שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

והיה ואני מרימה את הכפפה...

משוטט...​(נשלט)
לפני 3 שנים • 4 ביולי 2020
משוטט...​(נשלט) • 4 ביולי 2020
קראתי. נדלקתי.

אני חושב כמו כמה מעליי, יש מקומות ראויים להשכרה בארץ.
מקווה מאד לקחת חלק בחוויה!
Sharoman​(אחר)
לפני 3 שנים • 4 ביולי 2020
Sharoman​(אחר) • 4 ביולי 2020
משהו שלדעתי מאוד חסר כאן בארץ וללא ספק יניב עניין רב בקהילה.
Aya'ss​(טרנסית נשלטת)
לפני 3 שנים • 4 ביולי 2020
Aya'ss​(טרנסית נשלטת) • 4 ביולי 2020
טלי35 כתב/ה:
ונחזיר את הדיון חזרה לחווה שלי בצפון.

מגיעים לעת ערב עם השולטת שאתה משוייך לה או לבד.
מארגנים את השטח במשימות מוגדרות מראש.
מתארגנים בחדרים.
יושבים לארוחת ערב שווה - שולטות ליד השולחן נשלטים על הרצפה בקערה מיוחדת.

כסף שהפקדת מראש, משמש את השולטות לרכוש אותך במכירה פומבית מרגשת, ואתה עולה איתה (או איתן) לחדר לשרת אותה כמו שהיא רוצה.

ואז... משחקים.
(אולי כמו תפוס את השועל... אולי דברים אחרים. צריך לתכנן את זה)

משקיעה עד שקיעה.

בתכלס אם דבר כזה יצא לפועל זה נשמע רעיון נהדר והמקום יצליח ברמות אבל זאת קשה בטח לעשות ולקבל אישורים לדברים כאלה אז בהצלחה (:
SWAY
לפני 3 שנים • 4 ביולי 2020

אכן

SWAY • 4 ביולי 2020
טלי35 כתב/ה:
SWAY כתב/ה:

הלוואי שזה יקרום עור וגידים, הכל עניין של השקעה כספית. ככל שהתשלום יהיה גבוה יותר כך יותר סיכוי שזה יקרה ויהיה ברמה גבוהה.
בשביל וילה או כמה צימרים מבודדים ושיהיו ברמה מספקת, שינוע ציוד, ארוחה טובה אלכוהול וכו' צריך לשלם. וכן גם בשביל שמי שיגיע יהיה רציני, ולא יבוא רק מתוך עניין וסקרנות. כמו כן הגבלה של מספר העבדים. וWELL PROTOCOLED כפי שגייגר ציינה)


א. מבינה מה שאמרת לגבי הסכומים. נראה לי שאתה צודק. בעיקר בשביל שאפשר יהיה לעוף עם הדמיון ועם התפאורה מסביב - והכי חשוב שמי שיגיע וישתתף אכן יהיה רציני.

ב. אני לא רואה בעיה גם בלהרוויח כל עוד הכל הגון והוגן.


מסכים לחלוטין, גם עם סעיף ב
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 3 שנים • 4 ביולי 2020
אחד שמבין​(נשלט) • 4 ביולי 2020
hrgiger כתב/ה:
בסופו של דבר היו הרבה בעיות של גבולות ב-OWK. בריאותם הנפשית/פיזית של הנשלטים לא בהכרח נשמרה וגם ההתנהלות בין השולטות לאו דווקא היתה אתית.
בשרשור ניתן לקרוא הרבה מזה (אגב, שרשור מרתק).
בעוד שברור לך, מההכרות איתי, שאני מקפצצת מריגוש כשאני חושבת על אירועים שהם היי פרוטוקול, לדעתי הדגש צריך להיות על איך עושות את זה בהשראת, אבל ממש לא כמו OWK.

אגב, לצעצוע יש גיף מצויין של דארטס, בדיוק בשביל אירוע שכזה (:


אני מסכים שצריך למחוק את ה OWK כמודל כדי שזה יהיה משהו מעשי.
אם מחפשים מודל, יש כיום בגרמניה כמה חוות שאני מכיר, ובאחת מהן אני חבר קבוע כבר כמה שנים. הם מתנהלים בצורה מדהימה עם ניהול גרמני מוקפד.
זה לא חייב להיות משהו יקר, אם מנהלים את זה כארגון ללא מטרות רווח. אם רוצים שזה יהיה רווחי צריך משקיעים שמוכנים להשכיב כסף. כי בד"כ אנשים לא תורמים לעסקים אלא לארגונים ללא מטרות רווח.

המתכונת של המקום שאני חבר בו ומתנהל ללא מטרות רווחה היא פשוטה.
פרט למסיבות סוף השנה אין שום אירועי חורף, זה בכל זאת גרמניה עם חורף קפוא ומושלג. הכל מתחיל באביב. באביב יש פעמיים "שבוע עבודה", שבהם מגיעים מתנדבים לנקות ולשפץ את המקום, וגם לבנות ציוד חדש ואביזרים. מי שמגיע לעבוד בתקופה הזאת מקבל לינה וארוחות בחינם, במשך היום עובדים נטו, ללא משחקים, אבל בלילה למי שיש כח יכול לשחק. כל המשתתפים מקבלים הנחה על השהות באירועים שיהיו בעונה. ככל שצוברים יותר ימי עבודה זוכים להטבות במהלך עונת האירועים.
במשך העונה החברים שכולם משלמים דמי חבר קבועים, יכולים לארגן אירועים של סופ"ש ארוך או שבוע מלא, יש מחירון קבוע להשכרה של המקום לצורך אירוע, שכמובן יש הבדל בין חבר משלם לאורח.
המחירים של השתתפות בארוע כוללים הכל, כולל אוכל ומקום לינה. יש במקום תיבת תרומות בעילום שם. כל הכספים שנשארו אחרי כיסוי ההוצאות, מושקעים במקום עצמו ובקניית ציוד וחומרים לשבועיים של השיפוצים.
אסור בשום פנים ואופן לגבות כסף עבור אקטים בדסמיים ו\או מיניים. (בגרמניה זה משנה לחלוטין את הסטטוס של המקום מבחינה חוקית)
יש לנו שם הרבה אירועים בכל מיני סגנונות לכל מיני טעמים אני אתן כמה דוגמאות:
מחנה צבאי, משק עם עבדים מתקופת העבדות, בית חולים פסיכיאטרי, כלא, boot camp, אילוף בעלי חיים ועוד הרבה רעיונות. מה עוד שיש סופ"שים שאינם תחומים לנושא מסויים אלא סתם למפגש ומשחק חופשי. יש גם סופ"ש של שבירת טאבו, שבו כל משתתף בוחר משהו שהוא טאבו שלו שהוא רוצה לנסות לשבור אותו, זה כמובן נעשה עם שימוש במילת ביטחון ועם אווירה מאוד תומכת.
המקום לא מוגבל לפמדום בלבד, ואפשר לקיים שם גם אירועי מיילדום או אירועים מעורבים.
יש אירועים שהם עם שתי מילות ביטחון אחת להפסקה ואחת לסיום כמו צהוב ואדום,
ויש אירועים כמו הכלא שבהם יש רצון להימנע מהפרעות למשחק ולאווירה ולכן יצרו קוד שונה
We use a 2-step safety system. The code-sentence for an interruption of the scene within the next 5 minutes is: "I want to see the nurse". The code-sentence for immediate abortion (emergency) is: "I want to see my lawyer". o

בקיצור, יש מקומות שפויים, שמצליחים להגשים את הפנטזיה, ויכולים לשמש כמודל לחיקוי, והם אפילו ישמחו לקשרים עם מקומות אחרים והחלפת רעיונות.
קוביבי
לפני 3 שנים • 4 ביולי 2020
קוביבי • 4 ביולי 2020
אני בפנים!