סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

owk-פרטים מהממלכה

Sm Art{☆Sm}
לפני 3 שנים • 3 ביולי 2020
Sm Art{☆Sm} • 3 ביולי 2020
בהמשך לתגובות מסויימות ,שניסו ,או ,שהבינו ,שלא כהלכה.
כאילו ממלכת ה OWK .
היא בפועל ,סוג ,של ,מערכת ,"מלכות בתשלום" .
לדעתי ,כדאי להאיר דעת הקוראים ,בשלב זה .
שלא תחטאו למטרה .
מלכות הטירה ,בשום מצב ,לא היו ,בהגדרה, של מלכות בתשלום .
או שחקניות סרטים.
לפחות הגרעין המרכזי של מלכות הטירה .
כגון ,מישל ,קלרה ,ניקול,כריסטינה,ז'אנה ,שארקה .

בתחילה ,המקום נוסד על טהרת הבדס"מ.
אם דובר על כסף ,
זה היה כסף בגין שהיה במקום.
או ,בגין ,רצונם של עבדים ,שרצו להגיע אל הטירה .

נשות הטירה ,אם והיה וקיבלו כסף מסויים .
הם קיבלו אותו מבעלי הטירה .
ומעולם ,לא מעבדים .
היה שם דיסטנס אמיתי ...


מלכות הטירה ,באותה העת.
היו בדסמ ,אמיתי לחלוטין .
ומה שראיתם בסרטים. התיאורים כולם אמיתיים.

כאשר הגיעו מלכות מרחבי העולם
הם לא הבינו את הבדסמ הצ'כי הנהוג בטירה .

הבדס"מ הצ'כי שהיה נהוג בטירה וחוקי הטירה .
הם היו דומים למחנה כפיה ,מחנה עבודה ,
על באמת .
עם חוקים נוקשים ,ועונשים שגברים שם רעדו מפחד ,ובכן כמו ילדים קטנים .
כאשר היו מכים שם עבדים ,והאחרים היו חוטפים בזה אחר זה כל אחד את עונשיו.

המלכות שהגיעו מחול למסיבות .
הם התפלאו, לראות .
שאין שם דילדואים.
ואין שם סטרפאון.
ואין שם ביזאר קל / קשה .
ואין עבד מין .
ואין עירום מצד המלכות .
ואין כסף
ואין כלום .
מכול מה ששייך לעולם הבדס"מ ,העסקי .

בפועל הם כאשר באו, הכניסו אל כותלי הטירה ,את, הבדסמ " העסקי. שלהן .עם עבדים השייכים לבדסמ העסקי .

ומכאן הכול ,השתבש ,במערכות של הטירה .

צריך להבין יש 2 סוגי בדסמ " ,בעולם .

יש בדס"מ ,שבו העבדים שולטים ,על המלכות .
ויש בדס"מ, שבו המלכות שולטות ,על העבדים .


באופציה הראשונה .
אז על המלכה לנקוב מחיר .
להוריד תחתונים .
יש שם ליקוקי חורים .
עבד מבקש פייססיטינג .כי הוא רוצה ללקק חור .
עבד מבקש סטרפאון ,וזה דבר מיני .
עבד מבקש ביזאר קל .כי הוא רוצה לראות את הכוס של המלכה.
עבד מבקש ביזאר קשה .כי הוא סקרן, ושולט מלמטה .

זה שמלכות מסכימות. זה כי הן שייכות לעולם הבדסמ המנוהל עי מוחות של עבדים .
ואז שטר ,או חתיכת בשר או כוס יין ,או נסיעה לחול. והן זורמות .

זה הבדסמ שחדר אל תחומי הטירה .יחד עם הגעתן של מלכות בינלאומיות למסיבות ולצילומים.

הצ'כיות היו נקיות מזה .
הצ'כיות היו רוצחות מלידה .
הן היו הFemdom ב ה הידיעה .
פטריסיה לא טעתה .
דייויד ומייקל לא טעו.
היה להם קונספט בדס"מ טהור .

עבד נכנס לטירה .
יש דיסטאנס מלא .
שהוא ירעד מפחד .ולחטוף שם עונשים בלי רחמים .

זה היה ההילה של המקום .
כי הוא היה אמיתי .
כי הוא הוא נקי משליטה גברית.
כי הוא היה נקי ומזוקק מכל עסקי התשלום .
מלכות בתשלום וכ'ו.


הכמות של העבדים היתה מצומצמת.
אבל כל אחד מהם .היה שווה מאה עבדים שמשלמים במקום אחר.

כי אילו שמשלמים .אין בכך פסול .
אבל זה בדסמ מסוג שונה .
זה בדסמ שהעבד מנהל אותו אל מול אשה פרגמטית .
שנקלעה אל הבדס"מ, מסקרנות ,ממצוקה ,או ,ממסיבה שהוזמנה אליה .

הנשים ששלטו בטירה .
והיו מוגדרות מלכות ב OWK .
הן היו נשים שקורצו מחומר אחר .
הן סדיסטיות אמיתיות .
הן היו הבדסמיות הכי אמיתיות שיש על פני כדור הארץ .

והכי חשוב שתדעו ותבינו .

בדסמ בגירסא בו העבד מנהל את העניינים .
זה עולם 1 .
בדסמ ,שבו המלכה מנהלת את העניינים .
זה עולם 2 .

בטירה היה מערכת שמנהלת את הדברים מאחורי הקלעים .וידעה להתאים לכל עבד את מה שהוא יעבור שם .מבלי שהיה דיבור בכלל בינו לבין המלכה .

כל דיבור בין עבד ומלכה, בתנאי שהות הנהוגים ב OWK .
משבש את כול הפורמט.
של האימה ויראה שהטיל המקום על העבדים שהגיעו לשם .

כאשר הם צילמו סרטים שם .
הם בנו סרטים ,באופן ודרך שהצופה יחשוב טוב טוב טוב .
אם הוא מסוגל להגיע למקום שכזה .עם עונשים ברמות שכאילו.

זה שנדלקת על סדיסטיות שלנו .זה נחמד לך .
אבל אתה לא תצליח לשבור דיסטאנס עימם .
תמיד גם עליהן היתה עינם הבוחנת .
של המלכה פטריסיה .
ועיניהן הבוחנות של הקולגות הסדיסטיות שלהן ,שם בטירה.

דומה שהן היתחרו ביניהן ,מי יותר אכזרית .
מי יוצר סדיסטית .ומי יותר יצירתית ,ויסודית בעבודת אילוף וענישה של עבדים.

מהרגע שכף רגלן של המלכות הצ'כיות דרכה בתחומי הטירה .
הן האמינו באמת ובתמים בדמות ,והתפקיד שלהן .
הן האמינו באמת ובתמים שהעבדים שם מגיע להם ,והם מחוייבים לסבול יסורי איוב .בעת שהותם בטירה .
כאשר הן הרעיבו ,הן היו בטוחות שעל העבד מגיע עונש רעב .כנל כאשר היה זב דם .ובוכה.
אין שום מציאות שהן ירחמו עליו .

מחוץ לטירה .זה אשה אחרת. זה משחק אחר.זה מצב אחר .

בתוך הטירה .נכנסת לטירה .
עצם הנוכחות שלך בטירה .
מקנה למלכות הטירה את הרשיון להפוך לבדסמיות סדיסטיות על 100 אחוז עוצמה ו 0 רחמים .

יש להן רישיון.
הן חסינות מכל תביעה משפטית .
העבדים חתמו על מסמכים בטרם בכלל ראו מלכה ממלכות הטירה .

אני לא פקטור.
הסיפור שלי .הוא שונה .

אני הייתי שם שחקן קולנוע ברמה מדיום לייט .
ואני הייתי בקשרים עם מלכות הטירה מחוץ לגבולות הטירה.

אז אל תתבלבלו עם הסיפור שלי .
אל מה שהטירה ,היתה ,ונהייתה.
ואל מה שהיה ביני לבין מלכות הטירה אל מחוץ לטירה .


אני נותן לכם מידע חדש ממה שאני יודע.
אני מספר ומשתף על מה שעברתי וכ'ו..


אבל תזכרו תמיד .
בתחילת הדברים .ובסוף הדברים .ובאמצע הדברים .

לעולם לא יהיה OWK מס 2 .
ואין אף אחד שיכול להגיע .לגובה שהם הגיעו אליו .והיו בו .

ככול שעבר הזמן .הOWK השתנה והתרכך .

ב5 שנים הראשונות של ה OWK
מי שנכנס לשם .היה ראוי שיהיה אדם העשוי מפלדה .
בשנה הראשונה הן היו רוצחות .
בשנה השניה הן היו סדיסטיות .
בשנה השלישית הן היו אכזריות .
בשנה הרביעית הן היו רעות .
בשנה החמישית הן נהיו מלכות סדו .
בשנה השישית כאשר הן כבר למדו מילה או שניים באנגלית .
התחילו כל הצרות .

כל הצרות שם התחילו מהשלב בו עבד דיבר עם מלכות צ'כיות באנגלית עילגת ..או שם לה שטר בכיס עת עזב את הטירה .או זרק לה טלפון שלו .
הכל נסדק....


הטירה מי שיצפה בסרטים שלה בחמש השנים הראשונות שלה .
הוא יבין מה זה בדסמ טהור נקי ואמיתי .
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 3 שנים • 4 ביולי 2020
אחד שמבין​(נשלט) • 4 ביולי 2020
אני די מסכים עם מה שכתב Sm Art לגבי זה שהמערכת של ה OWK לא התנהלה כמערכת סטודיו של מלכות בתשלום. למרות שברור לכולם שהדומיות שם כן נוצלו כלכלית, למרות שהן אהבו את זה ובאו לשם מרצונן, עד כמה שאני הבנתי מהן, בתקופה שאחרי ה OWK, שבה הן לא חסכו את כל התלונות שלהן על מה שהתנהל שם. אבל הבדסם שהן העניקו לא היה נשלט מלמטה, ולא היה לנשלט שום יכולת לשלוט במה שיקרה איתו ולו. מעבר לבחירת המסלולים השונים בשהויות שהיו שם: כלא, עבודת פרך, אילוף סוסים ופמיניזציה, שבסופו של דבר פרט לתפאורה כולם היו אכזריים באותה מידה.
גם לגבי ההבדל בין החוויה האישית של Sm Art למה שקרה שם במציאות למי שנפל לידיהן של הדומיות של ה OWK במצב סטנדרטי.

אני מסכים גם עם hrgiger שכתבה בשרשור אחר שזה מאוד לא אתי, ואפילו פלילי ולא חוקי במדינות רבות בעולם.

גם אני חוויתי את הצד האקסטרימי של ה OWK רק בביקור הראשון שלי, כשבאתי כ state slave. בפעמים הבאות, הגעתי עם דומית שהיכרתי, וזו היתה חוויה אחרת לחלוטין. הסתובבתי שם כמו תייר, ופרט לזמנים ספציפיים שהדומית שלי החליטה להכניס אותי לאווירה של פחד והיסטריה בעזרת החברות שלה שם, הייתי בסה"כ במצב בשנה האחרונה, כששארקה וכריסטינה למדו אנגלית, כבר תיקשרתי איתן בחסות הדומית שאיתה באתי, בשיחות בגובה העיניים, גם בתוך שטח ה OWK, ואפילו קבענו בלונדון במסיבות מסויימות.
למעשה ניקול היתה היחידה שגם בשנה הראשונה שלי התייחסה אלי כבנאדם, למרות שהייתי state slave, אבל היא לא דוגמה, כיון שהיא עצמה לא החזיקה שם יותר מדי זמן מעמד, ואחרי שנה שנתיים לא נראתה עוד בסביבה.
לעומתה גבריאל, גם בתקופה שהגעתי עם דומית, לא הפסיקה להתלונן עלי שאני מסתובב "לא כמו עבד", אני פוגע באווירה של המקום, ושהיא דורשת שהדומית שלי תעניש אותי, הדומית שלי היתה מזייפת מבט חמור סבר ומפריחה כמה איומים לאוויר, תוך שהיא מתנצלת ומבטיחה שזה לא יקרה שוב אחרי שהיא תסיים לטפל בי. כשגבריאל היתה הולכת, אני הייתי נעמד ומחקה אותה, ושנינו היינו נקרעים מצחוק.

בביקור שלי כ state slave, אפילו לא חלמתי על שיחה בגובה העיניים עם מישהי מהדומיות של המקום. היחידות שדיברו אנגלית רצוצה ביותר שכללה לא יותר מ"כן" "לא" ועוד כמה פקודות קצרות היו לורין, קלרה וניקול. רוב התקשורת היתה מתנהלת בצרחות בצ'כית שנשמעה לי שפה מאוד מפחידה ומאיימת, ובעזרת הצלפות, הכוונת קיין, בעיטות וסטירות.
בכל פעם שמישהי מהצ'כיות היתה עוברת, הייתי מתכווץ, מנסה להיבלע, לא לבלוט בשטח, ולא לזכות בתשומת לב הכואבת שלהן. היו להן רעיונות מטורפים וכואבים. הרעב התמידי, יחד עם חוסר השינה, הכאב העצום שיכל להגיע בכל רגע, ללא שום יכולת שליטה בו, יצרו מיקס של לחץ מטורף וקבוע. כשהייתי שומע את הקול שלהן מרחוק (בעיקר את הצרחות של שארקה) או את העקבים שלהן על השבילים של ה OWK, הייתי מבין שמשהו לא טוב הולך לקרות.
אני יודע שזה נשמע קצת סותר, אבל לא. ואכן יש בזה משהו קצת מתוסבך, שמצד אחד כשאתה לבד שקוע בעבודה סיזיפית שהוטלה עליך ואתה יודע שההספק שלך ייבחן בקרוב, אתה רוצה אינטראקציה איתן. אבל כשהן מגיעות, ואיתן המציאות הכואבת והמשפילה, אתה מתפלל שהן ילכו...

מה ש 009 חווה שם, זה ה OWK המרושע והאכזרי ביותר שיש למקום הזה להציע, הוא הגיע עוד לפני, שזה אומר שאף אחת כמעט לא דיברה שם אנגלית בכלל. והם היו לבד, בלי אורחות, ובלי שום הפסקות, במרתפים החשוכים מאחורי מסך הברזל של ה OWK.
Sm Art{☆Sm}
לפני 3 שנים • 4 ביולי 2020

הנשמה של חנה (Ana Cermakova)

Sm Art{☆Sm} • 4 ביולי 2020
ד"נ ,בהמשך.לאמור לעיל ,

הסיפור של ה OWK.
הוא דומה *-לסיפור,של הרבה, אומנים,מתעשיית הבידור .

לדוגמא :נשמה של יהודיה, סביר להניח נשמה ענקית , איימי ווינהאוס, בתחילה ,היתה נערה לונדונית תמימה מ Comodn,
ואז גילו ,שהיא זמרת נשמה ג'אז מצויינת .
ואז ,הצטוות, אליה ,צוות מעולה ,כאשר השיא ,הוא "דואט",עם גיבור ילדות שלה,"טוני בנט " .
עוד שיא עצום, כאשר היא גוברת ,
על ריהאנה וג'יי Z ,על ג'סטין טימברלייק, ועל ,ביונסה .
כל העולם מוכה בתדהמה .
כולל היא ,וכול הצוות ,הסופר כישרוני שלה .
איך מגיעה נערה לונדונית, סייז, Petite,
ובין לילה,מהממת ,את כול עולם המוזיקה .
ואז מתמכרת.לסמים קשים .
ומאות צלמים ,ומעריצים ,רודפים אותה לכול מה שהיא הולכת.

הכול מתחיל להתערער .
הכול קורס .
אי אפשר לעזור לה *לתקן את המצב .
עד הסוף מהר. שהיא מסיימת את הקריירה שלה ,באיווחת מוות .
כתוצאה מערבוב של חומרים אסורים ,

קדם לכך ,אירוע קשה שהיא עוברת..
ב 8ליוני ,בהופעה בבלגראד סרביה.
הקהל שורק לה בוז .
במבצר קלאמאגדאן .
היא לא מסוגלת להופיע ,בשל הרעלת סמים קשה.
הכוכבת הבנלאומית לא מסוגלת להופיע כראוי ..
הקהל כועס .
דורש כספו בחזרה ,בחלקו .


הטירה ,גם קרסה .
הקונספט קרס .
לצורך העניין הסמים ,במשוואה כאן, היא המלכות מחו"ל, הם הרסו את הטירה ,בעצם הגעתן .
והעבדים, שהם הביאו עימן, הם הכסף שנדרש כביכול בחזרה מאיימי ,עת עלתה על הבמה _*ולא יגלה לתת הופעה ראויה.

העבדים שמשלמים למלכות .
הם העבדים ,שמשנים ,ומשברים,את התפיסה הבדסמית, שעליה נבנתה הטירה .

אותן מלכות צ'כיות,
השתנו ,והחל ,בלבול גדול ,בכול המערכת המהוקצעת של הניהול, של הטירה .

גם בעל הטירה ,הבין ,שהסוד הגדול ,שלו ,נחשף .
אל מול המלכות הצ'כיות.

הן הבינו ,מה המשמעות, לאותן סרטים שצולמו בטירה ,ואיך הן עשו רעש עצום ,בעולם .
הן ראו ,את ההערצה, שהיתה לכל המלכות שהגיעו מחול, וראו את השחקנית ,במציאות .

הטירה הפכה מציאות ,לסרטים.
וסרטים למציאות ,בעבור באיה ואורחיה, של הטירה .

הצ'כיות עשו עבודה יותר מידי טובה.
והצוות צילום, של הטירה, היה יותר מידי מקצועי ,ויעיל.
וכמובן שהעבדים שחטפו שם .
הם נתנו את עצמם עד הסוף למען המשימה .
שהמלכות הצ'כיות ,ישמו עליהם ,בפועל ,באופן מושלם


אי אפשר להאשים את בעלי הטירה ,כביכול ,כאילו לא נהג בהגינות אל מול הצ'כיות שהועסקו שם ..

שכן הוא עבד על פי חוקי צ'כיה.
עבדים לא יכולים לבוא בטענות, שכן בטרם הגיעו לטירה ,הם צפו בסרטים, מה הם הולכים לעבור שם במקום .
הם צפו בסרטים ,שהכול אמיתי .
והרבה אלפים של עבדים שרצו להגיע גם לטירה .
נמנעו מלהגיע ,מפחד .
וגם מפני שידעו שהם לא ברמה של המצולמים בסרטים.

בעלי הטירה ,לא שכנעו אף אחד להגיע אל הטירה .

הם תמיד כתבו באימיילים ,ובאתר שלהם.
את התנאים, שלהם.
ואת הדרישות שלהם.
באופן משפטי, מפורט היטב .

המלכות הצ'כיות, כאשר הבינו שהן בינלאומיות.
חשבו שהבנלאומיות שלהן ,תופסת מחוץ לטירה .

כן ,היא תופסת ,ברמה שיעשו לך כבוד .
בכל מקום שתלכי.
יזמינו אותך לחול " ,למסעדות ,תעשי גם כסף


אבל בעלי הטירה ,תמיד יהיהו מעל כולם.
הם יש להם את התכנים שמלכות צ'כיות עשו עמם לפחות 5 שנים .
והתכנים הללו ○□ סגרו עניין .
הטירה התמתגה, בגין תוכן של.5 שנים של בוסר.
של עידן תמים .
של עידן ,שהתיקשורת התישקורתית, של עבדים ומלכות מהמגזר של הבתשלום ,מרחבי העולם טרם,חדרו אל הטירה .

מהרגע שהממסד של בתשלום, חדר אל הטירה .

על הנייר .
זה זונות ,וקליינטים .

על הנייר .
זה כוסיות, וערסוואתים.

על הנייר.
זה נשלטות המתחזות לשולטות .
וחרמנים,בעלי פטיש ,וסקרנים, שחדרו,אל המרחב הבדסמי",
של היכן שהתרחש 5 שנים ללא שום הפרעה .
בדס"מ הכי אמיתי שיש בעולם.
הבדסמ הצ'כי.
שיש לו מסורת בת מאות ,ואולי, אלפי שנים.
לאיך היו נענשים שם בטירות מעין אילו ..

השפה הצ'כית,הממה, את כל מי שנחשף אליה.
היופי הצ'כי, מהם את כל מי שנשחף אליו.
העוצמה של המקום ,הממה את כל מי שנחשף אליו לראשונה.
הסדיזם, והאכזריות, בצ'כית, המם כל עבד אמיתי .

רק עבד אמיתי ,זה מי שהגיע לשם.
ורק עבד אמיתי ,בעצם ההגעה שלו לשם .הוכיח שהוא באמת שייך.לשם .

לי היתה תחושה שעלי למהר ,לפני שיגמר .
וכך בעצם ההגעה שלי ,סימנתי Vעל היעד .
רגע .לפני שהוא סגר את שעריו ,לצמיתות .

אני חשתי אכזבה והחמצה עצומה .
כאשר הייתי במקום .

ולא היו שם כריסטינה .
ולא שארקה .
ולא ז'אנה
ולא לורן
ולא מישל
ולא קלרה .

ובימקומן, היו שם .
מיסטרס פלאז'ר דום הלונדונית .
וליידי לידיה מקליין, מסיאטל ,ילידת סקוטלנד.
היתה אמורה להגיע עוד אחד מספרד ממדריד.
שדפקה להם "ברז".
הסיבה, קושי בענייני שפה ,שכן ,הספרדיה, לא ידעה אנגלית .

והיתה שם למזלי, "קרן אור " ,יחידה .
שהראתה את הבלעדיות והעליונות הצ'כית 'הבלתי מעורערת. בדמות .

מאדאם קטארינה .

היא היתה הצ'כית היחידה במקום .
והיא לבדה ,היתה "הדבר האמיתי " .

ובפועל הטירה ,ללא הצ'כיות.
היא לא אותה בטירה .
החיסרון בנוכחותו הורגש .וצעק למרחקים .

ההסבר היחידי לכך.
הוא סיכסוך.
או ,שבעלי הטירה ,נדפק להם השכל .
או שבעלי הטירה ,משעמם להם בחיים ,והם החליטו להביא אל הטירה דומינות מהעולם .
על חשבונן של הצ'כיות שהועסקו ,ושבנו אבן על אבן במוניטין העצום שהמקום צבר ,בעיקר בשל היותן ,המה עצמן.

יצא לי להכיר מחוץ לטירה את שארקה .
אבל היא היתה עם טייץ בחזרה מהחדר כושר .
יצא לי להיות על כריסטינה .
יצא לי להיות עם ז'אנה
יצא לי להיות עם לאטיסה.
ויצא לי להיות ,עם קטארינה ,הן בתוך הטירה ,והן,מחוץ אל הטירה .


ויצא לי להכיר הטוב היטב ,ולהיות צמוד זמן לא מבוטל .
עם האדריכל של ה OWK והפעם בMALEDOM. הצ'כי.

הלא הוא מיודעינו מאסטר לופוש פישא .

ההיכרות עם המייל דום הצ'כי.
סגר לי את התמונה .
להבין את ה טירה .
להבין את הבדסמ הצ'כי
להבין את המנטליות והתרבות של העם הזה .


לופוס ספנקינג .וריג'יד ספנקינג .
אילו הן 2 חברות .
של מיילדום צ'כי.
שולטים צ'כים על נשלטות צ'כיות.
עם אורחות מהונגריה אנגליה ,והסביבה.

2 החברות הללו ,הן הוותיקות יותר מהירה בצ'רנה.
ואילו הם חברה מפראג .

הטירה נוסדה אחרי שהם כבר עשו חייל .
לפחות 10 או 15 שנה בטרם הטירה נחשפה לעולם.


לא לחינם .
הכרתי את כריסטינה ,בדירה של לופוס פישא .
לא לחינם שארקה ירדה לדירה זו למטה בכדי שנכיר .
גם ירדה לשם בעת אחרת
ז'אנה מהאוק לסשן עימי.
כאשר היא מגיעה כם פטריסיה מהאוק לסשן משותף.

בסשן נגמר אחרי דקה עם לטיסיה.
שכן היא בנחיתה עלי שוט מכבל חשמל וזה בלתי אפשרי מבחינתי.
אז הם שינו את הסשן..
לאחר שהביעו תמיהה .
אתה ראית איתנו בסרטי הטירה .
אז איך אתה מגיע אלינו אם אין לך סף כאב גבוה ?

ז'אנה גם אמרה לי .תדע שלטיסיה המלכה שכאן עימי.
היא המאפרת הראשית ,שהיתה מאפרת את כל מלכות ה OwK בהפקות הסרטים .

גם אמרה לי ,קטארינה .
על שחקנית אחת ממושקפת בסרטי לופוס .
כי היא המורה לאנגלית, והעורכת סרטים של כל הסרטים.
שכן לופוס פישא לא יודע חצי מילה באנגלית.

למדנו שיש קשר מובהק בין אנשי הטירה .
לבין המומחים והצוותים של לופוש פישא מפראג .

סביר להניח שהטירה לא היתה קמה .
אילולי בעלי הטירה שאבו רעיונות מהסרטים של לופוס פישא .

אני באתי להכיר את הטירה .
ומצאתי שהיכורתי עם הטירה .
היתה הפרט המינורי, בעלילה.

הדבר האמיתי התרחש בדירה בבוהוסלאבה זה שבמברקה 6 בפראג.

שם היו עימי .
הצלם הראשי של ה Owk
Radyum.
כריסטינה מה טירה
ז'אנה
שארקה
לטיסיה
קטארינה
דייויד סיר
יאן סטארי
צלמים שאינני מכיר את שמם
מפיקים שאינני זוכר את שמם
בעלי מועדון האלקטרז של פראג.
ועוד דמות מפתח .


יש לי עוד המון לספר .
אבל אינני יודע אל זה רלוונטי .
כי זה הופך להיות סיפורים השייכים יותר לעולם. המייל דום.
ופחות לעולם הפאמדום.

כאשר הייתי בטירה .
ספרתי את השעות, לרגע שבו אפגוש את המלכה הבכירה ביותר שידעה הטירה .
הלא היא מאדאם כריסטינה .

יש שיחלקו עלי .ויגידו שארקה היא הגדולה מכולן .
יש שיגידו ז'אנה הגדולה מכולן.

יש לי הוכחות כריסטינה היא הגדולה מכולן.
היא היחידה שמתאבלת יום יום ,ושעה ושעה .
על כי ,היא לא חיה בטירה .

אם הדברים היו תלויים בכריסטינה.
היא ככ אהבה והאמונה במה שעושה .
שהיתה שמחה לסיים את חייה בטירה באמצע סשן .
היא האישה שהכי אהבה את הטירה .ואת העבדים. ואת הנושא שהיא היתה בו המומחיות מס 1 בעולם .
PONY BOY .
היא בעיני רוחה ,יכלה להפוך עבד לסוס.
וההוכחה ,אני לדעתי שם עשבים מהקרקע .בסשן עם שרה מלונדון .
העשב שלעסתי,היה בגין ההשפעה של סרטים שצפיתי עם כריסטינה ..

לא בגין שרה מלונדון.
היא כמעט נפלה מהלם, איך אני לועס עשב מהאדמה .

היא ידעה בליבה והבינה.
העבד הזה שאת מתעסקת עימו .
זה עבד גנוב מכריסטינה הגדולה מכולן.
3 ימים לאחר מכן .
הגעתי לכריסטינה .

כריסטינה הגדולה .
כריסטינה הענקית .
קיבלה אותי בתוך מרתף


כריסטינה הוירטואוזית מס 1 בעולם .
מסשנת אותי במרתף בפראג.
ולא בטירה מס 1 בעולם .

היא מבכה על זה עד היום .
היא כמו הנשר שכנפיו כבולות.

כאשר היא היתה מסתובבת בטירה. עבדים היו רועדים .האדמה שם היתה רועדת ממנה הטירה היתה לה נשמה .
מהרגע מכריסטינה, איננה שם .
יש טירה שם ,אבל טירה בלי הנשמה שהיתה מפעמת בה.

כאשר אני אומר נשמה.
נשמה יהודית .

שארקה וכל האחרות אין להן נשמה יהודית.
כריסטינה לדעתי יש לה נשמה יהודית.

הטירה עלתה לגדולה .
בגין הרבה דברים .

הדבר האמיתי שהיה בטירה .
זה היה כריסטינה עם הנשמה היהודית שלה .
כאשר היא לא היתה שם .
לא נותר כלום .


כאשר הייתי בטירה .הבטתי מחלונות הטירה.
חיפשתי חיים .
חיפשתי את העבר שלה .
היום אני מבין חיפשתי את הנשמה של המקום .


הנשמה של המקום היתה הביתה באוטרוקביצה .
נערכת לנסיעה לפראג .
לדירה של לופוש .
למפגש עם נשמה נוספת. שאין לה מנוחה 4 שנים רצופות .

כאשר נפגשנו אני וכריסטינה.
הבנתי בדיעבד .
היא הנשמה של ה OWK .

מהרגע שהיא יצאה משם ,ולא חזרה .
ה OWKלעולם לא יחזור להיות מה שהיה .
ללא הנשמה היהודית -שהפיחה חיים במקום .
ויחד עמה הפיצה מוות במקום,עת שעזבה את המקום .

בגין עימות של הגוי בעל המקום .
עם חנה צ'רמקובה על פרוטה .
בגין פרוטה ,הוא איבד את נשמת המקום .

לא חשתי בחסרונה דל אנה מרקובה (SHARKA)
לא חשתי משיכה לקטארינה
לא חשתי בחסרונה של שארקה .
ולא של אף.אחת אחרת ...

צרח עד השמיים .
שהגעתי לחנה מרקובה כריסטינה.
אבל היא לא כאן.
וכאשר היא לא כאן.
אין כאן כלום בעצם.

אין טירה בלי חנה .
טירה בלי חנה.
הותירה את כל העולם מבולבל .
ואת בעל הטירה ככלב השב על כיאו.

גם אם יבקרו במקום כל הדומינות של העולם .
הם לא שוות חנה אחת .
גויה נוצרה עם צלב .
שאיננה מודעת לדבר העובדה שהיא נשמה של יהודיה.
חנה הלא היא ANA
הלא היא כריסטינה .
המאדאם האמיתית של ה oak והנשמה שאין ל owk.
מהרגע בו הלכה לבלי שוב.


👑👑👑👑👑
Sm Art{☆Sm}
לפני 3 שנים • 5 ביולי 2020
Sm Art{☆Sm} • 5 ביולי 2020
אובעדיין, אין לי הוכחה ,שאכן היא יהודיה .
למעט ,זה ,שהטריד את מנוחתי שנים רבות לאחר המפגש בינינו.
מה לילד חרדי מבני ברק ,להגיע ,ביום מן הימים ,לקשר כה קרוב אמוציונלית, אל מול הדומינות BdSm הבכירות בעולם.

הייתי בקשרים של ,התכתבויות ,עם אלפים רבים מהן .

עוד לא סיפרתי לכם את הסיפור .
על master diablo 666 מ לונדון.
ועל mistress Valkerya בת זוגתו הצ'כית, וחברה קרובה של כריסטינה / שארקה
ועל השפחה, הידועה של שניהם .
Miss Sara Colins מלונדון.

)כידוע לכם השם קולינס הוא יהודי.
ע"ע, השחקנית ג'ואן קולינס מהסדרה "שושלת", היא יהודיה )

היכן שיש סקס ,והיכן שיש בדס"מ, שעושה רעש גדול בעולם .
חייב שיהיה יהודים.
עע" ג'פרי אפשטיין.
עע " הראווי ווינסטיין
ע" גיליין מקסוול.
ע"ע רומן פולנסקי
ע"ע וודי אלן .

ואני כולם כאן את הרשימה ,אני לא באתי לקטרג ,פה על ,"עם ישראל " ...


הרבה הרבה דברים אתם לא יודעים.
אתם חושבים שקירק דוגלאס הוא אמריקני .
הוא מבלארוס והוא נולד בשם איסר דנילוביץ'...
הוא מזל קשת .והותיר את כול הונו לצדקה .
אם כן הבן שלו מייקל דגלאס הוא מיכאל דנילוביץ' .
בדומה לשם המשפחה של ראש עריית באר שבע .


אני יכול לתת לכם פה אלף שמות .
של גויים מהטופ של האו"ם.
ולגלות לכם את שמותיהם היהודים.

בגרמניה הנאצית .
כל מי שישבו בקונצרטים של מטזיקה קלאסית .היו יהודים.
חלקם חילונים. חלקם מומרים .חלקם דלתשים.
זה לא סוד שיהודים התביישו ביהדותם. התבוללו. הסתתרו מיהדות.
אבל יהודי זה דבר נצחי .
יהודי כל תפקידו להעלות ניצוצות מבין הקליפות .
בין אם יבין מה עושה ובין אם לא זה כל תפקידו של היהודי.
וזו הסיבה מדוע היהודי משנה צורתו.
כאשר צרי להרים ניצוצות ולהעריך על הגויים.

זו גם הסיבה מדוע ילד בלארוס הופך להיות כוכב מס 1 בארה"ב.
אלוהים מצייד איתי בהצלחה זו .
לשם מילוי המשימה שלו.
כנ"ל סטודיו 54 .

היהודי מצד עצמו אילו אלוהים מצייד אותו בכוח הראוי.
הוא לא יהיה אפשטיין ולא ווינסטיין ולא מירמאקס ולא וורנר ברוס.

זה הכול כוח אלוהי שמצייד יהודים בכוח עצום. לשם הערמה הנדרשת על אותם גויים ששבו את ניצוצות הקדושה שנפלו בינם ...

נשמה יהודית .
מחופשת לגוי רשע .
אבל היא עושה תפקיד .
אין היא מודעת.לתפקידה .
אבל במישור הרוחני בגיל תחת מעקב
כנ"ל הצד הרע מודע ומנסה להכשיל את משימת הנשמה .
בעת שהיא מנסה לקחת מהם את הניצוצות .הלא הם חלקי נשמה .
שזה דבר נצחי .
מקור לחיות
ולהון רב שנהנים ממנו הגויים שגזלו גם הם בדרכי עורמה מהיהודים ,אלפי שנים .

ירידת מצריים .היתה לשם העלאת ניצוצות של אדם הראשון שהיו במצריים .

לצכיה ,המדינה ,יש עבר הסטורי בן אלפי שנים .
שבו היו שם הרבה יהודים ,במדינה הזו .
הצ'כים מצד עצמם ,אין להם שום יכולת להרים מערכות גדולות.
היהודים היו מלווים להם שם כסף .
היהודים ששהו שם ,בזכותם ,הצ'כים התקדמו ,והיכן שהגיעו .


זה לא בכדי שילד חרדי ,נוטש את הדת .
ומגיע אל "דמויות מפתח בינלאומיות, של קהילת הבדס"מ, הבנלאומית".

מי שקצת מבין בקבלה .
יודע שאין שום מקריות בעולם.
אין שני אנשים נפגשים סתם כך .
והכול, הכול ,יש בנסיבתו ,יד מכוונת .
המוליכה את היהודי להרים ניצוץ (חלק נשמה ) שנפל ,ביו הקליפות ( היכלי הטומאה)..
לעיתים ,מוצאים אנו שהיכלי הטומאה ,מנוהלים ע"י ,יהודי
..

היהודי שם עושה תפקיד .
לעשות את תפקיד הרע .
לעיתים .ממנים יהודי.
כי הוא בזירה רעה ,של אנשים רעים .
הרבה מאיתנו יצביעו על היהודי ויאמרו הוא רע
טעות בידיכם ,הוא לא רע .
הוא עושה את תפקיד הרע .

ע"ע ,העורך דין האמריקאי ,רוי כהן .

ע"ע .
סטודיו 54 .
אריק פליישמן
סטיב רובל ..

מבדיקות שבדקתי מצאתי שבשואה ניספו נשים יהודיות .
תחת השם .
Anna cermakova.
הקונספט העקרי של ממלכת ה OWK בשנותיה הראשונות ,דיבר בעיקר אל אנשים ,ששורש הנשמות ,שלהם ,שייך הסטורית אל ארועי השואה .
מי שמאמין ומבין "בתורת הגלגולים ".
מבין שיש אנשים מהעבר שהכירו .
והם באים לעולם בגילגול .
לשם תיקון.
לשם העלאת חלקי נשמה .
לשם פעולה קרמתית.
ביו הנוגעים בדבר ,בין בני משפחה הקשורים לדבר.
בין חלקי נשמה ,החייבים להתתקן, ולהגיע את מקום היעד ,שהוא בשמיים .

כאשר חלקי נשמה שוכבים במקום כמו ה OWK
הוא גדל המקום וצומת לממדים מפלצתיים .בגין אותם ניצוצות של חלגי נשמות יהודים .
התקועים במקום .
בשלב שבו הועלו חלקי הנשמה הללו משם .
הטירה מאבדת את כל חיותה הרוחנית שהיא ניזונה מאותם חלקי נשמה יהודים,התקועים במקום...


מספיק שיגיע לשם יהודי.
ויהיה לו " הרהורי תשובה " , בלב ,דווקא ,באותו המקום, שהוא בא לחטוא שם עם גויות.
הוא מעלה ניצוצות שנפלו במקום .
מספיק שהוא מברך שם ברכה על אוכל .
הוא מעלה ניצוצות
מספיק שיגיע שם תפילין, ויגיד שמע ישראל .
הוא מעלה ניצוצות שאולי שוכבים שם עשרות ,ואולי מאות ,ואולי ,אלפים בשנים .

לשם כך מרימים הפקה מהשמיים .
מכניסים לשלטון הרוסי שגעון בראש .
שיורישו את הטירה .
לשני אנשים .
מכניסים לשני האנשים שגעון בראש.
תבנו את ממלכת הפאמדום.

ואז נולד ילד בבני ברק .
מכניסים לו חיי הגיהינום שיוליכו אותו ו אל הבדס"מ .
שזה יזרום לו בדם שלו הבדסמ .
ואז הוא יחשף לסרט .
ואז הוא יהפוך עולמות .
ומגיע לשם .
ולכול דמויות המפתח .

ומתחת לאף של כולם.
ובבתים שלהם הוא מניח תפילין.
ואומר שמע ישראל .
ומקבל הרהורי תשובה בליבו .

הוא אין לו מושג וחצי מושג אודות .ענייני ניצוצות וקליפות.
אין לו שמץ .
כל מה שמעניין אותו .
זה כוסיות גויות הבדסמ הצ'כי
ומסעדות לא כשרות
וחדר כושר.


אחרי 10 שנים הוא יעשה שינוי בדרכי חייו.
ואז יפתח לו צינורות של מידע מה עליו לעשות .
בהיבט הרוחני .

ואז בפועל .כאשר הוא ביום כיפור בבית כנסת .מתפלל עם עוד 300 יהודים .
הוא מעלה בבת אחת את כל הניצוצות אל השמיים.
כל המקומות שהיה בהם.
כל מה שראה .
כל מה שדיבר
כל מה שאכל.
כל האי מיילים
כל המפגשים.
כל התוכן שיש בתוכו נאספו אל המהות שלו .

וכאשר הוא עונה אמן
כולם כל הניצוצות שאסף עימו .נאלצים לענות אמן .ובזה באו על תיקונם .


בשביל כל ההפקה הזאת .
היה צריך שהילד הבניברקי, יפנה עורף לדת .
ויהפוך עורו ,להיות אושיה בדס'מית ,המעורה הרלוונטית בקרב הדמויות הבנלאומיות של הסצינה .

לאחר שהיהודי סיים תפקידו .
הוא לקח מהם את החיות של הניצוצות שהיו שבויים בידם.
והם צפויים ,החל מעתה לקריסה וירידה מההצלחה המסחרית ולא הגיונית שהיתה מנת חלקם.

רבים מהם יודעים את כל הנושא הזה .
יילחמו עד חורמה הניצוצות יוחזרו בידם .
בגין זה הם משקיעים באנטרנט.
כי שם יהודים מפילים ניצוצות כאשר מסתכלים בסרטים שלהם ומאוזנים.

אבל ,הם לא ינצחו .
כי מספיק שיש יהודי שיש לו" אחיזה" בהם
הם יהיהו כפופים תחת הפעולות הרוחניות שלו .במידה ויתמיד.

אחיזה - זה קשר מסויים.
ככול שהקשר הוא יותר עמוק, בעבר .
האחיזה שלי היא לנצח עליהם.

זה דו קרב .
בין ישראל לעמלק.
רק מי שהוא בן לשבט בנימין .יכול להלחם בעמלק.
רק מי שהוא נצר ליהושוע בן נון יכול להלחם בעמלק .
הלוחמה בעמלק היא רוחנית .
והיא מתנהלת בזירה בה היהודי מציג עצמו כRocco.
בזהות בדויה לחלוטין מיהודי .

עע" כל הדוגמאות שציינתי לעיל.
מקסוול אפשטיין וכ'ו...

בגין תיאוריה זו .
אף פעם אל תגידו מילה רעה על יהודי .כי כולם עושים ג'וב
Sm Art{☆Sm}
לפני 3 שנים • 5 ביולי 2020
Sm Art{☆Sm} • 5 ביולי 2020
אז אחרי כל ההרצאה ,ופרשנות קודמת ,שנתתי לכם מקודם .
אתן לכם קלוז'ר..

אני מכשירים איתי אל תפקיד.
כל חיי נבנים בעלילה שאני הופך להיות פיגורה בדס'מית.
חביב הבנות .
מציידים איתי בפנים נאות .
בגופה נאה .
בכוח רצון אדיר .
בסקרנות עצומה .

מוליכים אותי בסוף שנות העשרים לחיי .
עם.אשה ,מהמייסדים של סצינת המועדונים בישראל .
אותה גברת. היא בעלת הלוגו של מועדון הבדסמ הישראלי הראשון. בישראל .

הגורם הרוחני מייצג עימי קשר עם האדריכלים של הרעיון .
מיסטרס בלאקי. והמאסטר דה פלינט.
עלי להגיע אל הבית שלהם ברחוב בר כוזיבא (כוכבה) בתל אביב .

הסיפורים המסופרים לי ,הם על כל העלילה מאחורי הקלעים .
מי אמר מה למי .
מי יעץ מה למי .
היכן נאמר מה למי .
הזירה היא ( רחוב בוגרשוב )
העידן ,טרום עידן האנטרנט .
הלוקיישן ,בית קפה .
הלוקיישן ,קפה אנטרנט...


בערב של יום רביעי .אני נכנס אל מועדון בפעם הראשונה.
והשניה הראשונה שאני נכנס אני מרגיש כמו הגעתי אל הבית שלי .
כמו אנשים מחכים לי .
כמו אנשים יודעים מי אני .
הם מאירים לי פנים .
עבד הבית נותן לי הצגה מרשימה .
יש שם את אותם השניים שלימים. יגיעו אל הטירה בצ'כיה.
הם שם
יש שם את הקופאית בסופר השכונתי .
יש שם 2 מאסטרים זכרים ,שלימים אחד מהם יהפוך להיות חבר קרוב שלי ובן בית אצלי ,ואני אצלו .
יש שם אדם שלמחרת אראה אותו בחדר כושר .

עולם קטן
אני לא מסתכל ימינה ושמאלה .אני כבר מופיע כל הבמה .
עם אותה מנורות שהוליכה אותי לשם ,בעורמה מסויימת .
הנדרשת ונצרכת ,ונצרבת בי מכוקח הנסיבות הנדרשות .

אני מתעבה עוד ועוד בבדסמ.
באותו הערב או בערבים של בהמשך .
מוצגים במועדון סרטים של הטירה בצ'כיה.

אני הופך להיות רובוט .

יול אחד אני מצלצל לאחד"ש
כאשר אני בשיא של כל השיאים של החילוניות שלי .
ושואל ,מתשאל אותו ,אודות ה OWK .
הוא עונה לי בסבלנות.
תוך כדי שמציין בפני שהוא בשוק .עושה קניות לשבת .
היום יום שישי .

כאשר הוא אומר לי שהוא עושה קניות לשבת.
אני מקבל בעיטה לפנים .
תראה .
אדם חילוני גמור .
איש קהילת הבדסמ .
עושה קניות לשבת
לכבוד השבת .

הבעיטה הזו נחרטה לי בתודעה
לא הבנתי המשמעות .שמרתי הדבר בליבי .

לימים אני מגיע אל המלכה ואלרי בחיפה .
והיא מפליגה עימי בסיפורים .
אודות העבד שקשה אותו לתיקרה.
אודות העבד שהיה קבוע שלה והיה אסיר בטירה האפילה.בצ'כיה.

אותה ואלרי מזכירה אותו ,שוב ושוב .
כאשר היא שוזרת האיזכור שלו בסיפורים מה טירה בצ'כיה.

כל זה דלק נפיץ במוח שלי .
כל הארועים שקדמו. היו הכשרה שעלי לעבור .
כאשר מס שנים לאחר מכן .כאשר אהיה כשיר למשימה אני אצטרך להגיע לצכיה
ואל הטירה .
ואל כל הדמויות במעגליות שבה אכיר ואעמוד בקשרים עם כל המקומות והדמויות המשפיעות על הבדסמ העולמי מההתפתחות שלו שהשורש שלה הוא בצ'כיה......


אם לא היה לי רחמים בלב .
הייתי פותח לכם פה את הסיפור .באופן עמוק ואנאליטי .
יותר ויותר מכפי שבחרתי בשיא העדינות לשתף.

אני סתם בשביל הקוריוז .
אתן לכם אנקדוטה שתבינו כמה יש פה עומק .

עשיתי סרטים כ 30 עם כריסטינה בצ'כיה.
ועם ה אוק.

עוד בטרם שבתי לישראל .
אני רואה את כל הסרטים באתר ישראלי.

עוד בטרם ה אוק ובצלם של כריסטינה ,ערכו אותם והעלו אותם לאתרים הפרטיים שלהם .

האקר ישראלי מקצוען ,רומני ,מחיפה .
הציג אותם ,אצלו .
יש הגיון בדבר ?
הוא שולט במחשבים שלהם ?
אני עוד לא נחתתי בישראל .וכל הסרטים .מוצגים באתר שלו .
והוא אומר לי .
מהר מהר תשמור אותם לפני שהוא ישבור את הלינקים...


למדנו שיש קשר בין מה שקורה בחיפה.
לבין מה שקורה בOWK

למדנו שהטירה הזאת .
היה עליה לספוג 3 הפגזות רוחניות .
בדמות 3 יהודים שביקרו בה .

כל אחד בזמן שונה .

יבוא החלוץ ,(בדמות אסיר )
יבוא המרכזי ( בדמות X ,ואז בדמות ,ה Claber party)
ואז מגיע, "המאסף"(האינסטלטור) .

"האינסטלטור,המאסף " , יגיע ,עם ,התפילין שלו .

המאסף ,בילדותו .
צוייד ,ב 3 ברכות רבות משמעות .

ה ברכה הראשונה ,היא מהבאבא סאלי
הברכה השניה ,היא ,מה"סטייפלעאר "
הברכה השלישית,היא,מהרב חייקין,(תלמידו של החפץ חיים).
המאסף המצוייד ב 3 ברכות רבות עוצמה .
הוא ממוקד מטרה .הוא מונחה ומודרך .להגיע אל המפקדה הראשית של הסיטרא אחרא.
אל המעוז הראשי שלהם .

הוא בהמשך יסע עם אוטובוס מלא מקןבלים. אל גלגולי שלג בהר החרמון. ולהמשך תיקון בציון של יוני המעגל .
באופן מוזר בוא ישב ליד יהודי שוויצרי באוטובוס. ובאוטובוס יהיהו הרבה מקובלים תימנים משכונת נווה אליעזר מבני ברק .
הזוי ..
אתן יודעים מי יושב פה עמכם.
מה ההסטוריה שלי ??
עם מי הספקתי להתערבב עם כמה גויות .ועם איזה גויות.
השושבינות הבכירות של הבדסמ הבנלאומית.
ומה עכשיו אני עושה עמכם?

אני עושה אתכם פעולה הפוכה .ממה שעשיתי כל חיי .
אנחנו מעלים ניצוצות ..
מה זה ניצוצות בכלל ?

כולם מחייכים אלי .כולם נחמדים אלי .
מוזר....
המקובלים נחמדים אלי..

ונחזור לסיפור...

מצוייד בגוף נאה ,ופנים נאות .
הוא יתברג עמוק ,עמוק .
במערכות של הבדסמ הצ'כי. כרלוונטי,ורצוי.

הם ולו לרגע לא יחשדו בו .שמה הוא שייך למערכות רוחניות יהודיות שמטרתם הם לקחת מהם את הניצוצות היהודיים ,שהם מחזיקים בהם.

הם לא ידעו על דבר הרהורי התשובה שיעלו בליבו .דווקא שם.
הם לא ידעו ,על דבר העובדה שהוא מניח תפילין ואומר שמע ישראל .
בבונקרים שלהם .

הוא בעצמו לא ידע ולא יבין דבר וחצי דבר אודות המשימה שלו .

3 אילו שברכו אותו בילדותו .
הם ידעו אודותיו, ואודות המשימה שלו ,הכול .
הם ידעו בדיוק מי הנשמה ,שבתוך הילד התמים למראה ,שהובא אליהם ,לקבל ברכה.

כאשר הייתי אצל הסבא סאלי.
הבנתי שהוא סרק אותי ויודע את כל עלילת חיי .
היה לנו קשר טלפתי.

לא רציתי לצאת את המשימות חיי .
פחדתי .
אמרתי לו בטלפתיה לא אצליח
הוא הביט גופו הצידה .

ואמר לי בטלפתיה .
אתה תלך ,על כורחך .אתה תמלא את המשימה .

שם המשימה :
היתה - "נשים " .
הזירה - "נשים ,והרבה ,נשים " .


למה אני ,דווקא ? ...
אולי ,כי חלקים משמעותיים מה נשמה שלי ,הם חלקי , נשמה של אישה ..

ורק אשה מנצחת אשה .
כמו שרק אשה מנצחת גבר.

🤣👑🤣👑🤣👑🤣
האיש​(נשלט)
לפני 3 שנים • 5 ביולי 2020
האיש​(נשלט) • 5 ביולי 2020
sm art/אחד שמבין
האם יצא לכם לראות שם נזקים בלתי הפיכים לעבדים או צלקות שנשארות או מקרים שנזקקו לטיפול רפואי ?
evedon4​(נשלט)
לפני 3 שנים • 5 ביולי 2020
evedon4​(נשלט) • 5 ביולי 2020
Sm art,
אשמח לדעת יותר על נטלי בלאק בכללי ועל הקשר שלך איתה.

תודה רבה,
מעריך (לדעתי מעריכים) את כל השיתוף הזה.
Sm Art{☆Sm}
לפני 3 שנים • 5 ביולי 2020
Sm Art{☆Sm} • 5 ביולי 2020
הגברת המובילה אותי אל המועדון, המשוייכת ללוגו...היא לא מיס בלאקי .היא דומינה ישראלית .

מיס בלאקי ,היתה אוקראינית .
מאסטר פלינט היה הבן זוג שלה .

אני לא מזכיר את שמה של הדומינה הישראלית .
שכן אינני זוכר את שם הבמה שלה .
זוכר את שמה הפרטי ואין שום טעם שמזכיר אותו כאן .
היה לה סטודיו ענק של בדסמ במרתף תת קרקעי .
באיזור הרחוב סירקין, חובבי ציון.


איך.שלא תהפכו את הדברים.
האדמה שעליה נוסד הבדסמ הישראלי .
זה מתחם רבוע .השוכן במרכזה של תל אביב .

בוגרשוב
סירקין
חובבי ציון
מאפו
פינסקר
פרוג
חובבי ציון


זהו מתחם שיש בו הרבה הרבה שורש ורקע רוחני לבדסמ הישראלי .

באופן אקראי ,מחבר הספר ,"איש עומד מאחורי אשה יושבת " , חנוך לוין זל" ,התגורר ברחוב מאפו.

ובאופן אקראי ,הוא נכד של שני אדמורים גדולים וחשובים .


מיס נטלי בלאק .היא דומינה צ'כית.

אין שום קשר .
למיס בלאקי האוקראינית ששהתה בישראל .

חשוב לי תמיד להדגיש ש 90 אחוז מהמידע המכריע .
אני שומר אותו עימי.

כפי שאני מבין שאנשים רבים בוחרים לשוחח עימי או בפרטי. או במפגשים אישיים .או בטלפון.
ומושכים ,ידם :מכתיבה או מחלופת מידע מעג " הפורום הציבורי .

ככול שאני כותב יותר .
אנשים מבינים ומגלים.
שמה שהיה להם עם דמויות מסויימות .
היה לא נחלתם הבלעדית הבלבד .
והם נותרים המומים למקרא המידע שאני פורט עליו .

אם הייתי מעלה רף בחשיפה .
זה כבר היה מתחיל להיות גבולי ובעייתי מאוד בהיבט הריגשי והאתי.
אז אני מאוד נזהר .
למרות ,שאני כרגע הכותב הכי שחרג מגבולות המידע החסוי .

כאשר המדובר בדמויות מחול ,אז אני גמיש יותר .
כאשר המדובר בדמויות מהארץ .למרות שהמדובר בשמות במה .
אני מאוד נבלם מלתת את המידע האיכותי והחשוב .
אין לי לצערי יכולת להמם אותכם .שוק על ירך .עם המידע ההכי ההכי חשוב בעלילה .

אז שתדעו תמיד .
כמה שתקראו .
קראתם את המידע החיצוני של העלילה .בהיקפו.

לא את התוכן הפנימי של העלילה .

אם הייתי אנונימי .
הייתי הכותב המושלם .
מעצם העובדה שאני לא אנונימי .
70 אחוז תוכן הכי משמעותי ירד עימי אל מתחת לאדמה.
Sm Art{☆Sm}
לפני 3 שנים • 5 ביולי 2020

,serving OWK -Slave KARL from Croatia

Sm Art{☆Sm} • 5 ביולי 2020
האיש כתב/ה:
sm art/אחד שמבין
האם יצא לכם לראות שם נזקים בלתי הפיכים לעבדים או צלקות שנשארות או מקרים שנזקקו לטיפול רפואי ?




יש להם ב OWK עבד אחד בשם קארל .
קארל הוא היה אז באיזור הגילאים ,בין 50 ל 60 .
כאשר הם היו רוצות לצלם "סופר אקסטרימי " .
הם היו עושים קארל טלפון.
והוא היה מגיע ,לצילומים.

יש לו סרטים מפחידים בטירוף שלהם עם ז'אנה, עם שאקרה, ובעיקר עם כריסטינה ושארקה.
הסרטים מציגים אדם מדמם ,באופן די קיצוני .

ממה שנאמר לי מכריסטינה,בסיום הסרט .
2 המלכות ניסו להציע לו עזרה ראשונה.
שכן הוא היה מדמם קשות מעוצמת מכות שהוא חטף ..

הוא הרגיע אותן ,הלך שטף עצמו עם מים ,כאילו כלום לא אירע מבחינתו .
הן נותרו המומות ..
הוא היה מרגיע אותם.
שהכול בסדר

שוטף עם קצת מים .בירה ,סיגריה. וכאילו שום דבר לא אירע מבחינתו ....

קארל הוא איש צבא .
והוא מקרואטיה.

קארל הוא האדם המצולם הסרטים שלהם

מתחילת דרכם .הוא האדם שעם שפם, בעל מבנה גוף חזק.
שנועד לצילומים של הסרטים מעין אילו ...


קארל מצולם עם שארקה וז'אנה.

https://www.google.com/search?q=owk.spanking&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj516jlgLbqAhUIEJoKHUY-CnQQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=360&bih=520&dpr=3#imgrc=GxODx0sb0ssABM


אני עם מאדאם כריסטינה.
במרתף של לופוש. בפראג...



https://www.google.com/search?q=spanking+chrisrina+owk&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj3hd2LgrbqAhXdQEEAHb-YCpEQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=360&bih=616&dpr=3#imgrc=T7EOz1t7ori5vM



ליידי נטלי בלאק ....
הימנית מימין לשמאל עם החצאית מיני הלבנה ...



https://topdomina24.com/gallery_madame_christine.php



Katka

https://www.google.com/search?q=owk+cz+&tbm=isch&ved=2ahUKEwjt8f2LhLbqAhWXLOwKHRo-AOIQ2-cCegQIABAB&oq=owk+cz+&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzoCCCk6BAgpEAo6BAgpEA06CAgpEA0QBRAeOgQIKRATOgQIABADOgUIABCxAzoCCAA6BAgAEEM6BggAEAgQHlDrhgJY7ZICYL6lAmgAcAB4AIAB5AGIAfgKkgEFMC41LjKYAQCgAQGwAWQ&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=sbwBX63VLpfZsAea_ICQDg&bih=520&biw=360&client=ms-android-samsung&prmd=ivn#imgrc=B3AmcI-Od8vYRM&imgdii=0vW19VZM28nrhM