סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

צבעי תחושה..

ראש השבט​(שולט)
לפני 19 שנים • 15 בספט׳ 2004

צבעי תחושה..

ראש השבט​(שולט) • 15 בספט׳ 2004
צבעי תחושה

היות, וכל מה שאני עושה, למדתי, ולימדתי את עצמי,אני נוהג בשיטות שונות ממה שלמדתי מכם, בזמן הקצר שאני כאן. בתחוםBDSM שאני בו שנים רבות לסירוגין,אבל אני כמובן כאדם יוצר ומעצב ,וגם יצרי ויצירתי ,תמיד מצאתי דרך משלי להגיע לדברים,מעולם לא בדרך סלולה. ופיתחתי שיטה מאד ייחודית. [אני חושב כך, כיוון שלא נתקלתי בשום דבר דומה] ציור בצבעי תחושה..
זה התפתח מהרעיון, שרבות מהנשים שהכרתי, לא רצו סימנים מסגירים על הגוף,אם בגלל הקיץ בים ,דוגמניות שחושפות גוף ,או כמובן נשואות.
ואני אוהב צבעים,ואוהב רעיונות חדשים.
אז כך זה עובד:
צבע גוף צהוב מעורב במיץ לימון
צבע גוף לבן מעורב באלכוהול
צבע גוף אדום מעורב במיץ פלפל חריף
צבע גוף כחול מעורב עם חומץ
צבע גוף כתום מעורב עם מלח
קושרים את הגוף היטב על הרצפה או שולחן,
מעבירים גלגלת סיכות, או מכים קלות עם מברשת סיכות ,על כל הגוף הגלוי רצוי מאחור בפעם הראשונה,מכות ממש עדינות,לא רואים כלום,אבל מרגישים עקצוצים.לא להכות על הפנים ואיבר המין.
נותנים לגוף להירגע בשקט עם ליטוף,מעבירים קלות מים עם סבון,מים חמים מרגיעים.ומייבשים.
מכינים את הצבעים,הריכוז חייב להיות נכון,ישנם מברשות צבע כשני ס"מ רוחב ,עם שיער מאוד קשה,והן הטובות,מכינים כמה מברשות נוספות,את כולן טובלים, כל אחת בצבע אחר,ולפי בחירה, אפשר גם שתי מברשות לצבע אחד, תלוי בציור שיש בראש.ומה שאני מתאר כאן זה רק ציור אחד,ואין סוף אפשריות נוספות..
בתחילה לוקחים משהו עדין יחסית,כמו האלכוהול, הצבע הלבן,מעבירים אותן מבסיס הצוואר מטה, בעדינות כחמישה ס"מ בלבד,ממתינים, וממשיכים עוד חמישה ס"מ,מגע האלכוהול בחורים העדינים שבעור, גורם לתחושה צורבת עדינה שחולפת בכל הגוף ,כל כמה ס"מ הגוף מצטמרר מחדש,לוקחים שני מכחולי צהוב לימון,במקביל,עם שני ידיים מעבירים שני מברשות,מעצמות השכמה בקו דק רציף,עד המותנים,לאט לאט,ולעצור ולהמשיך,עם לחץ משתנה, ולעבור את הישבן בחלקו התחתון,ולעצור. העצירות האלה חשובות,כך התחושה נשארת ומתעצמת עם צריבת הלימון,והפס כה מוחשי בהרגשה,ויש כמה סוגי כאב בגוף, ואין אפשרות להתחבר לאחד מהם,וזה מעצים את התחושה,כי הרגשה אחת ניתן לגוף לקבל,אבל מספר תחושות במקביל, מאד מרגש את הגוף.
.את הכחול נשתמש לכיסוי הישבן,במעגלים ולאט,ולעצור.
את הכתום נשתמש בעיקר לנקד,לשים את הנקודות במקומות רגישים,כמו פטמות,לאיבר המין נשתמש בשלב ראשון באלכוהול.
והכי צורב זה הפלפל,זה אש,נקודות רגישות מאד,רק עם בדיקה קודמת,זהירות על איברי המין,והעיניים.אבל זה עושה נפלאות,לפי דעתי זה הצבע לשימוש אחרון שהגוף כבר נסער מאוד עם כל התחושות השונות המתערבבות,צריך להמתין יותר,כי ברגע שהוא נוגע,כל התחושות האחרות כמעט נעלמות ,זה מאד חזק.
אזי יש ציור של תחושות, של כאב ועונג,ומעולם לא היה משטח ציור מסופק כל כך.

אבל לסיכום,לבדוק,לפני כן,אלרגיות,אם יש פצע פתוח,אז לא פלפל.תחושות,היכן להניח כל צבע.כל גוף מקבל זאת אחרת,לבדוק לפני השימוש המלא,זהירות עם הצבע האדום..ואפשר לקשור את הגוף בעמידה,ואז לכסות את הגוף כולו ,תחושה ענקית. , לקח לי שנים לדעת.ונתתי כאן רק רעיון אישי,ולא הוראות שימוש

ועוד משהו,לא חייבים כלל להשתמש בצבעים,אפשר לקשור את העיניים, ולהעביר את מי המלח, או האלכוהול, או החומץ, וגם פלפל מהול במים,
אבל זאת כבר לא ממש יצירה.
iam​(נשלטת)
לפני 19 שנים • 16 בספט׳ 2004

אלכוהול

iam​(נשלטת) • 16 בספט׳ 2004
ולא כזה ששותים.
מדהים מה שאפשר לעשות איתו.
אהבתי לקרא את המילים שלך ולא רק בפרסום הזה.
iam