סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

למישהו יש טיפים שווים איך להתחיל עם מלכות?

Menta​(שולטת)
לפני 4 שנים • 19 בינו׳ 2020
Menta​(שולטת) • 19 בינו׳ 2020
קודם כל, פרסמת בפורום בנים על בנות, במקום בנות על בנים.
שנית, שאלת על טיפים ועל להתחיל. ועם מלכות. לא שולטות, מלכות. לא ליצור קשר, להתחיל. וטיפים. משהו מיידי, קצר, ברור ומתאים לכולן.
שלישית, הכינוי שלך.
כל אלה מראים על גישה מזעזעת. נשלט אתה לא. קינקי כן.
אני מניחה שאחוזי ההצלחה שלך צונחים בכלוב בין היתר כי זה אתר הכרויות, ואנשים מחפשים משהו ספציפי, בניגוד לאינטראקציה ברחוב שהיא הרבה יותר כללית ורחבה, אבל גם לא מעט כי הגישה שלך היא של ילד שנכנס לחנות ממתקים בלי כסף. כלומר, גבר שנכנס לכלוב בלי הבנה וכלים. בלי הבנה ששולטת היא אדם. שהיא אישה. שכדי ליצור קשר צריך להביא את האדם שבך קודם כל.
זה שמישהי היא שולטת לא אומר שהיא מוכנה להכל עם כולם. זו העדפה מינית. לא סטייה, העדפה. זה אומר שכשהיא מגיעה למיטה, היא תרצה להיות דומיננטית. כשהיא מגיעה למיטה. והכש- הזה קריטי. זה לא אומר שהיא תגיע למיטה יותר מהר מאישה ונילית. זה לא אומר שהיא תגיע למיטה עם אנשים שאינם לטעמה, פיזית ומנטלית.
בשביל זה יש מלכות בתשלום. אינסטנט. הגשמת הפנטזיה הספציפית שלך.
שולטות בכלוב שאינן מלכות בתשלום זו אופרה אחרת לגמרי. ולא, לא אופרה בגרוש.
בהצלחה.
philosophic john​(שולט){ginny}
לפני 4 שנים • 19 בינו׳ 2020
philosophic john​(שולט){ginny} • 19 בינו׳ 2020
לפי הפרופיל שלך אתה מסתובב כאן מספיק זמן כדי להיות מודע לסטטיסטיקות הכלליות של הפניות של גברים לנשים ולאיכות הממוצעת הנמוכה.

זה לא באמת משנה מה אתה מחפש (קשר אמיתי או פרטנרית לסשנים מעת לעת). זה משנה איך אתה מחפש.

תביא יותר מעצמך. עשה פרופיל כמו שצריך. כתוב בלוג.

וכשאתה פונה - ספר על עצמך גם אם זה מביך. ותצחיק. בני-אדם אוהבים שמצחיקים אותם. ואם היא לא אוהבת את חוש ההומור שלך - כנראה שאתם לא מתאימים וחסכת לשניכם זמן.