ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הקשר התחיל במילים: "מלכתי, אני רוצה להעביר לך כסף"

יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 8 ביולי 2020
נראה לי שכמו כל דבר בחיים, כשזה נעשה על ידי אנשים אכפתיים וטובי לב אז זה יכול להיות כיף ומגניב, וכשזה נעשה על ידי אנשים רעים או טיפשים זה יכול להפוך לנזק של ממש.

אם נפלת על שולט מוסרי אז מה טוב ואם נפלת על שולט נצלן אז מה רע. אם נפלת על נשלט אחראי שנותן מידע ברור על הגבולות שלו אז כיף חיים, ואם נפלת על נשלט שנוטה להתמכרות ולשבירת הגבולות של עצמו אז אוי ואבוי. אני הייתי בורחת כמו מאש מנשלט כזה. אבל למישהי בלי מצפון זה יכול להתאים בול.

בסך הכל אני בעד שכולם יעשו מה שעושה להם טוב. אבל ספציפית עם כסף נראה לי שנדרשת יותר זהירות, כי פוטנציאל הנזק עצום. אפשר ממש להרוס למישהו את החיים. זה גם מקום שיותר קשה לסמוך על מניעי השולט, כי כסף נוטה להשחית.
אם יש היכרות טובה אז זה משהו אחר.
אבל נראה שיש אנשים שהקיק שלהם הוא דווקא לתת שליטה כלכלית ישר מההתחלה. אם יש להם תקציב לזה אז לבריאות. ואם אין אז נראה לי שזו כבר התנהגות של הרס עצמי שלא בהכרח קשורה לפטיש.

* * *

לגבי עצמי, זה נראה לי מדליק לאללה, אבל לא הייתי מרגישה בנוח לקבל כסף לחשבון. כן נהנית ממצבים כמו שתיארה מלקה למשל, שבהם זה חלק "אורגני" באינטרקציה. הייתי נהנית נגיד משליטה בתקציב שלו, נגיד שהוא צריך לבקש ממני אישור בשביל הוצאות וכאלה. כי זה הכי להשתלט למישהו על החיים וזה מרגש מאד. אבל לא הייתי מעזה לנסות עם בן אדם לא אמיד. זה דבר שלדעתי כדאי לעשות רק בידיעה שאני לא גורמת לו נזק, ושאני יכולה להטיל משימות בכיף שלי בלי לפחד שהוא ייכנס לחובות בגלל זה.
זה כל כך תלוי מה עושים עם זה. בד"כ אני מרגישה שמי שמשלם הוא זה ששולט. אבל אפשר להפוך את זה וגם זה חלק מהכיף בבדס"מ בעיני, שאפשר לקחת נורמה ולהפוך אותה ולהנות ממנה הפוך על הפוך.

אבל באמת, עשו שם קצת סלט. שליטה כלכלית בעיני לא קשורה לקבלת תשלום. זה שליטה. זה לא חייב להיות משהו שמכניס לי כסף לכיס.
אבל כמו כל דבר, גם את זה אפשר להפוך לעבודה ולקבל תשלום.
וזה נראה לי בסדר, לא מושך אותי באופן אישי אבל אם ברור לכולם מה מתרחש ויש גבולות ברורים אז אין לי בעיה עם זה שאנשים משלמים על משהו שהם רוצים לאנשים שמוכנים לתת את זה.
Kitty frank
לפני 3 שנים • 8 ביולי 2020
Kitty frank • 8 ביולי 2020
deepThinker כתב/ה:
* מחכה לתגובה של סמ ארט *


לך לפינה לחשוב על מה שאמרת. סופסוף יש פה דיון מעניינטול טרול.
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 3 שנים • 8 ביולי 2020
אחד שמבין​(נשלט) • 8 ביולי 2020
כשמישהו שהיכרתי היה בקטע הזה, כמשלם, ניערתי אותו, והפצרתי בו ללכת לטיפול שילמד אותו לנתב את רגשי האהבה והנתינה, ואפילו את ההתמסרות שבו, למקומות נכונים יותר. באותה הזדמנות קיוויתי שילמד לבטא את האהבה וההערצה שלו בדרכים אחרות.
אני חושב שזכותו לעשות עם הכסף מה שבא לו, אבל אני באופן אישי המלצתי, שבמידה והוא עומד על כך שהוא רוצה לחלק את כספו, שיעשה זאת על פי מפתח אחר. לדוגמה למשפחות או בודדים נזקקים.

ברור לי שמי שבחרה להתפרנס באופן שכזה, שלפחות בחלק מהמקרים הוא הרסני לצד המשלם, היא לא פייה טובה.
ברור לי גם שמי שבחר לכלות את כספו באופן שכזה, הוא לא פילינתרופ, אלא אדם עם בעיות קשות, שמצריכות טיפול, וכמה שיותר מהר, יותר טוב.

אבל כן, זו זכותם לוותר על ההמלצות שלי, ולהמשיך ליהנות להם ביחד, בדרכם המיוחדת. ואין לי שום טענות אליהם, סתם רגש רחמים לפחות כלפי הצד המשלם, כי ברור לי שעם הנטיות הקיצוניות שלי, בשילוב עם החור שיש לי בכיס, והלב הרחב, בקלות יכולתי להגיע לאותו מקום.

לגבי שליטה בתקציב, זה משהו אחר לחלוטין. ישנן מערכות זוגיות רבות, גם לא בדסמיות, בהן יש לבן או בת הזוג מעורבות בחשבון של האחר\ת. ולפעמים אף שליטה בניהול חשבון ההוצאות. זה קורה גם במשפחות הכי וניליות בעולם. לפעמים יש תקופות משבר, וצד אחד שיודע להתנהל טוב יותר, והוא לוקח שליטה, לפחות לתקופה מסויימת, עד ליציאה מהמשבר.
אם זה מגיע מתוך אחריות, בין אנשים שיש ביניהם מערכת רצופה ואמינות גבוהה, זה מתקבל על הדעת. ואני מבין את הריגוש שזה נותן, למרות שאין שום סיכוי שאני באופן אישי הייתי מעורב בדבר כזה.
כשהשליטה בתקציב כוללת אפשרות של הצד השולט לקחת לעצמו כאוות נפשו, והוא מנצל את האפשרות הזאת, זה מטנף את הכל בעיני. אבל זה סתם עניין של טעם אישי, ולא המלצה מחייבת.
egozy
לפני 3 שנים • 8 ביולי 2020
egozy • 8 ביולי 2020
היי אני הכרתי פעם מלכה פה אפילו בלי תמונה, שדיברנו בטלפון וקבענו להיפגש לקפה או משהו ראשוני רגיל ובסוף היא התקשרה לבטל, על הדרך בשיחה היא אמרה שהיא יושבת עם חברה והיא ממש תשמח ותעריך את זה אם אני אתקשר למסעדה שיש שם חשבון להזמנה ורק צריך לשלם למשלוח לה ולחברה.
היא אמרה שזאת מחווה קטנה והרבה נשלטים עושים לה את זה.
בהתחלה היססתי, אבל מאוד מהר הבנתי שאם אני לא עושה את זה אני יכול לשכוח ממנה.

התקשרתי ושילמתי והרגשתי סופר מושפל וזה עשה לי ממש טוב וזאת הייתה עוד אבן השפלה בדרך ללהיות שפוט...

מיותר לציין שבסוף היא סיננה אותי ולא נפגשנו אבל עדיין אני זוכר את זה לטובה
TradeMark​(שולט)
לפני 3 שנים • 8 ביולי 2020

Re: כוונה קובעת משמעות

TradeMark​(שולט) • 8 ביולי 2020
Mistress Tamara o כתב/ה:
TradeMark כתב/ה:
Mistress Tamara o​,
לטעמך להיות מלכת סאדו זו עבודה ולא זנות. ואני תוהה אם הן לא עוסקות במתן חוויה מינית ללקוח בתמורה לכסף ממש כמו שזונה עושה. אז כמו שאמרת, שכל אחד יעשה מה שבא לו כל עוד זה SSC, אבל לא צריך לכבס מילים. הן מספקות שירותי מין (מאוד ספציפיים) בתשלום. אם זו לא זנות אני לא יודע איזו הגדרה אחרת יש למונח הזה.


תראה, האם זו עבודה לכל החיים? אני בספק רב, האם זה זנות?
לא כל חוויה בדסמי״ת היא מינית אז זה מאוד תלוי; כי כן יש אלמנטים זהים.
אני מכירה שולטות שהנשלטים שהיו אצלן בסשן אומרים שזו חוויה ששינתה אותם.


חוויה בדס"מית היא ביסודה חוויה מינית. עזבי אותך מהתפלפלויות. זו חוויה מינית, העונג שלה הוא מיני והדרייב של החוויה הזאת הוא לספק צורך מיני. הניסיון להעניק לסשנים כאלה מימד "משנה חיים" זו הגזמה פרועה והאדרה מיותרת של צרכים הכי בסיסיים וחייתיים, בטח אם לוקחים בחשבון שאין פה מחוייבות או ערבות רגשית שנמשכת מעבר לזמן שנקצב בהתאם לתשלום. ובכלל, לטעמי כל מי שיכול\ה להאמין שסשן איתם זו חוויה משנה חיים סובלים מתסביך גדלות שהופך אותם לקלישאה של כל מה שיכול להיות מגוחך בלהיות שולט\ת.
קצת ונילי קצת לא
לפני 3 שנים • 8 ביולי 2020
קצת ונילי קצת לא • 8 ביולי 2020
סכומים קטנים זה מחרמן בטירוף, סכום גדול זה כבר יותר ניצול, מצד שני סכומים קטנים מצטברים לסכום גדול
אוקיינוס​(נשלטת)
לפני 3 שנים • 9 ביולי 2020
אוקיינוס​(נשלטת) • 9 ביולי 2020
שלחתי פעם מישהו שרצה לשרת אותי לתרום למרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית... פחות התחבר
Shish​(שולטת)
לפני 3 שנים • 11 ביולי 2020

אני בעיקר נהנית מהדיון :)

Shish​(שולטת) • 11 ביולי 2020
תפוח אדמה חרוך כתב/ה:
אני שמח שזה פחות טאבו משחשבתי.
יש, יש תקוה.


הוא שקול ומנומק ואנשים מחווים דיעות בלי להשתלח אחד בשני ובדמויות מהסיפורים שהובאו לדוגמא.

באמת יש תקווה. תחושה שונה לגמרי מהדיון הטעון ביותר בשאלת שוגר-דדי icon_smile.gif
רק אומרת...

יישר כוח, יא מתדיינים!
'תדיינו icon_wink.gif