סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים בסשן

סווריןן
לפני 3 שנים • 11 ביולי 2020
סווריןן • 11 ביולי 2020
תודה על המלים החמות (מחזירים לנו את המחשב רק במוצאי שבת, אז לא ראיתי את זה קודם). מעודד לחשוב שמישהי מוצאת טעם במה שיש לבני הדור שלי להוסיף. בדיוק היה לי על זה ויכוח עם דיפ היום--הוא כבר לא מאמין שמישהו מקשיב לנו--אבל אי אפשר להתווכח איתו, כי הוא כל פעם שוכח את נושא הוויכוח, וצריך להזכיר לו מהתחלה את כל השלבים... לפחות פאזלים מחזיקים אותו (היום סיימנו אחד של חמישים חתיכות, שזה אולי נשמע לך כמו כלום, אבל כשתדרדרי למיני מנטל של דיפ ושלי, תביני עד כמה זה קשה...).

בקיצור, אולי זה לא השרשור הנכון, אבל אגיד שדיפ ואני מיואשים מהניסיון להיות קול משמעותי בקהילה הבדסמית. לא סופרים אותנו. לועגים לבעיות שלנו. אתם דנים בכובד ראש במה עושים עם משקפיים בסשן. אבל אצלנו משקפיים הם קצה הקרחון. מה עושים עם מכשירי שמיעה? איך מתאימים גאג לתותבות? האם לגיטימי כגבול להגיד לבת זוג שאתה לא מוכן שהיא תעיף עליך שקית לאיסוף שתן כחלק מקשר בדסמי? להיכן ניקח את השאלות הללו, שמעוררות כנראה גיחוך אצל היתר.

דיפ אומר לי כל הזמן לוותר.

ניסיתי, למשל, לגייס את הקהילה כדי לעזור לאחות מולדבית שעבדה כאן לפני מספר שנים. לקח זמן ליצור איתה שיתוף פעולה. אבל בסוף היא הייתה מעירה אותנו כשהיא יורקת לפינו הפעור (בגילנו ישנים עם פה פתוח). ואיך שהיא ידעה להרביץ.... עונג צרוף. עד שאיזה אידיוט חשב שנותנים לאמא שלו פחות אוכל ממה שצריך, והוא התקין מצלמות נסתרות. האחות צולמה מכה אותי, ונלקחה מכאן. כשהוציאו אותה צעקתי "עזבו אותה, עזבו אותה" אבל בגלל שהייתי בלי השיניים שמעו כנראה "קחו אותה, קחו אותה" והטמבלים חשבו שהם מושיעים אותי.

מאז יוק. ניסיתי לגייס את הקהילה שתעזור. את חושבת שעזרו? קדחת. זה מה שקיבלתי. חשבו שהכל בדיחה.
Subtexxt
לפני 3 שנים • 12 ביולי 2020
Subtexxt • 12 ביולי 2020
וואלה פעם יצאתי עם מישו שהקטע שלו היה לגמור על המשקפיים שלי
קראנו לזה משקפטיש
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 12 ביולי 2020
הגבול מספר 1 שלי הוא לסכן לי את המשקפיים. אני לא צוחקת, מבחינתי כמו שלא מצליפים בעמוד השדרה כך גם לא עושים שום דבר שעלול לגרום למשקפיים להיפגע. אלה העיניים השניות שלי והעיניים הראשונות לא עובדות בלעדיהם, ואם יש דבר אחד שיגרום לי לעצור סשן, לא במילת בטחון אלא בשבירת כלים מוחלטת של לקום ופיזית לא לאפשר להתקרב אלי, זה אם נראה לי שנשקף למשקפיים שביב של סכנה. מצופה מכל אחד שמתקרב אלי לכבד את הגבול הסופר קשיח הזה ללא עוררין.
אז אני גם לא נכנסת למיטה עם משקפיים.

אבל כשאני בעמדה של שולטת אז רוב הזמן המשקפיים עלי, כי אני רוצה להרגיש שאני בשליטה, וקשה להרגיש ככה כשאני לא רואה טוב. זה לא מוחלט, ואני אסיר אותם אם ארגיש שתכף יהיה משהו שמסכן אותם, אבל רוב הזמן זה לא אישיו, כי אני שולטת בסיטואציה ולא צריכה להיזהר מתנועה פתאומית שאינה שלי.

וזה גם מתקשר לתחושה הפנימית שלי, אני חייבת משקפיים כדי להרגיש שאני בשליטה מוחלטת. וצריכה להיות בלי משקפיים כדי להרגיש ששחררתי את כל השליטה שהייתה לי. גם כי הראיה המטושטשת מגבירה את חוסר האונים אבל גם כי אני לא יכולה לשחרר שליטה עד הסוף כשהם עלי כי אני חושבת על להיזהר עליהם.
חח יצא לי קצת קלארק קנט icon_razz.gif

נראה לי גם שאפשר להשתמש בזה. כלומר, אם ההורדה וההרכבה של המשקפיים כל כך משפיעה על התודעה שלי, זה פותח אפשרויות של מה שאפשר לעשות לי "בעולם" ודרכים לתמרן אותי במשימות "מרחוק".
yahel35
לפני 3 שנים • 12 ביולי 2020
yahel35 • 12 ביולי 2020
אני מפחדת לכתוב כי אולי דעתי כאן לא תהיה פופלארית.

כמרכיבת משקפיים הארדקור ( -7.5-8 בתוספת צילינדר חמוד) אני חושבת שבמידה וניגשים לעניין עם "עיניים פקוחות" icon_smile.gif

משקפיים/קוצר ראיה/כל מגבלה פיזית אחרת
יכולה להיות כלי נוסף ועוצמתי מאוד לשליטה במיוחד בשליטה מכוונת השפלה.

נכון-
אני תלויה בהם לתפקוד בסיסי. הממושקפים/ות מבין קוראי השרשור בטח יכולים להבין את זה.
הן יקרות למדי (או מאוד תלוי מהיכן רוכשים ואיזה רמה).
אם הם עשויות ממתכת הן פגיעות מאוד. כל נגיעה לא במקום יוצרת עיוות מציק מאוד לאח"מ.

דווקא בגלל זה עם פרטנר שמבין את המורכבות, ויודע לנתב את זה כמו שצריך
זה אחד הדברים שמכניסים אותי בבת אחת למקום שאני רוצה להיות בו, תלויה וחסרת אונים. ובעיקר בפן המנטלי הידיעה שדבר
שנורא חשוב לי משמש ככלי בידי השולט היא בעצם "קרבן" מבחינתי בעבור השליטה.

מכאן כל אחד/ת יקח את זה עד היכן שהגבול או התשוקה שלו מאפשרת זה באמת אינידבידואלי.

מה שכן עם הזמן למדתי שאפשר במקרה צורך להסתדר גם ללא משקפיים. בנסיעה בתח"צ (אני כמובן לא מסוגלת לנהוג ללא) קניות בסופר בישול נקיון וארגון הבית
ואפילו להנות בקרוז לקפריסין למשך 72 שעות.

נקודת המוצא שלי אם סשן טוב שווה 1000 שקל לטעמי כו ולשמחתי אני יכולה לעמוד בעלויות. מכשירי שמיעה והצלפות בעמוד השידרה הן דוגמאות קיצוניות שלא ברות השוואה מכשירי שמיעה עולים הון עתק. ועמוד שדרה נו טוב...

אחת שאיבדה כמה זוגות על מזבח השליטה........
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 12 ביולי 2020
דווקא מזדהה איתך וחושבת שזה יכול להיות כלי מעולה.

אני מפרידה בין לקחת לי את המשקפיים בכוונה, לבין לשבור לי אותם בחוסר זהירות. כל מי שרוצה לגעת בי חייב להבין שהמשקפיים הם (בחוויה המנטלית שלי) חלק מהגוף שלי ומגיעה להם אותה רמת זהירות שמגיעה לכל איבר אחר. אם אני מרגישה שמזלזלים בהם ובכמה שאני זקוקה להם בשביל לתפקד, זה מבחינתי משבר אמון.

ודווקא בגלל זה אני חושבת שאפשר להגיע למקומות מהממים אם משתמשים בזה נכון. כלומר, שולט שיודע שיש לי "כפתור" שזורק אותי בשניה לחוסר אונים, צריך לנצל את זה icon_smile.gif בנוסף להגברת התלות בסביבה, זה גם יוצר תחושה כללית של דיסאוריינטציה. התפיסה המרחבית שלי נפגמת וגם השמיעה.
המחשבה על כך שבעלי יארגן לי חוויה כזאת מרגשת אותי מאד.

יצא לי בלי קשר לשום שליטה להיות כמה ימים בלי משקפיים, סתם כי נשברו. יש בזה דברים נחמדים וגם דברים מציקים, אבל מרגש זה לא, כי החוויה היא שלי עם עצמי. אבל כשאני חושבת על לעבור כמה ימים כאלה תחת מרות של מישהו... עכשיו אני מנסה לחשוב איך אני גורמת לו לחשוב בכיוון הזה icon_smile.gif נראה לי שיש פה פוטנציאל לא ממומש icon_razz.gif
סווריןן
לפני 3 שנים • 15 ביולי 2020
סווריןן • 15 ביולי 2020
שדה משחת כתב/ה:
גאון, סוורין.



לגילך, כמובן.


תודה לך מקרב לב. מתנצל שאני משיב לכזו מחמאה רק כעת. לא חיברו לדיפ את הסינר כמו שצריך אתמול בארוחת צהריים, והוא מילא את המקלדת ברסק תפוחים, אז יצא שהחזירו את המחשב המשותף שלנו מחיטוי רק היום.

אה כן, ולכל הלועגים לנו, ממליץ לקרוא את זה https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5764970,00.html , וכן, דיפ ואני מכירים את המחברת היטב.
MagisterDolor​(שולט)
לפני 3 שנים • 17 ביולי 2020
MagisterDolor​(שולט) • 17 ביולי 2020
בסשן שיבארי מורידים משקפיים, צמידים, טבעות, שרשראות וכו'.
אם היא רואה מטושטש וזה מפריע לה - כיסוי עיניים.
הוד מעלתו​(שולט)
לפני 3 שנים • 17 ביולי 2020
הוד מעלתו​(שולט) • 17 ביולי 2020
אפשר לשחק עם זה

כמו עוד כלי למיניפולציה של שליטה,
עם או בשילוב כיסוי עיניים.
זה יכול להיות דווקא מעניין...

(כמובן שאם המשקפיים בסכנה עדיף בלי)