סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זה מה שאני חושב ואתם?

פלייפול
לפני 4 שנים • 6 בינו׳ 2020
פלייפול • 6 בינו׳ 2020
ברייה כתב/ה:
פלייפול כתב/ה:
פותח הדיון דיבר על סוג של אהבה, כפי שהיא נדמית בעיניו, בה הגבר יעשה הכל עבור האישה. גם אני סבור שמה שמזין את דמיונו זאת ככל הנראה הזיה פטישיסטית, אך עניתי על שאלתו כפי שנשאלה, מבלי לחקור לפשרה. אהבה שכזאת, במידה וקיימת (ולפעמים היא באמת קיימת - קראי את הבלוג של סווריןן, למשל), היא אכן אהבה גדולה שקשה לונילי להתחרות בה. אדגיש שוב: לא התעסקתי בשואל, אלא בשאלה ששאל.


פלייפול. אם לדעתך פותח השרשור דיבר על אהבה שקשה להתחרות בה, אז הוא הרוויח, אני רק מקווה שאתה לא קופאית בסופר מתחת ל 155. בעיניי ובעיני נשים רבות אחרות כפי שהן מעידות והעידו עשרות פעמים בפורום הזה, גבר שאוהב, ולמעלה מכך ״מעריץ״, צריך להיות קשוב להן. הוא יכול להיות קשוב גם לעצמו ולצרכים שלו, אין סתירה בין השניים, אלא שבכך הוא לא מביע את הערצתו כלפי האישה, אלא מממש את צרכיו. וההבדל בין השניים מהותי.
קירצוף של רצפה והחלונות ואפילו הפנלים בשום פנים ואופן לא מוכיח שמדובר ב״גבר שיעשה הכל עבור האישה״, כי אם זה היה נכון, הייתי נשואה למנקה שלי. מה עוד שאף אחד לא מבקש מהגבר שיעשה ״הכל״ עבור האישה. הבקשה האמתית והמציאותית בהרבה פחות גרנדיוזית. הנשים מבקשות שהגבר יהיה קשוב לא רק לצרכים של עצמו, אלא גם לצרכים שלהן. וחבל מאוד שגברים רבים, אם להתבסס על איך שזה משתקף מהשיח בכלוב, לא מבינים את זה.


את שוב מתפרצת לדלת פתוחה...אני מכיר היטב את ההתבטאויות ודרכי הפעולה הטיפוסיים של הנשלטים כאן (אותו חלק מהם שאת מדברת עליו). ודעתי עליהם אינה שונה משלך או משל ארכאנג'ל, אך לא דיברתי עליהם, וגם לא על פותח הדיון. התייחסתי לאידאה שהוא הציג, לכאורה, בה הנשלט מעריץ את גבירתו, ויעשה הכל עבורה. בתגובתי אליו התייחסתי בעוקצנות לאפשרות (המאוד סבירה), שהוא נמנה על העדר לעיל, הנה: "זאת כמובן בהנחה שאתה לא מרגיש כך כלפי כל המין הנשי (לא כל כך פירטת), שאז אתה סתם שוביניסט פתטי ונשים עבורך הן פלקט ריק אותו אתה מעצב כיד דמיונך הטובה". את זה לא טרחת לקרוא?..תגובתי התייחסה לרעיון, לאידיאל שציינתי לעיל (כן, גם כשדי ברור לי שזאת לא היתה כוונת המשורר), ולכך תגובתי היתה שאכן קשה להתחרות באהבה שכזאת. הקריאה שלך מאד סלקטיבית. נסי להגיב למה שאני כותב, ואל תייחסי לי, במחילה, דיעות לא לי.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שני ינו' 06, 2020 5:59 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
Zord​(מתחלף)
לפני 4 שנים • 6 בינו׳ 2020

Re: הייתי חייב

Zord​(מתחלף) • 6 בינו׳ 2020
deepThinker כתב/ה:


אל תקח ברצינות שום דבר שנכתב פה
Er dan​(נשלט)
לפני 4 שנים • 6 בינו׳ 2020
Er dan​(נשלט) • 6 בינו׳ 2020
חברים תודה רבה על התגובות אבל אני יעשה קצת סדר
אני מכבד כל אישה..שמנה, רזה, גבוהה, נמוכה, עובדת בסופר, או עובדת בהייטק.
אבל בתור נשלט אני מעדיף שולטת אמיתית דומיננטית גבוהה או חזקה.
אתן דוגמא-יעמדו ליידי בחדר 2 נשים אחת רזה 1.60 נחמדה שעובדת בסופר
והשניה 1.80 חזקה שופעת ועובדת בתור מורה לספורט..
אז כמובן שאני התלהב מהגבוהה השופעת והמורה לספורט
כי התפקיד שלה דומיננטי..אני צריך להרים קצת את הראש כדי להסתכל עליה
בגלל שאני נמוך יחסית..בנוסף היא חזקה ואני יחסית חלש ליד אישה כזאת גדולה..
ולסיום כל אישה דומיננטית ושתלטנית עושה לי את זה כן כן גם נמוכה....אבל בעיקר גדולות..
כמו שבנאדם אוהב סטייק הרבה יותר מקבב אבל שניהם טעימים לו..המשך שבוע נעים
במיוחד לשולטות הגבוהות שאני מקווה שיש כאן ( אני חדש באתר)