ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מי רוצה לאטום את הגג שלי

hrgiger
לפני 3 שנים • 12 באוג׳ 2020
hrgiger • 12 באוג׳ 2020
מל(ק)ה כתב/ה:
כל מה שכתבה מגוחך. בואו, זה לא אמיתי.
על מה אתם מבקשים סבלנות ושלא נשפוט?

יש הבדל בין לתת לנשלט שלי לעסות אותי שעות עד שינשרו ידיו לבין לבקש מעסה בחינם. כשאני חיפשתי מעסה למסיבה, חיפשתי מעסה בתשלום, עם תעודות.
ובטח לא אכתוב בפורום כזאת מודעה.
כתבתי? מגיע לי כל מה שרושמים לי.


אחלה שאת חושבת שמגיע לך. באמת, אני לא צינית, גם אני כשאני מפרסמת דברים פרובקטיבים/נפיצים אומרת את אותו הדבר על עצמי. אבל בעיני אין לי שום זכות להחליט שמגיע למישהו אחר.
ונכון, יש הבדל אבל ההבדל לא בהכרח מעיד על כך שאקט אחד לגיטימי והשני לא.
טלי35​(שולטת)
לפני 3 שנים • 12 באוג׳ 2020
טלי35​(שולטת) • 12 באוג׳ 2020
אהבתי מאוד את מה שבכח כתבה.
ומצטרפת לחברה של גייגר (לכי לעשות כלים כבר) ומודה שאני חושבת עשר פעמים לפני שמפרסמת מודעה או תגובה פה בפורום או בכל מקום אחר.

יש בי תמיד חשש שהפנטזיה או החשק שלי - לא יראו למישהו וילעגו לי.
ולא בא לי.
וזה חבל לי כי הראש שלי סופר זדוני ועף ומבחינתי פה, בכלוב, זו חנות הממתקים הגדולה בעולם ורק פה אני יכולה לחפש ולשאול על כל ממתק בעולם - גם בטעמים שאחרים יגידו עליהם אולי איכס
ירצה יבוא. לא ירצה? יבוא אחר. או שאסתדר.

זה לא שאני לא צחקתי קצת על הניסוח אבל אבל א. גם לי לקח זמן לקלוט איך לכתוב
ב. כל מה שאני מדברת עליו זה שבא לי פה מרחב בטוח ולא שיפוטי להביע פנטזיות. לכולנו.
כמה שאפשר.
Sm Art{☆Sm}
לפני 3 שנים • 12 באוג׳ 2020
Sm Art{☆Sm} • 12 באוג׳ 2020
בנימין נתניהו ,שנקרא בנימין כולם עשו לו כבוד .
בנימין גנץ שנקרא בנימין כולם עשו לו כבוד .

ברגע שזה הפך מבנימין לביבי הלך עליו .
כנל בנימין גנץ כאשר הפך לבני גנץ .
הם איבדו את כוחם כבני שבט בנימין עם השם בנימין ...

ככה זה עובד .
אם תעשה כבוד לשורשים שלך תקבל את הכבוד
תבעט בשורשים שלך
אז אתה לא בנימין ולא מלך .
אתה ביבי ואתה בני ...
אתם כלום .

והנשים שלהן ימררו להם את החיים .
כי הנשים שלהן הו לא בנות שבט בנימין .
הן בנות שבט יהודה ...
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 12 באוג׳ 2020
רמפול כתב/ה:
ציטוט:
יש הבדל, בעיני, בין הסיטואציה הזאת לבין הגבר בן ה-50 והאישה בת ה-19 שבדוגמא. שזה נקיון כפיים, שקיפות, שימוש בנקודות חולשה ממקום מניפולטיבי לא כן. פה היא אומרת מה היא מחפשת בצורה ברורה ומחכה שיפנו אליה.


ציטוט:
סבבה והכל, אבל הקורבן המיועד לאו דווקא בן 19 אז אני מצפה לקצת שיקול דעת מצידו.
כמו כן, אם הנערה בת ה-19 הנ"ל לא תומרנה להסכים לאורגיה על ידי התעללות ושקרים אלא ענתה ***ביוזמתה*** למודעה שנוסחה במילים "בן 50 מחפש צעירה לאורגיה איתי ושני חברים שלי" אז הדאגה שלי לשלומה מתכווצת פלאים.


1. לומר שנשלט שלא מוצא פורקן לצרכים המיניים\נפשיים הבדסמים שלו הוא לא בעמדת חולשה ואי אפשר למכור לו אשליות בקלות - זאת היתממות.
2. לומר שמצפים ל"שיקול דעת" מהנשלט, ואם ענה למודעה זאת בעיה שלו - זאת האשמת קורבן.

אין אף נשלט שהצורך הנפשי, מיני או בדסמי שלו הוא לרצף גג של אישה זרה שהוא לא מכיר. מי שלא יכול לקרוא לילד בשמו - ניצול - קצת חוטא לאמת. למה חלקכם מתעקשים על הדיסוננס הקוגנטיבי הזה אני לא יודע, אבל אין לי את הכישורים או העניין לברר.

כל זה לא סותר את העובדה שאנחנו חיים במדינה חופשית (עדיין) ושיהיה לכל הנשלטים הפראיירים כאן לבריאות. אני רק אומר שלצחוק על פותחת השירשור זו מצווה, והיא לא איזו "מסכנה" שצריכה את ההגנה שלנו. להיפך, אני דואג לנשלט המסכן שיפול ברשתה הרבה יותר. הרבה פחות, אגב, משאני דואג לנשלט שיסייד את הבית של טלי35 (ורק צריך לקרוא את הפוסט של פותחת השירשור, ואז את הפוסט המושקע שתיארה טלי35, כדי להבין למה).

נכון, אם נערה בת 19 מחליטה להשתתף באורגיה עם שלושה גברים בני 50, היא עושה זאת מרצונה החופשי, אבל עדיין, אם הייתי ידיד שלה הייתי מייעץ לה לא לעשות את זה לפני האקט, והייתי נמצא שם כדי לנגב לה את הדמעות אחרי האקט ואחרי שאשתו תרדוף אחריו עם מערוך בתחתונים (הגבר בתחתונים, לא המערוך). העובדה שאנחנו מאפשרים משהו כחברה לא תמיד הופך אותו לבסדר, או טוב, או רצוי, והייתי רוצה לחשוב שיש לנו את היכולת גם לאפשר משהו (משיקולים של חופש ביטוי, עיסוק וכו'), אבל גם למתוח עליו ביקורת כשצריך.


1. נכון, אם היה נשלט כלשהו בתמונה שמישהו מנסה לתמרן. אבל אין. יש מודעה שמופנית לציבור.
2. זאת לא האשמת קורבן כי עוד אין קורבן. ובכלל לא בטוח שיהיה.
3. "אין אף נשלט ש..." תשמע, אחרי כמה שנים בכלוב כבר הבנתי שאין גבול לפנטזיות של נשלטים. באמת שאין גבול. כבר ראיתי פה כל כך הרבה דברים שאנשים עושים ואני לא מבינה למה למען השם שמישהו ירצה דבר כזה, שאני כבר לא מעזה לומר "אף נשלט". יש מגוון מאד גדול של אנשים בעולם.
העניין הוא שאם אף אחד לא מעוניין אז אף אחד לא אמור לפנות אליה. יש גבול לכמה אפשר למנוע מאנשים בגירים את ההזדמנות להפעיל שיקול דעת בעצמם.
4. אנחנו לא "מתעקשים על דיסוננס קוגנטיבי" אלא חושבים אחרת ממך. זה בסדר.
5. ובכלל, מה, אף פעם אף אחד לא חשב על הפטישים שלך שאין מצב שמישהו ירצה את זה ודיסוננס? לי כן. מנסה לא לעשות את זה לאחרים.
6. מי מגן? מדברים, אומרים את דעתנו, חולקים רעיונות. גם צוחקים. אני לא חושבת שהיא זקוקה להגנה, היא ילדה גדולה וזו החלטה שלה מה לכתוב פה.
7. ההבדל לעומת הפוסט של טלי הוא באיכות הכתיבה. הראשונה כתבה מודעה יחסית לקונית והשניה השתדלה להיות ברורה ולשעשע. לאף אחד מהן כרגע אין נשלט-שיפוצים שיש לדאוג לשלומו. ליתר דיוק, אצל אף אחת מהן לא ניתן להסיק מאיכות הכתיבה על הדרך שבה היא מתייחסת לבני אדם כשהם מולה.
8. נערתנו בת ה-19, לו הייתה ידידה שלי, הייתי ממליצה לה לוותר על החוויה, אבל זה בדיוק העניין - שאם היא הייתה ידידה שלי הייתי יכולה לדבר איתה ולשאול לשלומה ולברר אם היא שלמה עם ההחלטה ולמה היא עושה את זה וכו'. אני לא יכולה לעשות את זה לכל נשלט בכלוב ולכן הדבר המכבד היחיד שאני יכולה לעשות הוא להניח שמדובר בבגירים שמסוגלים לקבל החלטות בנוגע לחיים שלהם. ברור שלא כולם כאלה חכמים ואחראים, אבל אני חייבת, כהנחת מוצא, להניח שיקול דעת סביר *אצל אנשים שאני לא מכירה*. בן אדם מבוגר שנמצא פה במודע, אני לא יכולה להניח מראש שהוא לא מסוגל לקבל החלטות לגבי החיים של עצמו. אחרת לכל הקונספט של SSC אין משמעות בכלל ולכל האתר הזה אין זכות קיום. נשלט הוא לא קטין.
9. סבבה לגמרי למתוח ביקורת, כמובן. כלומר, כולנו פה אומרים את דעתנו וחולקים את נקודות מבטינו. זה הקטע icon_smile.gif
טלי35​(שולטת)
לפני 3 שנים • 12 באוג׳ 2020

לא שילמתי למעסה שבא לפלייפארטלי

טלי35​(שולטת) • 12 באוג׳ 2020
מל(ק)ה כתב/ה:
כל מה שכתבה מגוחך. בואו, זה לא אמיתי.
על מה אתם מבקשים סבלנות ושלא נשפוט?

יש הבדל בין לתת לנשלט שלי לעסות אותי שעות עד שינשרו ידיו לבין לבקש מעסה בחינם. כשאני חיפשתי מעסה למסיבה, חיפשתי מעסה בתשלום, עם תעודות.
ובטח לא אכתוב בפורום כזאת מודעה.
כתבתי? מגיע לי כל מה שרושמים לי.


אם אני לא טועה - הוא אפילו שילם כרטיס מלא כדי לעסות את המשתתפות. לתת שירות.

ולא הייתי משלמת למעסה כזה.
זה כיף שהוא יבוא יפנק וילך.

עבורי זה מוסיף לחווית העיסוי
רמפול
לפני 3 שנים • 12 באוג׳ 2020
רמפול • 12 באוג׳ 2020
ציטוט:
עם מה עוד אני לא מסכימה? עם זה שה״מנוצל״ בנסיבות האלה זקוק להגנתכם, ושל״מנצל״ צריך לעשות דהלגיטימציה וביזוי.
בסופו של דבר יש כאן לא מעט אנשים שמגיעים לכאן כדי למצוא אינטראקציות שמטרתן התחככות עם התהומות הנפשיים שלהם. חלק רוצים לעשות את זה במרחב מוגן ואוהב, חלק רוצים לעשות את זה במרחב מנוכר ומנצל, כי חוויה כזו מדברת עם צורך מסויים שפועם בתוכם, או שזה יושב על חוויה מסויימת שזקוקה להצפה מסיבה כזו או אחרת.


באופן כללי אין לי בעיה עם אנשים שמחליטים לבלות את זמנם בריצוף גגות של זרים. יש לי בעיה כשאנשים מעירים לי כשאני צוחק כשמישהי קוראת לעצמה הוד מעלתה ללא שמץ אירוניה. סה"כ פותחת השירשור הרוויחה את זה ביושר.

הרעיון שכל הסירים וכל המכסים נולדו שווים, ושאין סירים שאין להם מכסים - הרעיון הזה נשמע טוב בתיאוריה או כשאת רוצה לעודד חבר רווק שלא הולך לו בדייטים, אבל במציאות יש סירים שאין להם מכסים (כמו למשל כשעל הסיר שלך עולה משאית סמיטריילר ומשווה לו צורה של מדינת טקסס).

זאת לא האנלוגיה הכי מוצלחת בעולם משום שהיא מתארת אקט לא-חוקי, אבל אני בכל זאת אניח אותה כאן כי אנחנו מדברים על עקרונות ולא על משפט, ומההיבט הזה היא נכונה בעיני: פנטזית ריצוף הגג שקולה לפנטזית אונס. יש נשלטים שרוצים לרצף גגות של שולטות כמו שיש נשלטות שרוצות שהשולטים שלהם "יאנסו" אותן. כל אחד מהפנטזיות האלה נותנת דרור ליצרים אפלים שיכולים, עם האדם הנכון, לייצר חוויה רגשית ומינית עוצמתית. אבל אין נשלט שבאמת רוצה סתם לרצף גג של שולטת זרה וללכת הביתה, ואין נשלטת שבאמת רוצה שיאנסו אותה (או שגם לסיר הזה יש מכסה?).

טוב, כולה באתי לכאן כדי להריץ דאחקות והרסתם לי את כל הכיף. במקום לצטט מ"פינקס הקטן" אני מדבר על סירים ומשפט. אני חוזר לעבוד. icon_smile.gif
טלי35​(שולטת)
לפני 3 שנים • 12 באוג׳ 2020
טלי35​(שולטת) • 12 באוג׳ 2020
רמפול - אני אשמח לאנוס מישהו שוב.
עשיתי את זה בעבר. היה מטורףף.
שפוי, בטוח ובהסכמה - ועדיין אונס (גם כתבתי על זה).
שנינו בגירים שנינו ידענו לאן אנחנו נכנסים ושנינו נהננו מהאקט וגם מהאפטר קייר.

לא מבינה למה זה בעייתי.
לא מבינה למה אם מישהו בוחר לבוא לרצף לי את הגג זה לא יכול להיות משחקי וכו' באותה המידה כמו עיסוי, הצלפות וכל פרקטיקה בדסמית שלא שנויה במחלוקת.
מה הלחץ?
***
אם סיר לחץ נדרס ביער - עדיין אפשר לשמוע את הטסססס של הבשר שמוכן?
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 12 באוג׳ 2020
תופת צופים כתב/ה:
א. יכול להיות שהיא מודעת לכך שמרבית הפוסטים פה מוטרלים. לי יש חברה שחוששת לפרסם בפורום מהפחד שיטרילו ויעלבו בה.


גם אני לא פותחת פה נושאים, בדיוק מהסיבה הזאת. כי אני יודעת שאני לא יכולה לצפות פה ליחס חברי.

וגם, מי שאני נזהרת מהפגיעה ברגשותיו הוא לאו דווקא בעלת הגג (בהתחלה נראה אף שזורמת עם השטויות שלנו), אלא מי שיושב מול המסך בבית וחושב "וואי. כן. יאללה. אני הולך על זה. נשמע מגניב". אבל אז הוא קורא עוד תגובה ועוד תגובה, וזה נשמע לי אחלה שהתגובות גם יזהירו ויזכירו לו לחשוב על הסיכונים וכל זה, באמת, נהדר שאכפת לנו. אבל לא הייתי רוצה שירגיש שאף אחד לא מסוגל להבין אותו, אפילו במקום האחד שבו הוא קיווה שיבינו אותו. נראה לי שאפשר גם וגם. כלומר, לדבר על *סיכונים* ועל *אמצעי זהירות* ולא על זה שעצם הרעיון לא לגיטימי בשום צורה.

וגם, אם אנחנו רוצים באמת להיות אחראים כלפי הקהילה ולעודד אנשים לשמור על עצמם ולהימנע מסיכונים מיותרים, אז אני חושבת שהדבר לעשות הוא דווקא לעודד את כולם להביא את הרעיונות לפורום ולהתייעץ ולחלוק, כי זה בדיוק מה שיכול לתת פרספקטיבה ולהציף את הסיכונים ולעזור לחסרי נסיון ללמוד מטעויות של אחרים. אחרת אנשים שיש להם משהו "בעייתי" לומר פשוט לא יגידו. יעשו בשקט ופשוט לא ישתפו אותנו.
רמפול
לפני 3 שנים • 12 באוג׳ 2020
רמפול • 12 באוג׳ 2020
טלי35 כתב/ה:
רמפול - אני אשמח לאנוס מישהו שוב.
עשיתי את זה בעבר. היה מטורףף.
שפוי, בטוח ובהסכמה - ועדיין אונס (גם כתבתי על זה).
שנינו בגירים שנינו ידענו לאן אנחנו נכנסים ושנינו נהננו מהאקט וגם מהאפטר קייר.
לא מבינה למה אם מישהו בוחר לבוא לרצף לי את הגג זה לא יכול להיות משחקי וכו' באותה המידה כמו עיסוי, הצלפות וכל פרקטיקה בדסמית שלא שנויה במחלוקת.


טלי, זה לא אונס. רק בהעדר מילה אחרת את משתמשת במילה "אונס" כדי לתאר את מה שקרה ביניכם. אבל בין זה לבין מה שחווה אישה בסימטה חשוכה כשגבר זר גוהר מעליה יש רק אלמנטים מאד מאד סלקטיביים במשותף, וגם אם את משתמשת באותה המילה כדי לתאר את שניהם ברור לך (ואני לא צריך להסביר למה) שהם רחוקים מזרח ומערב. זאת חלק מהבעיה בדיון הזה: שכל אחד שכותב "לרצף את הגג" מדמיין משהו אחר, ויש כאלה שכבר טווים מערכת יחסים סטייל הפצוע-האנגלי בעוד זרועותיו המסוקסות של הנשלט מורחות את השליכטה על הרעפים (או מה שלא מורחים על גג בריצוף, בטח לא שליכטה, אולי זפת?). אבל במציאות , ריצוף גג זה סתם ריצוף גג וזה חרא של עבודה - וגם עבודה מאד קשה שמזיעים ומסריחים בה ואין בה זמן לניואנסים של מערכות יחסים - ואין בה שום אינטימיות, שלא כמו בעיסוי ואפילו כמו בהצלפות. ואם לנסח את זה אחרת: כשחבר שלך מבקש שתעסי אותו את בכל זאת נהנית מזה, אפילו אם את "שולטת", כי יש בזה אינטימיות, אבל כשהוא מבקש שתרדי לזרוק את הזבל זה כבר סיפור אחר.

ציטוט:
מה הלחץ?


אין לחץ icon_smile.gif. אבל יש פה בפורום בעיה מאד קשה. יש לי פטיש מיני נדיר מאד, והוא להטריל מלכות שאוהבות שירצפו להן את הגג. זה פטיש מאד מאד סלקטיבי ובאמת שלא חוויתי עונג מיני כבר 23 שנה (מאז השירשור האגדי של 1997 בתפוז, wink wink), ועד שסוף סוף מצאתי הזדמנות נדירה, כולם פה מותחים עלי ביקורת. דווקא במקום המוגן הזה שחשבתי שאמצא מפלט לבדידותי, שברו את רוחי וגרמו לי לחשוב שאני לא בסדר. מה יהיה אתכם פה בכלוב? icon_smile.gif
בכוח המוח{Aion}
לפני 3 שנים • 12 באוג׳ 2020
בכוח המוח{Aion} • 12 באוג׳ 2020
רק לציין שהטרלת/ השפלת שולטות הוא פטיש די שכיח, רמפול. (: