סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יש פה?

ממתקינקי
לפני 3 שנים • 16 ביולי 2020
ממתקינקי • 16 ביולי 2020
אתה צריך לדעת (ואני מרגיש שאתה אכן עושה זאת) לסנן הרבה פה בכלוב. בהחלט תיתקל כאן בהרבה נשים שהתחביב שלהן יהיה לנסות לחנך אותך (כי זה תחביב נפוץ של נשים לשנות גברים, לשם השעשוע). אלו שהגיבו לך כאן בפורום זה ממש כלום לעומת מה שאת תיתקל בו בהמשך. הן אכן באמת ניסו לעזור לך, אבל דיגדג להן מדי להוסיף איזה מסקנה גורפת וסטריאוטיפים. באמת, אם אתה מתעלם מזה היו שם כוונות טובות.

הפואנה שיש כאן גם לא מעט כאלה בלי כוונות טובות בכלל.

הן פשוט מלאות רעל ומחפשות רק הזדמנות על מי לשפוך אותו. יש גם אנשים פסיכופטים בעולם שלנו, וכן, הם יודעים לתפעל מחשב.

אם אתה נתקל במשהו מוזר כמו ״אם היית מסתכל בבלוג שלי ומגיע עד לפוסט שפרסמתי לפני שנתיים, היית יודע שאני צמחונית. כמה טיפש גבר יכול להיות!!!״

במקרה כזה, נשום לרווחה. דפדף. נתקלת בעוד פסיכופטית.
Green eyed girl​(נשלטת){Sheperd}
לפני 3 שנים • 17 ביולי 2020
אני אפילו לא שולטת אבל כן, הנשים תמיד אשמות אפילו אם נרשמת לפה לפני יומיים ואתה לא מוצא את מה שאתה מחפש.
אתה לא הראשון אבל אני באמת מציעה להגיש תביעה ייצוגית לבגץ.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 3 שנים • 17 ביולי 2020
ArchAngel​(שולטת) • 17 ביולי 2020
אני בכנות לא אבין איך אנשים שטוענים שהקטע שלהם הוא לקבל מרות מאישה לא מסוגלים לקבל (לאו דווקא להסכים וליישם, פשוט לקבל בבגרות) דעות מנשים שלא עולות בקנה אחד עם הרצונות שלהם.

אתה לא חייב להסכים עם מנטה או תמרה, זכותך גם להיעלב מדעותיהן, אפשר להבין גם למה לא נעים לך לשמוע אותן, אבל אם אתה רוצה להבין מה גורם לשולטות לא לעוף על הפרופיל שלך אלא רק לכאלו בתשלום שלא אכפת להן מי הפרופיל העיקר לעשות קופה- זאת התשובה וכדאי לך כן להקשיב להן במקום להטיח בציניות "יש פה מלא נשים שחושבות שהן אלוהים".

בכנות, מה רצית שיהיו התגובות לפוסט? ששולטות יגידו "אני!" כשהן רואות תגובה מרירה, שינסו למצוא חן בעיניך ולשכנע אותך שלא עבדה תקוותך כי הן כל מה שחלמת עליו, וככה תמצא את השידוך שלך?
הן רואות פרופיל עם ניק שמנוסח בשגיאת כתיב, נכנסות לכרטיס שלך ורואות ניסוח לא אטרקטיבי, ומעל כל זה רואות שכתבת פוסט שמאשים את כולן/רובן בהיותן נצלניות חיות בסרט.
אז הן מעירות לך שזו לא הדרך, שמעולם אף נשלט לא הכיר כאן מישהי באופן הזה. ומה לעשות, הן צודקות. הן שולטות, ואין מישהו יותר טוב משולטות בשביל לדעת מה עושה turn off לשולטות.
ואם עדיין זה נראה לך הזוי, אז אם אתה בעצמך היית שולטת, למי היית מעדיף לפנות? למישהו עם פרופיל שמתנהל כשלך או למישהו שהשקיע יותר ממך בניסוח, שהיסטריית הפעילות באתר שלו מעידה עליו כאדם רהוט, מסקרן וקליל שכיף להכיר?

אני בטוחה שלא נסית להיתפס כמריר, לא עמוק או לא מכבד. אני מניחה שזה לא מי שאתה במציאות, ורק אם היו מדברים איתך בפרטי היו מגלים את זה.
אבל בשביל ליצור רושם אחר ושיפנו אליך בפרטי בשביל לגלות את זה, אתה צריך לקבל את ביקורת שעלתה כאן בבגרות ולהציג את עצמך ככה שלקהל היעד שלך יהיה נעים יותר לקרוא. זה הכל.
גל1973​(נשלט)
לפני 3 שנים • 17 ביולי 2020
גל1973​(נשלט) • 17 ביולי 2020
מצד אחד - אני דווקא רואה כאן כמה וכמה תגובות, כולן ענייניות, ועם הרבה יותר מסתם "טיפים" בהם תוכל להשתמש בהמשך דרכך.
ומצד שני - אני רואה מצידך תוקפנות, הכללות, וממש כעס כלפי המגיבים (מגיבות, בעיקר).

זה כבר לא קשור להגדרות ולתמהיל. זה קשור לפרמטרים בסיסיים אנושיים, שכל אחד היה מצפה למצוא (או לא למצוא) באחר. אם תכתוב, שבעולם האמיתי, מתוך 10 נשים שאתה פונה אליהן, 9 ומעלה, עטות עליך וכבר אחרי שעה מדמיינות איך יפליגו איתך אל עבר השקיעה, ניחא. אז אכן, יש כאן בעיה עם נשות/שולטות הכלוב. אבל בהנחה שזה אינו המצב, אז המצב כאן לא שונה מבכל מקום אחר.
ולפני ההגדרות, תנסה לעשות שיהיה נעים. נוח.
הוד מעלתו​(שולט)
לפני 3 שנים • 17 ביולי 2020

ברוך הבא!

הוד מעלתו​(שולט) • 17 ביולי 2020
חדש פה אמרת,

אב ברוך הבא!
(ולא בציניות)

זה באמת מבלבל ולא פשוט בהתחלה, אבל אתה תלמד...
קח נשימה, תפרגן לעצמך קצת זמן.

אני תמיד בעד להיות נאמן לעצמך,
אז תעשה עם עצמך דיון ותסכם מה הכי חשוב לך,
מה אתה נותן ומה תרצה לקבל

ורק לאחר מכן תצא לחיפוש חדש, מתוך התובנות שעלו לך