיר את המושג ״שולטת אמיתית״, כפי שאתה מבין אותו (מנסה ליצור הגדרה משלי ולא מצליחה).
ועל הדרך את ה״אדם בעל עמוד שדרה״ (הגדרה שאני משייכת, אולי בטעות, לאנשים עצמאיים בעלי רצון מוגדר ודעה מבוססת בעלי תמהיל נכון בין מודעות ובטחון עצמי, ולכן לא מצליחה למקם בתוך הנושא הנדון. במילים אחרות, בהתאם להגדרה שלי כל אדם שמכבד את עצמו ישאף לבנות זוגיות עם אדם עצמאי בעל דעה מבוססת ומגובשת ולא עם סמרטוט רופס ומבולבל, וזאת ללא שום קשר להיותם שולטים/ות נשלטים/ות או באמצע. מה עוד ששליטה על כסיל נטול רצון ודעה משעממת ומייגעת ולא באמת יש בה סיפוק).


ברייה, לא אוכל לצערי, ולכן הכתרתי את המושג ״שולטת אמיתית״ במירכאות כפולות. אני גם לא מנסה ליצור הגדרה משלי, משום שאיני מאמין שאחת כזו קיימת.
כיוצא בזה לגבי מושג ה״אדם בעל עמוד שידרה״, שגם הוא זכה למירכאות. אני מסכים עם השיוך שלך, אבל אין זה עולה לידי הגדרה, כי אם לידי מוסכמות מקובלות: כך
משתמשות הבריות בשפה. באופן אנלוגי, אנשים משתמשים לפעמים בביטוי ״שולטת אמיתית״ כשהם רוצים לציין אישה העוסקת בשליטה בדסמית שלא תמורת כסף, אלא משום שזוהי נטייתה, זהו רצונה ואלו הן תשוקותיה. לאנשים אחרים זה לא מספיק. בשבילם ״שולטת אמיתית״ צריכה לרצות לחיות בזוגיות בדסמית מונוגמית עם נשלט ( רצוי בעל ״עמוד שדרה״), ופחות מזה לא נחשב. אז לא, אין לי הגדרה.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 22 בדצמ׳ 2019
עוץ הגדול​(נשלט) • 22 בדצמ׳ 2019
יש הגדרה אחת רלוונטית ל"שולט/ת אמיתי/ת":

אדם שנמשך מינית או/ו רגשית לתפקיד הדומיננטי בבדסמ ואינו מתחלף.
ככה אנחנו מוציאים מהכלל את כל המלכות בתשלום (אלה שלא באמת נמשכות לתפקיד הדומיננטי) והאופורטוניסטים שמנצלים את הבדס"מ בשביל לחפש פרטנר למין. ה"אמיתי" הוא רק במובן שהשליטה היא התפקיד המרכזי והיחיד של האישה או הגבר ולכן ההתייחסות למתחלפים (שכמובן נמשכים מינית ורגשית לשליטה אך גם לתפקיד הנשלט).

יחסי אנוש, סטיות, תכונות אופי הם כבר עניין סובייקטיבי לחלוטין.
לכל אחד יש את הטיפוס האידיאלי שלו, שהופך להיות חלק ממערך השיקולים של כל אדם בחיפוש אחר פרטנר בדסמי.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 4 שנים • 22 בדצמ׳ 2019
הייתי מחליף ל"בעיניי יש הגדרה... ".
מסכים שזו הגדרה אופרטיבית טובה. מה שכן, ייתכנו שולטות אמיתיות על פי ההגדרה שעדיין רוצות כסף ו/או טובות הנאה. השניים לא סותרים.
מבחינתי, זה דיון. סופסוף נהיה מעניין. כרגע אין לי מה להוסיף. עוקב
morpheusone​(שולט)
לפני 4 שנים • 23 בדצמ׳ 2019
morpheusone​(שולט) • 23 בדצמ׳ 2019
עוקב אחרי הפוסט זמן מה... והגיע לנקודה שלא יכולתי לא להגיב.
כל אחד פה מנסה להביא צידוקים מדעים וכו.
בעולם אבסולטי - לטענת הגברים שטוענים שאין שולטות ואין נשלטים, כי גבר הוא המהות שלו כך, הם - צודקים.
אבל, יש הרבה אנומליות, הרבה, דברים לא מוחלטים בעולמנו, וזאת המציאות.
שגבר נמשך לגבר - בעולם מיושן אדם דתי היה אומר לאותם גברים לעבור טיפולי המרה.
אבל כך אנשים מרגישים, הם אינם יכולים לשלוט במשיכה, ואותה דבר גם במהות של שולט ונשלט אצל גבר או אישה.
אין גברים כולם אותו דבר במהותם, ואין נשים כולם אותו גבר במהותן.
נכון שיש את הרוב, לפי הבסיס. אבל יש הרבה יוצאים מהכלל.

כל השטיפות מוח פה של חלק מהטוענים שכל הגברים או כל הנשים צריכים להתנהג ככה משווה לחשיבה של פעם.
אינני אומר ללסבית למה את לסבית, היא פשוט אוהבת נשים, כמו גבר שאוהב גברים.

ואת זה אומר שולט.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 4 שנים • 23 בדצמ׳ 2019
עוץ הגדול​(נשלט) • 23 בדצמ׳ 2019
דרקן ראהל כתב/ה:

מסכים שזו הגדרה אופרטיבית טובה. מה שכן, ייתכנו שולטות אמיתיות על פי ההגדרה שעדיין רוצות כסף ו/או טובות הנאה. השניים לא סותרים.


הגדרה מעולה, עניינית ולא מתחכמת. ביום שכלובי יפרסם מילון בדסמ לשנת תשפ"א אבקש ממנו להוסיף אותה.
הניסוח שלי בנוגע למלכות בתשלום היה אמנם קצת מבלבל אבל כתבתי בסוגריים "אלה שלא באמת נמשכות לתפקיד הדומיננטי" .
כמובן כשקוראים את ההגדרה גם ללא הסבר נוסף, מבינים שייתכנו מלכות בתשלום על פי ההגדרה.
כשרון טבעי
לפני 4 שנים • 24 בדצמ׳ 2019
כשרון טבעי • 24 בדצמ׳ 2019
מתהפך כתב/ה:
שולטות יש רק באגדות.

האשה יכולה להיות שולטת.
אבל ביחס לגבר שאיתה ,היא תמיד נשלטת.
וזאת מתוך רצון ובחירה שלה.
תמיד היא תבחר בגבר שיהיה עשיר ממנה,
חכם יותר,משכיל יותר ,גבוה יותר.
זה לא משנה כמה היא חזקה, הגבר שאיתה ,שהיא תבחר
יהיה חזק יותר. וזה מפני שהיא נשלטת מטבעה.
זה בלתי ניתן לשינוי.
וזה לא קשור בכלל לפמיניזם.
גם השולטות כאן,מחפשות נשלט אבל עם "עמוד שדרה"
ולא סתם עמוד שדרה, הוא צריך להיות "מפלדה".
ז"א שהנשלט בעל כורחו הופך לשולט.
הוא לא יכול לברוח מזה.
הוא רוצה להיות נשלט. אבל זה בלתי אפשרי.
מפני שהיא לא מסוגלת. אין לה את זה.
גבר לעומת זאת ,עומד בפני עצמו והוא לא תלוי בצד השני.
הוא לא צריך אשה שתחזיק אותו או תתמוך בו. גם אם הוא
הגבר הכי חלש אין בו את הרצון והצורך להיתמך ע"י אשה.
זה לא קיים בלקסיקון שלו.
כאשר נראה נשים שמתחברות לגברים"שנחותים "מהן כביכול
אז יהיה אפשר להגיד שהנשים שולטות אמיתיות.
בינתיים החלום הזה נראה שלא יתגשם..


מעניין. אני לא מכיר מספיק שולטות כדי לדעת אם אתה צודק, אבל אלה שהכרתי תאמו במדויק את מה שכתבת. מעניין לדעת, אם לשולטות יש קושי למצוא זוגיות ארוכת טווח, בגלל ציפיות הפוכות אצלן מגברים - לסקס, רצון בנשלט, שיכול להיות די לוזר ולא מרשים, ולזוגיות ולנישואין, גבר הפוך - מרשים מספיק כדי שהיא תרגיש איתו נשית. אני חושב שאני נתקל כאן בפרופילים שמתאימים לדפוס. נשים שמתארות שהן שולטות, אבל שהן בזוגיות עם שולט דווקא, ועושות דברים עם נשלטים או נשלטות במקביל, ועם השולט שלהן הן לא "השולטת". אני מנחש שאצל שולטים אין קונפליקט כזה. כשהם רווקים הם שולטים בסקס מזדמן וביחסים קצרים, וכשהם בזוגיות או נשואים, הם השולטים ביחסים עם בנות הזוג.

השורה התחתונה, ואני עוד חושב על זה אבל נוטה להסכים, היא שאולי אין באמת הקבלה בין שולטות ושולטים, זה לא "אותו דבר רק במין אחר" אלא שני מצבים ייחודיים. אבל שתדע שאצל שולטות שיצא לי להכיר (לא על המיטה. במאונך), השליטה אצלן הייתה מאז שהן היו קטנות. זה טבעי בדיוק כמו אצל שולט, ממש לא משהו נרכש. אבל אולי אצל נשים זה יוצר קונפליקטים שלא יופיעו אצל גברים (לא, לא בגלל "הפטריארכיה", אלא בגלל ששולטת מגיעה עם מיניות נשית ועם נטיות של מיניות נשית, גם אם היא שולטת. מותר להכיר בזה שבני אדם נמצאים במצבים קונפליקטואליים שמקורם גם בהם עצמם, ולא רק בכת הגברים הפטריארכלית השטנית שעומדת מאחורי האילומניטי). אני לא חושב שזה חדש, לומר שיש ארבעה מצבים שונים שהם לא מקבילים - שולט-שולטת-נשלט-נשלטת, בגלל האינטראקציה של מין עם העדפה, שיוצרת ארבעה טיפוסים. בקיצור, נדמה לי שזה ידוע ששולטת זה לא שולט עם פות ונשלט זה לא נשלטת עם פין.