שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפטר קאר מאמר eli dom/god

God​(שולט)
לפני 4 שנים • 16 בפבר׳ 2020

אפטר קאר מאמר eli dom/god

God​(שולט) • 16 בפבר׳ 2020
סאב ספייס גופני מול מנטאלי:

מצב נפשי לרוב מתואר דרך יצירת כאב לנשלטת בהסכמה ובאחריות ללא פגיעה בלתי הפיכה כיוצא מזה גם לא מנטאלית.
והתהליך כמובן מוביל את הנשלטת במהלך סשן לספייס המצב הזה הינו מזכיר בעצם הרגשה של ריחוף, לעיתים אפתיות, ותמיד מוזכר כתחושה הנעימה והמענגת ביותר במהלך הסשן וכיוצא מזו הנסיון להגיע לתחושה זו הינה, עבור רבים, התמריץ בעולם הבדסמ.

הכאב הגופני:
הכאב מאפשר לגוף לשחרר אנדורפינים, ומשם לאפשר להגיע סאב ספייס מכאב, ניתן להרחיב על התהליכים ה גופניים מכאב ושלל האלמנטים המשולבים מהמוח כגון אנדרנלין ו האופייטים הטבעיים (מולקולות הדומות לאופיום במוח.)
הכאב כמובן הוא מנגנון הגנה של הגוף הנקלט דרך קולטני כאב בגוף המגיבים לגירוי פיזי, וכמובן כיוצא מזה הכאב עובד עם המוח שמתרגם את הכאב ומטרתו להודיע לנו דרך תחושות כמו מיקום הכאב ורגשות שמשהו השתבש בגופנו, בהתחלתו בדרך כלל חד עמום וצורב צובט, וכיוצא מזו תגובה ריגשית לתחושה הפיזית אינטואטיבית, לכל מיקום וסוג כאב יכול להיות תגובה אחרת ומורחבת.

וזה פחות או יותר מידע שנגיש לכולם ולא בהכרח מחדש.

כמובן ניתן להגיע לסאב ספייס משלל אקטים פיזיים כגון חניקה וקשירה.

פעילויות פסיכולוגיות:

האלמנט הכי חשוב בסאב ספייס הינו האפשרות לאפשר ולהתאפשר מזה אומר? התקשורת לפני אחרי ותוך כדי עם הנשלטת מביאה בביטחון להתמסרות לכאב ובכללי ומאפשרת דרך ביטחון ואמון להגיע לקצה ולגעת בקצה בצורה שלמה.
אם סאב ספייס הוא הקצה אז חשוב ללכת יד ביד.
כמובן הפעילות הפסיכולוגיות כגון השפלה והחפצה שבעיני היא אלמנט מאוד פסיכולוגי שיכולות להביא לסאב ספייס מתוך שחרור מוחלט, פנימי ולא גופני
אני רוצה להוסיף על התהליך הפנימי מנטאלי שמוביל לסאב ספייס.

מה מוביל לכך

תודעתית:
בדסמ לרבות השנים כמיניות מורחבת המוגדרת כלא נורמטיבית אלא אלטרנטיבית אפילו אדג'ית, בחברה שכמובן מקדשת נורמות שמרניות, בתמהיל זוגי.
ומשתמשת בביטוי סטיה לכל מה שאינו הולך בדרכה, גם כיום בימנו אנו.
החברה אשר דוחקת אל התת הכרה את הרצון לשחרור מיני ולהשתמש במיניות כדרך ביטוי שגם כיום בדורנו אנו מכתיבה את הנורמות המיניות.
פנטזיות מורחבות וההתנהגויות על פי הדחפים המיניים יכולים לגרום למצוקה נפשית או לחלופין להיגרם ממצוקה או מוגבלות קלינית ניכרת בשטח החברתי, התעסוקתי או שטחי תפקוד חשובים אחרים.

למה זה חשוב?

כי מה שמגביר את הסאב ספייס המנטאלי בעיקרו הרעיון בחוויה שהיא שלך בלבד כסוד לעצמך והוא העיסוק האלטרנטיבי במיניות שבך.
וזה גם מאוד חשוב למצב מנטאלי של ספייס דום.
קהילה הבדסמ היא קהילת שוליים והיא מאוד אוהבת את זה היא מאוד מקדשת את זה דבר שגורם לעיתים לעוסק בפעילות בדסמית להרגיש מיוחד ובצורה טובה כלפי הסביבה החברתית נורמטיבית שמסביבו.
האדג הקצה הזה ללכת על הקצה האקסטרים התודעה הזו במוח שעשינו משהו שרבים ישפטו אותנו עליו, הוא מה שמוביל לשחרור אולטימטיבי בחלק מן המקרים.

רגש,
רגש לאותו אדם שמולך היכולת להתרגש ממנו דרך התאהבות ארוכה או קצרה או הערכה הערצה לפועלו לדעתו, מאפשרת לך להשתחרר ולהרגיש משוחרר לידו ובאקט איתו, הנוכחות שלו הצעדים מבנה תגובות גוף שלו.

מה עוד מגביר את ה ספייס המנטאלי הוא הביטחון וההכרה במי שמולך מזה אומר? אותו אחד שנותן לך מחמאה או כועס עלייך מאפשר לך תגובה ריגשית עמוקה ככל שהחיבור מתרחב, כמו גם הרעיון של ציות האפשרות להרגיש ולהתרגש מהקו הדק של הרגש, אהבה שנאה כאב מנטאלי או הכלה או למשל עונש ושכר וכמובן פחד
היכולת ללכת על חבל דק יוצרת אנדרנלין מנטאלי המאפשר לך להתאפשר ולהשתחרר לתוך סאב ספייס.

דוגמא טובה שאני משתמש בה בסשן מוזיקה, מוזיקה יכולה לשחרר כלכך הרבה ויש לה אפשרות לגעת במצב תודעתי כלכך גבוה באווירה הנכונה, שמאפשרת סאב ספייס, וכמובן כויוצא מזה אקטים היקפיים של מוזיקה כמו ריקוד, תנועה, או אפילו צליל של דיבור, טון באס עומק שנוסף ומעמיק למילים שיוצאות מהפה יכולות להרטיט עולמות.

במבט רחב יותר ספייס הוא אלמנט גם לא מתוכנן יום יומי שמחה ואושר התאהבות צחוק לא נשלט ועצב ובכי וכאב מנטאלי.

וסאב הוא מצב תודעתי שנבחר על ידנו לעצמנו על מנת להתאפשר מינית
מה שאומר שיש שילוב מנוגד שממריץ ומאפשר מנטאלית להשתחרר.