צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

owk-פרטים מהממלכה

evedon4​(נשלט)
לפני 3 שנים • 22 ביוני 2020
evedon4​(נשלט) • 22 ביוני 2020
נטלי בלאק עוד פעילה?
Sm Art{☆Sm}
לפני 3 שנים • 22 ביוני 2020
Sm Art{☆Sm} • 22 ביוני 2020
בוודאי שפעילה .
מה היא יודעת לעשות חוץ מbdsm ?
יגידו לה בסופר מרקט של צ'כיה לבוא לעבודה ב 7 בבוקר ,היא תגיע ב 12 בצהריים.


אשה שטעמה את טעם הבדסמ ,"
כמעט בלתי אפשרי שתשב בעבודה אחרת ..

היא עבדה תקופה בלונדון.
יכול להיות שעדיין שם .

היא פתוחה להצעות ..
evedon4​(נשלט)
לפני 3 שנים • 22 ביוני 2020
evedon4​(נשלט) • 22 ביוני 2020
תודה רבה
אנסה לשתף בהתפתחות

אבל אני רק שאלה,
אם להיות מלכה בתשלום זה כל כך טוב למה התחלופה בארץ כל כך גבוהה?
dolevrakk
לפני 3 שנים • 22 ביוני 2020
dolevrakk • 22 ביוני 2020
1. אין הרבה שולטות בארץ,
2. יש לנו ארץ קטנה והדיסקרטיות פה קשה,
ועם ישראל הוא עם ישראל,זה לא צ'כיה פה שכל אחד עושה לביתו בלבד.
כולנו חברים כולנו מחוברים אחד לשני
בין אם זה השכן מהבניין או השכנה מקומה 2

זו דעתי.
אוהב_אותך_קשורה
לפני 3 שנים • 22 ביוני 2020
אוהב_אותך_קשורה • 22 ביוני 2020
אחד שמבין, אתה יכול להסביר מה הפחיד אותך כל כך ב-נטלי בלאק? מה יש בה ששונה מאחרות הפועלות בתחום?
תנסה להכניס אותנו קצת ל"מוד" של הסשן... איך הדברים נעשים שם?
bdsmtop​(נשלט)
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
bdsmtop​(נשלט) • 23 ביוני 2020
מרתק בטירוף. אשמח לדעת מה כל כך מפחיד בלהיות state slave? אפשר דוגמאות של דברים שעשו? איך התנהגו?
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
אחד שמבין​(נשלט) • 23 ביוני 2020
אני אתן לך דוגמא שקרתה בביקור הראשון שלי ב OWK. בחור בריטי שהגיע כ state slave למרות שהוא לא ממש מזוכיסט, אבל התחבר מאוד לאווירה.
במהלך אחד האירועים Mistress Amazon דומית כושית גבוהה מאוד, ואחת שתמיד מעניין ושמח לידה, קלטה את המבט שלו שהוא לוטש לעברה עיניים. ב OWK אסור להסתכל ישירות על נשים. תמיד המבט חייב להיות מושפל. לא רק שהיא קלטה שהוא לוטש אליה עיניים המבט שלו הזכיר לה שהיא מכירה את המבט הזה מאיפשהו. פעם במועדון בדסם בלונדון הבחור הסתכל על סשן שהיא עשתה ואונן לה מול הפרצוף (התנהגות מאוד מקובלת בלונדון וגרמניה).
והיא הבינה שעכשיו הזמן לסגור איתו חשבון. היא הרימה את הקול שלה שהיה גם ככה מאוד גבוה. ושאלה של מי העבד הזה ומיד ענו לה שהוא state slave.
והיא התחילה לצרוח שהוא לא מפסיק ללטוש בה עיניים, ושבמועדון בלונדון הוא אונן מול הפרצוף שלה, ותכף עוד רגע הוא יתחיל לאונן גם פה. אבל פה זה OWK זה לא מועדון בלונדון, ולכן היא עומדת על זה שיחנכו את העבד הסורר. (זה היה נאום הרבה יותר מרשים ממה שתרגמתי פה בקצרה.)
לקח כמה שניות עד שמישהו כנראה דייוויד הסביר תירגם להן מה קורה פה. (באותה תקופה רק לורין קלרה וניקול יכלו לתקשר באנגלית) ותוך שניה התנפלו עליו כל השומרות של ה OWK שהיו שם שזה אומר שאלקה, כריסטינה, לורין קלרה וניקול. הן בעטו בו והיכו אותו תוך ששאלקה צורחת את צרחות האימה שלה בצ'כית. דממה השתררה מסביב. בסופו של דבר הוא נכבל הוצלף ונלקח לכלא של ה OWK עד המשפט שבמקרה היה מתוכנן למחרת בערב. בינתיים הוא ניזון משאריות לחם יבש שהגיעו מהניקיון של המסעדה ותפוחי אדמה לא מבושלים.
כשהגיע המשפט גזרו עליו עונש אחד על שלטש עיניים ב OWK 50 הצלפות קיין. עונש שני Alley ועונש שלישי זה שלושה ימים בכלא שאחד מהם הוא כבר ריצה. העונש Alley זה אומר ש 7 דומיות עומדות בשני טורים העבד זוחל ביניהן לכל אחת שהוא מגיע הוא מתחנן לקבל 6 הצלפות, סופר כל הצלפה, אומר תודה, וממשיך לבאה בתור. יצוין שאסור לדבר או להתחנן במהלך העונש. כשהוא מגיע לסוף הוא עושה את הדרך חזרה דרך כל הדומיות וחוטף מהן שוב.
העונשים של בית המשפט ב OWK ניתנים ע"י דומיות מהקהל שמתנדבות כדי להראות כמה הן חזקות ואיך הן יכולות לשבור את העבדים המזוכיסטים שמגיעים לשם. כמובן אין שום מילת ביטחון ואין דרך לעצור את מה שקורה שם.
הבחור קיבל את 50 ההצלפות כשהוא ממרר בבכי קורע לב. אבל האמת שהרבה פעמים ראיתי אנשים שזה הקטע שלהם להגיע למצב של בכי. אני לא ממש מתרגש מזה. אבל מעבר לזה שהבחור פשוט התחנן שיעיפו אותו הביתה כי הוא לא מסוגל לספוג את ההצלפות האלה. הן לא הסכימו והודיעו לו שהוא חייב לספוג את כל העונש.
כשהגיע השלב של ה Alley הוא היה כבר במצב גמור לחלוטין. הוא היה כבול בצורה שלא היה לו שום סיכוי לברוח או משהו דומה. ההצלפות היו בעוצמה אדירה. הקול שלו נשבר, וכשבהתחלה הוא ניסה להתחנן או למלמל "mercy, mercy" הן התחילו את הסדרה של ה 6 הצלפות מהתחלה, כך שהוא מהר מאוד הבין שעדיף להתנהל לפי הפרוטוקול של העונש. אולם הנשפים המפואר ששימש כבית משפט היה מלא עד אפס מקום אבל השתררה דממה מקפיאה. רק היללות שלו נשמעו. אחרי הדומית השלישית הוא קרס. כולן הסתכלו לעבר Patricia ששלחה את הרופאה לבדוק אותו. הרופאה הודיעה שהוא יכול להמשיך לקבל את העונש. בשלב הזה אחת הדומיות האמריקאיות צעקה "שמישהו יעשה לזה סוף" שוב כולם הפנו מבטים ל Patricia שלחשה משהו לדיוויד שהודיע בקול שאלה החוקים והכללים, וזו החלטת בית המשפט ומי שלא מסוגל לעמוד בזה שלא יבוא לפה. הוא ידע טוב מאוד לאן הוא מגיע. ושהדיון סגור. Patricia סימנה ביד להמשיך את העונש. העבד קרס עוד כמה פעמים והרופאה אישרה את המשך העונש. אחת הדומיות האמריקאיות שהתנדבה להצליף, נתנה 6 הצלפות חלשות מאוד. Patricia זעמה והודיעה שזה לא נחשב ושמישהי תחליף אותה. אף אחת מהדומיות האחרות שהצליפו לא נתנה הצלפות שהן לא בכל הכח. והיו שם דומיות חזקות מאוד.
בסופו של דבר הן עמדו על זה שהוא יישאר ליומיים בכלא. צריך להבין שהשהות בכלא מעבר לתנאים הקשים כוללת גם הצלפות על בסיס קבוע כל כמה שעות. מעבר לזה שכל אחת שמגיעה יכולה להתעלל בו כאוות נפשה.

אחרי שנתיים פגשתי את הבחור בלונדון במסיבה. שאלתי אותו על מה שקרה איתו, היה נראה עליו בבירור שהוא עדיין בטראומה מהארוע.

ויש עוד הרבה סיפורים שאני ראיתי במו עיני.
בשביל שלך​(נשלט)
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
בשביל שלך​(נשלט) • 23 ביוני 2020
אחד שמבין (נשלט)

יפה מה שכתבת

הייתי מוכן לעבור את העונש הזה לפחות פעם אחת בחיים.
אלריק!
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
אלריק! • 23 ביוני 2020
ואני ממש ממש לא.
אני לא שופט אף אחד ואחת אבל השקפותי על עולם השליטה הן כאלה שבמציאות לעולם
לא הייתי מבקר שם. מעדיף לשבת עם דומינה נחמדה בקופי שופ באמסטרדם.

דרך אגב. SAM או בישבילך. אני חושב שאני מזהה אחד מכם כמכר עבר שלי...יותר לכיוון של SAM...