אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בדסמ ללא מין ולמה סשן?

God​(שולט)
לפני 4 שנים • 17 בינו׳ 2020

בדסמ ללא מין ולמה סשן?

God​(שולט) • 17 בינו׳ 2020
בדסמ ללא מין...ותבניות עוררות וסשן

בדסמ הוא הרבה יותר מסתם קללה סימון או מכה, ה סשן בבדסמ הוא דבר מאוד שולי בעיני רבים מהקהילה.



בדסמ לא חייב סקס לא חייב מגע פיזי אינטנסיבי

ולכן מפה הפירוש המשפטי למעשה סדום.

למה בחרו להשתמש במילה סשן כסשן לעולם בדסמי? מכיוון שזה יכול להתקיים כאקט בכל צורה.

יבוא אדם ויגיד קניתי למלכתי נעליים חדשות כסשן השפלה בחנות.

ויבוא ויגיד אדם אחר? רק מגע רק סקס זהו סשן?

לא כי סשן היא מילה אוניברסלית בכוונה תחילה הניתנת לפירוש.
בהגדרתו הפשוטה אנחנו נותנים לסשן מקום וזמן בצדק, אך המושג הוא רחב יותר ולכן נבחר לייצג את הרעיון שבאקט, כדוגמא יכול להתפרש לסשן עצמי, סשן היקפי.

יש גם אותם האנשים החיים בפחד זיקפתי תוצאתי ובדסמ עוזר להם לשחרר או לנתק את החרדה.

הבדסמ מבחינתי זו מהות לעצמך למיניות וגם לבן אדם שאתה, בדסמ הוא לא חייב להיות אירוטי קינקי פיזי מוחשי מיני יצרי בשביל להתקיים בך אלא גם לאפשר לך הרגשה טבעית עם עצמך, בדסמ ורוח גוף ונפש כאחד.



יש שיגידו שבדסמ מאזן אותם לא רק מינית אלא תודעתית, התוצר של הבחירה בבדסמ כמהות כהוויה כקהילתיות, הוא הכי שלם שאפשר, וכך כל אחד יכול להיות בדסמי ואין באמת דרגות חוץ מכבוד קהילתי אנושי בסיסי לעצמך למי שמולך ולנורמות הנדרשות ממך בשביל להתחבר.



בדסמ לא חייב סקס לא חייב חדירה לא חייב מגע אנושי, הוא יכול להיות שליטתי מנטאלי הוא יכול להיות תפקידי הסכמתי סמכותי בלבד הוא יכול להיות דמות משחקי תפקידים, אביזרי אורגני או החפצתי, או חיבור לקטן לחיה לסטיה לאמת.

כלכך הרבה אנשים מזדהים עם בדסמ כי באמת יש מקום לכולם כולן.


אתה יוצק את עצמך לתוך עולם הבדסמ

ואז מתגלה, בדסמ הוא חידוד היכולות שבך שלך הבין אישיות והאישיות שלך ו המיניות שבך ומה העוררות שלך.

מתוך המסע שלך תבניות עוררות ארוטיות שנאספו ומתגלות כשאתה פוגש את דרך למימוש עצמך, בדסמ הוא חידוד היכולות החברתיות ונקודות האופי שבך ושלך, אתה אוהב לשלוט כי זה גורם לך להיות טוב להרגיש בנוח למה? כי יש לך את הרעב למימוש היכולות שבך שמאפשר להתקיים בהרמוניה בתפקיד השולט או הנשלט כבחירה.

אתן דוגמא, אני אוהב לקחת אחריות, תמיד ניסיתי או להיות עצמאי בשביל להיות אחראי על משהו, או פשוט להנהיג להוביל רעב כזה שבי, למה? כי זה עושה לי טוב, להוביל את האחר, בנוסף להיותי מיני יצרי דמיוני יצרתי תבניתי החלטתי נאמן לדרכי ולא אוהב להיתלות וכך זה פגש אותי בבחירות שלי ובבדסמ בפרט והיותי קיים כשלם כי הגעתי עד הלום למימוש המיניות הגואה שבי מול הרצון להחליט לעצמי ולאחר בהסכמה.