לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה לנשלטות - חזק ואכזר או טוב לב ונחמד?

ממתקינקי
לפני 3 שנים • 15 ביולי 2020
ממתקינקי • 15 ביולי 2020
אני רוצה להרחיב ולחזק את מה שכתבו כאן לפני, ובעיקר את ArchAngel

הכלוב, כמו מקומות דומים באינטרנט, הוא סוג של תיאטרון קהילתי ולא החיים האמיתיים. עצם זה שאדם בוחר לעצמו כינוי שמייצג אותו, סיווג שמייצג אותו, פרופיל שמתגבר את הייצוג הזה הוא לובש דמות.

כשאנחנו מפנטזים אזי אנחנו לא מכילים בראש מורכבות שלמה של יחסים. כמו בהצגה וכמו בפורנו, אנחנו מציצים לרגעי היי-לייט מסוימים שפורצים את סף הריגוש והגירוי שלנו. במיוחד אם אנחנו מגורים מינית, ומכוונים לגמור. אנחנו צריכים זרזים, אימפולסים.

אנשים נוטים לפנטז על הרבה יותר מכפי שיש להם כלים ליישם (בין אם זה אומץ או דברים אחרים) והאינטרנט מאפשר להם לשחק יותר בסימולציה שמעורבים בה אנשים אחרים ולהאמין, סוג של פנטזיות שיתופיות בהמשכים שמדמות זרימה טבעית יותר של חיים.

הפנטזיה על שולט אכזר וכו׳ היא יותר גחמתית, ומגיעה ממקום פשטני יותר של היצר. גחמות מובילות אותנו לראיה לטווח קצר. אנחנו לא פוגשים הזדמנויות כאלה בחיי היומיום, שמפציע לו שולט אכזר ובאקט של גחמה הנשלטת מגלה את עצמה בסשן סוחף. אבל אפקט ה״פתאום״ הזה נפוץ בספרות האירוטית ובפורנו העליליתי. פנטזיית אונס היא דוגמא מצויינת לסוריאליזם הזה: תכנון של משהו שהוא בכלל בלתי צפוי ולכן בלתי ניתן לתכנון, והוא אפילו לא תופס את הנאנסת במוד שהיא נמצאת בו כאשר היא מפנטזת, והוא לא יכול להתרחש בדיוק לפי שהיא מדמיינת. זה בעצם אוקסימורון: אונס בהזמנה.

אני מסכים שיש עניין של ביקוש ושל היצע. נשלטת בכלוב יכולה לחפש את אותם שולטים שפורצים את סף הגירוי שלה, שתואמים את הנרטיב האירוטי שמרטיב אותה, שעוזרים לה להיסחף, שמסייעים לה לגמור כאשר היא מאוננת, ואולי גם להרהר במימוש של הנרטיב במציאות: להיפגש. בגלל שיש ביקוש כזה, הוא פוגש בהיצע של שולטים שיודעים לספק את הדמות הנכונה עם כל הפוזה, הגינונים והדמות הוירטואלית העשויה למשעי.

ויש נשלטות שהבשילו יותר, הבינו שזה סוריאליסטי מדי, שזה לא מה שהן מסוגלות לתחזק לטווח ארוך, במיוחד כאשר אינן מרגישות רגשית נכון עם קשר לצורך סשנים בלבד ומתחילות לחקור מה הגישה שיכולה להכיל יותר מהצרכים ברי-הקיימא שלהן (כי להיקשר לשולט ואז להיות שבורה זה לא בר-קיימא).
Shu shu
לפני 3 שנים • 16 ביולי 2020
Shu shu • 16 ביולי 2020
טוב לב ונחמד, אבל, חלק גדול מהאנשים והנשים צריכים לעבור תחילה דרך ה"חזק" (שפעמים רבות מתגלה שכלל אינו כזה, אלא להפך) והאכזר, במיוחד החדשים שבהם שעדיין חיים וחולמים את הפנטזיה הראשונית שלהם, כדי להבין *ולדעת* שהוא אינו מתאים להם, וגם לא באמת מה שחיפשו או שיכולים/רוצים לקיים לאורך זמן.
שתי בעיות נוספות, והחמורות והרציניות ביותר מכולן בעיניי, הן שהחזק והאכזר מתגלה פעמים רבות כלקוי או כנכה רגשית, ושהוא מה שנקרא one trick pony, כלומר, ככזה שזה בעצם כל מה שיש לו להציע, מה שהופך את כל העניין למשעמם וצפוי די מהר.
adi mstr​(שולט)
לפני 3 שנים • 17 ביולי 2020
adi mstr​(שולט) • 17 ביולי 2020
Ivy poison כתב/ה:
גם וגם? אנחנו גרידיות, רוצות הכל

כמובן 🙂
ב ר ו ק{♥️}
לפני 3 שנים • 18 במרץ 2021
ב ר ו ק{♥️} • 18 במרץ 2021
מופרע