לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליטה אירוטית סשן אוראלי

מחפש חזקה​(אחר)
לפני 3 שנים • 2 באוג׳ 2020
מחפש חזקה​(אחר) • 2 באוג׳ 2020
הבחור בסך הכל אמר על מה הוא מפנטז ושאל אם יש אחת באותו ראש, מה שנקרא תאום ציפיות , לא הבנתי למה כולכם קפצתם עליו...
איה74
לפני 3 שנים • 2 באוג׳ 2020
איה74 • 2 באוג׳ 2020
הוא ממש לא.
הוא שאל ברבים (רבות)
השתמש במילה "מעבירות סשן"
וביקש הפניה והמלצות

כמה היתממות.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 2 באוג׳ 2020
ממתקינקי • 2 באוג׳ 2020
מישהו צריך לעשות מזה מם icon_smile.gif
Lanya Colson
לפני 3 שנים • 2 באוג׳ 2020
Lanya Colson • 2 באוג׳ 2020
Bagel כתב/ה:
לא ברור לי למה נוזפים פה במי שמבקש אקט ספציפי. הרי חלק מהפתיחות פה קשורה לפנטזיות שמבוססות על חיפצון. אנשים רוצים לחפצן את עצמם - להפוך לכרית או שטיח - והם גם מחפצנים אחרים - הופכים נשים ל״מלכות״ ״שולטות״ וכן הלאה. הכל פה מיני וכן, יש הרבה חיפצון, אבל זה בסדר. למה אנשים מיד נפגעים ותובעים שכולם פה יתייחסו אחד לשני כאל בני אדם?

יש שילוב בין החיפצון המיני ולבין התייחסות לבני אדם. אתה גם בן אדם, או בת אדם וגם חפץ בפנטזיה של מישהו. מה כל כך קשה לקבל את זה? למה מי שמגיע לפורום הזה בכדי למצוא מפלט מקשיי היום יום והחברה שלא מבינה אותו, צריך לקבל פה קיטונות של בוז ואצבעות מאשימות? כי הוא אמר שהוא אוהב שיושבים לו על הפרצוף?

אני לא אוהב את כל ההתחסדויות האלו, תנו לאנשים להיות קצת סילי, קצת סליזי, קצת יחפצנו אתכן, זה בסדר, זוהי פרקטיקה סבירה לגמרי בעולם של קינק ופנטזיות. זה שיש אנשים שלא מסוגלים לראות את הבן אדם מאחורי המשחקים, זה כבר סיפור אחר. התגובות החינוכיות כאן ממש לא לעניין לדעתי. זה עניין פוליטי, הרצון ליצור קהילה הרמונית ומכבדת ומנומסת, ואני מתנגד לפוליטיקה הזאת. מי שאוהב שנעל דורכת עליו יכול לכתוב על זה כאן ואינו צריך להתייחס בכלל לעובדה שלנעל יש רגל אנושית ושאליה מחוברת אולי אישה עם רגשות ומחשבות... מותר לנו להחפיץ הכל בתוך הפנטזיה המינית, לא הכל כל הזמן צריך להיות קשור למציאות ולחוקי ההתנהגות וההתייחסות המקובלים או הרצויים.


מסכימה מאוד ואוסיף:
גם נשים (לעיתים) מחפשות סקס. שולטות או נשלטות. עם רשימת דרישות. בלי זיוני שכל. זה לא הופך אותן למלכות בתשלום.
Bagel
לפני 3 שנים • 2 באוג׳ 2020
Bagel • 2 באוג׳ 2020
אז הוא מחפש סשן, מה הביג דיל? איפה פה הפגיעה באנשים או נשים? לא כולם מחפשים פה זוגיות ארוכת טווח וגם אם כן אז אפשר ומותר להגיד מה אוהבים. אולי יש מישהי שאוהבת לשבת לגברים על הפנים? מה זאת השמרנות המינית הזאת? הקודים התרבותיים של השיח פה הפכו מעיקים וממושטרים כי חס וחלילה אולי מישהו ייפגע.

לפעמים אנשים פונים לסאדו-מאזו רק בשביל להגשים לעצמם פנטזיות ולא לחפש זוגיות אהבה ואינטימיות, מותר להם ואין מקום יותר מתאים מהפורום הזה בשביל לחפש ולמצוא ריגושים מיניים.
פראנסס
לפני 3 שנים • 3 באוג׳ 2020
פראנסס • 3 באוג׳ 2020
"לפעמים אנשים פונים לסאדו-מאזו רק בשביל להגשים לעצמם פנטזיות ולא לחפש זוגיות אהבה ואינטימיות, מותר להם ואין מקום יותר מתאים מהפורום הזה בשביל לחפש ולמצוא ריגושים מיניים."

הלוחות, הבלוג והצ'אט מתאימים הרבה יותר מהפורום. האמת היא שהפורום הוא הכי פחות מתאים למטרה הזאת.

אבל זה נכון מה שאתה אומר. שימשיכו לחפש בצורה הזאת. שיבואו אחר כך לספר איך זה קידם אותם.

גבר לא מבין מה מפריע לנשים, ממש מפתיע.
כן, שמרנות מינית זה אנחנו.
the rain song
לפני 3 שנים • 3 באוג׳ 2020
the rain song • 3 באוג׳ 2020
מאז שאני זוכרת את עצמי באתר הזה יש תלונות על נשים שלא עונות להודעות, שנשים קשות, שנשים מחפשות כאן בעל וכל הגברים חייבים להיות גבוהים.
התשובה השכיחה לטענות האלה היא - היצע וביקוש. יש כאן הרבה יותר גברים מנשים ואם אי שם בחוץ, בעולם הוונילי, אף אחר לא יורק לכיוון שלנו ואנחנו לא בררניות, הרי שכאן אנחנו יכולות לשחק אותה מציאה מי יודע מה.

האם מישהו חשב פעם למה אין כאן הרבה נשים? ובבקשה אל תאשימו אותנו בחוסר מיניות ושמרנות.
ואולי אנחנו לא עונות לכולם כי ההודעות עלובות ולא מעניינות?
ואולי, עם כל הכבוד לבדסמ ולפנטזיות הגבריות, אנחנו עדיין מתלהבות שמחפיצים אותנו רק הגברים שאנחנו בוחרות?

המון שרשורים כאלה היו בעבר. נשים לא התעצלו והסבירו מה מפריע להן והסבירו לאיזה סגנון הן מגיבות בחיוב ומה לא בסדר ביחס שהן מקבלות ומה גורם להן להרתע.
ועדיין גברים מתעקשים שהדרך שלהם סבבה ומעדיפים להתעלם ולהתעקש על הדרך שלהם.
הרבה יותר קל להתלונן על הנשים מאשר לחשוב רגע שאולי הם עושים משהו לא בסדר ולנסות לשנות משהו בהתנהגות שלהם.

זו לא התחסדות ואפילו לא נסיון למשטר. זה נסיון להסביר שנשים מגיבות לדברים אחרים כשמדובר בגברים זרים.
לא חסר כאן נשים שמחפשות גם להגשים פנטזיות. לא כולן מחפשות בני זוג ואני בטוחה שאם חלק נכבד מהאנשים כאן היו יודעים איך לדבר כמו בני אדם, היו כאן הרבה יותר סיפורי הצלחה.
הבדסמ הוא לא תירוץ לכל גחמה גברית או נשית.

וכמובן - התעודה שמסמיכה אותי לדבר בשם כל הנשים בעולם טרם הגיעה אז נא להתייחס לדבריי כאל דעתי האישית והפרטית בלבד.
בכוח המוח{Aion}
לפני 3 שנים • 3 באוג׳ 2020
בכוח המוח{Aion} • 3 באוג׳ 2020
בדיוק רציתי לכתוב בעקבות בייגל והנזיפה: באמת בהצלחה לכם למצוא פרטנרית עם דרך החיפוש הזו, שמגדירה את החיפוש לפי אקטים בפנטזיות המיניות שלכם, וההחפצה בדרך הזו. אבל רייני ואחרות היו נחמדות יותר ממני, וגם הסבירו.
לפעמים אני קוראת חלק מהגברים כאן, אני מודה שבעיקר נשלטים, ומבינה למה יש נשים שפיתחו שנאה מובנית למין הגברי. מזל שיש גם אחרים.
סווריןן
לפני 3 שנים • 3 באוג׳ 2020
סווריןן • 3 באוג׳ 2020
Bagel כתב/ה:
אז הוא מחפש סשן, מה הביג דיל? איפה פה הפגיעה באנשים או נשים? לא כולם מחפשים פה זוגיות ארוכת טווח וגם אם כן אז אפשר ומותר להגיד מה אוהבים. אולי יש מישהי שאוהבת לשבת לגברים על הפנים? מה זאת השמרנות המינית הזאת? הקודים התרבותיים של השיח פה הפכו מעיקים וממושטרים כי חס וחלילה אולי מישהו ייפגע.

לפעמים אנשים פונים לסאדו-מאזו רק בשביל להגשים לעצמם פנטזיות ולא לחפש זוגיות אהבה ואינטימיות, מותר להם ואין מקום יותר מתאים מהפורום הזה בשביל לחפש ולמצוא ריגושים מיניים.


בייגל, אתה דן בכל זה ברמה של אתיקה. באמת אין שום פגם אתי בכך שמישהו מציג את רשימת המאוויים שלו ומקווה לטוב. הוא לא צריך לחטוף על כך. הנשים שמשיבות לך, עונות ברמה של קומוניקציה ומה שמקופל בה: מי שפונה אלינו כך, ראשית, זה לא יעבוד (שים לב שאף אישה לא תמכה בך), ושנית, זה לא יעבוד משום שצורת התקשורת הזו היא turn off משום שהיא מרדדת אותנו למשהו שאנחנו לא רוצות להיות.
בגלל שאתה צודק ברמה האתית הכללית, הומואים, למיטב ידיעתי, פונים אחד לשני באפליקציות בדיוק באופן שתארת: רשימת העדפות ותאור עצמי במונחים של תכונות, וזה לא מקומם אף אחד. כנראה שכשגברים מדברים זה אל זה בקשר לפנטזיה מינית, זה עובד בסדר, וזה לא מקומם ולא בעייתי.
כשגבר פונה כך לאישה, כגישוש ראשוני, זה לא ממש עובד. כנראה שזה לא עובד בכלל. אותו גבר עלול להרגיש שאין שום בעייה באופן פנייתו, והוא צודק (במובן שלך): לו היה פונה כך לגברים, הכל טוב. אבל הוא לא. הוא פונה למי שתוסרטו שוב ושוב על ידי גברים, ולא מרגישות חיות או מיניות במקום הזה. המשוב הזה משמעותי משום שהוא מגיע מנשים באתר הזה - כלומר, המיעוט שבמיעוט שמדברות באופן פתוח על המיניות שלהן ומוכנות להיכנס לדיון על כך. אם אפילו נשים כאלה אלרגיות לפניות שמזכירות חיפוש מוצר בזאפ, כדאי לרדת מזה.

כתבתי שהדיונים הללו חשובים, משום שלדעתי יש בהם מימד שחושף מול גברים את האופן בו נשים פועלות. אם מגיע בחור בן עשרים ושתיים, שמגיע לעולם הזה דרך קטגוריות פורנו ומשם קיבל את החינוך המיני שלו, ומחפש כאן מישהי באותו אופן, טוב שמישהי תסביר לו בסבלנות למה זה עובד אחרת. אם יש לו משהו חוץ מגומי בין האוזניים, הוא יגיע למיניות טובה יותר בחיים שלו.